abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53588722
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:07 schreef Maria44 het volgende:

En waarom interesseert de fandag haar geen moer? Het zijn tenslotte ook haar fans die haar de groeten deden via Huub. Maar nee hoor, ze wil perse over informatie en het spel spelen praten. Komt ook leuk over voor de fans van haar die er waren.
Het zou veel logischer zijn geweest om Lieke mee te laten gaan naar die fandag. Er waren immers meer fans van Lieke dan van Jaap. Lieke weet dit echter niet. Zij ziet alleen dat Jaap mee mag naar een fandag van Huub. En zal daar waarschijnlijk de (verkeerde) conclusie uit trekken dat er dus niet veel fans van Huub ook fan van haar zijn, maar wel van Jaap. En die gedachtegang is precies wat Flens wilde bereiken, gok ik.
Ik kan me de teleurstelling van Lieke heel erg goed voorstellen.
pi_53588814
Hoelaat moet de Messias weer 'binnen' zijn?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53588817
ok speciaal voor bwian
wil je dat er volgende ontslagronde iemand uitgaat ?
ja toch ?
dit hoef je geeneens in het geheim te doen
richt je pijlen op jaappppio

huub en lieke wilen zowieso dat elke ontslagronde sucsesvol is en die hebben het nu ook wel met jaap gehad
nadia ziet jaap ook niet meer zitten
dus ff en gesprekje met nad(neem mannie mee) en haar stem heb je ook
wat is nu het mooie ?
nadje heeft bange nixje zo bij de kloten dat ze maar 1 keer hoeft te dreigen,met whatever, dat nix heel snel jaap naar huis stemt

geen dank
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53588858
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:21 schreef Nomrc2 het volgende:
ok speciaal voor bwian
wil je dat er volgende ontslagronde iemand uitgaat ?
ja toch ?
dit hoef geeneens in het geheim te doen
richt je pijlen op jaappppio

huub en lieke wilen zowieso dat elke ontslagronde sucsesvol is en die hebben het nu ook wel met jaap gehad
nadia ziet jaap ook niet meer zitten
dus ff en gesprekje met nad(neem mannie mee) en haar stem heb je ook
wat is nu het mooie ?
nadje heeft bange nixje zo bij de kloten dat ze maar 1 keer hoeft te dreigen,met whatever, dat nix heel snel jaap naar huis stemt

geen dank
ik zie liever nix vertrekken, want die gaat janken..
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 14:23:31 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_53588877
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:21 schreef Lobasca het volgende:
Hoelaat moet de Messias weer 'binnen' zijn?
Hij ging rond half elf weg, dus rond half zeven.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53588889
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:23 schreef Lobasca het volgende:

[..]

ik zie liever nix vertrekken, want die gaat janken..
ik ook
maar denk dat nadje nog niet zover is dat ze nixje loslaat
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53588891
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:17 schreef m1sse het volgende:

[..]

Het zou veel logischer zijn geweest om Lieke mee te laten gaan naar die fandag. Er waren immers meer fans van Lieke dan van Jaap. Lieke weet dit echter niet. Zij ziet alleen dat Jaap mee mag naar een fandag van Huub. En zal daar waarschijnlijk de (verkeerde) conclusie uit trekken dat er dus niet veel fans van Huub ook fan van haar zijn, maar wel van Jaap. En die gedachtegang is precies wat Flens wilde bereiken, gok ik.
Ik kan me de teleurstelling van Lieke heel erg goed voorstellen.
Als ik me niet vergis was het een fandag van DGK. Er waren oud-bewoners en personeelsleden aanwezig voor de fans. Huub is gevraagd door de redactie en diezelfde avond is ook Jaap gevraagd.
Als Lieke het er niet mee eens is, moet ze bij de febo zijn en niet bij Huub. Een aardig woordje of de groeten terug naar de fans was ook al genoeg geweest en haar teleurstelling gewoon daar leggen waar die hoort, namelijk achter de schermen.
pi_53588915
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hij ging rond half elf weg, dus rond half zeven.
Owkeej!

Zullen we vandaag nog foto's van zijn uitje op de fora aantreffen?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53588916
Ik zou niet zo snel conclusies trekken over Lieke's gedrag van gisteren.
Dat kan overal mee te maken hebben , het heeft dus geen zin dit gedrag nu al te veroordelen.
Eerst weten wat er allemaal was gisteren en dan oordelen!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_53588950
Ik lees veel kritiek op Lieke. Als ik dit ter verdediging voor haar even naar voren mag brengen;

We kennen allemaal in ons midden de allemans vriend. Hij of zij die waar ze ook zijn direkt kontakten legt en heel makkelijk geaccepteerd worden. Als je met zo'n persoon uitgaat ontmoet die steevast mensen waarbij jij jezelf afvraagt "waar kennen hun elkaar nou weer van ? "
Het mag ook gezegd dat dit soort mensen inderdaad heel goed een sociaal praatje kunnen houden en ogenschijnlijk interesse tonen.
Het zijn echter vaak niet de mensen waarbij vriendschappen beklijven als het allemaal wat minder met je gaat. Ze bellen niet , zij worden gebeld . Vriendschap valt van hun af als roos op je schouder.
Lieke is inderdaad niet zo'n type. Bij haar moet je door de zure appel heen bijten . Ze verteld geen moppen en je moet er ook niet mee hebben om samen make-upjes te kopen.
Maar een Lieke in je vriendenkring is een rijk bezit. Ze zorgt ervoor dat je af en toe de diepte in gaat.
Zeis er voor je als je ziek bent of verdriet hebt. Ze helpt je met verhuizen en het schilderen van je kamer.
Stel je de Kooi is voor zonder iemand als Lieke . Stel nu eens dat Naad wint of Amandel. Je wilt er niet aan denken hoe dat huis er binnen twee maanden uit ziet bijvoorbeeld.
1 grote puinhoop. Uitgewoond zoals ze hun lichaam uitwonen. Een vol huis maar ook leeg. Leeg zoals het bij zij van groep 5 is.
Ga vooral door met het schrijven van je mening , maar probeer enige sympathie voor Lieke te behouden. Mooie zondag ;-)
pi_53588961
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:23 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

ik ook
maar denk dat nadje nog niet zover is dat ze nixje loslaat
kleine moeite om nix in te ruilen voor een dildo, lijkt me..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53588967
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:07 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ja dat heeft hij gezegd, maar ook dat de laatste samenwerking mislukt was en hij daar de volle val voor moest dragen.
Lieke vond van niet en dat vind ik dan weer vreemd. Luistert ze zo slecht naar Huub, die haar teamspeler is, dat ze niet eens wist dat het plan van Brian af kwam?

Ik vind het eigenlijk een gevaarlijke ontwikkeling als zij in haar eentje gaat samenwerken want ze zullen alleen met Lieke samenwerken om Huub eruit te krijgen aangezien ze het daar de hele dag over hebben. Maar dat weet Lieke niet. En ook niet dat ze meteen achter haar rug om plannen beramen om haar te bashen als zij denkt dat ze een leuk gesprek met Nadia of Amanda heeft gehad.

En waarom interesseert de fandag haar geen moer? Het zijn tenslotte ook haar fans die haar de groeten deden via Huub. Maar nee hoor, ze wil perse over informatie en het spel spelen praten. Komt ook leuk over voor de fans van haar die er waren.
Weer naar Jaap toe gaan heeft totaal geen zin,als er naar mijn mening iemand onbetrouwbaar en door de mand is gevallen,is het Jaap wel.Jaap verziekt het spel.Lieke zegt altijd dat niemand te vertrouwen is en iedereen een eigen agenda heeft,zeker Nadia.Ik denk dat Huub en Lieke dondersgoed weten dat er niemand te vertrouwen is.
Zowel Huub als Lieke hebben reacties naar de anderen die ik niet begrijp.Huub die dan opeens zo aardig doet tegen Amanda en haar om een kusje vraagt,en Lieke die dan ook zogenaamd gezellig met Amanda en Nadia doet.
Wij weten niet wat er in die brief van Nena stond,na het lezen van die brief veranderde haar houding.
Het is heel makkelijk haar te veroordelen maar toen Huub terugkwam was zij nog heel enthousiast,en ook al zou er een spoortje van jaloezie bijkomen,so what wij zijn allemaal maar mensen.
pi_53588980
Lieke uit bed geweesd en kruipt tegen Huub aan.
pi_53589010
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:26 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik lees veel kritiek op Lieke. Als ik dit ter verdediging voor haar even naar voren mag brengen;
Mooie relativering!
Jij ook een lekkere zondag!
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 14:28:53 #140
135305 beequeen
Lost.
pi_53589030
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:24 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Owkeej!

Zullen we vandaag nog foto's van zijn uitje op de fora aantreffen?
Dat zou wel leuk zijn maar ik denk niet dat iemand hier de behoefte voelt om St. Brian op de gevoelige plaat vast te leggen.
― Mark Twain
pi_53589072
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zou wel leuk zijn maar ik denk niet dat iemand hier de behoefte voelt om St. Brian op de gevoelige plaat vast te leggen.
Gelukkig heeft 'ie zijn eigen camera mee...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53589076
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:24 schreef Maria44 het volgende:
Als ik me niet vergis was het een fandag van DGK.
Volgens Huub later ja. Maar dat was niet zo gebracht, en ik denk ook niet dat Lieke dat zo begrepen heeft. Trouwens, het is door VOL georganiseerd. Bij uitstek Huub fans. Dat het nu een DGK fandag genoemd wordt omdat er wat oud bewoners en personeel bij waren, maakt het nog geen DGK fandag.
quote:
Als Lieke het er niet mee eens is, moet ze bij de febo zijn en niet bij Huub. Een aardig woordje of de groeten terug naar de fans was ook al genoeg geweest en haar teleurstelling gewoon daar leggen waar die hoort, namelijk achter de schermen.
Dat zeg ik dus. Lieke weet niet dat dit weer een opzetje is van achter...
pi_53589125
Lieke wil ook sexen
pi_53589149
Niemand weet waar dat gesprek van vannacht over ging, dus...
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 14:33:24 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_53589174
Lieve FOKkertjes, ik heb me vanochtend door een hele LiekeCOS heen moeten worstelen en dat vond ik alles behalve prettig. Misschien een idee om een Lieke discussietopic te openen, zomaar een ideetje hoor.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 14:36:41 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_53589296
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Lobasca het volgende:
Niemand weet waar dat gesprek van vannacht over ging, dus...
Uit de posts begrijp ik dat het ging over Lieke die met Brian wil gaan samenwerken en Huub is daar niet zo blij mee.
― Mark Twain
  zondag 30 september 2007 @ 14:38:40 #147
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_53589377

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_53589379
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
Lieve FOKkertjes, ik heb me vanochtend door een hele LiekeCOS heen moeten worstelen en dat vond ik alles behalve prettig. Misschien een idee om een Lieke discussietopic te openen, zomaar een ideetje hoor.
Ach op de streams gebeurt geen moer. Logisch dat de onderwerpen dan wat uitdijen toch?
Of bedoel je dat als er op de streams niets gebeurd, er hier niet gepost mag worden?
  zondag 30 september 2007 @ 14:38:51 #149
130054 demins
We weten niks
pi_53589391
Fietsen ze nog?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 14:38:56 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_53589396
Strereo neuken, gezellig.