Ok daar gaat ie dan
Ik en mn vriendinntje waren er rond 9 uur (we wonen allebei in Hilversum dus om de hoek). We hadden beiden zoiets van ja wel leuk, maar toch een gevoel van moeten we dat wel doen. Uiteindelijk heeft mn vriendje (die echt 0,0 (%) met DGK heeft me over de streep getrokken. Hij zei; je bent er zo veel mee bezig, what the fuck, waarom niet, geniet er lekker van. Dus ok. We kwamen een beetje onwennig binnen. We zagen Eric en Marielle al buiten staan toen we aan kwamen lopen maar beiden durfden we ze niet aan te spreken, Tis toch raar, jij kent ze wel, maar andersom hebben ze geen idee wie je bent.
Eenmaal binnen dacht ik; wat doe ik hier. Maar goed, je drinkt een biertje en nog een en dan is t stiekem toch wel vermakelijk allemaal. Ilona en Lesley zagen we op de trap en ik sprak ze aan. Dat was erg leuk, ietwat oppervlakkig, maar wat wil je. Wat moet je zeggen? Nu heb ik zelf een paard en ben een paardengek en dus had ik met Lesley wel een aanknopingspunt. Anyway, verder de trap af en wat mensen ontmoet van VOL en reality friends. Ook MR D, erg leuk om mensen die je vaak ziet posten eens in t
eggie te ontmoeten.
Maar n biertje gaan halen en toen we weer beneden kwamen was Judith al begonnen met zingen, de deur naar de zaal was dicht en allebei durfden we niet naar binnen te stappen
![]()
Een sigaretje later en de butler (nee niet Kim/Mitch/Dimitri/Elly maar van D witte bergen
![]()
) die de deur open liet staan hebben we de stap gewaagd. We zijn naar binnen gegaan. Judith was leuk aan t zingen en iedereen deed leuk mee. Eric zong ook een deuntje mee en dat deed ie niet slecht! Palma was lekker aan t dansen met iedereen( ook dus met MrD/zie foto) en de sfeer was leuk
![]()
Op een gegeven moment werd er door iemand geroepen dat Jaap ook mee kwam. Dat had Kaat van Vol naar iemand gesmst. Iedereen was verontwaardigd.
Een tijdje later kwam er een beveiligingsmeneer van de trap af lopen en niet lang daarna volgde Huub, met een camera op zn neus gericht, Jaap kwam denk ik 2 minuten later. Huub werd natuurlijk bestormd door allemaal mensen, voornamelijk door oud bewoners (Eric) We hebben ons eerst een tijdje verschuild voor de camera (wil toch niet op televe
![]()
) Toen de camera op Jaap gericht stond en Huub wat dichterbij was gekomen ben ik op m af gelopen en heb m de zakjes hooi en stro gegeven, tevens de snoepies voor Fries. Ik heb er ook bij verteld waarom de zak hooi was, T moment van de ontslagronde, dat ze Lieke zeiden dat Huub slecht is bladibla. Hij moest er hartelijk om lachen. Op de zak stro zei ie, Amanda krijgt elke 3 weken nieuwe extensions. Volgens mij begreep hij de grap niet. Maakt niet uit, de meesten van jullie wel
![]()
Toen kwam Jaap voorbij en ik vroeg m of hij 'Dat is toch niet normaal'soms van Rembo&Rembo had afgekeken. En daar had ik gelijk in. (zie sig, de gluurbuur)
Zo das wel ff genoeg tekst denk ik. Ik heb nu geen zin meer
![]()
(mn langste post ooit op Fok, wie drinkt er mee?)
Wel heb ik duidelijk gemaakt tegen Huub (en vele met mij) dat Jaap niet te vertrouwen is. Jaap stond erbij en keer ernaar (en lachte met kiespijn (opmerking van amanda)
Ook heb ik tegen Huub gezegd dat ie moet oppassen voor Nadia, dat ze gevaarlijk is en slinks.
En Tilly is een enorme schat, heb tegen dr gezegd dat ik wel medelijden met dr heb dat ze Amanda moet begeleiden met dr cursus. Er zit werkelijk waar geen kwaad in dat vrouwtje.
Goed nu wat foto's. Misschien niet erg scherp maar met mn telefoon genomen en er stonden steeds mensen voor/of liepen voorbij. Heb even een selectie gemaakt van de scherpste
Eric aan t zingen
![]()
Eric is zn tekst kwijt
![]()
Mr D oftewel Lekkersimpel (toch?) aan t dansen met Palma
![]()
Niet bijster scherp maar hier zie je Eric zn punthoofd goed, met Tilly
![]()
Moment dat Huub er aan kwam (geschoten vanachter t glas en verdekt opgesteld, wilde niet op de camera)
![]()
Ja ja ik heb t voor elkaar. Huub heeft de (boterham)zakken en de snoepies voor Fries
jammer van de rode ogen maar helaas pindakaas![]()
King Jaap verliest meer en meer onderdanen, en als ik m vraag wat ie met Dennix moet zegt ie: Moet van John (op een erg sarcastische manier)
![]()
Hypocriet als ik ben ga ik toch met Jaap op de foto. Maar dat was vooral om t feit dat ie Rembo&Rembo fan is. Ik zeg ik hou ervan
![]()
Huub en Eric samen voor de camera en begroeten alle mensen. Naar Jaap wordt geroepen 'LOOP MAAR WEER WEG' Dat vindt hij niet zo leuk, dat is wel te zien. Vlak erna werd hij aangereden door de vrouw in de rolstoel. Wat erg hilarisch was. Helaas geen beelden, teveel mensen voor mn camera
![]()
Wie is dit meisje? Die had Huub vast en was mi niet van plan hem los te laten
![]()
Tja en dan met Huub en Eric op de foto. De 2 waar ik toch de meeste plezier aan heb beleefd tijdens t streamen
![]()
![]()
En de laatste om af te sluiten. Met mn vriendinnetje en ik samen met Eric. Leuke gozer
![]()
![]()
Al met al was t een zeer geslaagde avond. Had t achteraf toch niet willen missen