Het was volgens mij een dgk fandag. Pas in de laaste week was er sprake van een mysterie-guest. Het organiseren is al maanden geleden begonnen en was eigenlijk alleen een bijeenkomst van trouwe vol streamers.quote:Op zondag 30 september 2007 14:30 schreef m1sse het volgende:
[..]
Volgens Huub later ja. Maar dat was niet zo gebracht, en ik denk ook niet dat Lieke dat zo begrepen heeft. Trouwens, het is door VOL georganiseerd. Bij uitstek Huub fans. Dat het nu een DGK fandag genoemd wordt omdat er wat oud bewoners en personeel bij waren, maakt het nog geen DGK fandag.
[..]
Dat zeg ik dus. Lieke weet niet dat dit weer een opzetje is van achter...
Aha,. de befaamde rolstoelmevrouw, het ziet er eigenlijk heel onschuldig uit toch?quote:
Door VOL is het overigens absoluut gebracht als een DGK fandag... sterker nog: in de hele aanbieding wordt Huub nergens genoemd.quote:Op zondag 30 september 2007 14:30 schreef m1sse het volgende:
[..]
Volgens Huub later ja. Maar dat was niet zo gebracht, en ik denk ook niet dat Lieke dat zo begrepen heeft. Trouwens, het is door VOL georganiseerd. Bij uitstek Huub fans. Dat het nu een DGK fandag genoemd wordt omdat er wat oud bewoners en personeel bij waren, maakt het nog geen DGK fandag.
[..]
Dat zeg ik dus. Lieke weet niet dat dit weer een opzetje is van achter...
Tuurlijk bedoel ik dat niet, maar daar is de COS niet voor, sorry. Het is heel vervelend teruglezen, maar niet iedereen doet dat natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2007 14:38 schreef Py het volgende:
[..]
Ach op de streams gebeurt geen moer. Logisch dat de onderwerpen dan wat uitdijen toch?
Of bedoel je dat als er op de streams niets gebeurd, er hier niet gepost mag worden?
Zo te zien liggen ze allebei in een deuk, dit was echt niet serieus een poging om Jaap te verwondenquote:Op zondag 30 september 2007 14:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moest er wel om lachen.Maar erg netjes is het niet om tegen Jaap aan te rijden.
Vriendschap met Lieke?quote:Op zondag 30 september 2007 14:26 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik lees veel kritiek op Lieke. Als ik dit ter verdediging voor haar even naar voren mag brengen;
-knip-
Mooie zondag ;-)
quote:Op zondag 30 september 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha,. de befaamde rolstoelmevrouw, het ziet er eigenlijk heel onschuldig uit toch?![]()
Precies maar de bende van vijf wil er gewoonweg niet aan omdat er alleen Huubfans waren.quote:Op zondag 30 september 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door VOL is het overigens absoluut gebracht als een DGK fandag... sterker nog: in de hele aanbieding wordt Huub nergens genoemd.
Ik ben benieuwd of de ogen van rat opengaan als die vandaag even op de fora gaat lezenquote:Op zondag 30 september 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies maar de bende van vijf wil er gewoonweg niet aan omdat er alleen Huubfans waren.
Ze begrijpen niet dat Huub mateloos populair is en de rest bijna geen fans heeft.
En ze mogen blij zijn dat de redactie met de organisatie is overeengekomen dat Huub en Jaap zouden komen, want ieder ander 2-tal zou een dramatische avond hebben gehadquote:Op zondag 30 september 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies maar de bende van vijf wil er gewoonweg niet aan omdat er alleen Huubfans waren.
Ze begrijpen niet dat Huub mateloos populair is en de rest bijna geen fans heeft.
As ik nada en nix ook over 'hun' fans hoor praten, denk ik waar haal je het vandaan?!quote:Op zondag 30 september 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Dennix dagelijks alleen maar oude post leest, dan lijkt het namelijk nog wat.quote:Op zondag 30 september 2007 14:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
As ik nada en nix ook over 'hun' fans hoor praten, denk ik waar haal je het vandaan?!![]()
Vandaag om 00:54:03 Reageren - Quote - Profielquote:Op zondag 30 september 2007 14:47 schreef Py het volgende:
[..]
Heeft ze haar verhaal al ergens verteld?
Linkje iemand misschien?
Bedanktquote:Op zondag 30 september 2007 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vandaag om 00:54:03 Reageren - Quote - Profiel
ansd
Huub nummer 1
Top! Thnxquote:Op zondag 30 september 2007 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vandaag om 00:54:03 Reageren - Quote - Profiel
ansd
Huub nummer 1
ikhoudervan123 ik heb hem natuurlijk niet terug zien komen maar hoop dat er een filpje van komt zodat ik het ook even kan zien
IK heb ons Huubje natuurlijk wel even lekker geknuffeld
En Erik natuurlijk ook.
Marielle de vriendin van Erik was er ook.
En Lesly de vriendin van Bart waar ze al een paar maanden mee samenwoond,het gaat erg goed met die twee, heb leuk met ze zitten kletsen.
Verder was Palma er ook, ik vond het leuk om ook haar nu eens in het eggie te zien en ze is precies als op tv,
Tilly was er ook heb ik ook nog even mee gesproken, zij komt woensdag weer in de kooi.
En Juf Judit was er ook zij heeft voor ons gezongen ws erg mooi.
En Nena niet te vergeten die was er natuurlijk ook.wat een mooie meid is dat, die heeft 1000 keer meer klasse dan die Amandel.
die zijn echt geen vriendinnen meer hoor.
[afbeelding]
http://www.nowlive.eu/forum/topic.php?id=1840&pagina=18
Hoe weet je dat, was jij er ook ?quote:Op zondag 30 september 2007 15:05 schreef ThomasSlayer het volgende:
Dat "Juf" Judith op die dag was , verschrikkelijk. Blijkbaar zo aandacht geil dat al gooi je stront over haar heen ze nog lonkt naar wat aandacht.
Wat een rashork.
brian was zenuwachtigquote:Op zondag 30 september 2007 15:00 schreef Maria44 het volgende:
Lieke vraagt aan Amanda of Brian zenuwachtig was. Amanda weet het niet maar ze denkt van wel.
Nadia wil alleen van Amanda weten wat ze eet.
Hoe groot acht je de kans dat hij vanavond met een grote bos bloemen voor Amanda terug komt?quote:Op zondag 30 september 2007 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de ogen van rat opengaan als die vandaag even op de fora gaat lezen![]()
Lijkt me logisch dat je zenuwachtig bent, vooral als je het zelf telkens over in coma slaan hebt van bewoners door fans.quote:Op zondag 30 september 2007 15:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
brian was zenuwachtig
toen de auto voor kwam rijden zei hij: mooi er is bewaking "
Aan de ene kant nix met de kooi te maken willen hebben. Maar wel opdraven om zich door de fans te laten aanschouwen.quote:Op zondag 30 september 2007 15:05 schreef ThomasSlayer het volgende:
Dat "Juf" Judith op die dag was , verschrikkelijk. Blijkbaar zo aandacht geil dat al gooi je stront over haar heen ze nog lonkt naar wat aandacht.
Wat een rashork.
quote:
als je ff verder nadenktquote:Op zondag 30 september 2007 15:15 schreef Py het volgende:
[..]
Aan de ene kant nix met de kooi te maken willen hebben. Maar wel opdraven om zich door de fans te laten aanschouwen.![]()
ik vind het wel een goeie grapquote:Op zondag 30 september 2007 15:16 schreef milk-shake het volgende:
Lieke haalt een sapje voor Naadje ..........nou dat had ik echt niet gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |