quote:
Wat is daar zo raar aan als je Lucius en Buijs in de basis hebt staan, Mols moet laten invallen en je je centrale verdediger Vlaar voor de rest van dit seizoen kwijt bent?quote:
Waarom dan juist geen Boateng? En wat zijn jouw suggesties? Engelaar is te duur en te aanvallend in gesteld.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De balans vind ik in ons geval niet echt uit te drukken in verdedigend - aanvallend, maar meer in techniek - kracht. Het 1e hebben we voldoende, maar het 2e missen we ontzettend.
Omdat die al 32 of 33 is, hij in mijn ogen te weinig inzicht heeft en als ik het niet fout heb redelijk vaak geblesseerd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waarom dan juist geen Boateng? En wat zijn jouw suggesties? Engelaar is te duur en te aanvallend in gesteld.
2quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Eén nederlaagje en meteen een zeik TT.
De vraagprijs van Twente is 7 miljoen.. voor een 28jarige speler.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat die al 32 is, hij in mijn ogen te weinig inzicht heeft en als ik het niet fout heb redelijk vaak geblesseerd.
Hoe duur zou Engelaar dan moeten zijn?
En wat denk je dat Boateng als salaris wil, die speelt in de PL.
Hoeft ook niet. Maar het is nu niet zo dat je lekker achterover kunt gaan zitten en nog 2 jaar kunt teren op een goede zomer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef Blawh het volgende:
Die TT.Alsof je na vorig seizoen direct een elftal kunt kopen waarmee je zeker kampioen wordt.
goede TT, ik ben het met je eens (quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef Malibu-06 het volgende:
Pff kansloze debielen hier ook weer. Dus iedereen vindt dat we met deze selectie het seizoen wel af kunnen maken![]()
Helemaal mee eens, je staat gelijk met 020 en 2 punten achter PSV.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef renz0r het volgende:
Ach, we staan nu derde met maar een paar punten achter de nummer één...We staan er nu al 10x beter voor dan vorig jaar. Feyenoord is gewoon alive and kicking en van Twente kan je eenmaal verliezen, supersterke ploeg net als PSV...Gewoon thuis goedmaken
Feyenoord
Maar het spel moet wel beter. Er zit totaal geen diepgang in. Zou Slory, Makaay en Lee wel eens samen willen zien.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, je staat gelijk met 020 en 2 punten achter PSV.
Dan heb je wel al uit gespeeld tegen de nummers 1,4,5 en 6.
Wat is er mis met die TT? Iedereen wil met deze selectie nog een jaar verder? Als je niet van mening bent dat er nog een middenvelder en verdediger bij de huidige selectie zouden moeten dan ga je maar lekker posten in het Poker-topic ofzo, want dan heb je echt geen voetbal-verstand in je kop.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:59 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Zullen we gewoon afspreken dat Malibu voortaan geen topics mag aanmaken?
Dat Feyenoord er nog wel een speler bij kan gebruiken zag ik voor die nederlaag ook al wel hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Eén nederlaagje en meteen een zeik TT.
Eensch. Wat een tyvusTT.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:59 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Zullen we gewoon afspreken dat Malibu voortaan geen topics mag aanmaken?
We hebben al drie rechtsbacks. Verdedigende middenvelder is echt veel belangrijker.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
goede TT, ik ben het met je eens ()
een rechtsback en een spits moeten erbij
We staan gewoon weer waar we horen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef renz0r het volgende:
Ach, we staan nu derde met maar een paar punten achter de nummer één...We staan er nu al 10x beter voor dan vorig jaar. Feyenoord is gewoon alive and kicking en van Twente kan je eenmaal verliezen, supersterke ploeg net als PSV...Gewoon thuis goedmaken
Feyenoord
Vergeleken met vorig jaar gaat het gewoon idd fantastisch. Maar de titelstrijd is nog heel lang en dan denk ik dat je een bredere selectie nodig hebt omdat je anders teveel afhankelijke wordt van dingen als pech en vorm van je spelers.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:08 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
1. Feyenoord verliest van Twente uit, kan gebeuren.
2. Als je het vergelijkt met vorig seizoen gaat het al hartstikke goed.
3. Versterking halen is al niet zo makkelijk als je denkt. Waar moet je het geld vandaan halen? Wie wil er naar Feyenoord als ie ook naar grotere clubs kan?
4. Je hebt geweldig ingekocht van de zomer. Voor hetzelfde geld was Lucius nog steeds aanvoerder en de aanjager van het stel.
5. En wie ik ben? Gewoon een jongen die de Feyenoordtopics volgt (en weinig post) en al jaren fan is van de club\! En soms erger ik me wel eens aan de overslaande emoties, dan weer hosanna, dan weer is t niks en moet je versterkingen halen. Heb vertrouwen!
Klopt. Maar de wijze waarop niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:08 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
1. Feyenoord verliest van Twente uit, kan gebeuren.
Vorig seizoen is geen vergelijkingsmateriaal. Zelfs VVV speelt nu beter dan ons vorig seizoen.quote:2. Als je het vergelijkt met vorig seizoen gaat het al hartstikke goed.
Ok, heb je een punt. Maar wil niet zeggen dat je achterover moet leunen en je kan teren op 1 goede zomer.quote:3. Versterking halen is al niet zo makkelijk als je denkt. Waar moet je het geld vandaan halen? Wie wil er naar Feyenoord als ie ook naar grotere clubs kan?
Lucius staat nog steeds in de basis, dat is eigenlijk al slecht... Nog liever een jeugdspeler erin ofzo.quote:4. Je hebt geweldig ingekocht van de zomer. Voor hetzelfde geld was Lucius nog steeds aanvoerder en de aanjager van het stel.
Uh de trainer en TD vinden ook dat er nog wel een stuk of 2 spelers bij mogen. Waarom is het dan zo gek als ik hetzelfde zeg? Het lijkt me gewoon een feit.quote:5. En wie ik ben? Gewoon een jongen die de Feyenoordtopics volgt (en weinig post) en al jaren fan is van de club\! En soms erger ik me wel eens aan de overslaande emoties, dan weer hosanna, dan weer is t niks en moet je versterkingen halen. Heb vertrouwen!
zielige jankTT omdat je twente uit, 1 van de moeilijkste wedstrijden van het seizoen verliestquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die TT? Iedereen wil met deze selectie nog een jaar verder? Als je niet van mening bent dat er nog een middenvelder en verdediger bij de huidige selectie zouden moeten dan ga je maar lekker posten in het Poker-topic ofzo, want dan heb je echt geen voetbal-verstand in je kop.
Dat ziet iedereen, behalve dat stel zwakzinnigen hierquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat Feyenoord er nog wel een speler bij kan gebruiken zag ik voor die nederlaag ook al wel hoor.
Dat bedoelde ik. En verder dat borderline gedoe (we worden kampioen, lucius is verschrikkelijk, we hebben NU versterkingen nodigd etc.) Relax Malibu! Ik had in ieder geval niet durven dromen dat het zo snel zo goed zou gaan met Feyenoord!quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:13 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
zielige jankTT omdat je twente uit, 1 van de moeilijkste wedstrijden van het seizoen verliest![]()
Iedereen weet dat we in elke linie nog iemand kunnen gebruiken, hoeft niet in de TT alsof er ineens een crisis op handen is.
Buiten dat, het is nog lang geen winterstop.
Heeft niet alleen met de wedstrijd tegen Twente te maken hoor, je zag het de afgelopen weken ook al wel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:13 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
zielige jankTT omdat je twente uit, 1 van de moeilijkste wedstrijden van het seizoen verliest
Dat doe ik ook niet. Er is geen crisis, en een TT waarin ik om 1 of 2 nieuwe spelers roep is niet meteen hetzelfde als roepen dat we in crisis verkeren.quote:Iedereen weet dat we in elke linie nog iemand kunnen gebruiken, hoeft niet in de TT alsof er ineens een crisis op handen is.
Dat verandert niets aan de zaakquote:Buiten dat, het is nog lang geen winterstop.
ben nu niet zo onder de indruk van Lucius, jij wel?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:09 schreef Happel het volgende:
We hebben al drie rechtsbacks.
dat wel jaquote:Verdedigende middenvelder is echt veel belangrijker.
Tuurlijk. En ik zie ook graag spelers erbij. Maar dat uitroepteken komt zo paniekerig over en ik zou nu echt niet weten wie er haalbaar is. Zo´n Engelaar komt niet. En Boateng ook niet (hoeft van mij ook niet te komen). Kom met wat alternatieven en dan is alles weer goed, jochiequote:Op zondag 28 oktober 2007 17:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Uh de trainer en TD vinden ook dat er nog wel een stuk of 2 spelers bij mogen. Waarom is het dan zo gek als ik hetzelfde zeg? Het lijkt me gewoon een feit.
Iedereen ziet het allang, maar 'toevallig' ga je nu ergerlijk lopen janken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Heeft niet alleen met de wedstrijd tegen Twente te maken hoor, je zag het de afgelopen weken ook al wel.
[..]
Dat doe ik ook niet. Er is geen crisis, en een TT waarin ik om 1 of 2 nieuwe spelers roep is niet meteen hetzelfde als roepen dat we in crisis verkeren.
[..]
Dat verandert niets aan de zaak
Ik loop hier volgens velen altijd al te janken, ook na winst, dus dat klopt al niet, mafkeesquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:22 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Iedereen ziet het allang, maar 'toevallig' ga je nu ergerlijk lopen janken.
En weet jij nog dat hij volgens veel mensen het jaar daarvoor op weg was naar het nederlands elftal?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
weet je nog dat vorig jaar iedereen Greene uitkotste?
[..]
Ik baseer mijn oordeel niet op één uitroepteken. Ook op de andere posts in de Feyenoordtopics. Ik heb toch nooit eerder op je gereageerd. Ik gaf je nog een "kans" (Noem wat versterkeringen, dan is alles weer goed). Je reageert weer zo als ik het net omschreef. Relax alsjeblieft een beetje. We dragen toch met z'n allen Feyenoord een warm hart toe?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Gejank hier weerBoehoe hij zet een uitroepteken achter de TT
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
Totaal niet. Greene moet lekker *** en Tiendalli moet maar eens goed getest worden, wanneer hij weer speelklaar is. Feit is echter dat we drie (eigenlijk vier: Pieter Collenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ben nu niet zo onder de indruk van Lucius, jij wel?
en die 2 apen heb ik ook geen vertrouwen in, weet je nog dat vorig jaar iedereen Greene uitkotste?
Die post was ook niet voor jou bedoeldquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:27 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Ik baseer mijn oordeel niet op één uitroepteken. Ook op de andere posts in de Feyenoordtopics. Ik heb toch nooit eerder op je gereageerd. Ik gaf je nog een "kans" (Noem wat versterkeringen, dan is alles weer goed). Je reageert weer zo als ik het net omschreef. Relax alsjeblieft een beetje. We dragen toch met z'n allen Feyenoord een warm hart toe?
En ik vind het niet erg dat mensen die vinden dat Feyenoord 5e mag worden en dat geweld bij de club hoort het niet met mij eens zijn (maar goed, dat is een andere discussie).quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:30 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Helaas voor jou vind ongeveer 95% van Fok! dat van jou
Ik poste hier 5 jaar geleden al, dus waarom heb jij zo'n grote bek? Je komt hier sinds een half jaartje ofzo kijken en meteen bepalen dat mensen die het niet met jou eens zijn maar weg moeten?quote:Waarom blijf je hier eigenlijk nog posten?
Ik ben het ook niet altijd eens met Malibu-06, maar jij ben een stuk erger.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:30 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Waarom blijf je hier eigenlijk nog posten?
Nee, vrij aan de TS. Als iedereen hier gewoon normaal argumenten post waarom de TT onjuist is, of niet, dan schieten we daar stukken meer mee op.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:08 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Eensch. Wat een tyvusTT.![]()
kan een modje dat niet ff veranderen?
Oh, jawel hoor, alleen misschien niet meer direct. Toegelaten wordt het niet, dus kappen ermee.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, doodsverwensing is hier geen ban meer.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:27 schreef RayMania het volgende:
Nee, vrij aan de TS. Als iedereen hier gewoon normaal argumenten post waarom de TT onjuist is, of niet, dan schieten we daar stukken meer mee op.
Dat is niet concequent, ik ben er wel een stuk of 2 keer direct voor geband ooit. Dan kom het een beetje vreemd op me over als het bij anderen wel toegelaten wordt, dat kun je je toch wel voorstellen?quote:Oh, jawel hoor, alleen misschien niet meer direct. Toegelaten wordt het niet, dus kappen ermee.
Jawel, dat kan ik mij voorstellen, alleen het beleid van nu is niet helemaal hetzelfde meer als van een half jaar terug. Verder vragen graag in het feedback-topic, laten we het hier over Feijenoord hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Eensch.
[..]
Dat is niet concequent, ik ben er wel een stuk of 2 keer direct voor geband ooit. Dan kom het een beetje vreemd op me over als het bij anderen wel toegelaten wordt, dat kun je je toch wel voorstellen?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:27 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
En weet jij nog dat hij volgens veel mensen het jaar daarvoor op weg was naar het nederlands elftal?
en dat die andere aap 1 van de beste spelers van jong oranje op het EK was?
populist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |