Pawnin.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
geloof me dit is niet de italiaan van Samquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die getoonde meneer wil naar Amsterdam verhuizen maar woont er toch nog niet ?
wash seperately and please do not bleechquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:56 schreef DennisMoore het volgende:
Washing instructions.
Where's the fun in that?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef Stroekie het volgende:
wash seperately
Wat hebben jullie toch allemaal met die Italianen ? Het valt me op dat het gros van de zuid-Europeanen hun wenkbrauwen weleens mogen bijwerkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geloof me dit is niet de italiaan van Sam![]()
Het is belangrijk bij zo'n kindje dat waneer je op haar past,quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef Stroekie het volgende:
wash seperately and please do not bleech
Ze maken nou eenmaal het beste ijs...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef Zakje het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal met die Italianen ? Het valt me op dat het gros van de zuid-Europeanen hun wenkbrauwen weleens mogen bijwerken![]()
![]()
Niet, hopelijk. Lelijk ding...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:04 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer zou ie er komen te staan?
ik zal gelijk de kapster bestellenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch allemaal met die Italianen ? Het valt me op dat het gros van de zuid-Europeanen hun wenkbrauwen weleens mogen bijwerken![]()
![]()
Kun je niet zelf je wenkbrauwen doen ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zal gelijk de kapster bestellen
breng je toch gewoon je spullen mee zaterdag avond, kan je direct aan de slagquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun je niet zelf je wenkbrauwen doen ?Ik geef toe dat ik er ook een hekel aan heb, maar ik doe het altijd zelf
![]()
'k Denk dat de Eiffeltoren er dan ook niet gestaan hadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef Stroekie het volgende:
laten ze daar nu eens een referendum over houden, dan is de opkomst een stuk hoger
Like an eyesore...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:34 schreef DennisMoore het volgende:
It'll grow on you.
Nee, dat zou raar zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aan mijn wenkbrauwen geen mayonaise.
Er zit anders regelmatig yoghurt op mijn gezicht, schijnt goed te zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat zou raar zijn.
Vanillevla, hóóguit.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:01 schreef Zakje het volgende:
Er zit anders regelmatig yoghurt op mijn gezicht, schijnt goed te zijn![]()
Zó f-ing ranzigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:01 schreef Zakje het volgende:
Er zit anders regelmatig yoghurt op mijn gezicht, schijnt goed te zijn![]()
Nee hoor, kwak wat yoghurt op je smoeltje, halfuurtje laten indrogen tot het een dikkige witte korst is en eraf halen, echt, je huid is zo zacht als boter !quote:
Sowieso, als je 19 bent dan hoor je toch nog een babyhuidje te hebben?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:06 schreef Zakje het volgende:
Nee hoor, kwak wat yoghurt op je smoeltje, halfuurtje laten indrogen tot het een dikkige witte korst is en eraf halen, echt, je huid is zo zacht als boter !![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |