Oooh was het maar zo'n feest, nee, ik moet hulpmiddelen aanwenden !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sowieso, als je 19 bent dan hoor je toch nog een babyhuidje te hebben?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:15 schreef Zakje het volgende:
Oooh was het maar zo'n feest, nee, ik moet hulpmiddelen aanwenden !![]()
![]()
En dan grijp je meteen naar ontbijtproducten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:15 schreef Zakje het volgende:
Oooh was het maar zo'n feest, nee, ik moet hulpmiddelen aanwenden !![]()
![]()
De witte, drab-achtige consistentie van yoghurt heeft mij altijd al gefascineerdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
En dan grijp je meteen naar ontbijtproducten?
Ah, dus het is als fetish begonnen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:22 schreef Zakje het volgende:
De witte, drab-achtige consistentie van yoghurt heeft mij altijd al gefascineerd![]()
![]()
Och het hele leven is een aaneenschakeling van fetisj-gerelateerde handelingenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ah, dus het is als fetish begonnen?
Vertel...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:26 schreef Zakje het volgende:
Och het hele leven is een aaneenschakeling van fetisj-gerelateerde handelingen![]()
Was het een wilde nacht?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:30 schreef Stroekie het volgende:
met al die opmerkingen over yoghurt en gezicht en zo krijg ik gelijk weer beelden van Erwin Olaf voor mijn geestesoog![]()
Neem nou kleding of ondergoed ofzo. Strakke kleding zit echt minder lekker dan een L-shirt met een lekkere joggingbroek ofzo, toch doe je de oncomfortabele kleding aan omdat dat nou eenmaal mooi is !quote:
nee niet ik en Erwinquote:
Dat ligt aan de vorm van het lichaam dat door de strakke kleding omsloten dient te worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:39 schreef Zakje het volgende:
toch doe je de oncomfortabele kleding aan omdat dat nou eenmaal mooi is !![]()
Mwoa, vind ik niet per se oncomfortabel, in elk geval wat betreft mijn kledingkeuze. Niet altijd even praktisch, da's wat anders.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:39 schreef Zakje het volgende:
Neem nou kleding of ondergoed ofzo. Strakke kleding zit echt minder lekker dan een L-shirt met een lekkere joggingbroek ofzo, toch doe je de oncomfortabele kleding aan omdat dat nou eenmaal mooi is !![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:39 schreef Zakje het volgende:
Neem nou kleding of ondergoed ofzo. Strakke kleding zit echt minder lekker dan een L-shirt met een lekkere joggingbroek ofzo, toch doe je de oncomfortabele kleding aan omdat dat nou eenmaal mooi is !![]()
Kloptquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
Dat ligt aan de vorm van het lichaam dat door de strakke kleding omsloten dient te worden.
Dus in je vrije tijd loop je niet als Marvel-man rond?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:53 schreef NathaN het volgende:
Tenzij je nu echt gewoon latex bedoelt (voor de duidelijkheid, niet mijn keuze), dat lijkt me inderdaad oncomfortabel.
Eenschquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens zit een strakke boxer wáy comfortaber dan zo'n bungelboxer.
Vrije tijd?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:04 schreef DennisMoore het volgende:
Dus in je vrije tijd loop je niet als Marvel-man rond?.
Ik vind het stiekum fijn om commando te gaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens zit een strakke boxer wáy comfortaber dan zo'n bungelboxer.
Commando Pingelen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:18 schreef Zakje het volgende:
Ik vind het stiekum fijn om commando te gaan![]()
Was het slim dat vóór de meet te zeggen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:18 schreef Zakje het volgende:
Ik vind het stiekum fijn om commando te gaan![]()
Ik vind die van DM dan toch leuker. M'goed, smaken verschillen enzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:25 schreef samjustme het volgende:
www.gay.nl/balu86
was het maar waar dat hij de mijne was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |