Als Lieke slim is (en een stevige gok neemt) zet ze Huub vandaag nog in de aanbieding. Over een maand kan hij eruit gestemd worden, wat haar betreft. Volgens de primair denkbare theorie is ze dan zelf de maand daarna de klos ..... Maar in twee maanden kan heel veel veranderen. Sylvia heeft ook ooit in de villa gezeten zonder enige dekking (toen Huub was weggestuurd met een sanctie).quote:Op zondag 30 september 2007 05:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke nog steeds aan het zuigen, takkewijf.
Waarom zouden ze niet met haar beginnen dan?quote:Op zondag 30 september 2007 05:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Lieke slim is (en een stevige gok neemt) zet ze Huub vandaag nog in de aanbieding. Over een maand kan hij eruit gestemd worden, wat haar betreft. Volgens de primair denkbare theorie is ze dan zelf de maand daarna de klos ..... Maar in twee maanden kan heel veel veranderen. Sylvia heeft ook ooit in de villa gezeten zonder enige dekking (toen Huub was weggestuurd met een sanctie).
Laten we het er op houden, dat het voor toekomstige buren links, rechts, boven en onder, beter is als Huub en Lieke nooit op een gehorig flatje gaan samenwonenquote:Op zondag 30 september 2007 05:57 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt 'Jezus Christus!'.
Elke keer als Huub wat zegt, maakt ze van die vermoeide afwerende gebaren. Maar daarna praat ze zelf wel weer verder.
Is Lieke nou al vanaf het moment dat Huub terug is van die meet&greet zo bezig eigenlijk?quote:Op zondag 30 september 2007 06:03 schreef Disana het volgende:
Huub: 'Dat zijn zeven dingen waar je mee zit'.
Ik weet alleen dat ze niet geinteresseerd was in zijn verhalen toen hij terugkwam. Verder heb ik weinig gevolgd.quote:Op zondag 30 september 2007 06:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is Lieke nou al vanaf het moment dat Huub terug is van die meet&greet zo bezig eigenlijk?
Huub zou ........ Maar denk je dat hij bij 170+ kilo gefrustreerd vet nog lang plezier heeft .......quote:Op zondag 30 september 2007 06:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet met haar beginnen dan?Huub zou nog met Jaap kunnen. Lieke kan met niemand.
Het kan zijn dat de frustratie bij 170+ kilo vet met het wegvallen van Lieke flink afneemt en hij daardoor voor Huub ook weer goed te pruimen wordt. Daar ben ik niet helemaal van overtuigd. Jaap is daarvoor te ver gegaan. Ze zouden samen wel erg effectief bewoners kunnen uitschakelen en zo voor beide de beste optie. Met Lieke bereikt Huub effectief maar bitter weinig. Ik heb ook niet echt het idee dat H&L het samen nog leuk hebben.quote:Op zondag 30 september 2007 06:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zou ........ Maar denk je dat hij bij 170+ kilo gefrustreerd vet nog lang plezier heeft .......
Ook ik heb gemengde gevoelens ....... Japio en Huub konden samen erg ver komen, maar Japio heeft veel te duidelijk laten zien dat hij - heel dominant- alles kapot maakt. Daardoor einde Japio, wat mij betreft.quote:Op zondag 30 september 2007 06:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de frustratie bij 170+ kilo vet met het wegvallen van Lieke flink afneemt en hij daardoor voor Huub ook weer goed te pruimen wordt. Daar ben ik niet helemaal van overtuigd. Jaap is daarvoor te ver gegaan. Ze zouden samen wel erg effectief bewoners kunnen uitschakelen en zo voor beide de beste optie. Met Lieke bereikt Huub effectief maar bitter weinig. Ik heb ook niet echt het idee dat H&L het samen nog leuk hebben.
Een ware Robin Hood, die Brian: stelen van het ene goede doel om je eigen goede doel te bewerkstelligen. Knurftquote:Brian wil dat ook, niet op giro storten, maar zelf gaan binnenrijden en iets doen. Brian zou een overval plegen op Leger des Heils en alle spullen naar Afrika brengen.
Ik heb vannacht wel gekeken, maar geen kopstoot gezien oid.quote:Op zondag 30 september 2007 10:30 schreef noekje het volgende:
Ik ben in de war over vannacht. Bsol schrijft dat Huub weer ruzie aan het maken was. De rest schreef dat Lieke al begon bij de paardenbak. Toen las ik dat Huub Lieke bijna een kopstoot gaf en ik lees dat Lieke het deed.
Wat is waar?
ze hebben gisteren tot 3 uur in de middag geslapen en waren helemaal uitgerust zoals ze zeiden....gisterenavndhad huub zelfs zin om uit te gaan en de hele nacht door te halen...quote:Op zondag 30 september 2007 10:43 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Bijgelezen en over heel veel posts in deze COS heen gescrolled maar goed.
Ik las op VOL dat Huub en Lieke om 7.20 uur pas gingen slapen, het is dus geen wonder dat ze overdag kapot moe zijn.
Huub en Jaap kwamen terug van de fandag en waren super enthousiast. Er werden kadootjes uitgedeeld en daarna ging de tv aan en gingen ze K1 kijken. Toen dat was afgelopen zei Huub tegen Lieke.. "Kom, ik moet je nog zóveel vertellen" Bij de paardenbak aangekomen begon Huub te vertellen over Tilly en een opmerking die ze maakte over Amanda. De reactie van Lieke was.. of dát was wat hij te zeggen had.. ze had informatie verwacht! Ze stond dus helemaal niet open voor de belevenissen van die avond waar Huub vol van zat. Huub vertelde vervolgens dat Jaap in de auto nog wel had gezegd dat Nadia de spil van het spel was op het moment en dat zij er eigenlijk uit moest. Lieke gaf aan dat ze wel klaar met Jaap was en dat ze het spel wilde spelen en vroeg Huub wat hij er van zou vinden om een opening naar Brian te vinden. Huub was hierop wat terughoudend en Lieke's antwoord was..dat ze het dan wel alleen via Brian zou spelen. Lieke had in dit hele gesprek een behoorlijke agressieve toon. Huub bleef daarna ook een beetje verontwaardigd bij de paardenbak staan.quote:Op zondag 30 september 2007 06:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is Lieke nou al vanaf het moment dat Huub terug is van die meet&greet zo bezig eigenlijk?
quote:Op zondag 30 september 2007 11:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub en Jaap kwamen terug van de fandag en waren super enthousiast. Er werden kadootjes uitgedeeld en daarna ging de tv aan en gingen ze K1 kijken. Toen dat was afgelopen zei Huub tegen Lieke.. "Kom, ik moet je nog zóveel vertellen" Bij de paardenbak aangekomen begon Huub te vertellen over Tilly en een opmerking die ze maakte over Amanda. De reactie van Lieke was.. of dát was wat hij te zeggen had.. ze had informatie verwacht! Ze stond dus helemaal niet open voor de belevenissen van die avond waar Huub vol van zat. Huub vertelde vervolgens dat Jaap in de auto nog wel had gezegd dat Nadia de spil van het spel was op het moment en dat zij er eigenlijk uit moest. Lieke gaf aan dat ze wel klaar met Jaap was en dat ze het spel wilde spelen en vroeg Huub wat hij er van zou vinden om een opening naar Brian te vinden. Huub was hierop wat terughoudend en Lieke's antwoord was..dat ze het dan wel alleen via Brian zou spelen. Lieke had in dit hele gesprek een behoorlijke agressieve toon. Huub bleef daarna ook een beetje verontwaardigd bij de paardenbak staan.
Later in de keuken gaf ze nog weer een heel betoog over dat ze daar was om het spel te spelen, de villa te winnen enz..
En zei ze problemen te hebben met het ego van Huub.
Na wat opruimwoede van Lieke belanden ze op de bank in de huiskamer. Huub probeerde nog een paar keer iets te vertellen over de fandag.. maar Lieke bleef strak in haar boek staren.
Tijdens het piano spelen kwam Lieke bij Huub en hij zei dat hij haar opmerking 'dat ze het dan wel alleen via Brian zou spelen' wat kort door de bocht. En dat ze die opmerking wel heel snel maakte.. Lieke vond dat natuurlijk van niet... en weer over het spel spelen.. blablabla..
Hoe het verder in bed is verlopen heb ik vanmorgen hier gelezen, want toen lag ik inmiddels zelf ook te snurken.
Wat ik niet begrijp is dat Lieke Huub niet even de kans heeft gegeven om zijn belevenissen te vertellen. Dat zijn voor haar toch ook leuke verhalen?! Het waren voor haar toch ook allemaal bekenden die daar waren!
Nee, ze moest zo nodig gisteravond openingen bedenken om het spel te gaan spelen.. terwijl de volgende ontslagronde pas over een maand is.
Ik heb wel's vaker een sik gekregen van Lieke.. maar gisteravond was ie wel érg lang!!
Ik ben even later ook afgehaakt maar ieder beetje credit die Lieke had opgebouwd is totaal verdwenen, wat een naar mens. Ze stikt van de jaloezie en is een gehaaide tante.quote:Op zondag 30 september 2007 11:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb me wezenloos geirriteerd aan Lieke die gisterenavond opeens het spel moest spelen en niet even naar de verhalen van haar vriendje kon luisteren en met een strak en kwaad hoofd in een boek ging zitten lezen.
Dat vraag ik dus ook af, Huub heeft een bloedhekel aan Brian maar het zal er wel op neerkomen dat het in opdracht is van de FEBO, Brian moet immers in de finale komen en dit is de manier van aanpak. ( denk ik ).quote:Op zondag 30 september 2007 11:19 schreef noekje het volgende:
Hoezo wil ze het dan via Brian gaan spelen opeens?
Jaap heeft gehoord dat er met de sms stemming gesjoemeld wordt. Hij heeft dit aan Dennis verteld en Dennis vertelde dit daarna euforisch aan Brian, hij lag helemaal dubbel en zei dat Huub hem ging krijgen bij de volgende popoll omdat er gesjoemeld is met de sms stemming.quote:Op zondag 30 september 2007 11:18 schreef riri het volgende:
Ik wou dat Huub hier mee kon lezen...maar ja,kan niet
Huub luister naar wat Lieke je verteld...Sylvia heeft aan haar gezegd..."hou Huub wakker,hij dut in,dat is niet goed"
Blijf niet hangen in een euforische stemming doordat je gisteren eventjes bent weggeweest en daardoor niet meer alert bent...je vervalt steeds in hetzelfde gedrag,staks ebt dat weer weg en ben je weer uitgeteld en gebeurt er weer niets.
Jaap wil weer iets als een bom laten ontploffen tijden de volgende popupoll...wat het is mag joost weten maar doe je ogen eens open Huub,Lieke wijst je daar voortdurend op....het minste wat je kunt gaan doen is gesprekken af gaan luisteren en daar iets mee doen
Dat snap ik maar moest dat uitgerekend gisteravond? Huub zat vol verhalen maar kon die niet kwijt bij Lieke, ze had best een dagje kunnen wachten met plannen maken imo.quote:Op zondag 30 september 2007 11:23 schreef riri het volgende:
Maakt helemaal niet uit via wie het gespeeld wordt als het maar gespeeld wordt....je moet eten voor jezelf opgevreten wordt.....
Lieke zei...het maakt niet uit op wie ingezet wordt als er maar ingezet wordt...elke mogelijkheid benutten....Huub gaf haar daar later in de keuken ook gelijk in
Volgens mij is achter de enigste die met de popostemmen kan knoeien. Of bedoelen ze dat er meedere keren via sms gestemd wordt met 1 telefoon?quote:Op zondag 30 september 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap heeft gehoord dat er met de sms stemming gesjoemeld wordt. Hij heeft dit aan Dennis verteld en Dennis vertelde dit daarna euforisch aan Brian, hij lag helemaal dubbel en zei dat Huub hem ging krijgen bij de volgende popoll omdat er gesjoemeld is met de sms stemming.
Je hebt helemaal gelijk, maar het spel kan ook iets later gespeeld worden, ze heeft Huub totaal niet laten uitpraten over zijn belevenissen op de fandag, maar begon gelijk heb je nog informatie. Dat is al foute insteek, als je van iemand zegt te houden, dan luister je naar de verhalen die hij heeft te vertellen als er iets is meegemaakt en daarna ga je over zakelijke dingen praten. Helaas mist Lieke dat vermogen, waarschijnlijk doordat ze jaloers is, want na het lezen van de brief van Nena zag je haar saggo worden.quote:Op zondag 30 september 2007 11:23 schreef riri het volgende:
Maakt helemaal niet uit via wie het gespeeld wordt als het maar gespeeld wordt....je moet eten voor jezelf opgevreten wordt.....
Lieke zei...het maakt niet uit op wie ingezet wordt als er maar ingezet wordt...elke mogelijkheid benutten....Huub gaf haar daar later in de keuken ook gelijk in
tja...het is een onzin redenering dus....in ieder geval kunnen ze het niet hebben dat huub zo hoog staat in de poll dus proberen ze dat te verdraaien....is natuurlijk heel eg zielig dat ze niets beters hebben te verzinnenquote:Op zondag 30 september 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap heeft gehoord dat er met de sms stemming gesjoemeld wordt. Hij heeft dit aan Dennis verteld en Dennis vertelde dit daarna euforisch aan Brian, hij lag helemaal dubbel en zei dat Huub hem ging krijgen bij de volgende popoll omdat er gesjoemeld is met de sms stemming.
Hallo.. mag hij éven nagenieten van de avond??? Daar kreeg hij door het gedrag van Lieke gisteren echt de kans niet voor!!quote:Op zondag 30 september 2007 11:18 schreef riri het volgende:
Blijf niet hangen in een euforische stemming doordat je gisteren eventjes bent weggeweest en daardoor niet meer alert bent...
En van wie zou Jaap die info hebben dan? Het is natuurlijk een BS verhaal van Jaap om Huub te stangen, gaat hem dus niet worden.quote:Op zondag 30 september 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft pas toch in krant gestaan dat er rtl er van verdacht werd te sjoemelen met sms stemmen!!!! Hoe of wat weet ik niet. Maar volgens mij kan je net zo vaak stemmen per telefoon als je wil het is jou geld.quote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Volgens mij is achter de enigste die met de popstemmen kan knoeien. Of bedoelen ze dat er meedere keren via sms gestemd wordt met 1 telefoon?
Of ze gebruikt het als middel om haar gelijk te kunnen behalen. Jij wil het niet over het spel hebben dan speel ik het wel op mijn manier en dat is via Brian. My way or the highway, dat soort middelen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus ook af, Huub heeft een bloedhekel aan Brian maar het zal er wel op neerkomen dat het in opdracht is van de FEBO, Brian moet immers in de finale komen en dit is de manier van aanpak. ( denk ik ).
Het heeft wel in krant gestaan, maarrrrrrrrrrrrr DGK heeft bij Talpa gezeten en RTL werd verdacht van misbruik van sms stemmingen.quote:Op zondag 30 september 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En van wie zou Jaap die info hebben dan? Het is natuurlijk een BS verhaal van Jaap om Huub te stangen, gaat hem dus niet worden.
Nee hoor Huub wordt er niet mee gepakt, hij doet het om weer hoog in het aanzien te komen bij zijn *vrienden*quote:Op zondag 30 september 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En van wie zou Jaap die info hebben dan? Het is natuurlijk een BS verhaal van Jaap om Huub te stangen, gaat hem dus niet worden.
Volgens mij was dat met die belspelletjes en die geld wolferige astrologen. (oa astrotv) Deze hebben ook een smslijnquote:Op zondag 30 september 2007 11:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft pas toch in krant gestaan dat er rtl er van verdacht werd te sjoemelen met sms stemmen!!!! Hoe of wat weet ik niet. Maar volgens mij kan je net zo vaak stemmen per telefoon als je wil het is jou geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |