Ik ben sowieso een groot voorstander van Marcellis in de plaats van Addo, en Koevermans ipv Lazovic.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:27 schreef koningdavid het volgende:
Was best een aardige wedstrijd om te zien, Fenerbache heeft wel een goede ploeg.
Bij PSV vond ik Kromkamp, Simons en Marcellis best aardig spelen. Farfan en Perez vielen tegen zeg.
Nou dan moet het haast wel goedkomen he...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Lazovic moet het vertrouwen blijven krijgen, dat doet Koeman goed. Het is vaak nog allemaal net niet, maar het zit er in. Dat zie ik.
quote:
Alle thuiswedstrijden winnen is nog altijd 9 puntenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Fener al hun thuiswedstrijden winnen = 12 punten
CSK uit = 1
PSV uit = 1
is samen 14 punten
Het was link wat er gedaan werd, maar het was niks.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:52 schreef WooZ het volgende:
5 minuten voor tijd had fener een pingel moeten krijgen omdat er iemand vol op z'n hakken werd gelopen.
Marcellis speelde centraal best redelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:52 schreef WooZ het volgende:
ik kom net terug weer één en al vertraging wat een baggerwedstrijd. die stink turken vanaf minuut 1 tijd rekken, die scheide weet er niet mee om te gaan, trekt in de tweede helft een rode kaart
5 minuten voor tijd had fener een pingel moeten krijgen omdat er iemand vol op z'n hakken werd gelopen. psv leed alleen maar balverlies en de enige goede spelers op het veld waren salcido en simons, wat een dramawedstrijd van marcellis, addo en kromkamp zeg pffffffffff
ik heb ze echt vaaaaaaaaaaaaak balverlies zien lijden, net zoals de rest van het team. Zo ongelofelijk veel passes die tussen 2 man in gespeeld werden en een fener speler ermee vandoor ging.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Marcellis speelde centraal best redelijk.
Kromkamp speelde ook niet slecht.
Penalty was zeer discutabel.
Klopt ja. Die keeper ging kermend naar de grond toen dat gebeurde. Gelukkig gebeurde het in de hectiek rond Kromkamps knieholte-incident en werd het verder niet echt opgemerkt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:49 schreef rubbereend het volgende:
trouwensvoor Roberto Carlos, die kreeg een aansteker naar zn hoofd en hij gooide hem gewoon weg ipv te gaan huilen bij de scheids. Ik snapte dat volk ook niet wat daarachter stond te schreeuwen tegen hem
Alsof hij daarvan onder de indruk zou moeten raken
Dat zou mij inderdaad niet verbazen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef SCH het volgende:
PSV wint uit wel
(c) NU.nl/Dennis van Lulingquote:Spugende Addo mogelijk alsnog vervolgd
Uitgegeven: 25 oktober 2007 08:25
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2007 08:33
AMSTERDAM - De UEFA gaat een onderzoek instellen naar het spuugincident in de wedstrijd PSV - Fenerbahçe, meldt De Telegraaf. In dat duel bespuugde PSV-verdediger Eric Addo de Turkse speler Semih.
Peter Limagher, hoofd van de afdeling tuchtzaken van de UEFA, had het incident op tv gezien. "Als er duidelijk bewijs is, zal Addo worden gestraft. En wat ik begrijp, is dat er. We zullen de beelden nogmaals bekijken en een onderzoek starten. Spugen is een ernstig vergrijp." De scheidsrechter was het incident ontgaan.
Addo kende dinsdag een lastige avond tegen de Turkse spitsen. De grenzen van de Ghanese verdediger werden door de bezoekers constant opgezocht. Ronald Koeman haalde de verdediger, die het duel zonder kaarten uitspeelde, na een uur spelen naar de kant.
En die schandalige actie op Kromkamp ook niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:44 schreef ruud.nl het volgende:
Maar die elleboogstoot van Semih wordt dus blijkbaar niet verder onderzocht?![]()
Ok.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Die elleboog gaat volgens mij ook onderzocht worden.
Die zal inderdaad wel gezien worden als ze die fluim van Addo zullen gaan onderzoeken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Die elleboog gaat volgens mij ook onderzocht worden.
Rode kaart wordt echt niet ingetrokken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:33 schreef DS4 het volgende:
Maar dan ook graag die overtreding op Kromkamp EN die onterechte rode kaart intrekken.
Dat denk ik ook niet. Maar ik vind: ofwel je gebruikt de beelden, ofwel je gebruikt ze niet. Ik hou niet zo van dat selectieve gedoe.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Rode kaart wordt echt niet ingetrokken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |