Alleen Amanda, Brian én Nadia wisten er vanaf.quote:Op zondag 30 september 2007 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Amanda weet dus wél waar het over gaat, dat hooi voor Brian..... Ze zegt:" En dat na één opmerking"![]()
weer een leuk staaltje geschiedvervalsing opquote:Huub heeft gister met compaan Jaap de fandag bezocht, die door Huub zijn fans is georganiseerd
aaaaaahh, vandaar die horizontale intochtquote:Op zondag 30 september 2007 12:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat lieke wat motivatie betreft toch een geval apart is
typische legerdame die haar grenzen wil leren kennen
denk dat ze dat zelf liever anders had gezienquote:Op zondag 30 september 2007 12:55 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
aaaaaahh, vandaar die horizontale intocht![]()
Begint steeds meer te lijkenquote:
De blaadjes op de onderste foto zijn lichter dan op de bovenste foto.quote:Op zondag 30 september 2007 13:03 schreef Clank het volgende:
Zoek de verschillen...
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
achtergrondje nogquote:
Dus Lieke kan het in dit geval sowieso niet goed doen,als ze duurdere merken op de bestellijst zet is ze hebberig en goedkope merken is ook niet goed omdat ze dat doet om beter over tekomen?quote:Op zondag 30 september 2007 12:17 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Lieke is door haar "oh kijk mij eens Hema spulletjes bestellen, wat ben ik toch normaal" ook een apart geval aan het worden. Wie besteld nou niet duurdere merken als je ze gratis kan krijgen?
Door zogenaamd zo heilig mogelijk over te komen maakt ze precies dezelfde stupide indruk als die 2 tangwijven.
ja ...idd ..laat haar lekker doen wat zij vind dat goed is.................quote:Op zondag 30 september 2007 13:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Dus Lieke kan het in dit geval sowieso niet goed doen,als ze duurdere merken op de bestellijst zet is ze hebberig en goedkope merken is ook niet goed omdat ze dat doet om beter over tekomen?
quote:Op zondag 30 september 2007 13:23 schreef Py het volgende:
[..]
Die ontbrak nog idd.
Denk dat ik mn nieuwe hobby tijdens streamlocks heb gevonden![]()
[afbeelding]
Helemaal perfectquote:Op zondag 30 september 2007 13:23 schreef Py het volgende:
[..]
Die ontbrak nog idd.
Denk dat ik mn nieuwe hobby tijdens streamlocks heb gevonden![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |