heeeeel diepe zucht....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo, hij mag me best vragen waarom ik het een vaag en raar spel vind. Tenminste, ik had die vraag van Tennessee direct verwacht. Niet gelijk dat hij hier zou gaan vragen om het te laten verwijderen.
Betekent een lijn dan helemaal niks meer tegenwoordig...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:16 schreef rubbereend het volgende:
oke en we zijn er nu weer even klaar mee, ik pak er ff de streep van C_C bij
__________________________________________________________________________________________
Ik denk dat Tennessee Marco zelf is. Die is ook zo raar standvastig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
De centrale Nederlands Elftal topic #1
Gaat dit nou nog over het Nederlands Elftal of is het de zoveelste (slim) door Tennesee geopende kloontopic over Marco van Basten in de reeks van hem waarin steeds over hetzelfde wordt gediscussieerd:
Marco van Basten moet ontslagen worden! #30
en
De Nederlandse Voetbal Pers; Verslaggevers of Meningmakers?
Ik krijg toch een beetje de indruk dat er sprake is van hoe-dan-ook steeds hetzelfde willen herhalen van hem in zijn queeste voor MvB.
Je wil dat ze elke dag die post gaan editten?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:34 schreef Tennessee het volgende:
Beste moderators...
Zou het misschien mogelijk zijn om dit bericht te kopieren en dan als tweede bericht in de topic te plaatsen?
Zou heel fijn zijn! Alvast bedankt!
sorry dat ik onduidelijk was... nee, dat is niet nodig, alleen één keer, ik had het zelf meteen moeten doen maar niet aan gedacht...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je wil dat ze elke dag die post gaan editten?
Maar Dirk-Kuijt hebben we nooit meer teruggezien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:45 schreef sjimz het volgende:
Kutzooi, heeft DAM toch nog concurrentie bij de VBL Awards gekregen
Welke post bedoel je, want het tweede bericht is van venomsnake?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:34 schreef Tennessee het volgende:
Beste moderators...
Zou het misschien mogelijk zijn om dit bericht te kopieren en dan als tweede bericht in de topic te plaatsen?
Zou heel fijn zijn! Alvast bedankt!
Wiens kloon ben jij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:49 schreef Utah het volgende:
Waarom doen jullie allemaal zo negatief over het Zwitserrijk-spel? Het is geweldig! Volgende week vrijdag staat mijn volgende voorspelling er gewoon weer.
Ik neem aan dat Tennessee wordt genomineerd voor de award voor de grootste creatieveling en meest actieve user, dat je dat bedoelt smijz.
sorry,quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Welke post bedoel je, want het tweede bericht is van venomsnake?
Bedoel je deze?
maar misschien is het wel handig om die 254 nog te verenderen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:27 schreef Tennessee het volgende:
Voor het gemak kan je als je wil nu dit bericht quoten en invullen
Het Zwitsenrijk 2008 Voorspel Spel
Tijdbonus punten: (254)
Europees Kampioen 2008: (1)
Verliezend finalist: (1)
Verliezende halve finalisten: (2)
Verliezende kwart finalisten: (4)
en dat dan als het kan direct onder de OP, dus niet in de OPquote:Voor het gemak kan je als je wil nu dit bericht quoten en invullen
Het Zwitsenrijk 2008 Voorspel Spel
Tijdbonus punten: (check hoeveel punten je vandaag nog krijgt)
Europees Kampioen 2008: (1 land)
Verliezend finalist: (1 land)
Verliezende halve finalisten: (2 landen)
Verliezende kwart finalisten: (4 landen)
Veel plezier!
Ik meld het wel niet meer in het vervolg hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:49 schreef dndiek het volgende:
jaja
Dan komt het in de post van Venomsnake te staan... Denk niet dat dat jouw bedoeling is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:08 schreef Tennessee het volgende:
en dat dan als het kan direct onder de OP, dus niet in de OP
Eerder melden de volgende keer danquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik meld het wel niet meer in het vervolg hoor![]()
nee, dat is het inderdaad niet... het is de bedoeling dat het als nieuw bericht direct ónder de OP wordt geplaatst maar ik weet niet of dat kan...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan komt het in de post van Venomsnake te staan... Denk niet dat dat jouw bedoeling is.
Dat kan helaas niet. Alleen editten is mogelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:13 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nee, dat is het inderdaad niet... het is de bedoeling dat het als nieuw bericht direct ónder de OP wordt geplaatst maar ik weet niet of dat kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |