Slaapsequote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga maar eens slapen, sorry
Aaaaach ik kan me nog een R'dam meet herinneren met de fok [HOMO]-bende die eindigde als excursie naar de darkroomquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zal ik maar niet verklappen dat je daar in de dark room zat.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alcohol & party mode in Singstar gaan goed samen ja! Vooral met 4 schijfjes
Hij wil een gedetermineerde manquote:Down to earth italian guy, I'm moving to Amsterdam and I would like to make new friends there. I'm also looking for a room or a flat to share. My ideal man? Defined boby, masculine, nice face, hairy (mostly on chest), virile and determinated.
Maar wat de neuk is een defined boby? Dat mag nog wat meer gedefinieerd worden...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hij wil een gedetermineerde man.
zou dit die italiaan van Sam zijn ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hij wil een gedetermineerde man.
Denk dat er wel meer Italianen in NL rondhobbelen dan alleen deze Agathonquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:20 schreef Stroekie het volgende:
zou dit die italiaan van Sam zijn ?
Oh, ja Maastricht is ook nog Nederlandquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Denk dat er wel meer Italianen in NL rondhobbelen dan alleen deze Agathon.
Leugens!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:29 schreef Stroekie het volgende:
Oh, ja Maastricht is ook nog Nederland![]()
de italiaan van Sam komt uit rotterdam niet amsterdamquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou dit die italiaan van Sam zijn ?
Niet eens uit Italië? Tsss...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:44 schreef Nuno_G het volgende:
de italiaan van Sam komt uit rotterdam niet amsterdam
Die getoonde meneer wil naar Amsterdam verhuizen maar woont er toch nog niet ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de italiaan van Sam komt uit rotterdam niet amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |