Of iets anders, tussen de lakens lukte het maar niet.quote:
Amanda zal trots zijn, want iedereen is tenslotte jaloers op haarquote:Op zondag 30 september 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van de opmerking van Dennix: Je gaat je steeds meer als Amanda kleden terwijl Amanda ernaast staat.
Amanda reageert niet eens.
arme Dennix..............quote:Op zondag 30 september 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of iets anders, tussen de lakens lukte het maar niet.![]()
Het wordt tijd ze Mata Hari eens gaan aanpakken. Dat het nu toevallig Brian is maakt mij niks uit.quote:Op zondag 30 september 2007 15:41 schreef noekje het volgende:
Nadia: ben benieuwd hoe Brian terugkomt, met welke informatie.
Ze voelt nattigheid.
Daar hoeven Huub en Lieke zich geen zorgen over te maken die hebben niets met dat groepje van 5 te maken gehad.quote:Op zondag 30 september 2007 15:41 schreef noekje het volgende:
Nadia: ben benieuwd hoe Brian terugkomt, met welke informatie.
Ze voelt nattigheid.
Ze vertelde laatst tegen DOB dat ze in 4 weken tijd haar haar 6 keer had gewassen. Need I say more?quote:Op zondag 30 september 2007 15:43 schreef ericahysterica het volgende:
en nadia weer tangen. Wat ziet dat haar er vies uit.
Denk je echt?quote:Op zondag 30 september 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wordt tijd ze Mata Hari eens gaan aanpakken. Dat het nu toevallig Brian is maakt mij niks uit.
Dat zal wel gewoon avondeten worden.quote:Op zondag 30 september 2007 15:35 schreef Maria44 het volgende:
Nadia wordt gebeld; het champagne ontbijt is er wat ze besteld had (vergeten).
En nu heeft ze haar haar niet gedaan, hoe gaat ze dat nu oplossen ?
Amanda weet het ook niet![]()
Wat wil je, als dat haar in de kooi slechts 3 keer (toch, BQ?) gewassen is...quote:Op zondag 30 september 2007 15:43 schreef ericahysterica het volgende:
en nadia weer tangen. Wat ziet dat haar er vies uit.
Lijkt mij dat het enorm gaat jeuken met al die rotzooi die ze er in gooit (zijdeachtigetangolie).quote:Op zondag 30 september 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelde laatst tegen DOB dat ze in 4 weken tijd haar haar 6 keer had gewassen. Need I say more?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |