quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:42 schreef Beschouw het volgende:
Graag slotje op [Tournament] Beste Afrikaanse Voetballer: Nog keuze uit 32
Volgende ronde is gestart.
Generalisatie, happens all the timequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef Devrim_ het volgende:
[CL] PSV - Fenerbahce. Dinsdag 23 oktober 20.45 NL3
Doe er aub iets aan
kuthollanderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:42 schreef RayMania het volgende:
Die opmerking vind ik nou niet heel erg eerlijk gezegd.
Dat ligt dan aan FOK!. Je kan ook in Active Topics kijken, meestal staat het topic wel ergens bovenaan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom kan ik liveverslagen topic nooit zien in de lijst?
Gezien.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:44 schreef Paaskonijn het volgende:
-
Ja, ik zag het en had het al aangepast. Je kan ook een TR doen trouwens, werkt sneller.quote:
Okquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik zag het en had het al aangepast. Je kan ook een TR doen trouwens, werkt sneller.
OEE OEE MAMMIE DOODSVERWENSINGquote:
Die zet ik daar dus bewust neer, aangezien je dergelijke dingen dus mag zeggen zonder geband te worden tegenwoordig, gezien het feit dat jij hier door kan postenquote:
Mwa, wat genieten zeg. Heb het topic opgeschoond, users zijn gewaarschuwdquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:44 schreef Happel het volgende:
Ze zitten elkaar uit te kafferen in het Feijenoordtopic. Genieten hoor, maar het verkloot de topic een beetje.
Doe niet zo walgelijk met het iemand anders aannaaien van een ban. Waarom post je trouwens niet jouw doodverwensingen hier? Maakt het weer een stuk makkelijker voor onsquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die zet ik daar dus bewust neer, aangezien je dergelijke dingen dus mag zeggen zonder geband te worden tegenwoordig, gezien het feit dat jij hier door kan posten![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:55 schreef De_Ananas het volgende:
Kan een modje mijn topic over doping zoeken? Kan hem niet vinden
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:21 schreef sjimz het volgende:
Freddy Adu: Wereldtop op je 18e deeltje 2
Dubbel topic
Of jij leest een keer door wat voor beleid in VBL geldtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:35 schreef Nashje het volgende:
Waarom editen jullie elk bericht waarin kanker of kk staat? Wat willen jullie daarmee bereiken? Serieus, ga wat nuttigs doen.
Vraag is natuurlijk wat de users die het gebruiken ermee willen bereiken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:35 schreef Nashje het volgende:
Waarom editen jullie elk bericht waarin kanker of kk staat? Wat willen jullie daarmee bereiken? Serieus, ga wat nuttigs doen.
Dat is inderdaad een woord met net zoveel betekenis als - zeg maar - brood.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:35 schreef Nashje het volgende:
Is misschien nog beter! Bedankt in ieder gevalquote:Op donderdag 1 november 2007 00:06 schreef dndiek het volgende:
Ik heb er een spoiler van gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |