Dan krijg je dreads, da's mooi, hoeft ze ook geen extentions meer.quote:Op zondag 30 september 2007 15:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het enorm gaat jeuken met al die rotzooi die ze er in gooit (zijdeachtigetangolie).
Maar aan de andere kant als je maar lang genoeg niet wast schijnt het zelfreinigend te zijn![]()
geen idee...... vertel eens wat bedoel je ermee?quote:Op zondag 30 september 2007 15:53 schreef kit2u het volgende:
Zangles van Judith is net zo goed als het knallen van Dingus.
Vervolg: We zijn fans die nooit schrijf maar wel voor jullie is.quote:Op zondag 30 september 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
Oooh, Huub leest het kaartje voor.
'Voor de mooiste stel. Van de twee fans die jullie altijd schrijft etc etc...'
Nadia zegt daarop:helemaal de stijl van Brianquote:Op zondag 30 september 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
Oooh, Huub leest het kaartje voor.
'Voor de mooiste stel. Van de twee fans die jullie altijd schrijft etc etc...'
quote:Op zondag 30 september 2007 15:56 schreef yvonne het volgende:
Zie OP, kan degeen die de nwe opent deze meenemen?
Py heeft echt zijn best gedaanquote:Op zondag 30 september 2007 15:56 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2007 15:56 schreef yvonne het volgende:
Heel Nederland is regenvrijquote:Op zondag 30 september 2007 15:56 schreef kit2u het volgende:
Nadia : het gaat regenen volgens mij.
(Hij luistert wel)
waarom maakt Huub nou ff niet een gevatten opmerking over ....dat het niet lukte of zoquote:Op zondag 30 september 2007 16:02 schreef Clank het volgende:
Lieke: Hoe vaak hebben jullie eigenlijk sex gehad vannacht.. vier keer??
Nadia: 5 keer!
Ze bedoelt dat er 5 pogingen voor nodig warenquote:Op zondag 30 september 2007 16:02 schreef Clank het volgende:
erin en eruit telt voor 1 keer?quote:Op zondag 30 september 2007 16:02 schreef Clank het volgende:
Noemt ze dat sex? Ik noem het er op los rammen zonder resultaat, hoop gekreun van Naad en eindigen met een blowjob. En nu heb ik het niet over Bill Clinton.quote:Op zondag 30 september 2007 16:02 schreef Clank het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |