Is ze een voller die zich heeft opgegeven om zangles te geven en zo als streamer/poster de kooi in is gekomen?quote:Op zondag 30 september 2007 15:24 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en al vrij lang
zij ziet die mensen als aardige lieve mensen die haar altijd hebben gesteund(ok zum kotzen)
maar ik geloof dat ze het oprecht meent en dat ze graag iets voor die mensen heeft willen terug doen
anders was ze allang weer de kooi ingegaan
ik bedoelde meer slijm naar Nadia en Amanda toe.....wat ik dan niet snap....ze lachen haar achter haar rug zo uit..............maar daarom mischien nieuwe tactiek van Lieke???quote:Op zondag 30 september 2007 15:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Nou toch niet hoor ze wil het lieft dat Huub naar Lieke luister en niet andersom zo probeert ze hem helemaal klein te maken.
ja die was STERKquote:Op zondag 30 september 2007 15:30 schreef T-lex het volgende:
Amanda mist Brian en spuit z'n luchtje (Fahrenheit) op d'r polsen. Kan ze hem nog een beetje ruiken.
Nix: vindt je die lekker? Vindt hem te sterk.![]()
Amanda: Ik heb toch ook een sterke vent.
Steek die maar in je zak pussy!![]()
enige wat ik duidelijk wil maken dat JJ op haar eigen zweefteverige manier oprecht isquote:Op zondag 30 september 2007 15:28 schreef Py het volgende:
[..]
Is ze een voller die zich heeft opgegeven om zangles te geven en zo als streamer/poster de kooi in is gekomen?
Of is ze iemand die in DGK heeft gezeten en daarna op vol is gaan posten?
juf J is een trouwe poster van V.O.L. en dus is het niet zo vreemd dat zij er was. Neemt niet weg dat ik wel denk dat zij van aandacht houdt....is niet zo erg, zij verdient tenslotte haar brood met deels optreden.En omdat dat nou als rashork te betitelen, nou dan ken ik wel mensen die daar meer voor in aanmerking komen.Ik denk hierbij aan een brian een nadia een amanda een dennis en een jaapquote:Op zondag 30 september 2007 15:05 schreef ThomasSlayer het volgende:
Dat "Juf" Judith op die dag was , verschrikkelijk. Blijkbaar zo aandacht geil dat al gooi je stront over haar heen ze nog lonkt naar wat aandacht.
Wat een rashork.
Wat dacht je van de opmerking van Dennix: Je gaat je steeds meer als Amanda kleden terwijl Amanda ernaast staat.quote:Op zondag 30 september 2007 15:32 schreef Maria44 het volgende:
Huub tegen Nadia in haar korte broekje: ik kan gewoon liplezen![]()
Ze kan er wel om lachen.
Of iets anders, tussen de lakens lukte het maar niet.quote:
Amanda zal trots zijn, want iedereen is tenslotte jaloers op haarquote:Op zondag 30 september 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van de opmerking van Dennix: Je gaat je steeds meer als Amanda kleden terwijl Amanda ernaast staat.
Amanda reageert niet eens.
arme Dennix..............quote:Op zondag 30 september 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of iets anders, tussen de lakens lukte het maar niet.![]()
Het wordt tijd ze Mata Hari eens gaan aanpakken. Dat het nu toevallig Brian is maakt mij niks uit.quote:Op zondag 30 september 2007 15:41 schreef noekje het volgende:
Nadia: ben benieuwd hoe Brian terugkomt, met welke informatie.
Ze voelt nattigheid.
Daar hoeven Huub en Lieke zich geen zorgen over te maken die hebben niets met dat groepje van 5 te maken gehad.quote:Op zondag 30 september 2007 15:41 schreef noekje het volgende:
Nadia: ben benieuwd hoe Brian terugkomt, met welke informatie.
Ze voelt nattigheid.
Ze vertelde laatst tegen DOB dat ze in 4 weken tijd haar haar 6 keer had gewassen. Need I say more?quote:Op zondag 30 september 2007 15:43 schreef ericahysterica het volgende:
en nadia weer tangen. Wat ziet dat haar er vies uit.
Denk je echt?quote:Op zondag 30 september 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wordt tijd ze Mata Hari eens gaan aanpakken. Dat het nu toevallig Brian is maakt mij niks uit.
Dat zal wel gewoon avondeten worden.quote:Op zondag 30 september 2007 15:35 schreef Maria44 het volgende:
Nadia wordt gebeld; het champagne ontbijt is er wat ze besteld had (vergeten).
En nu heeft ze haar haar niet gedaan, hoe gaat ze dat nu oplossen ?
Amanda weet het ook niet![]()
Wat wil je, als dat haar in de kooi slechts 3 keer (toch, BQ?) gewassen is...quote:Op zondag 30 september 2007 15:43 schreef ericahysterica het volgende:
en nadia weer tangen. Wat ziet dat haar er vies uit.
Lijkt mij dat het enorm gaat jeuken met al die rotzooi die ze er in gooit (zijdeachtigetangolie).quote:Op zondag 30 september 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelde laatst tegen DOB dat ze in 4 weken tijd haar haar 6 keer had gewassen. Need I say more?
Dan krijg je dreads, da's mooi, hoeft ze ook geen extentions meer.quote:Op zondag 30 september 2007 15:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het enorm gaat jeuken met al die rotzooi die ze er in gooit (zijdeachtigetangolie).
Maar aan de andere kant als je maar lang genoeg niet wast schijnt het zelfreinigend te zijn![]()
geen idee...... vertel eens wat bedoel je ermee?quote:Op zondag 30 september 2007 15:53 schreef kit2u het volgende:
Zangles van Judith is net zo goed als het knallen van Dingus.
Vervolg: We zijn fans die nooit schrijf maar wel voor jullie is.quote:Op zondag 30 september 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
Oooh, Huub leest het kaartje voor.
'Voor de mooiste stel. Van de twee fans die jullie altijd schrijft etc etc...'
Nadia zegt daarop:helemaal de stijl van Brianquote:Op zondag 30 september 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
Oooh, Huub leest het kaartje voor.
'Voor de mooiste stel. Van de twee fans die jullie altijd schrijft etc etc...'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |