quote:
Dat zou mij inderdaad niet verbazen.
Dat gezegd hebbende: ik zag een aantal positieve, maar ook een aantal negatieve zaken.
Om positief te beginnen... Kromkamp speelde m.i. zijn beste wedstrijd voor PSV ooit. Verdedigend bij de les en aanvallend een grote inbreng.
Marcellis speelde als linksback niet geweldig, maar centraal zag ik een aantal goede dingen. Ik hoop dat we hem vaker op die positie gaan zien dit seizoen.
Het middenveld stond niet goed. De spelers speelden individueel goed, maar als geheel stond het niet perfect en daar kon Fenerbahce van profiteren. Dat moet beter in de uitwedstrijd.
Aissati viel bizar slecht in. Ik vrees zo langzamerhand wel voor zijn mogelijkheden bij PSV. Hij is nog jong, maar als hij dit seizoen zo blijft spelen dan kan hij net zo goed vertrekken. Hij speelt niet dwingend en gisteren gewoon ronduit bedroevend met veel balverlies. Het meeste zorgen baart mij dat hij ook nog een grote waffel had toen hij niet bij jong-oranje was uitgenodigd. Met alle respect, maar hij heeft het gelijk van Foppe gewoon bewezen tegen Fenerbahce.
Dan Farfan. Ik weet niet wat er met die jongen is, maar ik vond al dat hij vorig seizoen niet was gegroeid en dit seizoen speelt hij zonder overtuiging, zonder meerwaarde te zijn... Hij is natuurlijk geblesseerd geweest in de voorbereiding, maar ik hoop wel dat hij er snel bovenop komt. Nog een seizoen stilstand kan zijn carrière niet gebruiken.
Lazovic viel mij ook tegen. Erg doorzichtig wat hij doet. In de tweede helft zorgde hij knap een aantal keer dat hij vanaf links voor kon geven, maar toen zat er weinig slimheid achter. Kwaliteiten heeft hij, maar hij moet echt met meer verstand gaan spelen, anders zal Feyenoord/PSV zijn plafond blijken.
Al met al een lastige taak in de uitwedstrijd. Als ze verstandig zijn zorgen ze dat ze in ieder geval een doelpuntje pakken en niet verliezen. Gelijk is voldoende. Tegen CSKA moet je dan winnen, maar dat zou mogelijk moeten zijn. De laatste wedstrijd speel je dan tegen Italianen die geplaatst zijn als het goed is en daar moet je ook van kunnen winnen.
Kansen zat dus, maar de slordigheidje moeten eruit.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.