64e minuut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:36 schreef PartyAnimal87 het volgende:
In welke minuut komt de rode kaart. Spannend.
Muntjes en andere dingen. Er werd van alles gegooid. Goed te zien in de herhaling, er gebeurt alleen zoveel meerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:38 schreef xFriendx het volgende:
Waarom greep die keeper van Fener opeens naar zijn gezicht? Niets in de buurt en opeens wordt ie geraakt?Vast pijnlijk, die koude ijle lucht hier in Nederland over je gezicht.
Hij kon niet meer stoppen..En dan moet hij kiezen..Of op je keeper staan of op je tegenstander...de keuze is zo gemaaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]
SYMPATIEKE GOZER [afbeelding]
[afbeelding]
Kijk nog eens goed, hij kon makkelijk opzij stappen of zelfs stoppen is gewoon een viespeuk!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij kon niet meer stoppen..En dan moet hij kiezen..Of op je keeper staan of op je tegenstander...de keuze is zo gemaakt
of gewoon voorover laten vallen zodat je zacht op iemand valt ipv vol met je noppenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij kon niet meer stoppen..En dan moet hij kiezen..Of op je keeper staan of op je tegenstander...de keuze is zo gemaakt
Je kent het verschil tussen Turken en Marokkanen nog niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
als psv vanavond wint verwacht ik weer een hoop brandende auto's in 020 vanavond
blij is wat overtrokken vind ik, nadat alex eruit ging was de dreiging wel wegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef golfer het volgende:
Leuke enerverende eerste helft.
PSV mag blij zijn dat het nog 0-0 staat. De BrazilianenTurken zijn beter.
Ik betwijfel of het einde met 22 man op het veld gehaald gaat worden.
dat dacht ik eerst ook, maar in de herhaling zie je duidelijk dat dat onzin is. en hij schrok na die actie gelijk zodanig dat ie Kromkamp ging troostenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mwah, echte kansen hebben beide ploegen niet gehad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef golfer het volgende:
Leuke enerverende eerste helft.
PSV mag blij zijn dat het nog 0-0 staat. De BrazilianenTurken zijn beter.
Ik betwijfel of het einde met 22 man op het veld gehaald gaat worden.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
Bericht van de eindredacteur.
'Na intern beraad hebben we besloten Jeroen Grueter te vervangen door Evert ten Napel. We hebben hem genoeg kansen gegeven. Maar steeds zit ie er net naast. Dat kan geen toeval meer zijn. Evert praate zich de hele eerste helft al warm en was op ons trainingskamp positief hoewel ie wist dat ie niet mocht verslaan. Evert succes de tweede helft, maak er wat van.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |