ja dus? PSV heeft in het verleden ook zulke wedstrijden gewonnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
vanwege de über-fanatieke fans in Turkije?
Fener was wel sterk..Of ze velen malen beter waren..mwah..maar als Fener had gewonnen had het me niet verbazenquote:
Je hebt geen verstand van voetbal, je post nooit in VBL. Dus kom nou hier niet ineens de toffe trotse Turk uithangen a.u.b.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Welke wedstrijd keek jij. Fenerbahce was vele malen beter.
Om nog maar te zwijgen over de handsbal van de keeper in de eerste minuut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef djstoffel het volgende:
Wat een lulkoek!! volgens mij was hij met uitzondering van de roede kaart toch echt behoorlijk op de hand van fenerbahce...............en een goede scheids had al in de eerste helft een rode kaart getrokken voor zo´n gefrustreerde oververhitte turk
Wij sluiten alle poorten voor Sinterklaas en de pietjes dit jaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik binnekort met de stoomboot weer terug he :p
Ehm..2 jaar geleden vergeten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dus? PSV heeft in het verleden ook zulke wedstrijden gewonnen
Ik voorzie fenerbache naar UEFA cup.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zie grote kans PSV voor UEFA Cup
Dat was bij AZ ook zo (tegen 2 verschillende teams geloof ik) en dat viel ook reuze mee. Tweemaal daar gelijk gespeeld. (1-1 tegen Kayserispor en 3-3 tegen Fenerbahce)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
vanwege de über-fanatieke fans in Turkije?
Gohquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef Devrim_ het volgende:
velen malen leuker dan bijv. in de ArenA)
en aan een spugende addo...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef djstoffel het volgende:
[..]
een goede scheids had al in de eerste helft een rode kaart getrokken voor zo´n gefrustreerde oververhitte turk
daar heb ik het niet overquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ehm..2 jaar geleden vergeten?
PSV verloord met 2- 0 ofzo
AZ vorig jaar
Van 3 - 1 achterstand naar 3 - 3
De fans in Istanbul zijn echt geweldig (ik ben ook 2 keer geweest...velen malen leuker dan bijv. in de ArenA)
Meerdere malen van achter iemand pakken, op voet staan van Deniz. En geen kaart geven. Deniz heeft de bal niet maar toch geeft iemand een knietje recht voor de neus van de scheidsrechter geen kaart...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Wat een lulkoek!! volgens mij was hij met uitzondering van de roede kaart toch echt behoorlijk op de hand van fenerbahce...............en een goede scheids had al in de eerste helft een rode kaart getrokken voor zo´n gefrustreerde oververhitte turk
Ik denk dat Fener al hun thuiswedstrijden winnen = 12 puntenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik voorzie fenerbache naar UEFA cup.
Bijvoorbeeld als psv gelijkspeelt in turkije (maar niet 0-0 uitslag)
Ja zo ken ik er nog wel 3. AZ ging ook van een 1-1 gelijkspel naar ene 1-3 voorsprong in de Hel van Fenerbahce. W000t !!! 1111 AZquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ehm..2 jaar geleden vergeten?
PSV verloord met 2- 0 ofzo
AZ vorig jaar
Van 3 - 1 achterstand naar 3 - 3
De fans in Istanbul zijn echt geweldig (ik ben ook 2 keer geweest...velen malen leuker dan bijv. in de ArenA)
de 1 - 2 en de 1 -3 vielen er snel achterelkaar (in een paar minuten)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel 3. AZ ging ook van een 1-1 gelijkspel naar ene 1-3 voorsprong in de Hel van Fenerbahce. W000t !!! 1111 AZ [afbeelding] O-o_O_O
Haha dacht ik ook alquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Jaaa Jack heeft z'n bruggetje naar Ajax gevonden![]()
Ik blijf het een eikel vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Jaaa Jack heeft z'n bruggetje naar Ajax gevonden![]()
te vroeg affluiten? Volgens mij was de blessuretijd allang voorbij, zowel in de eerste helft,als 2e helft..................typisch turks om zo te reagerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Meerdere malen van achter iemand pakken, op voet staan van Deniz. En geen kaart geven. Deniz heeft de bal niet maar toch geeft iemand een knietje recht voor de neus van de scheidsrechter geen kaart...
Terwijl Deivid gelijk rood kreeg voor zo iets onnozels.
Te vroeg affluiten terwijl duidelijk was te zien dat Fenerbahçe een aanval opzette..
Lugano eruit en Deivid eruit door die ... scheids.
quote:Ik ga ook niet in die commissie zitten.
Als je het antwoord al weet ga je toch niet in een commissie zitten, wat moet je dan met die andere commissileden
Ja dat meet je aan het aantal posts natuurlijk. .. stilte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hebt geen verstand van voetbal, je post nooit in VBL. Dus kom nou hier niet ineens de toffe trotse Turk uithangen a.u.b.
Ja extra tijd was ook al afgelopen bij de vrijtrap aan het einde van de 1e maar toen ging hij nog wel even doorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:05 schreef djstoffel het volgende:
[..]
te vreog affluiten? Volgens was de blessuretijd allang voorbij, zowel in de eerste helft,als 2e helft..................typisch turks om zo te reageren
Hij floot volgens mij bij 93.47 terwijl er 4 minuten was gegeven en Fener duidelijk in de aanval zat...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:05 schreef djstoffel het volgende:
[..]
te vroeg affluiten? Volgens mij was de blessuretijd allang voorbij, zowel in de eerste helft,als 2e helft..................typisch turks om zo te reageren
omdat een vrije trap altijd genomen moet worden...............bij een nieuwe actie (nieuwe aanval, of uitverdedigen) moet er afgeloten worden. NIET BEKEND DAAR IN TURKIJE????????quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja extra tijd was ook al afgelopen bij de vrijtrap aan het einde van de 1e maar toen ging hij nog wel even door
Nee aan de geweldigde inhoud van je posts. "hoeveel heeft PSV de scheids betaald" "Fener was veel beter"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:07 schreef Burakius het volgende:
Ja dat meet je aan het aantal posts natuurlijk. .. stilte.
Ïk post wanneer ik wil robbie (ronnaalldsss):')
Dat vraag ik me ook af, hoeveel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee aan de geweldigde inhoud van je posts. "hoeveel heeft PSV de scheids betaald" "Fener was veel beter"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |