quote:
Je antwoord heb je hierboven!!! Ik bedoelde eigenlijk dat RTL ervan verdacht werd en dat alle popolls nog via Talpa/tien liepen dus zij buiten de verdenking vielen. En dat het verhaal van Jaap niet opgaat!!!quote:Op zondag 30 september 2007 11:32 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met die belspelletjes en die geld wolferige astrologen. (oa astrotv) Deze hebben ook een smslijn
ik snap wat je bedoeld...maar ik heb veel vaker bij Huub gezien dat hij even heel blij raakt als hij is weggeweest en bij terugkomst in dat huis is dat vaak weer heel snel verdwenen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat snap ik maar moest dat uitgerekend gisteravond? Huub zat vol verhalen maar kon die niet kwijt bij Lieke, ze had best een dagje kunnen wachten met plannen maken imo.
Die komt para terug van alle verhalen die hij te horen krijgt over Nadia, Dennis en Jaapquote:
We verschillen hier duidelijk in van mening ( het is niet ergquote:Op zondag 30 september 2007 11:37 schreef riri het volgende:
[..]
Huub moet wakker worden en niet blijven hangen in iets wat daar in het huis niet is,daar dragen ze hem niet op handen maar willen ze hem eruit hebben....Lieke benadrukt dat en laat hem snel met beide voeten op de grond landen en dat is maar goed ook.
ik denk het ookquote:Op zondag 30 september 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Die komt para terug van alle verhalen die hij te horen krijgt over Nadia, Dennis en Jaap
Ik snap jou ook maar ik blijf erbij, plannen maken had een dagje kunnen wachten.quote:
En vergeet z'n eigen Amanda niet, wat ze allemaal met Nadia bespreekt!quote:Op zondag 30 september 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Die komt para terug van alle verhalen die hij te horen krijgt over Nadia, Dennis en Jaap
Ik hoop met je mee!!!quote:Op zondag 30 september 2007 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vergeet z'n eigen Amanda niet, wat ze allemaal met Nadia bespreekt!
Ik hoop écht op vuurwerk vanavond![]()
Krengquote:Op zondag 30 september 2007 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vergeet z'n eigen Amanda niet, wat ze allemaal met Nadia bespreekt!
Ik hoop écht op vuurwerk vanavond![]()
Och, ik denk dat het nog wel een poosje nasuddert hoorquote:Op zondag 30 september 2007 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kreng![]()
Verdomme, ik ben er niet als hij terugkomt, schoonvader is jarig. Ik vertrouw er op dat ik het allemaal na kan lezen hier.
Dat betwijfel ik.. ze zien hoe Dennis in z'n broek schijt voor Brian.. en zulke mensen zien ze het liefst om hem heen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:42 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
De familie van Brian heeft een hekel aan Dennix en volgens mij ook aan Nadia
Precies, de Kubatzen hebben mensen graag onder hun schoenzolen, waar ze horen in hun ogen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.. ze zien hoe Dennis in z'n broek schijt voor Brian.. en zulke mensen zien ze het liefst om hem heen.
Dat denk ik ook wel, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, ik denk dat het nog wel een poosje nasuddert hoor
Iig een prettige verjaardag vandaag!
T blijft de mooiste fotoquote:Op zondag 30 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, de Kubatzen hebben mensen graag onder hun schoenzolen, waar ze horen in hun ogen.
Vooral The Mother from Hell is een bitch van het zuiverste water.
[afbeelding]
Echt waar hoor deze foto verdient de Pulitzer prize voor fotografie. Ik heb zelden zo'n sprekende foto van Jabba de Hutt gezien als dezequote:Op zondag 30 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, de Kubatzen hebben mensen graag onder hun schoenzolen, waar ze horen in hun ogen.
[afbeelding]
Eigenlijk moet er een standaard OP komen waarbij dit de welkomfoto gaat worden met de tekst.quote:Op zondag 30 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Top ideequote:Op zondag 30 september 2007 12:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een standaard OP komen waarbij dit de welkomstfoto gaat worden met de tekst.
'Dag lieve kleine miezerige kutstreamertjes!'
quote:Op zondag 30 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lieke is door haar "oh kijk mij eens Hema spulletjes bestellen, wat ben ik toch normaal" ook een apart geval aan het worden. Wie besteld nou niet duurdere merken als je ze gratis kan krijgen?quote:Op zondag 30 september 2007 11:51 schreef riri het volgende:
-knip-
Deze is zo mogelijk nog treffender.quote:Op zondag 30 september 2007 12:13 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]
De gelijkenis is schokkend te noemen.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 september 2007 12:17 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Lieke is door haar "oh kijk mij eens Hema spulletjes bestellen, wat ben ik toch normaal" ook een apart geval aan het worden. Wie besteld nou niet duurdere merken als je ze gratis kan krijgen?
Mijn zienswijze zal het iig nooit worden maar ik heb ook erg veel jeans in mijn kast, waar ik zelf voor werk dus ik zie het probleem niet en voel me allesbehalve ziek.quote:Op zondag 30 september 2007 12:23 schreef riri het volgende:
ach...nadia heeft iets van 60 spijkerbroeken...allemaal dure merken
je kan je afvragen wie er ziek zijn...en maar geld uitgeven alsof het niets is en nooit is het genoeg
Exact. Ze kokketeert met haar kijk-mij-eens-lekker-normaal-blijven-gehuppel. Maar ondertussen is dat niet meer congruent met haar gedrag. Want ze maakt zichzelf erbij wijs dat ze daardoor beter is dan de anderen. Tot een bepaald niveau werkt deze strategie in een groep omdat je je eigen waarheid kan creeren en waarmaken, op dezelfde manier dat bluffen kan werken. Je maakt de ander wijs dat je beter bent en die kunnen daarin meegaan. Maar dan moeten woorden en gedrag wel met elkaar overeen komen. Als dat niet meer hget geval is dan is het niet meer geloofwaardig en gelooft de groep het niet meer. Dan moet je dat kunnen erkennen en kunnen schakelen En dat kan Lieke niet. Ze is met een bepaald wensbeeld over hóe zij met Huub zou gaan winnen (op een 'nobele' manier met de neus in de lucht), de kooi binnengekomen en daar blijft ze aan vast houden.quote:Op zondag 30 september 2007 12:17 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Lieke is door haar "oh kijk mij eens Hema spulletjes bestellen, wat ben ik toch normaal" ook een apart geval aan het worden. Wie besteld nou niet duurdere merken als je ze gratis kan krijgen?
Door zogenaamd zo heilig mogelijk over te komen maakt ze precies dezelfde stupide indruk als die 2 tangwijven.
Ik merk wel weer dat er genoeg aggressie heerst onder de FOK bevolking. Gelukkig hebben we allerzalige Holy Lieke-Maria-Jacoba-Theresa nog waar wij allen een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op zondag 30 september 2007 12:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is sowieso raar om mensen hun karakter te beoordelen nav hun merk mascara.
Zeg me jouw mascara en ik zeg je wie je bent.![]()
Met die onzin moet je bij mij iig niet mee aankomen anders prik ik je ogen eruit met mijn dure mascararoller én primer.![]()
ja ...dit is ook hoe het persoontje Nadia is....ik denk dat ze de meeste spijkerbroeken niet met haar eigen verdiende geld betaald heeft........quote:Op zondag 30 september 2007 12:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn zienswijze zal het iig nooit worden maar ik heb ook erg veel jeans in mijn kast, waar ik zelf voor werk dus ik zie het probleem niet en voel me allesbehalve ziek.
En ook heel grappig als amanda haar arm in de zijne "haakt" en hij zijn arm meteen weghaalt!!quote:Op zondag 30 september 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Geniet nog even na, vooral de kop van ZakHooi is priceless.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44942&sess=2832
Die Brian maakt zichzelf daar zo belachelijk mee en zet zichzelf ontzettend in de kijker. Sukkel, hij had er zelf ook gewoon om moeten lachen.quote:Op zondag 30 september 2007 12:43 schreef Larisje het volgende:
[..]
En ook heel grappig als amanda haar arm in de zijne "haakt" en hij zijn arm meteen weghaalt!!![]()
![]()
Precies, ik kan me niet voostellen dat je 'nobel' een miljonair wilt zijn. Als je niets om luxe, geld of aardse goederen geeft, waarom wil je dan in des hemelen naam mee doen aan een spelletje zoals DGK?quote:Op zondag 30 september 2007 12:39 schreef Py het volgende:
[..]
Exact. Ze kokketeert met haar kijk-mij-eens-lekker-normaal-blijven-gehuppel. Maar ondertussen is dat niet meer congruent met haar gedrag. Want ze maakt zichzelf erbij wijs dat ze daardoor beter is dan de anderen. Tot een bepaald niveau werkt deze strategie in een groep omdat je je eigen waarheid kan creeren en waarmaken, op dezelfde manier dat bluffen kan werken. Je maakt de ander wijs dat je beter bent en die kunnen daarin meegaan. Maar dan moeten woorden en gedrag wel met elkaar overeen komen. Als dat niet meer hget geval is dan is het niet meer geloofwaardig en gelooft de groep het niet meer. Dan moet je dat kunnen erkennen en kunnen schakelen En dat kan Lieke niet. Ze is met een bepaald wensbeeld over hóe zij met Huub zou gaan winnen (op een 'nobele' manier met de neus in de lucht), de kooi binnengekomen en daar blijft ze aan vast houden.
Amanda weet dus wél waar het over gaat, dat hooi voor Brian..... Ze zegt:" En dat na één opmerking"quote:Op zondag 30 september 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Geniet nog even na, vooral de kop van ZakHooi is priceless.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44942&sess=2832
Ja precies, dan hebben de streamers dus meteen door dat hij pissed is. Als hij niet zo doet merkt niemand het en is er niks aan de hand.quote:Op zondag 30 september 2007 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Brian maakt zichzelf daar zo belachelijk mee en zet zichzelf ontzettend in de kijker. Sukkel, hij had er zelf ook gewoon om moeten lachen.
besides allesquote:Op zondag 30 september 2007 12:39 schreef Py het volgende:
[..]
Exact. Ze kokketeert met haar kijk-mij-eens-lekker-normaal-blijven-gehuppel. Maar ondertussen is dat niet meer congruent met haar gedrag. Want ze maakt zichzelf erbij wijs dat ze daardoor beter is dan de anderen. Tot een bepaald niveau werkt deze strategie in een groep omdat je je eigen waarheid kan creeren en waarmaken, op dezelfde manier dat bluffen kan werken. Je maakt de ander wijs dat je beter bent en die kunnen daarin meegaan. Maar dan moeten woorden en gedrag wel met elkaar overeen komen. Als dat niet meer hget geval is dan is het niet meer geloofwaardig en gelooft de groep het niet meer. Dan moet je dat kunnen erkennen en kunnen schakelen En dat kan Lieke niet. Ze is met een bepaald wensbeeld over hóe zij met Huub zou gaan winnen (op een 'nobele' manier met de neus in de lucht), de kooi binnengekomen en daar blijft ze aan vast houden.
quote:Op zondag 30 september 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze is zo mogelijk nog treffender.
[afbeelding]
denk dat lieke wat motivatie betreft toch een geval apart isquote:Op zondag 30 september 2007 12:45 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Precies, ik kan me niet voostellen dat je 'nobel' een miljonair wilt zijn. Als je niets om luxe, geld of aardse goederen geeft, waarom wil je dan in des hemelen naam mee doen aan een spelletje zoals DGK?
Of is het misschien juist datgene waar ze Huub van beticht, een te groot ego die in de weg zit?
Alleen Amanda, Brian én Nadia wisten er vanaf.quote:Op zondag 30 september 2007 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Amanda weet dus wél waar het over gaat, dat hooi voor Brian..... Ze zegt:" En dat na één opmerking"![]()
weer een leuk staaltje geschiedvervalsing opquote:Huub heeft gister met compaan Jaap de fandag bezocht, die door Huub zijn fans is georganiseerd
aaaaaahh, vandaar die horizontale intochtquote:Op zondag 30 september 2007 12:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat lieke wat motivatie betreft toch een geval apart is
typische legerdame die haar grenzen wil leren kennen
denk dat ze dat zelf liever anders had gezienquote:Op zondag 30 september 2007 12:55 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
aaaaaahh, vandaar die horizontale intocht![]()
Begint steeds meer te lijkenquote:
De blaadjes op de onderste foto zijn lichter dan op de bovenste foto.quote:Op zondag 30 september 2007 13:03 schreef Clank het volgende:
Zoek de verschillen...
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
achtergrondje nogquote:
Dus Lieke kan het in dit geval sowieso niet goed doen,als ze duurdere merken op de bestellijst zet is ze hebberig en goedkope merken is ook niet goed omdat ze dat doet om beter over tekomen?quote:Op zondag 30 september 2007 12:17 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Door zogenaamd zo heilig mogelijk over te komen maakt ze precies dezelfde stupide indruk als die 2 tangwijven.
ja ...idd ..laat haar lekker doen wat zij vind dat goed is.................quote:Op zondag 30 september 2007 13:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Dus Lieke kan het in dit geval sowieso niet goed doen,als ze duurdere merken op de bestellijst zet is ze hebberig en goedkope merken is ook niet goed omdat ze dat doet om beter over tekomen?
quote:Op zondag 30 september 2007 13:23 schreef Py het volgende:
[..]
Die ontbrak nog idd.
Denk dat ik mn nieuwe hobby tijdens streamlocks heb gevonden![]()
[afbeelding]
Helemaal perfectquote:Op zondag 30 september 2007 13:23 schreef Py het volgende:
[..]
Die ontbrak nog idd.
Denk dat ik mn nieuwe hobby tijdens streamlocks heb gevonden![]()
[afbeelding]
En in beide zou je zomaar gelijk kunnen hebben, het zou mij iig niets verbazen.quote:
Beetje raar om jezelf te quoten, maar ik wilde hier nog even aan toevoegen dat ze van iedereen in het huis erg weinig steun heeft gekregen na het gebeuren met natasia. Ook het door achter goedgekeurde slaan van Brian zal haar niet in de koude kleren zijn gaan zitten. Buiten het feit dat ze zichzelf constant moet verdedigen is ze ook nog eens een soort schietschijf voor iedereen die maar wil, iedereen mag slaan, schoppen, bashen enz. Zelf mag ze niets terugdoen...quote:Op zondag 30 september 2007 13:03 schreef Verida het volgende:
Alles een beetje teruggelezen en ik kan me eigenlijk wel vinden in een van de commentaren van vannacht dat het Lieke allemaal een beetje teveel werd wat betreft zichzelf verdedigen. Het bashen van de 5 duurt nu al heel erg lang. De tegenstand van het eerste bezoek van silvia zal haar ook niet in de koude kleren zijn gaan zitten en Huub die van de week trots zat te vertellen dat hij aan Sylvia had gevraagd of ze normaal zou kunnen doen tegen Lieke, omdat hij veel om haar zou geven. Hij had beter tegen sylvia kunnen zeggen dat ze normaal moest doen, omdat hij veel om haar geeft, niet alsjeblieft vragen of ze de moeite wil nemen. Dit lijkt me geen prettig gevoel voor Lieke, dat zijne majesteit huub aan hare majesteit sylvia moet vragen of ze lief tegen haar wil doen.
Als dan als klap op de vuurpijl Nena ook nog een brief stuurt die gaat over Hedda en dat die beter zou zijn voor Huub, dan krijg je als vrouw zijnde denk ik goed de pest in. Nena kent Huub ook alleen maar van de kooi, weet dus helemaal niet hoe hij normaal is en hoe hij met Hedda was. Die mag dus imo daar helemaal niets over zeggen.
Ik vind eigenlijk dat Lieke nog vrij rustig gebleven is onder het geheel.
Hulde voor het incasseren en proberen om bij het spel te blijven.
Precies, goed gevonden zegquote:Op zondag 30 september 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=L583nvmjtLs
Filmpje van de *ruzie* tussen Huub en Lieke vannacht. Ze deden bij elkaar al het fysiek geweld voor wat ze al te verduren hebben gekregen.
jij schrijft het en wij zeiden het hier ook alquote:Op zondag 30 september 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
En in beide zou je zomaar gelijk kunnen hebben, het zou mij iig niets verbazen.
Ik zie het niet.quote:Op zondag 30 september 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
Filmpje van de *ruzie* tussen Huub en Lieke vannacht. Ze deden bij elkaar al het fysiek geweld voor wat ze al te verduren hebben gekregen.
Zegt Lieke niet zoiets van:en waarvoor werd jij vast gehouden....is toch niet normaal.quote:Op zondag 30 september 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
Wat zie je niet? Huub doet na wat Brian bij hem deed met die kopstoot, de naam Brian valt ook als je goed luistert.quote:
tja is ook duidelijkquote:Op zondag 30 september 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
En in beide zou je zomaar gelijk kunnen hebben, het zou mij iig niets verbazen.
Hierin kun je gelijk hebben. Ik denk dat het ook zo kan zijn van de 5/2 situatie, dat die er is gekomen om Lieke sterk te doen lijken en/of medelijden stemmen te winnen voor haar want in het begin waren niet erg veel streamers gecharmeerd van Lieke.quote:Op zondag 30 september 2007 13:26 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor speculazie
las gisteren ergens dat D Flens de pest heeft aan Huub
en opeens viel het kwartje
want waarom duurt de 6/2 5/2 al zolang (we weten dat spelers gestuurd worden) ?
-het levert geen leuke/goeie tv op
-de streams zijn fokking boring
-de kijkcijfers dalen
kortom het is geen goeie ontwikkeling voor de tv show
het is gewoon een persoonlijke hetze van flens tegen huub
want in het begin vertelde ze in een interview wat voor een karakters ze wilde hebben
1 zin is me bij gebleven Een chris zegers type(lees bwian) om de kijkcijfers op te krikken
komt er een jochie uit oldenzaal die haar mooie plannetje(om van bwian een tv held te maken) helemaal de grond intrapt
denk dat het wijf met zo'n krop zit dat ze haar ongelijk niet meer wil en en kan toegeven en dus in alles wat in haar macht zit zal gebruiken om dat "vervelende ventje" dwars te zitten
ze is volgens mij zo gefrusteert dat het haar geen fok uitmaakt dat ze het programmam er mee sloopt
nog ff een vage beschuldiging
dacht eerst dat de info van nix over de zus van huub. door vrienden van nix was ingewonnen maar van bvl huizen staan nou niet bekend om hun openheid
dus hoe kon nix dit weten ?
enige manier is via de redactie (want hij zal het veteltd hebben bij de selectie)
en dus D Flens
genoeg speculaas voor vandaag
In dat filmpje zie je wel hetgeen ik als kopstoot van Huub interpreteerde vannachtquote:Op zondag 30 september 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
Huub maakte een soort van kopstootbeweging die volgens mij niet gericht was tegen Lieke maar om als een soort voorbeeld te dienen. 'Dat is toch niet normaal (kopstoot) Er is een verschil tussen dit en dat (kopstoot). Lieke pakt zijn keel en zegt, dat is toch niet normaal. Volgens mij hebben ze het over een voorval.quote:Op zondag 30 september 2007 13:36 schreef kybe het volgende:
[..]
zegt Lieke niet zoiets van:en waarvoor werd jij vast gehouden....is toch niet normaal.
Huub ..is toch ook niet normaal....
Fysiek geweld naar elkaar toe, bedoelde ik.quote:Op zondag 30 september 2007 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zie je niet? Huub doet na wat Brian bij hem deed met die kopstoot, de naam Brian valt ook als je goed luistert.
Ja,ik denk dat het over die beloning voor Brian ging.Omdat hij Huub vasthield,toen hij later Huub die kopstoot gaf kwam er weer geen enkele reactie van achter.quote:Op zondag 30 september 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub maakte een soort van kopstootbeweging die volgens mij niet gericht was tegen Lieke maar om als een soort voorbeeld te dienen. 'Dat is toch niet normaal (kopstoot) Er is een verschil tussen dit en dat (kopstoot). Lieke pakt zijn keel en zegt, dat is toch niet normaal. Volgens mij hebben ze het over een voorval.
Ik denk dat ze het over het 6-2 gebeuren hebben. Brian pakte Huub toen bij zijn keel nadat Huub zich bevrijdt had uit de greep van Jaap.quote:Op zondag 30 september 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub maakte een soort van kopstootbeweging die volgens mij niet gericht was tegen Lieke maar om als een soort voorbeeld te dienen. 'Dat is toch niet normaal (kopstoot) Er is een verschil tussen dit en dat (kopstoot). Lieke pakt zijn keel en zegt, dat is toch niet normaal. Volgens mij hebben ze het over een voorval.
Dat kan ook nog.quote:Op zondag 30 september 2007 13:42 schreef kybe het volgende:
[..]
Ja,ik denk dat het over die beloning voor Brian ging.Omdat hij Huub vasthield,toen hij later Huub die kopstoot gaf kwam er weer geen enkele reactie van achter.
Het is voor mij iig duidelijk dat ze niet kwaad op elkaar waren maar om iets anders en dat het een gedeelde kwaadheid was.quote:Op zondag 30 september 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over het 6-2 gebeuren hebben. Brian pakte Huub toen bij zijn keel nadat Huub zich bevrijdt had uit de greep van Jaap.
quote:Op zondag 30 september 2007 12:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een standaard OP komen waarbij dit de welkomfoto gaat worden met de tekst.
'Dag lieve kleine miezerige kutstreamertjes!'
Ik denk dat het anders zit. Ze wil namelijk met Brian gaan samenspelen om Nadia eruit te krijgen want ze had van Huub gehoord dat Jaap dat wilde.quote:Op zondag 30 september 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
Ze maken zich er erg druk over zo te zien. Door de felheid waarmee ze het tegen elkaar vertellen lijkt het me iets recents.quote:Op zondag 30 september 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over het 6-2 gebeuren hebben. Brian pakte Huub toen bij zijn keel nadat Huub zich bevrijdt had uit de greep van Jaap.
Precies, daarom ben ik blij met het filmje van Peet, is dat ook weer uit de wereld.quote:Op zondag 30 september 2007 13:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is voor mij iig duidelijk dat ze niet kwaad op elkaar waren maar om iets anders en dat het een gedeelde kwaadheid was.
denk ik nietquote:Op zondag 30 september 2007 13:38 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hierin kun je gelijk hebben. Ik denk dat het ook zo kan zijn van de 5/2 situatie, dat die er is gekomen om Lieke sterk te doen lijken en/of medelijden stemmen te winnen voor haar want in het begin waren niet erg veel streamers gecharmeerd van Lieke.
Dat kan ook,misschien dat Huub op de fan avond met fans over de aanranding gesproken heeft en het op het filmpje met Lieke bespreekt.quote:Op zondag 30 september 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit van de FEBO gehoord, wel van Natasja in een interview van de week, enge heks.quote:Op zondag 30 september 2007 13:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat kan ook,misschien dat Huub op de fan avond met fans over de aanranding gesproken heeft en het op het filmpje met Lieke bespreekt.
Ook weer zo'n fout van de febo om te zeggen dat het helemaal niet zo erg was als het op de streamers overkwam.
hallo bwainquote:Op zondag 30 september 2007 13:52 schreef Dreamboy het volgende:
Brian zal thuis ook wel even op FOK kijken.
Weglopen kan ook altijd, daar hebben ze toneelhaken voor. Als Flens een bewoner zat is, kan die gewoon vertrekken.quote:Op zondag 30 september 2007 13:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk ik niet
alles had tot doel om haar te laten weglopen zo dat ze de volgende ontslagronde huub eruit konden werken(gewoon ff wachten met plaatsten van een nieuwe miljonair tot na de ontslagronde, kon toen nog)
helaas voor flens,lieke is sterker dan ze ooit had kunnen denken
dat is dus het vreemdequote:Op zondag 30 september 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit van de FEBO gehoord, wel van Natasja in een interview van de week, enge heks.
Huub heeft vaak genoeg uitgesproken dat hij ook met Brian wil samenwerken indien nodig.quote:Op zondag 30 september 2007 13:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders zit. Ze wil namelijk met Brian gaan samenspelen om Nadia eruit te krijgen want ze had van Huub gehoord dat Jaap dat wilde.
Huub gaf aan dat Brian niet te vertrouwen was in een samenwerking gezien de laatste poging om Jaap eruit te krijgen. Lieke gaf aan dat Brian Huub niet de schuld gaf, waarop Huub zei: wtf, ik was het ook niet, het was zijn plan, maar Lieke bleef dat ontkennen ze is er van overtuigd dat het initiatief van Huub kwam.
Als Huub niet met Brian samen wilde werken, zou zij dat wel alleen gaan doen en liep toen gewoon weg bij Huub.
Daarna heeft Huub nog een keer gezegd dat hij dat geen leuke opmerking vond voor een teamspeler en of ze dat wilde uitleggen, maar ze koos ervoor om niks te zeggen en ze had last van zijn ego zei ze.
In bed hebben ze nog even gepraat waarna Huub haar door haar haren streek en zei: ga lekker slapen schatje, ze zei: ja maar niet ..... en ging toen uit bed om op de bank een boek te lezen.
Later heeft ze hem nog 2 keer wakker gemaakt en toen zag je deze beelden. Het lijkt mij dat Huub haar probeert te overtuigen van de streken van Brian, zoals met de kopstoot want ze gaat niet echt tevreden liggen is mijn mening.
Dan doe ik deze er even bij, kan hij zien hoe goed hij kan communiceren met zijn snolletje en haar respecteertquote:
Het was in een krantenartikel ,welke weet ik niet meer.Eric zei trouwens ook iets dergelijks.quote:Op zondag 30 september 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit van de FEBO gehoord, wel van Natasja in een interview van de week, enge heks.
Heb veel foto,s gezien van de fandag.Maar helemaal geen informatie ofzo over het spel.Eric enzo zullen toch ook wel dingen verteld hebben.De meeste verhalen hebben we van Huub gehoord en die is er maar een half uur geweest.Zal er een spreekverbod zijn ofzo.quote:Op zondag 30 september 2007 13:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat kan ook,misschien dat Huub op de fan avond met fans over de aanranding gesproken heeft en het op het filmpje met Lieke bespreekt.
Ook weer zo'n fout van de febo om te zeggen dat het helemaal niet zo erg was als het op de streamers overkwam.
Helemaal mee eens. De anderen zijn Huub ook liever kwijt als rijk, kan ik me voorstellen, hij is een sterke kanditaat maar ze hebben wel respect voor hem, Lieke zien ze op geen enkele manier zitten, nu kan je wel zeggen dat de anderen verschrikkelijk zijn( vind ik ook) maar je ziet ook aan de anderen die in dat huis komen dat ze niet erg veel met Lieke op hebben, dat roept op zijn minst toch vragen op of het niet ook gedeeltelijk aan haar ligt.quote:Op zondag 30 september 2007 13:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Weglopen kan ook altijd, daar hebben ze toneelhaken voor. Als Flens een bewoner zat is, kan die gewoon vertrekken.
Ik vind Lieke niet sterk, want hoezo heeft een sterk persoon er zoveel moeite mee en kan op hetzelfde moment heel lief gaan koken en opruimen voor die bende? Is het niet sterker om eens een statement te maken door niet te koken voor de groep of niet op te ruimen? Ze komt mij wat te kruiperig over behalve tegen Huub, die mag het telkens ontgelden als haar wat dwars zit.
Dat dus, ook na het hele voorval van afgelopen vrijdag geen woord nog van Tien/Talpa of RTL. Artkelen in de krant van Natasja, ook op het net maar zij zwijgen als het graf, wonderlijk, alsof het nooit gebeurd is.quote:Op zondag 30 september 2007 13:56 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat is dus het vreemde
dat ze tas laten lullen maar zelf niks naar buiten brengen
En dat vind ik dus ook raar van Lieke.Je kan gewoon je eigen zooi opruimen en de rest zou ik laten liggen.Worden ze vanzelf wel een keer door Palma gepakt.quote:Op zondag 30 september 2007 13:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Weglopen kan ook altijd, daar hebben ze toneelhaken voor. Als Flens een bewoner zat is, kan die gewoon vertrekken.
Ik vind Lieke niet sterk, want hoezo heeft een sterk persoon er zoveel moeite mee en kan op hetzelfde moment heel lief gaan koken en opruimen voor die bende? Is het niet sterker om eens een statement te maken door niet te koken voor de groep of niet op te ruimen? Ze komt mij wat te kruiperig over behalve tegen Huub, die mag het telkens ontgelden als haar wat dwars zit.
als je bedenkt wie er getoneelhaakt zijnquote:Op zondag 30 september 2007 13:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2007 13:52 schreef Dreamboy het volgende:
Brian zal thuis ook wel even op FOK kijken.
Ik las dat gisteren op de fandag gezegd is dat Dennis Huub en Liekefan was.quote:Op zondag 30 september 2007 14:01 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De anderen zijn Huub ook liever kwijt als rijk, kan ik me voorstellen, hij is een sterke kanditaat maar ze hebben wel respect voor hem, Lieke zien ze op geen enkele manier zitten, nu kan je wel zeggen dat de anderen verschrikkelijk zijn( vind ik ook) maar je ziet ook aan de anderen die in dat huis komen dat ze niet erg veel met Lieke op hebben, dat roept op zijn minst toch vragen op of het niet ook gedeeltelijk aan haar ligt.
Brian. Wat zei je over mijn moeder?quote:Op zondag 30 september 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan doe ik deze er even bij, kan hij zien hoe goed hij kan communiceren met zijn snolletje en haar respecteert![]()
[afbeelding]
Ja dat heeft hij gezegd, maar ook dat de laatste samenwerking mislukt was en hij daar de volle val voor moest dragen.quote:Op zondag 30 september 2007 13:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub heeft vaak genoeg uitgesproken dat hij ook met Brian wil samenwerken indien nodig.
Niet als team maar puur zakelijk om mensen weg te krijgen zoals het geval met Jaap.
Vandaar ook de reactie van Lieke :maakt mij niet uit met wie als we maar wat voor elkaar krijgen.
vreemde redenatiequote:Op zondag 30 september 2007 14:01 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De anderen zijn Huub ook liever kwijt als rijk, kan ik me voorstellen, hij is een sterke kanditaat maar ze hebben wel respect voor hem, Lieke zien ze op geen enkele manier zitten, nu kan je wel zeggen dat de anderen verschrikkelijk zijn( vind ik ook) maar je ziet ook aan de anderen die in dat huis komen dat ze niet erg veel met Lieke op hebben, dat roept op zijn minst toch vragen op of het niet ook gedeeltelijk aan haar ligt.
Dat heb je waarschijnlijk verkeerd gehoord. Hij wrong zich in allerlei bochten om de rest te overtuigen dat het een Huubfandag was terwijl het een DGKfandag was.quote:Op zondag 30 september 2007 14:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik las dat gisteren op de fandag gezegd is dat Dennis Huub en Liekefan was.
Ze klaagt de hele tijd over het ego van Huub, volgens mij heeft ze zelf ook een behoorlijk ego, vind ik niks mis mee maar loop dan niet de hele tijd zo af te geven op Huub als het niet zo gaat als jij wil. (wwarmee ik niet het gedrag van de bende van 5 wil goedpraten)quote:Op zondag 30 september 2007 14:07 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij gezegd, maar ook dat de laatste samenwerking mislukt was en hij daar de volle val voor moest dragen.
Lieke vond van niet en dat vind ik dan weer vreemd. Luistert ze zo slecht naar Huub, die haar teamspeler is, dat ze niet eens wist dat het plan van Brian af kwam?
Ik vind het eigenlijk een gevaarlijke ontwikkeling als zij in haar eentje gaat samenwerken want ze zullen alleen met Lieke samenwerken om Huub eruit te krijgen aangezien ze het daar de hele dag over hebben. Maar dat weet Lieke niet. En ook niet dat ze meteen achter haar rug om plannen beramen om haar te bashen als zij denkt dat ze een leuk gesprek met Nadia of Amanda heeft gehad.
En waarom interesseert de fandag haar geen moer? Het zijn tenslotte ook haar fans die haar de groeten deden via Huub. Maar nee hoor, ze wil perse over informatie en het spel spelen praten. Komt ook leuk over voor de fans van haar die er waren.
Hear, hearquote:Op zondag 30 september 2007 14:07 schreef Maria44 het volgende:
En waarom interesseert de fandag haar geen moer? Het zijn tenslotte ook haar fans die haar de groeten deden via Huub. Maar nee hoor, ze wil perse over informatie en het spel spelen praten. Komt ook leuk over voor de fans van haar die er waren.
Nee volgens mij heeft Palma het gezegd.Staat in een verslag van de fandag.quote:Op zondag 30 september 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb je waarschijnlijk verkeerd gehoord. Hij wrong zich in allerlei bochten om de rest te overtuigen dat het een Huubfandag was terwijl het een DGKfandag was.
Dat meen je niet, José spoort echt niet. Ik zal het eens teruglezen, bedankt.quote:Op zondag 30 september 2007 14:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft Palma het gezegd.Staat in een verslag van de fandag.
Het zou veel logischer zijn geweest om Lieke mee te laten gaan naar die fandag. Er waren immers meer fans van Lieke dan van Jaap. Lieke weet dit echter niet. Zij ziet alleen dat Jaap mee mag naar een fandag van Huub. En zal daar waarschijnlijk de (verkeerde) conclusie uit trekken dat er dus niet veel fans van Huub ook fan van haar zijn, maar wel van Jaap. En die gedachtegang is precies wat Flens wilde bereiken, gok ik.quote:Op zondag 30 september 2007 14:07 schreef Maria44 het volgende:
ik zie liever nix vertrekken, want die gaat janken..quote:Op zondag 30 september 2007 14:21 schreef Nomrc2 het volgende:
ok speciaal voor bwian
wil je dat er volgende ontslagronde iemand uitgaat ?
ja toch ?
dit hoef geeneens in het geheim te doen
richt je pijlen op jaappppio
huub en lieke wilen zowieso dat elke ontslagronde sucsesvol is en die hebben het nu ook wel met jaap gehad
nadia ziet jaap ook niet meer zitten
dus ff en gesprekje met nad(neem mannie mee) en haar stem heb je ook
wat is nu het mooie ?
nadje heeft bange nixje zo bij de kloten dat ze maar 1 keer hoeft te dreigen,met whatever, dat nix heel snel jaap naar huis stemt
geen dank
Hij ging rond half elf weg, dus rond half zeven.quote:Op zondag 30 september 2007 14:21 schreef Lobasca het volgende:
Hoelaat moet de Messias weer 'binnen' zijn?
ik ookquote:Op zondag 30 september 2007 14:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik zie liever nix vertrekken, want die gaat janken..
Als ik me niet vergis was het een fandag van DGK. Er waren oud-bewoners en personeelsleden aanwezig voor de fans. Huub is gevraagd door de redactie en diezelfde avond is ook Jaap gevraagd.quote:Op zondag 30 september 2007 14:17 schreef m1sse het volgende:
[..]
Het zou veel logischer zijn geweest om Lieke mee te laten gaan naar die fandag. Er waren immers meer fans van Lieke dan van Jaap. Lieke weet dit echter niet. Zij ziet alleen dat Jaap mee mag naar een fandag van Huub. En zal daar waarschijnlijk de (verkeerde) conclusie uit trekken dat er dus niet veel fans van Huub ook fan van haar zijn, maar wel van Jaap. En die gedachtegang is precies wat Flens wilde bereiken, gok ik.
Ik kan me de teleurstelling van Lieke heel erg goed voorstellen.
Owkeej!quote:Op zondag 30 september 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij ging rond half elf weg, dus rond half zeven.
kleine moeite om nix in te ruilen voor een dildo, lijkt me..quote:Op zondag 30 september 2007 14:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik ook
maar denk dat nadje nog niet zover is dat ze nixje loslaat
Weer naar Jaap toe gaan heeft totaal geen zin,als er naar mijn mening iemand onbetrouwbaar en door de mand is gevallen,is het Jaap wel.Jaap verziekt het spel.Lieke zegt altijd dat niemand te vertrouwen is en iedereen een eigen agenda heeft,zeker Nadia.Ik denk dat Huub en Lieke dondersgoed weten dat er niemand te vertrouwen is.quote:Op zondag 30 september 2007 14:07 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij gezegd, maar ook dat de laatste samenwerking mislukt was en hij daar de volle val voor moest dragen.
Lieke vond van niet en dat vind ik dan weer vreemd. Luistert ze zo slecht naar Huub, die haar teamspeler is, dat ze niet eens wist dat het plan van Brian af kwam?
Ik vind het eigenlijk een gevaarlijke ontwikkeling als zij in haar eentje gaat samenwerken want ze zullen alleen met Lieke samenwerken om Huub eruit te krijgen aangezien ze het daar de hele dag over hebben. Maar dat weet Lieke niet. En ook niet dat ze meteen achter haar rug om plannen beramen om haar te bashen als zij denkt dat ze een leuk gesprek met Nadia of Amanda heeft gehad.
Mooie relativering!quote:Op zondag 30 september 2007 14:26 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik lees veel kritiek op Lieke. Als ik dit ter verdediging voor haar even naar voren mag brengen;
Dat zou wel leuk zijn maar ik denk niet dat iemand hier de behoefte voelt om St. Brian op de gevoelige plaat vast te leggen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Owkeej!![]()
Zullen we vandaag nog foto's van zijn uitje op de fora aantreffen?
Gelukkig heeft 'ie zijn eigen camera mee...quote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn maar ik denk niet dat iemand hier de behoefte voelt om St. Brian op de gevoelige plaat vast te leggen.![]()
Volgens Huub later ja. Maar dat was niet zo gebracht, en ik denk ook niet dat Lieke dat zo begrepen heeft. Trouwens, het is door VOL georganiseerd. Bij uitstek Huub fans. Dat het nu een DGK fandag genoemd wordt omdat er wat oud bewoners en personeel bij waren, maakt het nog geen DGK fandag.quote:Op zondag 30 september 2007 14:24 schreef Maria44 het volgende:
Als ik me niet vergis was het een fandag van DGK.
Dat zeg ik dus. Lieke weet niet dat dit weer een opzetje is van achter...quote:Als Lieke het er niet mee eens is, moet ze bij de febo zijn en niet bij Huub. Een aardig woordje of de groeten terug naar de fans was ook al genoeg geweest en haar teleurstelling gewoon daar leggen waar die hoort, namelijk achter de schermen.
Uit de posts begrijp ik dat het ging over Lieke die met Brian wil gaan samenwerken en Huub is daar niet zo blij mee.quote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Lobasca het volgende:
Niemand weet waar dat gesprek van vannacht over ging, dus...
Ach op de streams gebeurt geen moer. Logisch dat de onderwerpen dan wat uitdijen toch?quote:Op zondag 30 september 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
Lieve FOKkertjes, ik heb me vanochtend door een hele LiekeCOS heen moeten worstelen en dat vond ik alles behalve prettig. Misschien een idee om een Lieke discussietopic te openen, zomaar een ideetje hoor.![]()
Het was volgens mij een dgk fandag. Pas in de laaste week was er sprake van een mysterie-guest. Het organiseren is al maanden geleden begonnen en was eigenlijk alleen een bijeenkomst van trouwe vol streamers.quote:Op zondag 30 september 2007 14:30 schreef m1sse het volgende:
[..]
Volgens Huub later ja. Maar dat was niet zo gebracht, en ik denk ook niet dat Lieke dat zo begrepen heeft. Trouwens, het is door VOL georganiseerd. Bij uitstek Huub fans. Dat het nu een DGK fandag genoemd wordt omdat er wat oud bewoners en personeel bij waren, maakt het nog geen DGK fandag.
[..]
Dat zeg ik dus. Lieke weet niet dat dit weer een opzetje is van achter...
Aha,. de befaamde rolstoelmevrouw, het ziet er eigenlijk heel onschuldig uit toch?quote:
Door VOL is het overigens absoluut gebracht als een DGK fandag... sterker nog: in de hele aanbieding wordt Huub nergens genoemd.quote:Op zondag 30 september 2007 14:30 schreef m1sse het volgende:
[..]
Volgens Huub later ja. Maar dat was niet zo gebracht, en ik denk ook niet dat Lieke dat zo begrepen heeft. Trouwens, het is door VOL georganiseerd. Bij uitstek Huub fans. Dat het nu een DGK fandag genoemd wordt omdat er wat oud bewoners en personeel bij waren, maakt het nog geen DGK fandag.
[..]
Dat zeg ik dus. Lieke weet niet dat dit weer een opzetje is van achter...
Tuurlijk bedoel ik dat niet, maar daar is de COS niet voor, sorry. Het is heel vervelend teruglezen, maar niet iedereen doet dat natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2007 14:38 schreef Py het volgende:
[..]
Ach op de streams gebeurt geen moer. Logisch dat de onderwerpen dan wat uitdijen toch?
Of bedoel je dat als er op de streams niets gebeurd, er hier niet gepost mag worden?
Zo te zien liggen ze allebei in een deuk, dit was echt niet serieus een poging om Jaap te verwondenquote:Op zondag 30 september 2007 14:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moest er wel om lachen.Maar erg netjes is het niet om tegen Jaap aan te rijden.
Vriendschap met Lieke?quote:Op zondag 30 september 2007 14:26 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik lees veel kritiek op Lieke. Als ik dit ter verdediging voor haar even naar voren mag brengen;
-knip-
Mooie zondag ;-)
quote:Op zondag 30 september 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha,. de befaamde rolstoelmevrouw, het ziet er eigenlijk heel onschuldig uit toch?![]()
Precies maar de bende van vijf wil er gewoonweg niet aan omdat er alleen Huubfans waren.quote:Op zondag 30 september 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door VOL is het overigens absoluut gebracht als een DGK fandag... sterker nog: in de hele aanbieding wordt Huub nergens genoemd.
Ik ben benieuwd of de ogen van rat opengaan als die vandaag even op de fora gaat lezenquote:Op zondag 30 september 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies maar de bende van vijf wil er gewoonweg niet aan omdat er alleen Huubfans waren.
Ze begrijpen niet dat Huub mateloos populair is en de rest bijna geen fans heeft.
En ze mogen blij zijn dat de redactie met de organisatie is overeengekomen dat Huub en Jaap zouden komen, want ieder ander 2-tal zou een dramatische avond hebben gehadquote:Op zondag 30 september 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies maar de bende van vijf wil er gewoonweg niet aan omdat er alleen Huubfans waren.
Ze begrijpen niet dat Huub mateloos populair is en de rest bijna geen fans heeft.
As ik nada en nix ook over 'hun' fans hoor praten, denk ik waar haal je het vandaan?!quote:Op zondag 30 september 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Dennix dagelijks alleen maar oude post leest, dan lijkt het namelijk nog wat.quote:Op zondag 30 september 2007 14:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
As ik nada en nix ook over 'hun' fans hoor praten, denk ik waar haal je het vandaan?!![]()
Vandaag om 00:54:03 Reageren - Quote - Profielquote:Op zondag 30 september 2007 14:47 schreef Py het volgende:
[..]
Heeft ze haar verhaal al ergens verteld?
Linkje iemand misschien?
Bedanktquote:Op zondag 30 september 2007 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vandaag om 00:54:03 Reageren - Quote - Profiel
ansd
Huub nummer 1
Top! Thnxquote:Op zondag 30 september 2007 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vandaag om 00:54:03 Reageren - Quote - Profiel
ansd
Huub nummer 1
ikhoudervan123 ik heb hem natuurlijk niet terug zien komen maar hoop dat er een filpje van komt zodat ik het ook even kan zien
IK heb ons Huubje natuurlijk wel even lekker geknuffeld
En Erik natuurlijk ook.
Marielle de vriendin van Erik was er ook.
En Lesly de vriendin van Bart waar ze al een paar maanden mee samenwoond,het gaat erg goed met die twee, heb leuk met ze zitten kletsen.
Verder was Palma er ook, ik vond het leuk om ook haar nu eens in het eggie te zien en ze is precies als op tv,
Tilly was er ook heb ik ook nog even mee gesproken, zij komt woensdag weer in de kooi.
En Juf Judit was er ook zij heeft voor ons gezongen ws erg mooi.
En Nena niet te vergeten die was er natuurlijk ook.wat een mooie meid is dat, die heeft 1000 keer meer klasse dan die Amandel.
die zijn echt geen vriendinnen meer hoor.
[afbeelding]
http://www.nowlive.eu/forum/topic.php?id=1840&pagina=18
Hoe weet je dat, was jij er ook ?quote:Op zondag 30 september 2007 15:05 schreef ThomasSlayer het volgende:
Dat "Juf" Judith op die dag was , verschrikkelijk. Blijkbaar zo aandacht geil dat al gooi je stront over haar heen ze nog lonkt naar wat aandacht.
Wat een rashork.
brian was zenuwachtigquote:Op zondag 30 september 2007 15:00 schreef Maria44 het volgende:
Lieke vraagt aan Amanda of Brian zenuwachtig was. Amanda weet het niet maar ze denkt van wel.
Nadia wil alleen van Amanda weten wat ze eet.
Hoe groot acht je de kans dat hij vanavond met een grote bos bloemen voor Amanda terug komt?quote:Op zondag 30 september 2007 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de ogen van rat opengaan als die vandaag even op de fora gaat lezen![]()
Lijkt me logisch dat je zenuwachtig bent, vooral als je het zelf telkens over in coma slaan hebt van bewoners door fans.quote:Op zondag 30 september 2007 15:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
brian was zenuwachtig
toen de auto voor kwam rijden zei hij: mooi er is bewaking "
Aan de ene kant nix met de kooi te maken willen hebben. Maar wel opdraven om zich door de fans te laten aanschouwen.quote:Op zondag 30 september 2007 15:05 schreef ThomasSlayer het volgende:
Dat "Juf" Judith op die dag was , verschrikkelijk. Blijkbaar zo aandacht geil dat al gooi je stront over haar heen ze nog lonkt naar wat aandacht.
Wat een rashork.
quote:
als je ff verder nadenktquote:Op zondag 30 september 2007 15:15 schreef Py het volgende:
[..]
Aan de ene kant nix met de kooi te maken willen hebben. Maar wel opdraven om zich door de fans te laten aanschouwen.![]()
ik vind het wel een goeie grapquote:Op zondag 30 september 2007 15:16 schreef milk-shake het volgende:
Lieke haalt een sapje voor Naadje ..........nou dat had ik echt niet gedaan
Zij post op vol bedoel je?quote:Op zondag 30 september 2007 15:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als je ff verder nadenkt
weet je dat de dag door vol is georganiseerd
gaat er een lampje branden ?
een nieuwe slijmtactiek ??? Naadje heeft weer niks om mee te sporten ...pffffquote:Op zondag 30 september 2007 15:22 schreef Dreamboy het volgende:
Ze te zien heeft iedereen wat te drinken gehad van Lieke behalve Huub.
[afbeelding]
en al vrij langquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 13:03 schreef Clank het volgende:
Zoek de verschillen...
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nou toch niet hoor ze wil het lieft dat Huub naar Lieke luister en niet andersom zo probeert ze hem helemaal klein te maken.quote:Op zondag 30 september 2007 15:23 schreef milk-shake het volgende:
[..]
een nieuwe slijmtactiek ??? Naadje heeft weer niks om mee te sporten ...pffff
Is ze een voller die zich heeft opgegeven om zangles te geven en zo als streamer/poster de kooi in is gekomen?quote:Op zondag 30 september 2007 15:24 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en al vrij lang
zij ziet die mensen als aardige lieve mensen die haar altijd hebben gesteund(ok zum kotzen)
maar ik geloof dat ze het oprecht meent en dat ze graag iets voor die mensen heeft willen terug doen
anders was ze allang weer de kooi ingegaan
ik bedoelde meer slijm naar Nadia en Amanda toe.....wat ik dan niet snap....ze lachen haar achter haar rug zo uit..............maar daarom mischien nieuwe tactiek van Lieke???quote:Op zondag 30 september 2007 15:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Nou toch niet hoor ze wil het lieft dat Huub naar Lieke luister en niet andersom zo probeert ze hem helemaal klein te maken.
ja die was STERKquote:Op zondag 30 september 2007 15:30 schreef T-lex het volgende:
Amanda mist Brian en spuit z'n luchtje (Fahrenheit) op d'r polsen. Kan ze hem nog een beetje ruiken.
Nix: vindt je die lekker? Vindt hem te sterk.![]()
Amanda: Ik heb toch ook een sterke vent.
Steek die maar in je zak pussy!![]()
enige wat ik duidelijk wil maken dat JJ op haar eigen zweefteverige manier oprecht isquote:Op zondag 30 september 2007 15:28 schreef Py het volgende:
[..]
Is ze een voller die zich heeft opgegeven om zangles te geven en zo als streamer/poster de kooi in is gekomen?
Of is ze iemand die in DGK heeft gezeten en daarna op vol is gaan posten?
juf J is een trouwe poster van V.O.L. en dus is het niet zo vreemd dat zij er was. Neemt niet weg dat ik wel denk dat zij van aandacht houdt....is niet zo erg, zij verdient tenslotte haar brood met deels optreden.En omdat dat nou als rashork te betitelen, nou dan ken ik wel mensen die daar meer voor in aanmerking komen.Ik denk hierbij aan een brian een nadia een amanda een dennis en een jaapquote:Op zondag 30 september 2007 15:05 schreef ThomasSlayer het volgende:
Wat een rashork.
Wat dacht je van de opmerking van Dennix: Je gaat je steeds meer als Amanda kleden terwijl Amanda ernaast staat.quote:Op zondag 30 september 2007 15:32 schreef Maria44 het volgende:
Huub tegen Nadia in haar korte broekje: ik kan gewoon liplezen![]()
Ze kan er wel om lachen.
Of iets anders, tussen de lakens lukte het maar niet.quote:
Amanda zal trots zijn, want iedereen is tenslotte jaloers op haarquote:Op zondag 30 september 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van de opmerking van Dennix: Je gaat je steeds meer als Amanda kleden terwijl Amanda ernaast staat.
Amanda reageert niet eens.
arme Dennix..............quote:Op zondag 30 september 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of iets anders, tussen de lakens lukte het maar niet.![]()
Het wordt tijd ze Mata Hari eens gaan aanpakken. Dat het nu toevallig Brian is maakt mij niks uit.quote:Op zondag 30 september 2007 15:41 schreef noekje het volgende:
Nadia: ben benieuwd hoe Brian terugkomt, met welke informatie.
Ze voelt nattigheid.
Daar hoeven Huub en Lieke zich geen zorgen over te maken die hebben niets met dat groepje van 5 te maken gehad.quote:Op zondag 30 september 2007 15:41 schreef noekje het volgende:
Nadia: ben benieuwd hoe Brian terugkomt, met welke informatie.
Ze voelt nattigheid.
Ze vertelde laatst tegen DOB dat ze in 4 weken tijd haar haar 6 keer had gewassen. Need I say more?quote:Op zondag 30 september 2007 15:43 schreef ericahysterica het volgende:
en nadia weer tangen. Wat ziet dat haar er vies uit.
Denk je echt?quote:Op zondag 30 september 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wordt tijd ze Mata Hari eens gaan aanpakken. Dat het nu toevallig Brian is maakt mij niks uit.
Dat zal wel gewoon avondeten worden.quote:Op zondag 30 september 2007 15:35 schreef Maria44 het volgende:
Nadia wordt gebeld; het champagne ontbijt is er wat ze besteld had (vergeten).
En nu heeft ze haar haar niet gedaan, hoe gaat ze dat nu oplossen ?
Amanda weet het ook niet![]()
Wat wil je, als dat haar in de kooi slechts 3 keer (toch, BQ?) gewassen is...quote:Op zondag 30 september 2007 15:43 schreef ericahysterica het volgende:
en nadia weer tangen. Wat ziet dat haar er vies uit.
Lijkt mij dat het enorm gaat jeuken met al die rotzooi die ze er in gooit (zijdeachtigetangolie).quote:Op zondag 30 september 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelde laatst tegen DOB dat ze in 4 weken tijd haar haar 6 keer had gewassen. Need I say more?
Dan krijg je dreads, da's mooi, hoeft ze ook geen extentions meer.quote:Op zondag 30 september 2007 15:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het enorm gaat jeuken met al die rotzooi die ze er in gooit (zijdeachtigetangolie).
Maar aan de andere kant als je maar lang genoeg niet wast schijnt het zelfreinigend te zijn![]()
geen idee...... vertel eens wat bedoel je ermee?quote:Op zondag 30 september 2007 15:53 schreef kit2u het volgende:
Zangles van Judith is net zo goed als het knallen van Dingus.
Vervolg: We zijn fans die nooit schrijf maar wel voor jullie is.quote:Op zondag 30 september 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
Oooh, Huub leest het kaartje voor.
'Voor de mooiste stel. Van de twee fans die jullie altijd schrijft etc etc...'
Nadia zegt daarop:helemaal de stijl van Brianquote:Op zondag 30 september 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
Oooh, Huub leest het kaartje voor.
'Voor de mooiste stel. Van de twee fans die jullie altijd schrijft etc etc...'
quote:Op zondag 30 september 2007 15:56 schreef yvonne het volgende:
Zie OP, kan degeen die de nwe opent deze meenemen?
Py heeft echt zijn best gedaanquote:Op zondag 30 september 2007 15:56 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2007 15:56 schreef yvonne het volgende:
Heel Nederland is regenvrijquote:Op zondag 30 september 2007 15:56 schreef kit2u het volgende:
Nadia : het gaat regenen volgens mij.
(Hij luistert wel)
waarom maakt Huub nou ff niet een gevatten opmerking over ....dat het niet lukte of zoquote:Op zondag 30 september 2007 16:02 schreef Clank het volgende:
Lieke: Hoe vaak hebben jullie eigenlijk sex gehad vannacht.. vier keer??
Nadia: 5 keer!
Ze bedoelt dat er 5 pogingen voor nodig warenquote:Op zondag 30 september 2007 16:02 schreef Clank het volgende:
erin en eruit telt voor 1 keer?quote:Op zondag 30 september 2007 16:02 schreef Clank het volgende:
Noemt ze dat sex? Ik noem het er op los rammen zonder resultaat, hoop gekreun van Naad en eindigen met een blowjob. En nu heb ik het niet over Bill Clinton.quote:Op zondag 30 september 2007 16:02 schreef Clank het volgende:
Hij was aan het trainen met Nando, of dat nog zo is weet ik niet.quote:Op zondag 30 september 2007 16:05 schreef mazaru het volgende:
Waar is Jaap?
In de fitness met Nando?quote:Op zondag 30 september 2007 16:05 schreef mazaru het volgende:
Waar is Jaap?
audioquote:Op zondag 30 september 2007 16:17 schreef milk-shake het volgende:
Dennix gaat zeggen dat ze last van iemand die daar (iets) aan het doen is...![]()
![]()
kijk dat is nou wel weer knap .........................een ei kokenquote:Op zondag 30 september 2007 16:18 schreef Nomrc2 het volgende:
na dia heeft een ei gekookt !!!!!!!
In de pan gedaan; Huub heeft het voor haar van het vuur afgehaald want ze was het vergeten.quote:Op zondag 30 september 2007 16:18 schreef Nomrc2 het volgende:
na dia heeft een ei gekookt !!!!!!!
Misschien ben jij ook wel niet zo mooi als hijquote:Op zondag 30 september 2007 16:13 schreef STAP01 het volgende:
Die Dennix! Wat een mietje, elke dag verbaas ik me er weer over! Ik sta NOOOOOIT zo lang voor de spiegel!
Dennix is inderdaad een mooie vrouw!quote:Op zondag 30 september 2007 16:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien ben jij ook wel niet zo mooi als hij![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |