Dat heb ik nooit van de FEBO gehoord, wel van Natasja in een interview van de week, enge heks.quote:Op zondag 30 september 2007 13:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat kan ook,misschien dat Huub op de fan avond met fans over de aanranding gesproken heeft en het op het filmpje met Lieke bespreekt.
Ook weer zo'n fout van de febo om te zeggen dat het helemaal niet zo erg was als het op de streamers overkwam.
hallo bwainquote:Op zondag 30 september 2007 13:52 schreef Dreamboy het volgende:
Brian zal thuis ook wel even op FOK kijken.
Weglopen kan ook altijd, daar hebben ze toneelhaken voor. Als Flens een bewoner zat is, kan die gewoon vertrekken.quote:Op zondag 30 september 2007 13:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk ik niet
alles had tot doel om haar te laten weglopen zo dat ze de volgende ontslagronde huub eruit konden werken(gewoon ff wachten met plaatsten van een nieuwe miljonair tot na de ontslagronde, kon toen nog)
helaas voor flens,lieke is sterker dan ze ooit had kunnen denken
dat is dus het vreemdequote:Op zondag 30 september 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit van de FEBO gehoord, wel van Natasja in een interview van de week, enge heks.
Huub heeft vaak genoeg uitgesproken dat hij ook met Brian wil samenwerken indien nodig.quote:Op zondag 30 september 2007 13:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders zit. Ze wil namelijk met Brian gaan samenspelen om Nadia eruit te krijgen want ze had van Huub gehoord dat Jaap dat wilde.
Huub gaf aan dat Brian niet te vertrouwen was in een samenwerking gezien de laatste poging om Jaap eruit te krijgen. Lieke gaf aan dat Brian Huub niet de schuld gaf, waarop Huub zei: wtf, ik was het ook niet, het was zijn plan, maar Lieke bleef dat ontkennen ze is er van overtuigd dat het initiatief van Huub kwam.
Als Huub niet met Brian samen wilde werken, zou zij dat wel alleen gaan doen en liep toen gewoon weg bij Huub.
Daarna heeft Huub nog een keer gezegd dat hij dat geen leuke opmerking vond voor een teamspeler en of ze dat wilde uitleggen, maar ze koos ervoor om niks te zeggen en ze had last van zijn ego zei ze.
In bed hebben ze nog even gepraat waarna Huub haar door haar haren streek en zei: ga lekker slapen schatje, ze zei: ja maar niet ..... en ging toen uit bed om op de bank een boek te lezen.
Later heeft ze hem nog 2 keer wakker gemaakt en toen zag je deze beelden. Het lijkt mij dat Huub haar probeert te overtuigen van de streken van Brian, zoals met de kopstoot want ze gaat niet echt tevreden liggen is mijn mening.
Dan doe ik deze er even bij, kan hij zien hoe goed hij kan communiceren met zijn snolletje en haar respecteertquote:
Het was in een krantenartikel ,welke weet ik niet meer.Eric zei trouwens ook iets dergelijks.quote:Op zondag 30 september 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit van de FEBO gehoord, wel van Natasja in een interview van de week, enge heks.
Heb veel foto,s gezien van de fandag.Maar helemaal geen informatie ofzo over het spel.Eric enzo zullen toch ook wel dingen verteld hebben.De meeste verhalen hebben we van Huub gehoord en die is er maar een half uur geweest.Zal er een spreekverbod zijn ofzo.quote:Op zondag 30 september 2007 13:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat kan ook,misschien dat Huub op de fan avond met fans over de aanranding gesproken heeft en het op het filmpje met Lieke bespreekt.
Ook weer zo'n fout van de febo om te zeggen dat het helemaal niet zo erg was als het op de streamers overkwam.
Helemaal mee eens. De anderen zijn Huub ook liever kwijt als rijk, kan ik me voorstellen, hij is een sterke kanditaat maar ze hebben wel respect voor hem, Lieke zien ze op geen enkele manier zitten, nu kan je wel zeggen dat de anderen verschrikkelijk zijn( vind ik ook) maar je ziet ook aan de anderen die in dat huis komen dat ze niet erg veel met Lieke op hebben, dat roept op zijn minst toch vragen op of het niet ook gedeeltelijk aan haar ligt.quote:Op zondag 30 september 2007 13:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Weglopen kan ook altijd, daar hebben ze toneelhaken voor. Als Flens een bewoner zat is, kan die gewoon vertrekken.
Ik vind Lieke niet sterk, want hoezo heeft een sterk persoon er zoveel moeite mee en kan op hetzelfde moment heel lief gaan koken en opruimen voor die bende? Is het niet sterker om eens een statement te maken door niet te koken voor de groep of niet op te ruimen? Ze komt mij wat te kruiperig over behalve tegen Huub, die mag het telkens ontgelden als haar wat dwars zit.
Dat dus, ook na het hele voorval van afgelopen vrijdag geen woord nog van Tien/Talpa of RTL. Artkelen in de krant van Natasja, ook op het net maar zij zwijgen als het graf, wonderlijk, alsof het nooit gebeurd is.quote:Op zondag 30 september 2007 13:56 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat is dus het vreemde
dat ze tas laten lullen maar zelf niks naar buiten brengen
En dat vind ik dus ook raar van Lieke.Je kan gewoon je eigen zooi opruimen en de rest zou ik laten liggen.Worden ze vanzelf wel een keer door Palma gepakt.quote:Op zondag 30 september 2007 13:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Weglopen kan ook altijd, daar hebben ze toneelhaken voor. Als Flens een bewoner zat is, kan die gewoon vertrekken.
Ik vind Lieke niet sterk, want hoezo heeft een sterk persoon er zoveel moeite mee en kan op hetzelfde moment heel lief gaan koken en opruimen voor die bende? Is het niet sterker om eens een statement te maken door niet te koken voor de groep of niet op te ruimen? Ze komt mij wat te kruiperig over behalve tegen Huub, die mag het telkens ontgelden als haar wat dwars zit.
als je bedenkt wie er getoneelhaakt zijnquote:Op zondag 30 september 2007 13:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2007 13:52 schreef Dreamboy het volgende:
Brian zal thuis ook wel even op FOK kijken.
Ik las dat gisteren op de fandag gezegd is dat Dennis Huub en Liekefan was.quote:Op zondag 30 september 2007 14:01 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De anderen zijn Huub ook liever kwijt als rijk, kan ik me voorstellen, hij is een sterke kanditaat maar ze hebben wel respect voor hem, Lieke zien ze op geen enkele manier zitten, nu kan je wel zeggen dat de anderen verschrikkelijk zijn( vind ik ook) maar je ziet ook aan de anderen die in dat huis komen dat ze niet erg veel met Lieke op hebben, dat roept op zijn minst toch vragen op of het niet ook gedeeltelijk aan haar ligt.
Brian. Wat zei je over mijn moeder?quote:Op zondag 30 september 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan doe ik deze er even bij, kan hij zien hoe goed hij kan communiceren met zijn snolletje en haar respecteert![]()
[afbeelding]
Ja dat heeft hij gezegd, maar ook dat de laatste samenwerking mislukt was en hij daar de volle val voor moest dragen.quote:Op zondag 30 september 2007 13:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub heeft vaak genoeg uitgesproken dat hij ook met Brian wil samenwerken indien nodig.
Niet als team maar puur zakelijk om mensen weg te krijgen zoals het geval met Jaap.
Vandaar ook de reactie van Lieke :maakt mij niet uit met wie als we maar wat voor elkaar krijgen.
vreemde redenatiequote:Op zondag 30 september 2007 14:01 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De anderen zijn Huub ook liever kwijt als rijk, kan ik me voorstellen, hij is een sterke kanditaat maar ze hebben wel respect voor hem, Lieke zien ze op geen enkele manier zitten, nu kan je wel zeggen dat de anderen verschrikkelijk zijn( vind ik ook) maar je ziet ook aan de anderen die in dat huis komen dat ze niet erg veel met Lieke op hebben, dat roept op zijn minst toch vragen op of het niet ook gedeeltelijk aan haar ligt.
Dat heb je waarschijnlijk verkeerd gehoord. Hij wrong zich in allerlei bochten om de rest te overtuigen dat het een Huubfandag was terwijl het een DGKfandag was.quote:Op zondag 30 september 2007 14:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik las dat gisteren op de fandag gezegd is dat Dennis Huub en Liekefan was.
Ze klaagt de hele tijd over het ego van Huub, volgens mij heeft ze zelf ook een behoorlijk ego, vind ik niks mis mee maar loop dan niet de hele tijd zo af te geven op Huub als het niet zo gaat als jij wil. (wwarmee ik niet het gedrag van de bende van 5 wil goedpraten)quote:Op zondag 30 september 2007 14:07 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij gezegd, maar ook dat de laatste samenwerking mislukt was en hij daar de volle val voor moest dragen.
Lieke vond van niet en dat vind ik dan weer vreemd. Luistert ze zo slecht naar Huub, die haar teamspeler is, dat ze niet eens wist dat het plan van Brian af kwam?
Ik vind het eigenlijk een gevaarlijke ontwikkeling als zij in haar eentje gaat samenwerken want ze zullen alleen met Lieke samenwerken om Huub eruit te krijgen aangezien ze het daar de hele dag over hebben. Maar dat weet Lieke niet. En ook niet dat ze meteen achter haar rug om plannen beramen om haar te bashen als zij denkt dat ze een leuk gesprek met Nadia of Amanda heeft gehad.
En waarom interesseert de fandag haar geen moer? Het zijn tenslotte ook haar fans die haar de groeten deden via Huub. Maar nee hoor, ze wil perse over informatie en het spel spelen praten. Komt ook leuk over voor de fans van haar die er waren.
Hear, hearquote:Op zondag 30 september 2007 14:07 schreef Maria44 het volgende:
En waarom interesseert de fandag haar geen moer? Het zijn tenslotte ook haar fans die haar de groeten deden via Huub. Maar nee hoor, ze wil perse over informatie en het spel spelen praten. Komt ook leuk over voor de fans van haar die er waren.
Nee volgens mij heeft Palma het gezegd.Staat in een verslag van de fandag.quote:Op zondag 30 september 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb je waarschijnlijk verkeerd gehoord. Hij wrong zich in allerlei bochten om de rest te overtuigen dat het een Huubfandag was terwijl het een DGKfandag was.
Dat meen je niet, José spoort echt niet. Ik zal het eens teruglezen, bedankt.quote:Op zondag 30 september 2007 14:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft Palma het gezegd.Staat in een verslag van de fandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |