abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53585520
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Precies, de Kubatzen hebben mensen graag onder hun schoenzolen, waar ze horen in hun ogen.
Vooral The Mother from Hell is een bitch van het zuiverste water.

[afbeelding]

De gelijkenis is schokkend te noemen.
  zondag 30 september 2007 @ 12:17:28 #27
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_53585610
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:51 schreef riri het volgende:
-knip-
Lieke is door haar "oh kijk mij eens Hema spulletjes bestellen, wat ben ik toch normaal" ook een apart geval aan het worden. Wie besteld nou niet duurdere merken als je ze gratis kan krijgen?

Door zogenaamd zo heilig mogelijk over te komen maakt ze precies dezelfde stupide indruk als die 2 tangwijven.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 12:20:17 #28
135305 beequeen
Lost.
pi_53585662
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:13 schreef Py het volgende:

[..]

[afbeelding]

De gelijkenis is schokkend te noemen.
Deze is zo mogelijk nog treffender.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53585695
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:17 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Lieke is door haar "oh kijk mij eens Hema spulletjes bestellen, wat ben ik toch normaal" ook een apart geval aan het worden. Wie besteld nou niet duurdere merken als je ze gratis kan krijgen?
Inderdaad.
Het is sowieso raar om mensen hun karakter te beoordelen nav hun merk mascara.
Zeg me jouw mascara en ik zeg je wie je bent.
Met die onzin moet je bij mij iig niet mee aankomen anders prik ik je ogen eruit met mijn dure mascararoller én primer.
Go hard or go home
pi_53585715
pi_53585738
ach...nadia heeft iets van 60 spijkerbroeken...allemaal dure merken

je kan je afvragen wie er ziek zijn...en maar geld uitgeven alsof het niets is en nooit is het genoeg
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 12:27:41 #32
135305 beequeen
Lost.
pi_53585808
Geniet nog even na, vooral de kop van ZakHooi is priceless.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44942&sess=2832
― Mark Twain
pi_53586036
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:23 schreef riri het volgende:
ach...nadia heeft iets van 60 spijkerbroeken...allemaal dure merken

je kan je afvragen wie er ziek zijn...en maar geld uitgeven alsof het niets is en nooit is het genoeg
Mijn zienswijze zal het iig nooit worden maar ik heb ook erg veel jeans in mijn kast, waar ik zelf voor werk dus ik zie het probleem niet en voel me allesbehalve ziek.
Go hard or go home
pi_53586076
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:17 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Door zogenaamd zo heilig mogelijk over te komen maakt ze precies dezelfde stupide indruk als die 2 tangwijven.
Exact. Ze kokketeert met haar kijk-mij-eens-lekker-normaal-blijven-gehuppel. Maar ondertussen is dat niet meer congruent met haar gedrag. Want ze maakt zichzelf erbij wijs dat ze daardoor beter is dan de anderen. Tot een bepaald niveau werkt deze strategie in een groep omdat je je eigen waarheid kan creeren en waarmaken, op dezelfde manier dat bluffen kan werken. Je maakt de ander wijs dat je beter bent en die kunnen daarin meegaan. Maar dan moeten woorden en gedrag wel met elkaar overeen komen. Als dat niet meer hget geval is dan is het niet meer geloofwaardig en gelooft de groep het niet meer. Dan moet je dat kunnen erkennen en kunnen schakelen En dat kan Lieke niet. Ze is met een bepaald wensbeeld over hóe zij met Huub zou gaan winnen (op een 'nobele' manier met de neus in de lucht), de kooi binnengekomen en daar blijft ze aan vast houden.
  zondag 30 september 2007 @ 12:40:12 #35
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_53586083
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:21 schreef noekje het volgende:

[..]

Inderdaad.
Het is sowieso raar om mensen hun karakter te beoordelen nav hun merk mascara.
Zeg me jouw mascara en ik zeg je wie je bent.
Met die onzin moet je bij mij iig niet mee aankomen anders prik ik je ogen eruit met mijn dure mascararoller én primer.
Ik merk wel weer dat er genoeg aggressie heerst onder de FOK bevolking. Gelukkig hebben we allerzalige Holy Lieke-Maria-Jacoba-Theresa nog waar wij allen een voorbeeld aan kunnen nemen

Inukshuk schrijft op booschappenlijstje; "1 mascara roller met primer, een duurder merk dan noekje please"
Screw the future...
We're cold now!
pi_53586112
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Mijn zienswijze zal het iig nooit worden maar ik heb ook erg veel jeans in mijn kast, waar ik zelf voor werk dus ik zie het probleem niet en voel me allesbehalve ziek.
ja ...dit is ook hoe het persoontje Nadia is....ik denk dat ze de meeste spijkerbroeken niet met haar eigen verdiende geld betaald heeft........
pi_53586175
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:

En ook heel grappig als amanda haar arm in de zijne "haakt" en hij zijn arm meteen weghaalt!!
  Moderator zondag 30 september 2007 @ 12:45:29 #38
184769 crew  Deisyy
pi_53586221
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:43 schreef Larisje het volgende:

[..]

En ook heel grappig als amanda haar arm in de zijne "haakt" en hij zijn arm meteen weghaalt!!
Die Brian maakt zichzelf daar zo belachelijk mee en zet zichzelf ontzettend in de kijker. Sukkel, hij had er zelf ook gewoon om moeten lachen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 30 september 2007 @ 12:45:30 #39
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_53586222
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:39 schreef Py het volgende:

[..]

Exact. Ze kokketeert met haar kijk-mij-eens-lekker-normaal-blijven-gehuppel. Maar ondertussen is dat niet meer congruent met haar gedrag. Want ze maakt zichzelf erbij wijs dat ze daardoor beter is dan de anderen. Tot een bepaald niveau werkt deze strategie in een groep omdat je je eigen waarheid kan creeren en waarmaken, op dezelfde manier dat bluffen kan werken. Je maakt de ander wijs dat je beter bent en die kunnen daarin meegaan. Maar dan moeten woorden en gedrag wel met elkaar overeen komen. Als dat niet meer hget geval is dan is het niet meer geloofwaardig en gelooft de groep het niet meer. Dan moet je dat kunnen erkennen en kunnen schakelen En dat kan Lieke niet. Ze is met een bepaald wensbeeld over hóe zij met Huub zou gaan winnen (op een 'nobele' manier met de neus in de lucht), de kooi binnengekomen en daar blijft ze aan vast houden.
Precies, ik kan me niet voostellen dat je 'nobel' een miljonair wilt zijn. Als je niets om luxe, geld of aardse goederen geeft, waarom wil je dan in des hemelen naam mee doen aan een spelletje zoals DGK?

Of is het misschien juist datgene waar ze Huub van beticht, een te groot ego die in de weg zit?
Screw the future...
We're cold now!
pi_53586225
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:

Amanda weet dus wél waar het over gaat, dat hooi voor Brian..... Ze zegt:" En dat na één opmerking"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_53586250
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Die Brian maakt zichzelf daar zo belachelijk mee en zet zichzelf ontzettend in de kijker. Sukkel, hij had er zelf ook gewoon om moeten lachen.
Ja precies, dan hebben de streamers dus meteen door dat hij pissed is. Als hij niet zo doet merkt niemand het en is er niks aan de hand.
pi_53586284
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:39 schreef Py het volgende:

[..]

besides alles

lieke was sowoieso de villa ingekomen
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53586291
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

Deze is zo mogelijk nog treffender.
[afbeelding]

pi_53586350
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:48 schreef Py het volgende:

[..]

[afbeelding]

pi_53586358
Ach jee, Dennis en Nadia weer......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_53586359
quote:

[..]

[afbeelding]

kennen ze niet naast elkaar de foto's van ma en Jabba (ik ken dat niet hoor )
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 12:50:47 #47
135305 beequeen
Lost.
pi_53586370
En zichzelf maar overtuigen dat het een Huubfandag is. Begrijpen ze nu niet dat Huub het meest populair is, wat een triest zooitje.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44947&sess=2832
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 12:51:12 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_53586386
quote:

[..]

[afbeelding]

― Mark Twain
pi_53586391
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:45 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Precies, ik kan me niet voostellen dat je 'nobel' een miljonair wilt zijn. Als je niets om luxe, geld of aardse goederen geeft, waarom wil je dan in des hemelen naam mee doen aan een spelletje zoals DGK?

Of is het misschien juist datgene waar ze Huub van beticht, een te groot ego die in de weg zit?
denk dat lieke wat motivatie betreft toch een geval apart is

typische legerdame die haar grenzen wil leren kennen
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 12:53:59 #50
135305 beequeen
Lost.
pi_53586478
Dennix probeert zijn mannelijkheid weer te bewijzen tijdens een potje vrij worstelen
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')