Pawnin.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
geloof me dit is niet de italiaan van Samquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die getoonde meneer wil naar Amsterdam verhuizen maar woont er toch nog niet ?
wash seperately and please do not bleechquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:56 schreef DennisMoore het volgende:
Washing instructions.
Where's the fun in that?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef Stroekie het volgende:
wash seperately
Wat hebben jullie toch allemaal met die Italianen ? Het valt me op dat het gros van de zuid-Europeanen hun wenkbrauwen weleens mogen bijwerkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geloof me dit is niet de italiaan van Sam![]()
Het is belangrijk bij zo'n kindje dat waneer je op haar past,quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef Stroekie het volgende:
wash seperately and please do not bleech
Ze maken nou eenmaal het beste ijs...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef Zakje het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal met die Italianen ? Het valt me op dat het gros van de zuid-Europeanen hun wenkbrauwen weleens mogen bijwerken![]()
![]()
Niet, hopelijk. Lelijk ding...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:04 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer zou ie er komen te staan?
ik zal gelijk de kapster bestellenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch allemaal met die Italianen ? Het valt me op dat het gros van de zuid-Europeanen hun wenkbrauwen weleens mogen bijwerken![]()
![]()
Kun je niet zelf je wenkbrauwen doen ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zal gelijk de kapster bestellen
breng je toch gewoon je spullen mee zaterdag avond, kan je direct aan de slagquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun je niet zelf je wenkbrauwen doen ?Ik geef toe dat ik er ook een hekel aan heb, maar ik doe het altijd zelf
![]()
'k Denk dat de Eiffeltoren er dan ook niet gestaan hadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef Stroekie het volgende:
laten ze daar nu eens een referendum over houden, dan is de opkomst een stuk hoger
Like an eyesore...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:34 schreef DennisMoore het volgende:
It'll grow on you.
Nee, dat zou raar zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aan mijn wenkbrauwen geen mayonaise.
Er zit anders regelmatig yoghurt op mijn gezicht, schijnt goed te zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat zou raar zijn.
Vanillevla, hóóguit.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:01 schreef Zakje het volgende:
Er zit anders regelmatig yoghurt op mijn gezicht, schijnt goed te zijn![]()
Zó f-ing ranzigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:01 schreef Zakje het volgende:
Er zit anders regelmatig yoghurt op mijn gezicht, schijnt goed te zijn![]()
Nee hoor, kwak wat yoghurt op je smoeltje, halfuurtje laten indrogen tot het een dikkige witte korst is en eraf halen, echt, je huid is zo zacht als boter !quote:
Sowieso, als je 19 bent dan hoor je toch nog een babyhuidje te hebben?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:06 schreef Zakje het volgende:
Nee hoor, kwak wat yoghurt op je smoeltje, halfuurtje laten indrogen tot het een dikkige witte korst is en eraf halen, echt, je huid is zo zacht als boter !![]()
![]()
Oooh was het maar zo'n feest, nee, ik moet hulpmiddelen aanwenden !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sowieso, als je 19 bent dan hoor je toch nog een babyhuidje te hebben?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:15 schreef Zakje het volgende:
Oooh was het maar zo'n feest, nee, ik moet hulpmiddelen aanwenden !![]()
![]()
En dan grijp je meteen naar ontbijtproducten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:15 schreef Zakje het volgende:
Oooh was het maar zo'n feest, nee, ik moet hulpmiddelen aanwenden !![]()
![]()
De witte, drab-achtige consistentie van yoghurt heeft mij altijd al gefascineerdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
En dan grijp je meteen naar ontbijtproducten?
Ah, dus het is als fetish begonnen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:22 schreef Zakje het volgende:
De witte, drab-achtige consistentie van yoghurt heeft mij altijd al gefascineerd![]()
![]()
Och het hele leven is een aaneenschakeling van fetisj-gerelateerde handelingenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ah, dus het is als fetish begonnen?
Vertel...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:26 schreef Zakje het volgende:
Och het hele leven is een aaneenschakeling van fetisj-gerelateerde handelingen![]()
Was het een wilde nacht?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:30 schreef Stroekie het volgende:
met al die opmerkingen over yoghurt en gezicht en zo krijg ik gelijk weer beelden van Erwin Olaf voor mijn geestesoog![]()
Neem nou kleding of ondergoed ofzo. Strakke kleding zit echt minder lekker dan een L-shirt met een lekkere joggingbroek ofzo, toch doe je de oncomfortabele kleding aan omdat dat nou eenmaal mooi is !quote:
nee niet ik en Erwinquote:
Dat ligt aan de vorm van het lichaam dat door de strakke kleding omsloten dient te worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:39 schreef Zakje het volgende:
toch doe je de oncomfortabele kleding aan omdat dat nou eenmaal mooi is !![]()
Mwoa, vind ik niet per se oncomfortabel, in elk geval wat betreft mijn kledingkeuze. Niet altijd even praktisch, da's wat anders.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:39 schreef Zakje het volgende:
Neem nou kleding of ondergoed ofzo. Strakke kleding zit echt minder lekker dan een L-shirt met een lekkere joggingbroek ofzo, toch doe je de oncomfortabele kleding aan omdat dat nou eenmaal mooi is !![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:39 schreef Zakje het volgende:
Neem nou kleding of ondergoed ofzo. Strakke kleding zit echt minder lekker dan een L-shirt met een lekkere joggingbroek ofzo, toch doe je de oncomfortabele kleding aan omdat dat nou eenmaal mooi is !![]()
Kloptquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
Dat ligt aan de vorm van het lichaam dat door de strakke kleding omsloten dient te worden.
Dus in je vrije tijd loop je niet als Marvel-man rond?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:53 schreef NathaN het volgende:
Tenzij je nu echt gewoon latex bedoelt (voor de duidelijkheid, niet mijn keuze), dat lijkt me inderdaad oncomfortabel.
Eenschquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens zit een strakke boxer wáy comfortaber dan zo'n bungelboxer.
Vrije tijd?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:04 schreef DennisMoore het volgende:
Dus in je vrije tijd loop je niet als Marvel-man rond?.
Ik vind het stiekum fijn om commando te gaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens zit een strakke boxer wáy comfortaber dan zo'n bungelboxer.
Commando Pingelen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:18 schreef Zakje het volgende:
Ik vind het stiekum fijn om commando te gaan![]()
Was het slim dat vóór de meet te zeggen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:18 schreef Zakje het volgende:
Ik vind het stiekum fijn om commando te gaan![]()
Ik vind die van DM dan toch leuker. M'goed, smaken verschillen enzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:25 schreef samjustme het volgende:
www.gay.nl/balu86
was het maar waar dat hij de mijne was
Sterkte!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:12 schreef Zakje het volgende:
Ik ga maar eens richting Tilburg, er ligt daar een tentamen privaatrecht met mijn naam erop. Godzijdank is het meerkeuze![]()
Ik nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun je niet zelf je wenkbrauwen doen ?Ik geef toe dat ik er ook een hekel aan heb, maar ik doe het altijd zelf
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
I can flyyyyyyyyyyyyyhyyyyyyyhyhyhyhyyyyy
But I want his wings.
I can shiiiiine even in the darkneeeeess
But I crave the light that he briiiiiihihiiiiiiiiiihihiiiiiiiiiiiiiiiings.
Ik zat in de trein laatst opeens hardop mee te neuriënquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat nr moeten ze op mijn begrafenis draaien
Volgens mij welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:03 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij zijn de leukste mensen alleen overdag op Fok! heh?
Volgens mij vind ik 't bijna het mooiste liedje ooitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat in de trein laatst opeens hardop mee te neuriën.
Het is toch nog overdag?quote:
Nouwwwww, ik vind dat overdag ophoudt waar de avond begint en da's 18:00quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:03 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij zijn de leukste mensen alleen overdag op Fok! heh?
Fotoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:35 schreef MisterO het volgende:
Ik heb vandaag mijn haar laten knippen en highlight in laten zetten, het ziet er zo anders uit!![]()
Maar ik heb al een paar complimenten gekregen, dus het zal wel leuk zijn geworden![]()
Ja met die smiley neemt natuurlijk niemand je serieus he!quote:
volgens mij zit MisterO ons gewoon te teasen zodat we hem zaterdag echt niet over het hoofd zienquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met die smiley neemt natuurlijk niemand je serieus he!
Ja hallo, ik wil natuurlijk wel met jullie dansenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zit MisterO ons gewoon te teasen zodat we hem zaterdag echt niet over het hoofd zien![]()
Fáker!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:53 schreef MisterO het volgende:
Jongens, ik heb echt geprobeerd om een foto te maken met mijn cam, maar het wil niet![]()
Ja ik ben eigenlijk sam, maar dat wisten jullie al wel...quote:
Gaat ons tulpje dan ook omhoog van 'm?quote:
Dat klinkt wel erg viesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ons tulpje dan ook omhoog van 'm?
*teruglees* Owquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ons tulpje dan ook omhoog van 'm?
Ik heb nog geen spoiler gezien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zijn toch niet aan het spoileren over heroes hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:52 schreef DennisMoore het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:
Had je die nodig dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:12 schreef wonderer het volgende:
terugleespost.
Heb ik al een slaapplaats?![]()
nee homosexualiteit is de boosdoener.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
In de derde aflevering gaan ze allemaal dood toch? Salmonella?
Maar ja ik zie het morgen welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:53 schreef MisterO het volgende:
Jongens, ik heb echt geprobeerd om een foto te maken met mijn cam, maar het wil niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |