dus geen alles is liefdequote:
slik je danquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat zou ik met een doekje aanmoeten ?![]()
Er is een verschil tussen sarcasme en serieus, maar dat leer je ooit nog wel een keer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
er is een verschil tussen komen en ergens heen gaan (komen) maar dat leer je ooit nog wel een keer
en je dacht dat dat serieus was, sorry schat maar als ik seriues begin verschuil je je huilend onder je bedquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sarcasme en serieus, maar dat leer je ooit nog wel een keer.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en je dacht dat dat serieus was, sorry schat maar als ik seriues begin verschuil je je huilend onder je bed
Ik heb werkelijk geen idee. Hij kwam met het idee aanzetten dat ik te melden had dat ik zaterdag langs Utrecht kwam.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat zou ik met een doekje aanmoeten ?![]()
zal ik dan maar een doekje menemen voor de zekerheidquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Hij kwam met het idee aanzetten dat ik te melden had dat ik zaterdag langs Utrecht kwam.
mysterie van de dag zullen we maar zeggen.
Dan neem ik een zakje mee !quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik dan maar een doekje menemen voor de zekerheid
Ik maak wel eens amokquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
Maken jullie ook badges?
zo lelijk ben ik nou ook weer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |