Hoe weet je dat, was jij er ook ?quote:Op zondag 30 september 2007 15:05 schreef ThomasSlayer het volgende:
Dat "Juf" Judith op die dag was , verschrikkelijk. Blijkbaar zo aandacht geil dat al gooi je stront over haar heen ze nog lonkt naar wat aandacht.
Wat een rashork.

brian was zenuwachtigquote:Op zondag 30 september 2007 15:00 schreef Maria44 het volgende:
Lieke vraagt aan Amanda of Brian zenuwachtig was. Amanda weet het niet maar ze denkt van wel.
Nadia wil alleen van Amanda weten wat ze eet.

Hoe groot acht je de kans dat hij vanavond met een grote bos bloemen voor Amanda terug komt?quote:Op zondag 30 september 2007 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de ogen van rat opengaan als die vandaag even op de fora gaat lezen![]()

Lijkt me logisch dat je zenuwachtig bent, vooral als je het zelf telkens over in coma slaan hebt van bewoners door fans.quote:Op zondag 30 september 2007 15:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
brian was zenuwachtig
toen de auto voor kwam rijden zei hij: mooi er is bewaking "

Aan de ene kant nix met de kooi te maken willen hebben. Maar wel opdraven om zich door de fans te laten aanschouwen.quote:Op zondag 30 september 2007 15:05 schreef ThomasSlayer het volgende:
Dat "Juf" Judith op die dag was , verschrikkelijk. Blijkbaar zo aandacht geil dat al gooi je stront over haar heen ze nog lonkt naar wat aandacht.
Wat een rashork.

quote:

als je ff verder nadenktquote:Op zondag 30 september 2007 15:15 schreef Py het volgende:
[..]
Aan de ene kant nix met de kooi te maken willen hebben. Maar wel opdraven om zich door de fans te laten aanschouwen.![]()

ik vind het wel een goeie grapquote:Op zondag 30 september 2007 15:16 schreef milk-shake het volgende:
Lieke haalt een sapje voor Naadje ..........nou dat had ik echt niet gedaan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |