quote:
Je antwoord heb je hierboven!!! Ik bedoelde eigenlijk dat RTL ervan verdacht werd en dat alle popolls nog via Talpa/tien liepen dus zij buiten de verdenking vielen. En dat het verhaal van Jaap niet opgaat!!!quote:Op zondag 30 september 2007 11:32 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met die belspelletjes en die geld wolferige astrologen. (oa astrotv) Deze hebben ook een smslijn
ik snap wat je bedoeld...maar ik heb veel vaker bij Huub gezien dat hij even heel blij raakt als hij is weggeweest en bij terugkomst in dat huis is dat vaak weer heel snel verdwenen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat snap ik maar moest dat uitgerekend gisteravond? Huub zat vol verhalen maar kon die niet kwijt bij Lieke, ze had best een dagje kunnen wachten met plannen maken imo.
Die komt para terug van alle verhalen die hij te horen krijgt over Nadia, Dennis en Jaapquote:
We verschillen hier duidelijk in van mening ( het is niet ergquote:Op zondag 30 september 2007 11:37 schreef riri het volgende:
[..]
Huub moet wakker worden en niet blijven hangen in iets wat daar in het huis niet is,daar dragen ze hem niet op handen maar willen ze hem eruit hebben....Lieke benadrukt dat en laat hem snel met beide voeten op de grond landen en dat is maar goed ook.
ik denk het ookquote:Op zondag 30 september 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Die komt para terug van alle verhalen die hij te horen krijgt over Nadia, Dennis en Jaap
Ik snap jou ook maar ik blijf erbij, plannen maken had een dagje kunnen wachten.quote:
En vergeet z'n eigen Amanda niet, wat ze allemaal met Nadia bespreekt!quote:Op zondag 30 september 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Die komt para terug van alle verhalen die hij te horen krijgt over Nadia, Dennis en Jaap
Ik hoop met je mee!!!quote:Op zondag 30 september 2007 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vergeet z'n eigen Amanda niet, wat ze allemaal met Nadia bespreekt!
Ik hoop écht op vuurwerk vanavond![]()
Krengquote:Op zondag 30 september 2007 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vergeet z'n eigen Amanda niet, wat ze allemaal met Nadia bespreekt!
Ik hoop écht op vuurwerk vanavond![]()
Och, ik denk dat het nog wel een poosje nasuddert hoorquote:Op zondag 30 september 2007 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kreng![]()
Verdomme, ik ben er niet als hij terugkomt, schoonvader is jarig. Ik vertrouw er op dat ik het allemaal na kan lezen hier.
Dat betwijfel ik.. ze zien hoe Dennis in z'n broek schijt voor Brian.. en zulke mensen zien ze het liefst om hem heen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:42 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
De familie van Brian heeft een hekel aan Dennix en volgens mij ook aan Nadia
Precies, de Kubatzen hebben mensen graag onder hun schoenzolen, waar ze horen in hun ogen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.. ze zien hoe Dennis in z'n broek schijt voor Brian.. en zulke mensen zien ze het liefst om hem heen.
Dat denk ik ook wel, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, ik denk dat het nog wel een poosje nasuddert hoor
Iig een prettige verjaardag vandaag!
T blijft de mooiste fotoquote:Op zondag 30 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, de Kubatzen hebben mensen graag onder hun schoenzolen, waar ze horen in hun ogen.
Vooral The Mother from Hell is een bitch van het zuiverste water.
[afbeelding]
Echt waar hoor deze foto verdient de Pulitzer prize voor fotografie. Ik heb zelden zo'n sprekende foto van Jabba de Hutt gezien als dezequote:Op zondag 30 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, de Kubatzen hebben mensen graag onder hun schoenzolen, waar ze horen in hun ogen.
[afbeelding]
Eigenlijk moet er een standaard OP komen waarbij dit de welkomfoto gaat worden met de tekst.quote:Op zondag 30 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Top ideequote:Op zondag 30 september 2007 12:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een standaard OP komen waarbij dit de welkomstfoto gaat worden met de tekst.
'Dag lieve kleine miezerige kutstreamertjes!'
quote:Op zondag 30 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lieke is door haar "oh kijk mij eens Hema spulletjes bestellen, wat ben ik toch normaal" ook een apart geval aan het worden. Wie besteld nou niet duurdere merken als je ze gratis kan krijgen?quote:Op zondag 30 september 2007 11:51 schreef riri het volgende:
-knip-
Deze is zo mogelijk nog treffender.quote:Op zondag 30 september 2007 12:13 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]
De gelijkenis is schokkend te noemen.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 september 2007 12:17 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Lieke is door haar "oh kijk mij eens Hema spulletjes bestellen, wat ben ik toch normaal" ook een apart geval aan het worden. Wie besteld nou niet duurdere merken als je ze gratis kan krijgen?
Mijn zienswijze zal het iig nooit worden maar ik heb ook erg veel jeans in mijn kast, waar ik zelf voor werk dus ik zie het probleem niet en voel me allesbehalve ziek.quote:Op zondag 30 september 2007 12:23 schreef riri het volgende:
ach...nadia heeft iets van 60 spijkerbroeken...allemaal dure merken
je kan je afvragen wie er ziek zijn...en maar geld uitgeven alsof het niets is en nooit is het genoeg
Exact. Ze kokketeert met haar kijk-mij-eens-lekker-normaal-blijven-gehuppel. Maar ondertussen is dat niet meer congruent met haar gedrag. Want ze maakt zichzelf erbij wijs dat ze daardoor beter is dan de anderen. Tot een bepaald niveau werkt deze strategie in een groep omdat je je eigen waarheid kan creeren en waarmaken, op dezelfde manier dat bluffen kan werken. Je maakt de ander wijs dat je beter bent en die kunnen daarin meegaan. Maar dan moeten woorden en gedrag wel met elkaar overeen komen. Als dat niet meer hget geval is dan is het niet meer geloofwaardig en gelooft de groep het niet meer. Dan moet je dat kunnen erkennen en kunnen schakelen En dat kan Lieke niet. Ze is met een bepaald wensbeeld over hóe zij met Huub zou gaan winnen (op een 'nobele' manier met de neus in de lucht), de kooi binnengekomen en daar blijft ze aan vast houden.quote:Op zondag 30 september 2007 12:17 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Lieke is door haar "oh kijk mij eens Hema spulletjes bestellen, wat ben ik toch normaal" ook een apart geval aan het worden. Wie besteld nou niet duurdere merken als je ze gratis kan krijgen?
Door zogenaamd zo heilig mogelijk over te komen maakt ze precies dezelfde stupide indruk als die 2 tangwijven.
Ik merk wel weer dat er genoeg aggressie heerst onder de FOK bevolking. Gelukkig hebben we allerzalige Holy Lieke-Maria-Jacoba-Theresa nog waar wij allen een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op zondag 30 september 2007 12:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is sowieso raar om mensen hun karakter te beoordelen nav hun merk mascara.
Zeg me jouw mascara en ik zeg je wie je bent.![]()
Met die onzin moet je bij mij iig niet mee aankomen anders prik ik je ogen eruit met mijn dure mascararoller én primer.![]()
ja ...dit is ook hoe het persoontje Nadia is....ik denk dat ze de meeste spijkerbroeken niet met haar eigen verdiende geld betaald heeft........quote:Op zondag 30 september 2007 12:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn zienswijze zal het iig nooit worden maar ik heb ook erg veel jeans in mijn kast, waar ik zelf voor werk dus ik zie het probleem niet en voel me allesbehalve ziek.
En ook heel grappig als amanda haar arm in de zijne "haakt" en hij zijn arm meteen weghaalt!!quote:Op zondag 30 september 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Geniet nog even na, vooral de kop van ZakHooi is priceless.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44942&sess=2832
Die Brian maakt zichzelf daar zo belachelijk mee en zet zichzelf ontzettend in de kijker. Sukkel, hij had er zelf ook gewoon om moeten lachen.quote:Op zondag 30 september 2007 12:43 schreef Larisje het volgende:
[..]
En ook heel grappig als amanda haar arm in de zijne "haakt" en hij zijn arm meteen weghaalt!!![]()
![]()
Precies, ik kan me niet voostellen dat je 'nobel' een miljonair wilt zijn. Als je niets om luxe, geld of aardse goederen geeft, waarom wil je dan in des hemelen naam mee doen aan een spelletje zoals DGK?quote:Op zondag 30 september 2007 12:39 schreef Py het volgende:
[..]
Exact. Ze kokketeert met haar kijk-mij-eens-lekker-normaal-blijven-gehuppel. Maar ondertussen is dat niet meer congruent met haar gedrag. Want ze maakt zichzelf erbij wijs dat ze daardoor beter is dan de anderen. Tot een bepaald niveau werkt deze strategie in een groep omdat je je eigen waarheid kan creeren en waarmaken, op dezelfde manier dat bluffen kan werken. Je maakt de ander wijs dat je beter bent en die kunnen daarin meegaan. Maar dan moeten woorden en gedrag wel met elkaar overeen komen. Als dat niet meer hget geval is dan is het niet meer geloofwaardig en gelooft de groep het niet meer. Dan moet je dat kunnen erkennen en kunnen schakelen En dat kan Lieke niet. Ze is met een bepaald wensbeeld over hóe zij met Huub zou gaan winnen (op een 'nobele' manier met de neus in de lucht), de kooi binnengekomen en daar blijft ze aan vast houden.
Amanda weet dus wél waar het over gaat, dat hooi voor Brian..... Ze zegt:" En dat na één opmerking"quote:Op zondag 30 september 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Geniet nog even na, vooral de kop van ZakHooi is priceless.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44942&sess=2832
Ja precies, dan hebben de streamers dus meteen door dat hij pissed is. Als hij niet zo doet merkt niemand het en is er niks aan de hand.quote:Op zondag 30 september 2007 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Brian maakt zichzelf daar zo belachelijk mee en zet zichzelf ontzettend in de kijker. Sukkel, hij had er zelf ook gewoon om moeten lachen.
besides allesquote:Op zondag 30 september 2007 12:39 schreef Py het volgende:
[..]
Exact. Ze kokketeert met haar kijk-mij-eens-lekker-normaal-blijven-gehuppel. Maar ondertussen is dat niet meer congruent met haar gedrag. Want ze maakt zichzelf erbij wijs dat ze daardoor beter is dan de anderen. Tot een bepaald niveau werkt deze strategie in een groep omdat je je eigen waarheid kan creeren en waarmaken, op dezelfde manier dat bluffen kan werken. Je maakt de ander wijs dat je beter bent en die kunnen daarin meegaan. Maar dan moeten woorden en gedrag wel met elkaar overeen komen. Als dat niet meer hget geval is dan is het niet meer geloofwaardig en gelooft de groep het niet meer. Dan moet je dat kunnen erkennen en kunnen schakelen En dat kan Lieke niet. Ze is met een bepaald wensbeeld over hóe zij met Huub zou gaan winnen (op een 'nobele' manier met de neus in de lucht), de kooi binnengekomen en daar blijft ze aan vast houden.
quote:Op zondag 30 september 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze is zo mogelijk nog treffender.
[afbeelding]
denk dat lieke wat motivatie betreft toch een geval apart isquote:Op zondag 30 september 2007 12:45 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Precies, ik kan me niet voostellen dat je 'nobel' een miljonair wilt zijn. Als je niets om luxe, geld of aardse goederen geeft, waarom wil je dan in des hemelen naam mee doen aan een spelletje zoals DGK?
Of is het misschien juist datgene waar ze Huub van beticht, een te groot ego die in de weg zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |