Zal ik maar niet verklappen dat je daar in de dark room zatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Slet-> nee
Palace-> maar 2 keer geweest
![]()
Dat overkomt mij ook zo vaak! ik heb een keer een magenta-kleurige mond gehad omdat ik al peinzend mijn penseel in mijn mond duwde.quote:
Hoef je niet te verklappen, tis toch niet waarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zal ik maar niet verklappen dat je daar in de dark room zat.
Gelukkig hadden wij alleen rollersquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:28 schreef Zakje het volgende:
Dat overkomt mij ook zo vaak! ik heb een keer een magenta-kleurige mond gehad omdat ik al peinzend mijn penseel in mijn mond duwde.![]()
Nou, ben al een tijdje wakker hoorquote:
Wie zet de koffie?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mawnin!iemand moet het zeggen...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoef je niet te verklappen, tis toch niet waar![]()
Wat ben je vals vandaag Sam, whatsup???![]()
Ik zit al a/d thee. Sorry!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef Zakje het volgende:
Wie zet de koffie?
'Its zakje bitch !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Britney had ook ooit een bravo imago en we weten allemaal hoe het afliep.
Ben mijn imago als kreng aan het waarmaken.
Misschien dat ik daarom zo geobsedeerd ben door haar; ik heb zo'n brave imago en misschien dat ik daar ook wel vanaf wilquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Britney had ook ooit een bravo imago en we weten allemaal hoe het afliep.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou, ben al een tijdje wakker hoorDuik dr juist zo in
Ik ga met m'n 20e verjaardag met al m'n vrienden een karaokebar onveilig maken als het goed is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:36 schreef Zakje het volgende:
'Its zakje bitch !' ....ik wil een karaokemachine voor sinterklaas
!
Eerst nog Gossip Girl hierquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:38 schreef MisterO het volgende:
Okee ik ga ook maar eens slapen, eerst South Park en daarna lekker dromen![]()
Singstar......ik was ZO brak in alle nummers behalve 'take on me'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga met m'n 20e verjaardag met al m'n vrienden een karaokebar onveilig maken als het goed is.
En gvd Singstar voor de ps3 is WEER uitgesteld
ik en m'n 'dinnetjes zijn echt hooked en pro's erinquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:40 schreef Zakje het volgende:
Singstar......ik was ZO brak in alle nummers behalve 'take on me'![]()
Ik en de possé deden het altijd op uit de hand gelopen feestjes, want dat was dan tofquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik en m'n 'dinnetjes zijn echt hooked en pro's erin
Alcohol & party mode in Singstar gaan goed samen ja! Vooral met 4 schijfjesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:42 schreef Zakje het volgende:
Ik en de possé deden het altijd op uit de hand gelopen feestjes, want dat was dan tof![]()
Hoe leukere mensen er komenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk nou, hoe later de avond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |