Tja, je bevestigt haar verhaal daar wel mee natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://weblogs.nrc.nl/web(...)it-was-de-bedoeling/
Ik draag ook diep uitgesneden v-hals shirts, maar alleen onder een overhemd, juist met als doel dat je het shirt níet ziet.
.
is dat een verassing voor later in de nachtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://weblogs.nrc.nl/web(...)it-was-de-bedoeling/
Ik draag ook diep uitgesneden v-hals shirts, maar alleen onder een overhemd, juist met als doel dat je het shirt níet ziet.
.
heel misschien kom ik, ouders zooi op zondag dus misschien ga ik een dag eerderquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:15 schreef Cairon het volgende:
dagprogramma
14:00 verzamelen op CS
14:30 ergens een drankje pakken.
15:00 de stad in als groep of losse groepjes
18:00 iets eten
en dan naar Pann
Hoeveel mensen komen er nu eigenlijk?
Dat mag ik toch niet hopen. Ik wens GE geen brandwonden toequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat een verassing voor later in de nacht![]()
doe je het dan wel schoonmaken met tissues?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kom zaterdag toch langs Utrecht.
Daar hebben we de NS voor.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je het dan wel schoonmaken met tissues?
en dan Sam als mysteryguest meesmokkelen ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
maar alleen naar pann dan, vrijdag kijken of ik een kaartje kan krijgen, of dat vrienden me op de gastlijst kunnen krijgen
en die huren daarvoor weer CSU inquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar hebben we de NS voor.
In de treinquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar hebben we de NS voor.
waarom als ik kom kom ik alleen, heb daar niemand voor nodigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan Sam als mysteryguest meesmokkelen ?
Als we alles moeten geloven van wat je hier allemaal zegt, dan kom je juist vrij zelden alleen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom als ik kom kom ik alleen, heb daar niemand voor nodig![]()
scherpquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we alles moeten geloven van wat je hier allemaal zegt, dan kom je juist vrij zelden alleen.
misschien had je het woordje thuis er nog achter moeten zettenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we alles moeten geloven van wat je hier allemaal zegt, dan kom je juist vrij zelden alleen.
Oeh klinkt wel leuk, ik kom!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:15 schreef Cairon het volgende:
dagprogramma
14:00 verzamelen op CS
14:30 ergens een drankje pakken.
15:00 de stad in als groep of losse groepjes
18:00 iets eten
en dan naar Pann
Hoeveel mensen komen er nu eigenlijk?
er is een verschil tussen komen en ergens heen gaan (komen) maar dat leer je ooit nog wel een keerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
'die jeugd van tegenwoordig ook'quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat komt maar naar believen...
Je kunt een doekje bij meneer stroek afhalen.quote:
Wat zou ik met een doekje aanmoeten ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt een doekje bij meneer stroek afhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |