abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:16:11 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_54122967
Uit heeft PSV geen kans.

Maar daar gaat het niet over volgens van Gelder. Ajax dat is het issue

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54123169
PSV wint uit wel
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:22:53 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54123183
die TT
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:24:15 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54123226
0-1 wordt het in de hel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54123349
Was best een aardige wedstrijd om te zien, Fenerbache heeft wel een goede ploeg.

Bij PSV vond ik Kromkamp, Simons en Marcellis best aardig spelen. Farfan en Perez vielen tegen zeg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54123487
Jezus ja. Zat te kijken en dan blijft ie maar doorzeveren over ajax. Hiddink en Johan werden er ook erg ongemakkelijk van.
pi_54123512
=edit: wat minder mag wel=

[ Bericht 83% gewijzigd door dndiek op 24-10-2007 00:11:07 ]
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:34:03 #8
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_54123539
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:27 schreef koningdavid het volgende:
Was best een aardige wedstrijd om te zien, Fenerbache heeft wel een goede ploeg.

Bij PSV vond ik Kromkamp, Simons en Marcellis best aardig spelen. Farfan en Perez vielen tegen zeg.
Ik ben sowieso een groot voorstander van Marcellis in de plaats van Addo, en Koevermans ipv Lazovic.

Addo maakt mij te veel foutjes en rendement van Lazovic is nog wat laag.
pi_54124263
Lazovic moet het vertrouwen blijven krijgen, dat doet Koeman goed. Het is vaak nog allemaal net niet, maar het zit er in. Dat zie ik.

Marcellis speelde uitstekend, hij mist wat startsnelheid, maar hij kan het goed compenseren. Hij heeft wat weg van Joris Mathijsen

Verder een verdiend punt, er zat niet meer in.
That's all folks!
pi_54124317
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Lazovic moet het vertrouwen blijven krijgen, dat doet Koeman goed. Het is vaak nog allemaal net niet, maar het zit er in. Dat zie ik.
Nou dan moet het haast wel goedkomen he...
pi_54124390
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[ afbeelding ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 24 oktober 2007 @ 00:03:06 #13
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_54124401
=edit: zoiets is geen reactie waard=

[ Bericht 95% gewijzigd door dndiek op 24-10-2007 00:11:37 ]
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_54124658
schitterend hoe Addo zijn wraak haalt bij die turk

Eric addo 4 Life !!!

[ Bericht 3% gewijzigd door dndiek op 24-10-2007 00:13:06 ]
Nothing to see here, carry on
  woensdag 24 oktober 2007 @ 00:14:00 #16
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54124727
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[ afbeelding ]
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_54124845
Lekker handig Addo
Sukkel

Marcellis
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54125046
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 00:18 schreef dndiek het volgende:
Lekker handig Addo
Sukkel

Marcellis
ben jij blij met werkloze uitkeringtrekkende turken?
pi_54125493
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:53 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ik denk dat Fener al hun thuiswedstrijden winnen = 12 punten
CSK uit = 1
PSV uit = 1
is samen 14 punten
Alle thuiswedstrijden winnen is nog altijd 9 punten
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54125549
Addo verknalt nu zijn plek gewoon, hij speelde als een krant en liet zich nog gaan ook.

Wat vonden jullie trouwens van Koeman, die een extra spits erbij zette? Ik vond het een tactisch sterke move, je zag de Turken toch wel raar opkijken en zoeken hoe ze het op moesten lossen.
That's all folks!
pi_54125565
ik kom net terug weer één en al vertraging wat een baggerwedstrijd. die stink turken vanaf minuut 1 tijd rekken, die scheide weet er niet mee om te gaan, trekt in de tweede helft een rode kaart

5 minuten voor tijd had fener een pingel moeten krijgen omdat er iemand vol op z'n hakken werd gelopen. psv leed alleen maar balverlies en de enige goede spelers op het veld waren salcido en simons, wat een dramawedstrijd van marcellis, addo en kromkamp zeg pffffffffff
pi_54125587
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 00:52 schreef WooZ het volgende:

5 minuten voor tijd had fener een pingel moeten krijgen omdat er iemand vol op z'n hakken werd gelopen.
Het was link wat er gedaan werd, maar het was niks.
That's all folks!
pi_54125591
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 00:52 schreef WooZ het volgende:
ik kom net terug weer één en al vertraging wat een baggerwedstrijd. die stink turken vanaf minuut 1 tijd rekken, die scheide weet er niet mee om te gaan, trekt in de tweede helft een rode kaart

5 minuten voor tijd had fener een pingel moeten krijgen omdat er iemand vol op z'n hakken werd gelopen. psv leed alleen maar balverlies en de enige goede spelers op het veld waren salcido en simons, wat een dramawedstrijd van marcellis, addo en kromkamp zeg pffffffffff
Marcellis speelde centraal best redelijk.
Kromkamp speelde ook niet slecht.

Penalty was zeer discutabel.
pi_54125635
Kromkamp en Marcellis speelden inderdaad best goed.
That's all folks!
pi_54125647
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Marcellis speelde centraal best redelijk.
Kromkamp speelde ook niet slecht.

Penalty was zeer discutabel.
ik heb ze echt vaaaaaaaaaaaaak balverlies zien lijden, net zoals de rest van het team. Zo ongelofelijk veel passes die tussen 2 man in gespeeld werden en een fener speler ermee vandoor ging.

en het was geen 100% pingel, maar die gast werd vol op z'n hakken gelopen recht voor m'n neus, dus als die scheidsrechter moeilijk had gedaan na die rode kaart had ie em zomaar kunnen geven, hadniemand iets van kunnen zeggen
pi_54125664
en volgens mij had psv 0 schoten op doel en fener 1 schotje van afstand van carlos
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 oktober 2007 @ 01:43:47 #27
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54126292
kutzooi

drama.

De eerste 20 minuten vond ik echt open spel, veel snelheid van beide ploegen en aanvalsgericht best genieten. Daarna werd de wedstrijd definitief verneukt door die kutscheids. Beide kanten op, wat een drama zelden zoiets vertoont. Zo erg dat zelfs het vertrouwde "UEFA MAFIA" nauwelijks te horen is geweest

Na de rode kaart kregen we leek het alleen maar minder grip op de wedstrijd en het was begin 2e helft weer eens ouderwets paniek achterin

We waren echt machteloos tegen 10 van Fenerbache

positief:
Salcido
Marcelis degelijke wedstrijd en zn ballen van achteruit zijn loepzuiver

negatief
Lazovic steeds dat gehang aan de zijkant
Addo, domme slippertjes weer. Wel één briljante actie in de 2e helft
Aissati viel ook niet echt denderend in.

Zelfs Gomes deed een paar rare dingen (of althans het zag er voor ons raar uit)
Verder werd er bijna geen één kopduel gewonnen voorin
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 oktober 2007 @ 01:49:08 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54126350
trouwens voor Roberto Carlos, die kreeg een aansteker naar zn hoofd en hij gooide hem gewoon weg ipv te gaan huilen bij de scheids. Ik snapte dat volk ook niet wat daarachter stond te schreeuwen tegen hem Alsof hij daarvan onder de indruk zou moeten raken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54130171
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 01:49 schreef rubbereend het volgende:
trouwens voor Roberto Carlos, die kreeg een aansteker naar zn hoofd en hij gooide hem gewoon weg ipv te gaan huilen bij de scheids. Ik snapte dat volk ook niet wat daarachter stond te schreeuwen tegen hem Alsof hij daarvan onder de indruk zou moeten raken
Klopt ja. Die keeper ging kermend naar de grond toen dat gebeurde. Gelukkig gebeurde het in de hectiek rond Kromkamps knieholte-incident en werd het verder niet echt opgemerkt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54138414
Had die Wederson in de opstelling nou ook nog een Turks voorvoegsel aan zijn naam gekregen? Idee Mehmet Aurélio zeg maar? Opmerkelijk toch.

Als wij een speler een Nederlands paspoort geven veranderen we zijn naam niet, zou je denken. Of had het Salomon Jansen geworden?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54144368
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef SCH het volgende:
PSV wint uit wel
Dat zou mij inderdaad niet verbazen.

Dat gezegd hebbende: ik zag een aantal positieve, maar ook een aantal negatieve zaken.

Om positief te beginnen... Kromkamp speelde m.i. zijn beste wedstrijd voor PSV ooit. Verdedigend bij de les en aanvallend een grote inbreng.

Marcellis speelde als linksback niet geweldig, maar centraal zag ik een aantal goede dingen. Ik hoop dat we hem vaker op die positie gaan zien dit seizoen.

Het middenveld stond niet goed. De spelers speelden individueel goed, maar als geheel stond het niet perfect en daar kon Fenerbahce van profiteren. Dat moet beter in de uitwedstrijd.

Aissati viel bizar slecht in. Ik vrees zo langzamerhand wel voor zijn mogelijkheden bij PSV. Hij is nog jong, maar als hij dit seizoen zo blijft spelen dan kan hij net zo goed vertrekken. Hij speelt niet dwingend en gisteren gewoon ronduit bedroevend met veel balverlies. Het meeste zorgen baart mij dat hij ook nog een grote waffel had toen hij niet bij jong-oranje was uitgenodigd. Met alle respect, maar hij heeft het gelijk van Foppe gewoon bewezen tegen Fenerbahce.

Dan Farfan. Ik weet niet wat er met die jongen is, maar ik vond al dat hij vorig seizoen niet was gegroeid en dit seizoen speelt hij zonder overtuiging, zonder meerwaarde te zijn... Hij is natuurlijk geblesseerd geweest in de voorbereiding, maar ik hoop wel dat hij er snel bovenop komt. Nog een seizoen stilstand kan zijn carrière niet gebruiken.

Lazovic viel mij ook tegen. Erg doorzichtig wat hij doet. In de tweede helft zorgde hij knap een aantal keer dat hij vanaf links voor kon geven, maar toen zat er weinig slimheid achter. Kwaliteiten heeft hij, maar hij moet echt met meer verstand gaan spelen, anders zal Feyenoord/PSV zijn plafond blijken.

Al met al een lastige taak in de uitwedstrijd. Als ze verstandig zijn zorgen ze dat ze in ieder geval een doelpuntje pakken en niet verliezen. Gelijk is voldoende. Tegen CSKA moet je dan winnen, maar dat zou mogelijk moeten zijn. De laatste wedstrijd speel je dan tegen Italianen die geplaatst zijn als het goed is en daar moet je ook van kunnen winnen.

Kansen zat dus, maar de slordigheidje moeten eruit.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54153016
quote:
Spugende Addo mogelijk alsnog vervolgd
Uitgegeven: 25 oktober 2007 08:25
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2007 08:33

AMSTERDAM - De UEFA gaat een onderzoek instellen naar het spuugincident in de wedstrijd PSV - Fenerbahçe, meldt De Telegraaf. In dat duel bespuugde PSV-verdediger Eric Addo de Turkse speler Semih.

Peter Limagher, hoofd van de afdeling tuchtzaken van de UEFA, had het incident op tv gezien. "Als er duidelijk bewijs is, zal Addo worden gestraft. En wat ik begrijp, is dat er. We zullen de beelden nogmaals bekijken en een onderzoek starten. Spugen is een ernstig vergrijp." De scheidsrechter was het incident ontgaan.

Addo kende dinsdag een lastige avond tegen de Turkse spitsen. De grenzen van de Ghanese verdediger werden door de bezoekers constant opgezocht. Ronald Koeman haalde de verdediger, die het duel zonder kaarten uitspeelde, na een uur spelen naar de kant.
(c) NU.nl/Dennis van Luling

Prima, volkomen terecht.

Maar die elleboogstoot van Semih wordt dus blijkbaar niet verder onderzocht?
pi_54155417
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:44 schreef ruud.nl het volgende:

Maar die elleboogstoot van Semih wordt dus blijkbaar niet verder onderzocht?
En die schandalige actie op Kromkamp ook niet.

Fijn, nietwaar?
pi_54155464
Die elleboog gaat volgens mij ook onderzocht worden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_54156979
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Ok.

Maar dan ook graag die overtreding op Kromkamp EN die onterechte rode kaart intrekken.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:39:00 #36
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54157145
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Die zal inderdaad wel gezien worden als ze die fluim van Addo zullen gaan onderzoeken.

[ Bericht 2% gewijzigd door PyTh op 25-10-2007 12:44:33 ]
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54157228
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:33 schreef DS4 het volgende:
Maar dan ook graag die overtreding op Kromkamp EN die onterechte rode kaart intrekken.
Rode kaart wordt echt niet ingetrokken.
pi_54157841
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:41 schreef TerroRobbie het volgende:

Rode kaart wordt echt niet ingetrokken.
Dat denk ik ook niet. Maar ik vind: ofwel je gebruikt de beelden, ofwel je gebruikt ze niet. Ik hou niet zo van dat selectieve gedoe.
pi_54158005
Hoe Hilversum weer lekker anti-PSV bezig is.

verder ben ik een hele neutrale supporter.
History became legend, legend became myth.
pi_54159454
Deze is té leuk om niet te plaatsen:

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')