heeeeel diepe zucht....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo, hij mag me best vragen waarom ik het een vaag en raar spel vind. Tenminste, ik had die vraag van Tennessee direct verwacht. Niet gelijk dat hij hier zou gaan vragen om het te laten verwijderen.
Betekent een lijn dan helemaal niks meer tegenwoordig...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:16 schreef rubbereend het volgende:
oke en we zijn er nu weer even klaar mee, ik pak er ff de streep van C_C bij
__________________________________________________________________________________________
Ik denk dat Tennessee Marco zelf is. Die is ook zo raar standvastig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
De centrale Nederlands Elftal topic #1
Gaat dit nou nog over het Nederlands Elftal of is het de zoveelste (slim) door Tennesee geopende kloontopic over Marco van Basten in de reeks van hem waarin steeds over hetzelfde wordt gediscussieerd:
Marco van Basten moet ontslagen worden! #30
en
De Nederlandse Voetbal Pers; Verslaggevers of Meningmakers?
Ik krijg toch een beetje de indruk dat er sprake is van hoe-dan-ook steeds hetzelfde willen herhalen van hem in zijn queeste voor MvB.
Je wil dat ze elke dag die post gaan editten?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:34 schreef Tennessee het volgende:
Beste moderators...
Zou het misschien mogelijk zijn om dit bericht te kopieren en dan als tweede bericht in de topic te plaatsen?
Zou heel fijn zijn! Alvast bedankt!
sorry dat ik onduidelijk was... nee, dat is niet nodig, alleen één keer, ik had het zelf meteen moeten doen maar niet aan gedacht...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je wil dat ze elke dag die post gaan editten?
Maar Dirk-Kuijt hebben we nooit meer teruggezien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:45 schreef sjimz het volgende:
Kutzooi, heeft DAM toch nog concurrentie bij de VBL Awards gekregen
Welke post bedoel je, want het tweede bericht is van venomsnake?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:34 schreef Tennessee het volgende:
Beste moderators...
Zou het misschien mogelijk zijn om dit bericht te kopieren en dan als tweede bericht in de topic te plaatsen?
Zou heel fijn zijn! Alvast bedankt!
Wiens kloon ben jij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:49 schreef Utah het volgende:
Waarom doen jullie allemaal zo negatief over het Zwitserrijk-spel? Het is geweldig! Volgende week vrijdag staat mijn volgende voorspelling er gewoon weer.
Ik neem aan dat Tennessee wordt genomineerd voor de award voor de grootste creatieveling en meest actieve user, dat je dat bedoelt smijz.
sorry,quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Welke post bedoel je, want het tweede bericht is van venomsnake?
Bedoel je deze?
maar misschien is het wel handig om die 254 nog te verenderen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:27 schreef Tennessee het volgende:
Voor het gemak kan je als je wil nu dit bericht quoten en invullen
Het Zwitsenrijk 2008 Voorspel Spel
Tijdbonus punten: (254)
Europees Kampioen 2008: (1)
Verliezend finalist: (1)
Verliezende halve finalisten: (2)
Verliezende kwart finalisten: (4)
en dat dan als het kan direct onder de OP, dus niet in de OPquote:Voor het gemak kan je als je wil nu dit bericht quoten en invullen
Het Zwitsenrijk 2008 Voorspel Spel
Tijdbonus punten: (check hoeveel punten je vandaag nog krijgt)
Europees Kampioen 2008: (1 land)
Verliezend finalist: (1 land)
Verliezende halve finalisten: (2 landen)
Verliezende kwart finalisten: (4 landen)
Veel plezier!
Ik meld het wel niet meer in het vervolg hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:49 schreef dndiek het volgende:
jaja
Dan komt het in de post van Venomsnake te staan... Denk niet dat dat jouw bedoeling is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:08 schreef Tennessee het volgende:
en dat dan als het kan direct onder de OP, dus niet in de OP
Eerder melden de volgende keer danquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik meld het wel niet meer in het vervolg hoor![]()
nee, dat is het inderdaad niet... het is de bedoeling dat het als nieuw bericht direct ónder de OP wordt geplaatst maar ik weet niet of dat kan...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan komt het in de post van Venomsnake te staan... Denk niet dat dat jouw bedoeling is.
Dat kan helaas niet. Alleen editten is mogelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:13 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nee, dat is het inderdaad niet... het is de bedoeling dat het als nieuw bericht direct ónder de OP wordt geplaatst maar ik weet niet of dat kan...
ok, nee, dank je... ik verander wel mijn eigen eerste post... om gezeur komen over de validiteit van mijn voorspelling te voorkomen kan misschien iemand bevestigen dat ik écht het volgende heb voorspelt gisteren;quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet. Alleen editten is mogelijk. Dus in de OP maar doen?
dank je wel voor de moeite Ray! en anderen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:23 schreef Tennessee het volgende:
Ik zal zelf beginnen...
voor een tijdbonus van 255 punten
Winnaar; Nederland
Finalisten; Nederland, Duitsland
Halve Finalisten; Nederland, Duitsland, Italie, Tsjechië
Kwartfinalisten; Nederland, Duitsland, Italie, Tsjechië, Kroatië, Frankrijk, Griekenland, Rusland
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:53 schreef Utah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je die?
Dat is mijn moeder.
Rubber heeft ook weer een chick gezien...quote:
Ik wilde eerst alle baggerzooi verwijderen... verder kan dit rustig wegzakkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
RayMania 1 jaar mod op VBL
Een of andere grapjas zit posts zonder tegenbericht te verwijderen. Ipv dit typische 24 uurs topic gewoon te sluiten.
Ja en waarom moeten verjaardagstopics dan wel stipt om 0.00 uur dichtquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wilde eerst alle baggerzooi verwijderen... verder kan dit rustig wegzakken
Goed punt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja en waarom moeten verjaardagstopics dan wel stipt om 0.00 uur dicht![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja 4 jaar dat is nog een prestatie. Maar 1 jaar... kom op zeg... Dat heeft zelfs DG bijna gehaald.
DG heeft de 5 maanden nbog niet eens gehaaldquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja 4 jaar dat is nog een prestatie. Maar 1 jaar... kom op zeg... Dat heeft zelfs DG bijna gehaald.
Bij wijze van spreken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:25 schreef rubbereend het volgende:
DG heeft de 5 maanden nbog niet eens gehaald
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef sjimz het volgende:
Spreek dan niet als het nergens op slaat.
ehh bedoel je dat voor iedereen op fok in het algemeen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Spreek dan niet als het nergens op slaat.
Nee alleen voor TRquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
ehh bedoel je dat voor iedereen op fok in het algemeen?
dan wordt het stil hoor....
Kan niet veranderd worden. Ik denk tenminste dat je de PI van de topic bedoelt of niet?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjaak Polak: Helm op en je motor starten
PI mag duimpje omhoog worden! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:42 schreef Beschouw het volgende:
Graag slotje op [Tournament] Beste Afrikaanse Voetballer: Nog keuze uit 32
Volgende ronde is gestart.
Generalisatie, happens all the timequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef Devrim_ het volgende:
[CL] PSV - Fenerbahce. Dinsdag 23 oktober 20.45 NL3
Doe er aub iets aan
kuthollanderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:42 schreef RayMania het volgende:
Die opmerking vind ik nou niet heel erg eerlijk gezegd.
Dat ligt dan aan FOK!. Je kan ook in Active Topics kijken, meestal staat het topic wel ergens bovenaan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom kan ik liveverslagen topic nooit zien in de lijst?
Gezien.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:44 schreef Paaskonijn het volgende:
-
Ja, ik zag het en had het al aangepast. Je kan ook een TR doen trouwens, werkt sneller.quote:
Okquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik zag het en had het al aangepast. Je kan ook een TR doen trouwens, werkt sneller.
OEE OEE MAMMIE DOODSVERWENSINGquote:
Die zet ik daar dus bewust neer, aangezien je dergelijke dingen dus mag zeggen zonder geband te worden tegenwoordig, gezien het feit dat jij hier door kan postenquote:
Mwa, wat genieten zeg. Heb het topic opgeschoond, users zijn gewaarschuwdquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:44 schreef Happel het volgende:
Ze zitten elkaar uit te kafferen in het Feijenoordtopic. Genieten hoor, maar het verkloot de topic een beetje.
Doe niet zo walgelijk met het iemand anders aannaaien van een ban. Waarom post je trouwens niet jouw doodverwensingen hier? Maakt het weer een stuk makkelijker voor onsquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die zet ik daar dus bewust neer, aangezien je dergelijke dingen dus mag zeggen zonder geband te worden tegenwoordig, gezien het feit dat jij hier door kan posten![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:55 schreef De_Ananas het volgende:
Kan een modje mijn topic over doping zoeken? Kan hem niet vinden
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:21 schreef sjimz het volgende:
Freddy Adu: Wereldtop op je 18e deeltje 2
Dubbel topic
Of jij leest een keer door wat voor beleid in VBL geldtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:35 schreef Nashje het volgende:
Waarom editen jullie elk bericht waarin kanker of kk staat? Wat willen jullie daarmee bereiken? Serieus, ga wat nuttigs doen.
Vraag is natuurlijk wat de users die het gebruiken ermee willen bereiken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:35 schreef Nashje het volgende:
Waarom editen jullie elk bericht waarin kanker of kk staat? Wat willen jullie daarmee bereiken? Serieus, ga wat nuttigs doen.
Dat is inderdaad een woord met net zoveel betekenis als - zeg maar - brood.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:35 schreef Nashje het volgende:
Is misschien nog beter! Bedankt in ieder gevalquote:Op donderdag 1 november 2007 00:06 schreef dndiek het volgende:
Ik heb er een spoiler van gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |