En in beide zou je zomaar gelijk kunnen hebben, het zou mij iig niets verbazen.quote:
Beetje raar om jezelf te quoten, maar ik wilde hier nog even aan toevoegen dat ze van iedereen in het huis erg weinig steun heeft gekregen na het gebeuren met natasia. Ook het door achter goedgekeurde slaan van Brian zal haar niet in de koude kleren zijn gaan zitten. Buiten het feit dat ze zichzelf constant moet verdedigen is ze ook nog eens een soort schietschijf voor iedereen die maar wil, iedereen mag slaan, schoppen, bashen enz. Zelf mag ze niets terugdoen...quote:Op zondag 30 september 2007 13:03 schreef Verida het volgende:
Alles een beetje teruggelezen en ik kan me eigenlijk wel vinden in een van de commentaren van vannacht dat het Lieke allemaal een beetje teveel werd wat betreft zichzelf verdedigen. Het bashen van de 5 duurt nu al heel erg lang. De tegenstand van het eerste bezoek van silvia zal haar ook niet in de koude kleren zijn gaan zitten en Huub die van de week trots zat te vertellen dat hij aan Sylvia had gevraagd of ze normaal zou kunnen doen tegen Lieke, omdat hij veel om haar zou geven. Hij had beter tegen sylvia kunnen zeggen dat ze normaal moest doen, omdat hij veel om haar geeft, niet alsjeblieft vragen of ze de moeite wil nemen. Dit lijkt me geen prettig gevoel voor Lieke, dat zijne majesteit huub aan hare majesteit sylvia moet vragen of ze lief tegen haar wil doen.
Als dan als klap op de vuurpijl Nena ook nog een brief stuurt die gaat over Hedda en dat die beter zou zijn voor Huub, dan krijg je als vrouw zijnde denk ik goed de pest in. Nena kent Huub ook alleen maar van de kooi, weet dus helemaal niet hoe hij normaal is en hoe hij met Hedda was. Die mag dus imo daar helemaal niets over zeggen.
Ik vind eigenlijk dat Lieke nog vrij rustig gebleven is onder het geheel.
Hulde voor het incasseren en proberen om bij het spel te blijven.
Precies, goed gevonden zegquote:Op zondag 30 september 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=L583nvmjtLs
Filmpje van de *ruzie* tussen Huub en Lieke vannacht. Ze deden bij elkaar al het fysiek geweld voor wat ze al te verduren hebben gekregen.
jij schrijft het en wij zeiden het hier ook alquote:Op zondag 30 september 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
En in beide zou je zomaar gelijk kunnen hebben, het zou mij iig niets verbazen.
Ik zie het niet.quote:Op zondag 30 september 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
Filmpje van de *ruzie* tussen Huub en Lieke vannacht. Ze deden bij elkaar al het fysiek geweld voor wat ze al te verduren hebben gekregen.
Zegt Lieke niet zoiets van:en waarvoor werd jij vast gehouden....is toch niet normaal.quote:Op zondag 30 september 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
Wat zie je niet? Huub doet na wat Brian bij hem deed met die kopstoot, de naam Brian valt ook als je goed luistert.quote:
tja is ook duidelijkquote:Op zondag 30 september 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
En in beide zou je zomaar gelijk kunnen hebben, het zou mij iig niets verbazen.
Hierin kun je gelijk hebben. Ik denk dat het ook zo kan zijn van de 5/2 situatie, dat die er is gekomen om Lieke sterk te doen lijken en/of medelijden stemmen te winnen voor haar want in het begin waren niet erg veel streamers gecharmeerd van Lieke.quote:Op zondag 30 september 2007 13:26 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor speculazie
las gisteren ergens dat D Flens de pest heeft aan Huub
en opeens viel het kwartje
want waarom duurt de 6/2 5/2 al zolang (we weten dat spelers gestuurd worden) ?
-het levert geen leuke/goeie tv op
-de streams zijn fokking boring
-de kijkcijfers dalen
kortom het is geen goeie ontwikkeling voor de tv show
het is gewoon een persoonlijke hetze van flens tegen huub
want in het begin vertelde ze in een interview wat voor een karakters ze wilde hebben
1 zin is me bij gebleven Een chris zegers type(lees bwian) om de kijkcijfers op te krikken
komt er een jochie uit oldenzaal die haar mooie plannetje(om van bwian een tv held te maken) helemaal de grond intrapt
denk dat het wijf met zo'n krop zit dat ze haar ongelijk niet meer wil en en kan toegeven en dus in alles wat in haar macht zit zal gebruiken om dat "vervelende ventje" dwars te zitten
ze is volgens mij zo gefrusteert dat het haar geen fok uitmaakt dat ze het programmam er mee sloopt
nog ff een vage beschuldiging
dacht eerst dat de info van nix over de zus van huub. door vrienden van nix was ingewonnen maar van bvl huizen staan nou niet bekend om hun openheid
dus hoe kon nix dit weten ?
enige manier is via de redactie (want hij zal het veteltd hebben bij de selectie)
en dus D Flens
genoeg speculaas voor vandaag
In dat filmpje zie je wel hetgeen ik als kopstoot van Huub interpreteerde vannachtquote:Op zondag 30 september 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
Huub maakte een soort van kopstootbeweging die volgens mij niet gericht was tegen Lieke maar om als een soort voorbeeld te dienen. 'Dat is toch niet normaal (kopstoot) Er is een verschil tussen dit en dat (kopstoot). Lieke pakt zijn keel en zegt, dat is toch niet normaal. Volgens mij hebben ze het over een voorval.quote:Op zondag 30 september 2007 13:36 schreef kybe het volgende:
[..]
zegt Lieke niet zoiets van:en waarvoor werd jij vast gehouden....is toch niet normaal.
Huub ..is toch ook niet normaal....
Fysiek geweld naar elkaar toe, bedoelde ik.quote:Op zondag 30 september 2007 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zie je niet? Huub doet na wat Brian bij hem deed met die kopstoot, de naam Brian valt ook als je goed luistert.
Ja,ik denk dat het over die beloning voor Brian ging.Omdat hij Huub vasthield,toen hij later Huub die kopstoot gaf kwam er weer geen enkele reactie van achter.quote:Op zondag 30 september 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub maakte een soort van kopstootbeweging die volgens mij niet gericht was tegen Lieke maar om als een soort voorbeeld te dienen. 'Dat is toch niet normaal (kopstoot) Er is een verschil tussen dit en dat (kopstoot). Lieke pakt zijn keel en zegt, dat is toch niet normaal. Volgens mij hebben ze het over een voorval.
Ik denk dat ze het over het 6-2 gebeuren hebben. Brian pakte Huub toen bij zijn keel nadat Huub zich bevrijdt had uit de greep van Jaap.quote:Op zondag 30 september 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub maakte een soort van kopstootbeweging die volgens mij niet gericht was tegen Lieke maar om als een soort voorbeeld te dienen. 'Dat is toch niet normaal (kopstoot) Er is een verschil tussen dit en dat (kopstoot). Lieke pakt zijn keel en zegt, dat is toch niet normaal. Volgens mij hebben ze het over een voorval.
Dat kan ook nog.quote:Op zondag 30 september 2007 13:42 schreef kybe het volgende:
[..]
Ja,ik denk dat het over die beloning voor Brian ging.Omdat hij Huub vasthield,toen hij later Huub die kopstoot gaf kwam er weer geen enkele reactie van achter.
Het is voor mij iig duidelijk dat ze niet kwaad op elkaar waren maar om iets anders en dat het een gedeelde kwaadheid was.quote:Op zondag 30 september 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over het 6-2 gebeuren hebben. Brian pakte Huub toen bij zijn keel nadat Huub zich bevrijdt had uit de greep van Jaap.
quote:Op zondag 30 september 2007 12:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een standaard OP komen waarbij dit de welkomfoto gaat worden met de tekst.
'Dag lieve kleine miezerige kutstreamertjes!'
Ik denk dat het anders zit. Ze wil namelijk met Brian gaan samenspelen om Nadia eruit te krijgen want ze had van Huub gehoord dat Jaap dat wilde.quote:Op zondag 30 september 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
Ze maken zich er erg druk over zo te zien. Door de felheid waarmee ze het tegen elkaar vertellen lijkt het me iets recents.quote:Op zondag 30 september 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over het 6-2 gebeuren hebben. Brian pakte Huub toen bij zijn keel nadat Huub zich bevrijdt had uit de greep van Jaap.
Precies, daarom ben ik blij met het filmje van Peet, is dat ook weer uit de wereld.quote:Op zondag 30 september 2007 13:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is voor mij iig duidelijk dat ze niet kwaad op elkaar waren maar om iets anders en dat het een gedeelde kwaadheid was.
denk ik nietquote:Op zondag 30 september 2007 13:38 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hierin kun je gelijk hebben. Ik denk dat het ook zo kan zijn van de 5/2 situatie, dat die er is gekomen om Lieke sterk te doen lijken en/of medelijden stemmen te winnen voor haar want in het begin waren niet erg veel streamers gecharmeerd van Lieke.
Dat kan ook,misschien dat Huub op de fan avond met fans over de aanranding gesproken heeft en het op het filmpje met Lieke bespreekt.quote:Op zondag 30 september 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |