denk dat ze al het 1 en ander gezien had van de bewoners voordat ze erin kwam.quote:Op zondag 30 september 2007 03:49 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
klopt
maar zo was ze al vanaf het begin
das niet helemaal waar hij heeft vaak genoeg gezegd dat het een top idee isquote:Op zondag 30 september 2007 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En een tweede verschil ...... Sylvia ondernam geen enkel initiatief of actie. Dus geen reden voor Huub om 'tegen' te zijn. (Dit is geen bash naar Sylvia, want ze is een topper)
Huub stoort zich aan Lieke omdat ze zelf plannen lanceert. Daar heeft Huub moeite mee, zelfs al zijn de plannen op zich OK. Als hij niet zelf de bedenker is, wordt het per definitie afgekeurd.
Intelligentie is NOOIT jezelf als maatstaf. Iets waar de bende van 5 consequent de mist mee ingaat, want zij stellen zichzelf iedere keer opnieuw als maatstaf (en blijken op een avond als vanavond toch te weinig te meten, om uberhaupt op een DGK-fandag te mogen verschijnen... zure appel).quote:Op zondag 30 september 2007 03:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat om de toon...
Lieke kan dan wel slimmer zijn... maar op welk vlak? Intelligentie is niet alleen jezelf als maatstaf.
de hele 10.000 heeft hij betaald....hij heeft er bij gezegd dat het haar er niet mag van weerhouden er niet uit te stappen...om het geld moet ze er niet in blijven als ze het er niet meer ziet zitten heeft hij haar laatst gezegd.quote:Op zondag 30 september 2007 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze vertelde eerder vandaag dat haar vader 'het laatste stukje' had betaald ......
Juist, je snapt me. Overigens denk ik dat het enerzijds strategie van Sylvia was en anderzijds goed bij haar eigen 'ik' past. Ze koos bewust om in de schaduw te blijven, en (deels haar geluk) was dat toevallig bij de hoogste (populairste) boom. Ze heeft echt niet doelbewust Huub om die reden gekozen.quote:Op zondag 30 september 2007 03:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is ook waar.
Sylvia deed helemaal niets, haar strategie was onopvallend er tussendoor glippen.
Behalve Natasia (die Brian af en toe meesleurde) had niemand daar problemen mee, en werd ze veelal met rust gelaten.
Wat Syl betreft (vindt Syl leuk trouwens), was Huub haar pure redding. En omgekeerd ook (destijds). Die 2 hadden elkaar nodig toen, want anders waren ze er beide linea recta uitgestemd. Toch is de relatie Syl/Huub nooit heel zuiver geweest. Syl voelde (voelt) meer dan vriendschap voor Huub, terwijl het voor Huub "slechts" vriendschap betreft. Dat is ook de storende factor in de verhouding van Syl tov Lieke.quote:Op zondag 30 september 2007 03:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist, je snapt me. Overigens denk ik dat het enerzijds strategie van Sylvia was en anderzijds goed bij haar eigen 'ik' past. Ze koos bewust om in de schaduw te blijven, en (deels haar geluk) was dat toevallig bij de hoogste (populairste) boom. Ze heeft echt niet doelbewust Huub om die reden gekozen.
Als de redactie haar niet gehaakt zou hebben, was de kans best groot dat ze het nog lang had volgehouden.
Wat jammer dat er geen video is van het gesprek van Lieke met Huub over haar vader. De reden dat hij niet naar de villa wilde komen en DGK eigenlijk niets vond. Je hoorde de enorme trots van Lieke toen ze vertelde dat hij desondanks het laatste stukje van de 10.000 voor haar wilde betalen.quote:Op zondag 30 september 2007 03:58 schreef riri het volgende:
[..]
de hele 10.000 heeft hij betaald....hij heeft er bij gezegd dat het haar er niet mag van weerhouden er niet te stappen...om het geld moet ze er niet in blijven als ze het er niet meer ziet zitten heeft hij haar laatst gezegd.
precies....goed beschrevenquote:Op zondag 30 september 2007 03:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, dat is geen verwaandheid. Dat is de houding van trots en eergevoel! Van zelfbewustheid en van zelfrespect! Dingen die we onze kinderen proberen bij te brengen, maar zodra we ze in anderen zien willen aanvallen omdat we het niet kunnen verdragen dat anderen zich zekerder van zichzelf voelen dan wijzelf!
Dat is geen "air"!
"Air" is, als je niets in je leven hebt gepresteerrd, en wilt voordoen alsof je een geweldiige scholing en carriere hebt. Dat is het niveau van Brian, Amanda, Jaap, Nadia en Dennis. Allemaal mensen die niets hebben gepresteerd, maar die een enorme "air" hebben.
Wat de mensen met "air" Lieke verwijten is, dat het bij Lieke verder gaat dan gebakken "lucht". Lieke heeft werkelijk een opleiding gehad, en Lieke is werkelijk zelfbewust en sterk.
Geen "air" of "lucht" bij Lieke, maar gewoon de dingen zoals ze zijn.
ja dat gevoel had ik ook altijd volgens mij is Sylvia gewoon verliefd op Huubquote:Op zondag 30 september 2007 04:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wat Syl betreft (vindt Syl leuk trouwens), was Huub haar pure redding. En omgekeerd ook (destijds). Die 2 hadden elkaar nodig toen, want anders waren ze er beide linea recta uitgestemd. Toch is de relatie Syl/Huub nooit heel zuiver geweest. Syl voelde (voelt) meer dan vriendschap voor Huub, terwijl het voor Huub "slechts" vriendschap betreft. Dat is ook de storende factor in de verhouding van Syl tov Lieke.
En als je dan een nieuw topic maakt, zoals tuinfluiter deed voor de Fan Avond, komt Tissik zeker weer vertellen dat alleen mensen die er iets van af weten, dat mogen doen. Sorry hoor, Tissik heeft alle animo daarvoor bedorven.quote:Op zondag 30 september 2007 04:06 schreef BuffyJan het volgende:
Lieve fokkers, Lieke topic misschien?sorry hoor, maar dit is anders zo lastig teruglezen morgen
heb je echt verkeerd verstaan...ze heeft al meerdere keren aangeven dat zij het geld niet had en hij niet achter het programma stond..maar dat zijn liefde voor zijn dochter zo groot is dat hij dat kon laten varen en het hele bedrag voor haar betaald heeft.quote:Op zondag 30 september 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat jammer dat er geen video is van het gesprek van Lieke met Huub over haar vader. De reden dat hij niet naar de villa wilde komen en DGK eigenlijk niets vond. Je hoorde de enorme trots van Lieke toen ze vertelde dat hij desondanks het laatste stukje van de 10.000 voor haar wilde betalen.
Nouja, ik vond het flauw dat iemand die daar niet geweest was dat topic opende, terwijl er hier in de COS al iemand was langsgekomen met een kort verslag en de belofte om daar een topic met foto's over te openen. Dan wacht je daar toch gewoon ff op?quote:Op zondag 30 september 2007 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En als je dan een nieuw topic maakt, zoals tuinfluiter deed voor de Fan Avond, komt Tissik zeker weer vertellen dat alleen mensen die er iets van af weten, dat mogen doen. Sorry hoor, Tissik heeft alle animo daarvoor bedorven.
Sylvia was wellicht 'platonisch verliefd' op Huub. Maar voor een verliefdheid heb je twee mensen nodig en voor 'platonisch' moet je niet bij Huub zijn .......quote:Op zondag 30 september 2007 04:10 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
ja dat gevoel had ik ook altijd volgens mij is Sylvia gewoon verliefd op Huub
Exact, en dan psies omgekeerd! Huub voelt een platonische liefde voor Syl (anders had hij haar allang gegrepen tijdens hun vele nachten in hetzelfde bed). Syl voelde geen platonische liefde maar voelde een drempel van de camera's.quote:Op zondag 30 september 2007 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sylvia was wellicht 'platonisch verliefd' op Huub. Maar voor een verliefdheid heb je twee mensen nodig en voor 'platonisch' moet je niet bij Huub zijn .......
Volgens Wiki : Platonische liefde of een platonische relatie is een liefdesrelatie waar geen seksueel handelen of begeren aan te pas komt: een innige vriendschap, een liefde zonder lichamelijke wensen.
Over hoe dom Nadia en Amanda zijn:quote:Op zondag 30 september 2007 03:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat om de toon...
Lieke kan dan wel slimmer zijn... maar op welk vlak? Intelligentie is niet alleen jezelf als maatstaf.
Nou nou, das wel erg kort door de bocht. Je laat je toch niet door 1 persoon op je kop zitten. Er posten zoveel mensen in t DGK forum, als je je door iedereen die zoiets post aangesproken zou voelen dan zou er geen lol meer aan zijn:)quote:Op zondag 30 september 2007 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En als je dan een nieuw topic maakt, zoals tuinfluiter deed voor de Fan Avond, komt Tissik zeker weer vertellen dat alleen mensen die er iets van af weten, dat mogen doen. Sorry hoor, Tissik heeft alle animo daarvoor bedorven.
En zelfs met deze verklaring is jouw reactie in dat topic volstrekt ongepast. Jij was niet op de meeting geweest en je kon er zelf al helemaal niets zinnigs over te vertellen.quote:Op zondag 30 september 2007 04:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het flauw dat iemand die daar niet geweest was dat topic opende, terwijl er hier in de COS al iemand was langsgekomen met een kort verslag en de belofte om daar een topic met foto's over te openen. Dan wacht je daar toch gewoon ff op?
Tja, op mij kon je lang wachtenquote:Op zondag 30 september 2007 04:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het flauw dat iemand die daar niet geweest was dat topic opende, terwijl er hier in de COS al iemand was langsgekomen met een kort verslag en de belofte om daar een topic met foto's over te openen. Dan wacht je daar toch gewoon ff op?
Net zoals degene die het topic opende! Ja wat nou?quote:Op zondag 30 september 2007 04:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zelfs met deze verklaring is jouw reactie in dat topic volstrekt ongepast. Jij was niet op de meeting geweest en je kon er zelf al helemaal niets zinnigs over te vertellen.
Nou mooi toch? Kan het toch gewoon verder? Wat is het probleem dan? Ik lees nu dat de pret voor iedereen vergald is, maar jij die er werkelijk bent geweest en er iets over kunt vertellen bent er blij mee?quote:Op zondag 30 september 2007 04:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Tja, op mij kon je lang wachtenIk heb nog nooit een topic geopend (niet dat dat moet uitmaken) en ik was noagl lang van stof
Dus ik was er iig erg blij mee
![]()
Ja anders gaan we lekker janken.quote:Op zondag 30 september 2007 04:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Net zoals degene die het topic opende! Ja wat nou?
Jank jij zo snel dan?quote:Op zondag 30 september 2007 04:30 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja anders gaan we lekker janken.
Is er nog enige vorm van leven in de kooi momenteel?
Wat nou ? ...... Heel eenvoudig, jij bent net als Japio sfeerbedervend en initiatief dodend ...... Einde discussie.quote:Op zondag 30 september 2007 04:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Net zoals degene die het topic opende! Ja wat nou?
Same to you! Jij bent nou ook niet bepaald een lichtend gezelschap. Ik vind je een beetje zuur enzo.quote:Op zondag 30 september 2007 04:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat nou ? ...... Heel eenvoudig, jij bent net als Japio sfeerbedervend en initiatief dodend ...... Einde discussie.
Nee, suggereer ik dat dan?quote:
Lekker!quote:Op zondag 30 september 2007 04:33 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee, suggereer ik dat dan?
Ik vind t een beetje lulkoek om hierover door te gaan in de COS. That's all.
Biertje?
De woorden 'kut' en 'klootzakt' uit haar mond waren ook goed te verstaanquote:Op zondag 30 september 2007 05:21 schreef bosb het volgende:
Lieke roept "rot op" naar huub (dit alles wel fluisterend, en in bed)
Gezellig....quote:Op zondag 30 september 2007 05:27 schreef Disana het volgende:
[..]
De woorden 'kut' en 'klootzakt' uit haar mond waren ook goed te verstaan![]()
De redactie is ook goed wakker, want ze zijn nu van dichtbij op 2 streams te zien en je kunt ze nu bijna verstaanquote:
Wat gebeurde er dan? En waarom? Waar maken ze nu ruzie over?quote:Op zondag 30 september 2007 05:33 schreef Lobasca het volgende:
jezus..hij gaf d'r bijna een kopstoot..
Hij was heel fel met praten, en schoot met zijn hoofd naar voren.. weet niet of het zo bedoelt was. Maar van mij had 'ie al een knal gehad.quote:Op zondag 30 september 2007 05:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? En waarom? Waar maken ze nu ruzie over?
Ze hebben beiden een aardig temperamentje anders..quote:Op zondag 30 september 2007 05:40 schreef Tissik het volgende:
Rot voor Lieke, sowieso al dat gebash door de bende van 5, en dan ook nog de herhaaldelijke felle strijd met Huub. Wat moet dat meisje zich vaak écht eenzaam voelen daar.
Ja hallo, ze zijn aan het fluisteren en zij draait steeds weg en praat dan toch weer verder, waardoor hij dichterbij moet komen om haar te horen. Dat van die kopstoot klopt ook niet, hij heeft nog geen enkele keer uitgehaald... zij wel.quote:Op zondag 30 september 2007 05:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij was heel fel met praten, en schoot met zijn hoofd naar voren.. weet niet of het zo bedoelt was. Maar van mij had 'ie al een knal gehad.
Ja, aan temperament ontbreekt het ook Lieke (gelukkig) niet! Maar Lieke heeft geen enkele aansluiting in die hut muv Huub, terwijl Huub zelfs met zijn grootste vijanden nog leuke momenten weet te hebben. Dat is het verschil.quote:Op zondag 30 september 2007 05:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze hebben beiden een aardig temperamentje anders..
quote:Op zondag 30 september 2007 05:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de zoveelste keer heeft Huub bezoek van buiten gehad of is buiten de Kooi geweest ...... en ja hoor, meteen gaat hij weer ruzie maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |