ok, nee, dank je... ik verander wel mijn eigen eerste post... om gezeur komen over de validiteit van mijn voorspelling te voorkomen kan misschien iemand bevestigen dat ik écht het volgende heb voorspelt gisteren;quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet. Alleen editten is mogelijk. Dus in de OP maar doen?
dank je wel voor de moeite Ray! en anderen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:23 schreef Tennessee het volgende:
Ik zal zelf beginnen...
voor een tijdbonus van 255 punten
Winnaar; Nederland
Finalisten; Nederland, Duitsland
Halve Finalisten; Nederland, Duitsland, Italie, Tsjechië
Kwartfinalisten; Nederland, Duitsland, Italie, Tsjechië, Kroatië, Frankrijk, Griekenland, Rusland
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:53 schreef Utah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je die?
Dat is mijn moeder.
Rubber heeft ook weer een chick gezien...quote:
Ik wilde eerst alle baggerzooi verwijderen... verder kan dit rustig wegzakkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
RayMania 1 jaar mod op VBL
Een of andere grapjas zit posts zonder tegenbericht te verwijderen. Ipv dit typische 24 uurs topic gewoon te sluiten.
Ja en waarom moeten verjaardagstopics dan wel stipt om 0.00 uur dichtquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wilde eerst alle baggerzooi verwijderen... verder kan dit rustig wegzakken
Goed punt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja en waarom moeten verjaardagstopics dan wel stipt om 0.00 uur dicht![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja 4 jaar dat is nog een prestatie. Maar 1 jaar... kom op zeg... Dat heeft zelfs DG bijna gehaald.
DG heeft de 5 maanden nbog niet eens gehaaldquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja 4 jaar dat is nog een prestatie. Maar 1 jaar... kom op zeg... Dat heeft zelfs DG bijna gehaald.
Bij wijze van spreken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:25 schreef rubbereend het volgende:
DG heeft de 5 maanden nbog niet eens gehaald
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef sjimz het volgende:
Spreek dan niet als het nergens op slaat.
ehh bedoel je dat voor iedereen op fok in het algemeen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Spreek dan niet als het nergens op slaat.
Nee alleen voor TRquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
ehh bedoel je dat voor iedereen op fok in het algemeen?
dan wordt het stil hoor....
Kan niet veranderd worden. Ik denk tenminste dat je de PI van de topic bedoelt of niet?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjaak Polak: Helm op en je motor starten
PI mag duimpje omhoog worden! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |