Had PSV ook moeten doen maar het blijft een idiote regel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
PSV had gewoon beter op moeten letten, al helemaal omdat het niet de eerste keer was dat het gebeurde.![]()
In Alkmaar dit jaar geen beker!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:45 schreef venomsnake het volgende:
Één ding is zeker ..............
1-2quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
0-2 tegen NAC
PSV is van slagquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
3-2 tegen NAC
Nee, dan is Da Costa van slagquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als PSV werkelijk van slag is wint NAC met 6-0 met 6 eigen doelpunten van Da Costa.
Wel goed checken of hij niet geschorst is!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als PSV werkelijk van slag is wint NAC met 6-0 met 6 eigen doelpunten van Da Costa.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In Alkmaar dit jaar geen beker!
Yep, dacht ik ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
0-2 tegen NAC
De beker kost je energie en blessures en PSV moet kampioen worden en daar geef ik graag de beker voor op/Ook al kunnen we hem winnenquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:04 schreef BonJovi het volgende:
Jaja niet liegenkan je net zo goed zeggen dat je geen kampioen wilt worden omdat Nederland een kut competitie is
dat ook, maar PSV is het nu wel verplicht om kampioen te wordenquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:11 schreef dndiek het volgende:
Liever dat zoiets in de beker gebeurt dan bij een andere officiële wedstrijd
Dit is niet de beker opgeven, dit is de beker weggeven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De beker kost je energie en blessures en PSV moet kampioen worden en daar geef ik graag de beker voor op/Ook al kunnen we hem winnen
quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat ook, maar PSV is het nu wel verplicht om kampioen te worden
T is gewoon ook onzin dat er zoveel mensen als tussenpersoon gebruikt moeten worden.
De voorzitter is zelf verantwoordelijk want hij moet het Koeman gewoon zeggen persoonlijk!
Sja het is gewoon een onvorostelbare blunder en ik hoop dat Reker toch zijn worod houdt en er intern het laatste woord nog niet over is gesproken. Maar ik heb er eigenlijk wel genoeg van, ik ben blij dat dit niet in de CL of competitie is gebeurd, maar in die beker waar we toch altijd in de kwartfinale uitvliegen doordat we ongeïnspireerd en slap staan te voetballen tegen een enorm felle subtopper die wel graag de beker willen winnen omdat dat een van de weinige kansen voor ze is om ooit een prijs te pakken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, het hele verhaal is bullshit! Als Reker echt had geweten hoe het zat, dan had hij wel de telefoon gepakt en Koeman opgebeld. Ik geloof echt niet dat Koeman en Wouters niet bereikbaar waren.
Ik heb bij dit verhaal van Reker ook weer mijn twijfels
Iemand enig idee wat de sanctie dan zou zijn?quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:11 schreef dndiek het volgende:
Liever dat zoiets in de beker gebeurt dan bij een andere officiële wedstrijd
quote:De live-beelden uit de Eredivisie zijn vanaf heden ook te zien via Sport1. De betaalde aanbieder van sportwedstrijden heeft een overeenkomst met Tele2, dat de liverechten van de Eredivisie bezit. Vanaf zaterdag 29 september zullen daardoor de abonnee's van Sport1 ook naar livewedstrijden uit de Eredivisie kunnen kijken.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:43 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
PSV moet toch dinsdag tegen Inter?
http://www1.sport1.nl/Spo(...)tie-met-SPORT1..htmlquote:
quote:Dit weekend kan de kabelkijker kijken naar de volgende wedstrijden:
Zaterdag 29 sept:
19.30 u Live NAC Breda - PSV
20.00 u Live Feyenoord - sc Heerenveen
23.40 u Delay Groningen - Sparta
Zondag 30 sept
11.55 u delay Roda JC - Excelsior
14.30 u Live Ajax - VVV Venlo
14.30 u Live Heracles - AZ
18.10 u delay Utrecht - Vitesse
20.00 u delay NEC - Willem II
21.50 u delay De Graafschap - Twente
3-0 verliesquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iemand enig idee wat de sanctie dan zou zijn?
Leuke TT trouwens..
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www1.sport1.nl/Spo(...)tie-met-SPORT1..html
[..]
In beginsel reglementair 3-0 verliezen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dan maar vanavond of tegen Interquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lullig voor Reis trouwens, ik neem aan dat zijn eerste doelpunt nu ook uit de boeken verdwijnt.
de voorzitter? Die hebben we niet meer, ja eentje van de RvC. Schuitema. Reker is directuer en die is verantwoordelijk, maar hij is niet diegene die dat meot doorgeven. Hell no hij heeft gelukkig wel wat belangrijkere taken. Dit zijn verantwoordelijkheden die lager in de organisatie neer gelegd moeten worden, maar blijkbaar is dat nog steeds neit goed geregeld en dat moet dus beter afgestemd worden. Dat is dan wel weer de taak van de directuerquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat ook, maar PSV is het nu wel verplicht om kampioen te worden
T is gewoon ook onzin dat er zoveel mensen als tussenpersoon gebruikt moeten worden.
De voorzitter is zelf verantwoordelijk want hij moet het Koeman gewoon zeggen persoonlijk!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Carlos Salcido is met PSV in gesprek over een nieuw en verbeterd contract. De Mexicaanse verdediger liet dit weten in diverse media in zijn vaderland. Opvallend, aangezien hij afgelopen seizoen nog openlijk speculeerde over een vroegtijdig vertrek uit de Lichtstad.
Salcido liet destijds desgevraagd weten zo snel mogelijk de stap te willen maken richting één van de grote Europese competities. De 27-jarige international komt daar nu op terug, en vertelt het goed naar zijn zin te hebben in Eindhoven.
De huidige verbintenis van de Mexicaan loopt nog tot 2010, maar deze is anderhalf jaar gelden opgesteld toen hij nog geen rol van betekenis speelde bij de landskampioen. Inmiddels heeft hij zich opgewerkt tot een steunpilaar in de defensie, en PSV wil de waardering hiervoor zo snel mogelijk tot uiting laten komen in een nieuw contract.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de 0-3 met Perez, Farfan en Lazovic (In willekeurige volgorde)quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-5
Drie keer Perez
Twee keer Koevermans
je moet de positieve sfeer er toch een beetje inhouden
quote:Volgens BN De Stem heeft Jan Reker in een wat door medewerkers werd bestempeld als een 'heftige vergadering' gisteren maatregelen afgekondigd om blunders met de registratie van schorsingen in de toekomst uit te sluiten.
Reker eist dat alle e-mails betreffende het eerste elftal voortaan bij hoofdtrainer Ronald Koeman terecht komen.
Volgens Reker is de fout te wijten aan de slechte communicatie binnen de club. "We moeten met kortere lijnen werken. Nu bemoeien te veel mensen zich met dit soort zaken. Velen waren op de hoogte van de schorsing van Da Costa, maar niemand heeft dit aan de trainer gemeld." Reker riep alle betrokkenen rond het incident gistermiddag bij zich. Dat waren trainer Koeman, manager technische zaken Stan Valckx, diens secretaresse Ingrid van Osch, bestuurssecretaris Ron Verkerk, verzorger Mart van den Heuvel en hoofd perszaken Pedro Salazar.
PSV werd eind vorige week door de KNVB per email op de hoogte gebracht van de schorsing. "Die mailtjes komen binnen bij Ron Verkerk. Hij heeft ze ook doorgestuurd, maar niet naar Ronald. Dat zal voortaan wel gebeuren", was de belangrijkste conclusie van Reker. De secretaresse van Valckx ontving maandag nog een waarschuwend telefoontje van de KNVB. "Er is sprake van een collectief falen", zei de directeur. "Iedereen had dit kunnen voorkomen, maar niemand heeft het gedaan. Ons imago is geschaad. Dit komt natuurlijk heel knullig over."
* Paaskonijn want Sport1quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www1.sport1.nl/Spo(...)tie-met-SPORT1..html
[..]
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-5
Drie keer Perez
Twee keer Koevermans
je moet de positieve sfeer er toch een beetje inhouden
PSV heeft het eigenlijk altijd lastig met NAC ja....quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.
Ik verwacht puntverlies.
nou van mij hadden niet alle details zo in het publiek gegooid te worden. Los het intern op zonder namen te noemen in de persquote:
Thuis tegen de meeste tegenstanders en uit tegen de laagvliegers iig. Verder hangt het een beetje af van de situatiequote:Op zaterdag 29 september 2007 18:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
PSV heeft het eigenlijk altijd lastig met NAC ja....
Maar wanneer verwacht jij geen puntverlies?![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:07 schreef cultheld het volgende:
Nu nog ff 1-2 maken a.u.b. !!!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:07 schreef cultheld het volgende:
Nu nog ff 1-2 maken a.u.b. !!!
nou dat doet koef al wel hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:15 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
NAC uit is toch altijd lastig voor PSV. Nu maar hopen dat Lazovic of Koevermans hun toegevoegde waarde eens gaan bewijzen.
Mwa. NOg geen man overboord. VVV zie ik morgen niet winnen. Dus zal Ajax morgen weer alleen bovenaan staan. Maar goed dit is gewoon een van wedstrijden die PSV wel vaker niet wint. Ik baal er wel van, maar niet zo erg als het gelijke spel in Enschedequote:Op zaterdag 29 september 2007 21:22 schreef Neoktheone het volgende:
Jammer, nu hopen op een stuntje van VVV morgen... Slechte generale voor dinsdag
gebroken teenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
Waarom speelt Afellay niet?
Geblesseerd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
Omdat dat een beetje moeilijk gaat met een gebroken teen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
En als die weer genezen is, speelt Perez dan niet meer?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:26 schreef Maanvis het volgende:
Omdat dat een beetje moeilijk gaat met een gebroken teen.
2e helft was Nac toch niet de mindere hoor, PSV speelde heel slordig toenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het onnodig puntverlies. Tot de 70ste minuut was NAC nergens, en was het alsof PSV thuisspeelde (zonder veel kansen te creeeren). Na die kutgoal en PSV met 3 verdedigers ging spelen, kregen ze uiteraard wel wat kansen, maar PSV had dit in de eerste helft al moeten beslissen met die 2 grote kansen en die niet gegeven penalty.
Dinsdag zal het wel een iets ander spelbeeld zijn.
Je weet wat ze zeggen van een slechte generale?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:22 schreef Neoktheone het volgende:
Jammer, nu hopen op een stuntje van VVV morgen... Slechte generale voor dinsdag
Tja geen idee, ik heet geen Ronald Koemanquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:28 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
En als die weer genezen is, speelt Perez dan niet meer?
Wat ik zeg, na die goal was NAC minstens gelijkwaardig. En als je naar de kansen kijkt is het ook een normale uitslag. Alleen had het nooit zo ver mogen komen. Die frutsgoal gaf hun vleugels.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2e helft was Nac toch niet de mindere hoor, PSV speelde heel slordig toen
Mendez en Perez hadden moeten scoren dan had je het rustig uit kunnen spelenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat ik zeg, na die goal was NAC minstens gelijkwaardig. En als je naar de kansen kijkt is het ook een normale uitslag. Alleen had het nooit zo ver mogen komen. Die frutsgoal gaf hun vleugels.
Nonde.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoop het. Betwijfel het.
heb een slecht gevoel. Misschien gaat dat gevoel over wat anders maar toch.
mooi nieuwsquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:33 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zlatan is geblesseerd hoor ik net.
Klopt, en ik beheers hem goedquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.
Ik verwacht puntverlies.
Maar als ik zag hoe ze aan het combineren en voetballen waren tegen Roma, dan werd ik daar toch wel een beetje kriebelig van...quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:33 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zlatan is geblesseerd hoor ik net.
quote:Op zondag 30 september 2007 09:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar als ik zag hoe ze aan het combineren en voetballen waren tegen Roma, dan werd ik daar toch wel een beetje kriebelig van...
Hehe.quote:Op zondag 30 september 2007 03:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Klopt, en ik beheers hem goed
Je had btw gelijk helaasch
Dat zijn er exact 11. Blijft er geeneen meer over om tegen te spelenquote:PSV stuit komende dinsdag in Milaan op een zwaar gehavend Inter. Julio Ricardo Cruz, Nicolás Burdisso, Maicon en Iván Cordoba zijn geschorst door de UEFA vanwege de enorme knokpartij in de wedstrijd tegen Valencia van afgelopen seizoen. Naast Marco Materazzi heeft Inter-coach Roberto Mancini nog te maken met meer blessuregevallen. Zlatan Ibrahimovic (wreef) en Olivier Dacourt (lies) raakten zaterdag tegen AS Roma geblesseerd. De twijfelgevallen Patrick Vieira (dijbeen) en Cristian Chivu (schouder) kwamen tegen AS Roma niet in actie. Verdediger Nelson Rivas is door zijn club een maand op non-actief geplaatst omdat hij last van hartritmestoornissen heeft. Ten slotte is Adriano tegen PSV niet inzetbaar omdat hij door de Nerazzurri niet is ingeschreven voor de Champions League.
Hee, we zijn niet de enige ploeg die administratieve foutjes maken zie ik!quote:Op zondag 30 september 2007 11:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat zijn er exact 11. Blijft er geeneen meer over om tegen te spelen
quote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Hee, we zijn niet de enige ploeg die administratieve foutjes maken zie ik!![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 11:35 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zou ik ook zeggen![]()
Da Costa is met opzet opgesteld, zodat we niet meer om die troostprijs mee hoeven te doen![]()
gast echtquote:Op zondag 30 september 2007 11:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kansloos
Dat Adriano niet geselecteerd is, is toen al vaak genoeg uitgelegd
Maar toch. AS Roma 1 - 4 Inter Milan, brrrrquote:Op zondag 30 september 2007 11:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat zijn er exact 11. Blijft er geeneen meer over om tegen te spelen
Ach, iedere club heeft wel een keer een uitschieter erbijzitten, zegt niksquote:Op zondag 30 september 2007 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar toch. AS Roma 1 - 4 Inter Milan, brrrr
quote:Op zondag 30 september 2007 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, iedere club heeft wel een keer een uitschieter erbijzitten, zegt niks![]()
Heerenveen-uit over een maand zal ook lastig worden.quote:Op zondag 30 september 2007 15:06 schreef rubbereend het volgende:
Twente, Feyenoord en NAC, dat zijn toch traditioneel lastige ploegen, vooral Twente en NAC uit. Die hebben we nu gehad..... dus als het goed voorlopig even geen puntverlies meer
Zo kennen we hem weerquote:Negatieve reeks Sevilla houdt aan
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 29 september om 23:08
Real Zaragoza heeft Sevilla alleen maar in diepere zorgen gedrukt. De 2-0 nederlaag betekende alweer de vier opeenvolgende nederlaag, Champions League inbegrepen, voor de formatie van Juande Ramos.
De Andalusiërs speelden zeker niet slecht en hadden in de eerste helft het overwicht. De grootste kans kwam op naam van Arouna Koné, die echter de bal voor een leeg doel naast schoot. Ook tot aan de rust wist Zaragoza niet in het spel voor te komen, maar de ploeg van Victor Fernández ging zonder tegentreffers de kleedkamers in.
In het tweede bedrijf kwam Zaragoza echter met een andere instelling het veld op. Middels een mooie vrije trap van Andrés D’Alessandro kwam de thuisploeg op voorsprong. Ramos stuurde vervolgens Frederick Kanouté en Cristian Poulsen het veld in, maar Sergio García gooide het duel in het slot. Een door Gabi opgezette counter werd door de aanvaller achter Andrés Palop gewerkt.
Heb je het niet gezien? Zo typisch Kone was het. Hij speelde echt drie, vier man uit, kwam zo voor een leeg goal en toen schoot ie naastquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 16:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb je het niet gezien? Zo typisch Kone was het. Hij speelde echt drie, vier man uit, kwam zo voor een leeg goal en toen schoot ie naast![]()
Crespo is ook geen kleintje.quote:Op zondag 30 september 2007 16:52 schreef cultheld het volgende:
Geen Ibrahimovic tegen PSV: Ik zie kansen.
Ze rolden ook zonder Zlatan AS Roma zeer indrukwekkend op.quote:Op zondag 30 september 2007 16:52 schreef cultheld het volgende:
nou daar gaan de bonussen die zijn afgesproken bij de transferquote:
Dank u Mexes.quote:Op zondag 30 september 2007 16:52 schreef cultheld het volgende:
Nadat AS Roma met 10 man kwam te spelen. Toen Roma nog met 11 speelden was Inter de onderliggende partij.quote:Op zondag 30 september 2007 17:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze rolden ook zonder Zlatan AS Roma zeer indrukwekkend op.
quote:Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nadat AS Roma met 10 man kwam te spelen. Toen Roma nog met 11 speelden was Inter de onderliggende partij.
klinkt typisch jaquote:Op zondag 30 september 2007 16:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb je het niet gezien? Zo typisch Kone was het. Hij speelde echt drie, vier man uit, kwam zo voor een leeg goal en toen schoot ie naast![]()
Fagnerquote:
En al die Sevilla supporters hopen nu nog allemaal dat het wel goed komt met dat scoren en denken dat ze een absolute topper hebben binnen gehaald.quote:Op zondag 30 september 2007 16:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Haha dat werd als cliff-hanger gebruikt tijdens studio sport, lieten ze heel die slalom zien, tot het moment dat hij ging schieten en toen werd er gezegd: "Na de reclame zien we of Koné scoort". Toen zei ik al dat we niet hoefden te kijken omdat hij toch wel mis zou schieten. En ja hoorquote:Op zondag 30 september 2007 16:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:18 schreef mcyodogg het volgende:
Blijft vreemd. Op de UEFA-site zie ik dat Zonnveld niet geschorst zou zijn voor de wedstrijd tegen Inter.
Kijk maar eens hier op pagina 6. Niemand van PSV staat op de booking list. En Zonneveld wordt niet eens meegenomen naar Milaan.
Aan de andere kant, laten we nou maar geen risico lopen![]()
Ik dacht weer aan de sponsor.quote:
Hoe wilde je het dan noemen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hebben wij sponsors dan?
Dat tasje van Farfan op die laatste fotoquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21691
Wat een stoere mannen.
Alle resultaten van 2-0 verlies of beter zie ik als winstquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Dat tasje van Farfan op die laatste foto
Idemquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alle resultaten van 2-0 verlies of beter zie ik als winst.
quote:Kenneth Perez terug bij Deense selectie
02/10/2007 18:25
Kenneth Perez keert terug in de selectie van Denemarken. De aanvaller van PSV maakt deel uit van de spelersgroep die door bondscoach Morten Olsen is opgeroepen voor de komende EK-kwalificatieduels met Spanje en Letland.
Perez had een jaar geleden nog Olsen laten weten niet meer voor de Deense ploeg te willen uitkomen. Hij wilde zich destijds richten op zijn loopbaan bij Ajax, bovendien was hij in de voorgaande interlands nooit echt doorgedrongen tot de basis.
'Kenneth Perez is een speler met veel internationale ervaring die hij heeft opgedaan bij Ajax en PSV', vertelde Olsen over de 32-jarige negentienvoudig international. 'Hij is een speler die goed aan de bal is, oog heeft voor medespelers en goed is in situaties waarin zijn ploeg een dominante rol speelt. En hij is in vorm.'
Naast Perez maakt Dennis Rommedahl (Ajax) deel uit van de negentienkoppige spelersgroep.Denemarken heeft nog een kleine kans zich te kwalificeren voor de eindronde van het EK van 2008. Met nog drie duels te gaan heeft het land ene achterstand van vijf punten op de tweede plaats van Spanje.
Kijk Marco van B., er zijn bondscoaches die daar wel naar kijken. Misschien een idee?quote:
Gelijkspelen zou al heel wat zijn... Winnen is iets waar ik niet eens aan durf te denken op dit moment.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:23 schreef pascalheister het volgende:
wel gunstig denk ik, winnen vanvond zou al een mooie stap zijn
Makkelijk maar niet onterecht, wat mij betreft worden ze zo eens wat vaker gegeven.quote:
Dat was al langer duidelijk mag ik hopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:56 schreef rubbereend het volgende:
nou het mag duidelijk zijn voor welke linie een transfer gewenst is.
lees maar terug, ja dus!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was al langer duidelijk mag ik hopen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:26 schreef okee6 het volgende:
Als je naar Milaan gaat om te winnen, win je daar nu ook al.. tactisch mag je best slimmer zijn.
Waarom doet PSV dan mee aan de CL? Ik geef toe het zijn voetballers, maar daarvoor hoef je toch niet gestudeerd te hebben..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]volgens mij gingen we niet om te winnen.
volgens mij gingen we voor het meest haalbare, wat dat kon zijn moest blijken. Maar niemand sprak uit dat we daar zouden winnen. Dat je wil winnen is tot daar aan toe maar het realisme heeft altijd voorop gestaan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Waarom doet PSV dan mee aan de CL? Ik geef toe het zijn voetballers, maar daarvoor hoef je toch niet gestudeerd te hebben..
Inter was kwetsbaar. Het heeft twee lousy goals en een rode kaart gescoord en PSV heeft ondanks leunen toch nog kans gehad. Zlatan is echt niet zo'n god als Ajacieden willen doen geloven. Een vroege smerige aai en er was niks geleden.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:44 schreef okee6 het volgende:
Ga vooral je zwakke punten benadrukken! Soms vraag ik me echt af of PSV nog wel supporters heeft. Natuurlijk stemmen Addo, Kromkamp en Salcido weinig vrolijk, maar je hebt genoeg andere kwaliteit in de ploeg en op de bank. Je gaat mij niet vertellen dat als je Alex erin zet, dat je dan tegen zo'n resultaatploeg anders spelen kan. PSV kwam vandaag niet om te winnen, was dus onscherp en lag na de strafschop al KO in de touwen. Ondanks het optisch voorwaarts vertoon daarna.
ga toch weg, ik ben sinds de zomer al kritisch op de verdeding, omdat daar het probleem ligt, dat blijkt steeds maar weer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:44 schreef okee6 het volgende:
Ga vooral je zwakke punten benadrukken! Soms vraag ik me echt af of PSV nog wel supporters heeft.
als je verdediging niet goed staat dan gaat het in de basis mis. Vorig jaar was Alex het rustpunt en kon Salcido zich op de opbouw richten, nu ligt alle druk bij Salcido waardoor iemand als Alcides ineens ballen meot geven, 3/4 komt niet aan.quote:Natuurlijk stemmen Addo, Kromkamp en Salcido weinig vrolijk, maar je hebt genoeg andere kwaliteit in de ploeg en op de bank. Je gaat mij niet vertellen dat als je Alex erin zet, dat je dan tegen zo'n resultaatploeg anders spelen kan. PSV kwam vandaag niet om te winnen, was dus onscherp en lag na de strafschop al KO in de touwen. Ondanks het optisch voorwaarts vertoon daarna.
ja laten we nu niet over waar de problemen spreken maar alleen maar juichen over de vorige jaren, Zijn ze in Amsterdam goed in, daar moeten ze nu nog genieten van vele jaren terug. Lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Verdomme 3 jaar op rij kampioen, 3 jaar op rij halen we de 2e ronde, kwartfinale en halve finale en iedereen loopt nog steeds te zeiken.![]()
![]()
Wordt eens wat trotser, zoals die Joden.
Dan halen jullie twee dingen door elkaar. Kritisch zijn betekent niet meteen dat je niet trots bent. Ik ben beretrots op PSV en zal, ook al zouden ze 6e divisie spelen, nog supporter zijn. Dit neemt echter niet weg dat je je niet mag ergeren aan het spel of dat je geen kritische noot mag plaatsen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Verdomme 3 jaar op rij kampioen, 3 jaar op rij halen we de 2e ronde, kwartfinale en halve finale en iedereen loopt nog steeds te zeiken.![]()
![]()
Wordt eens wat trotser, zoals die Joden.
je wilt niet beweren dat het met Alex nu super was gegaan toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:54 schreef dndiek het volgende:
Geen verschil zien in een verdediging met Alex en zonder Alex
Wat heeft iedereen toch tegen Kromkamp. Ok, hij is niet de ideale vleugelverdediger, maar hij geeft tenminste nog assists. Nee, dan Alcides. Geef die gozer eens snel een enkeltje London!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
Culina MotM.
Verder in de winterstop toch maar ff een verdediger halen? Liefst nog een nieuwe rechtsback erbij, want man man die Kromkamp..
Dan had iig Kromkamp of Alcides op de bank plaats mogen nemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je wilt niet beweren dat het met Alex nu super was gegaan toch?
Wel beter. En dat is me al heel wat waard.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
3 Doelpunten tegen in de CL, 3x is Kromkamp erbij betrokken. Die jongen komt gewoon dik te kort.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:56 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen Kromkamp. Ok, hij is niet de ideale vleugelverdediger, maar hij geeft tenminste nog assists. Nee, dan Alcides. Geef die gozer eens snel een enkeltje London!
Beiden waren compleet waardeloos vanavond. Hoewel ik met je eens ben dat Alcides nog niet veel heeft laten zien in het PSV-shirt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:56 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen Kromkamp. Ok, hij is niet de ideale vleugelverdediger, maar hij geeft tenminste nog assists. Nee, dan Alcides. Geef die gozer eens snel een enkeltje London!
Als er klasse inzit, mag ie dat wel eens heel snel laten zien. En tja, ik vond welhaast iedereen onzeker ogen vanavond. Ik hoop niet dat dit een mentale kwestie is sinds de beker, dat zou totaal overbodig en bovendien ontzettend jammer zijn. Eerst een prachtweek met Vitesse, CSKA en Feyenoord en nu een mindere. Maar nogmaals, we wanhopen niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef pascalheister het volgende:
Alcides zit wel klasse in, Kromkamp kan het ook wel denk ik maar speelt zo verdomd onzeker, elk balcontact is weer een hartverzakking
Zeg ik niet, maar dan had je achterin veel meer zekerheid gehad en dat is toch anders voetballen. Ik vind dat ze het vertrek van Alex veel te licht hebben opgevat door het intern op te lossenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Jep.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
3 Doelpunten tegen in de CL, 3x is Kromkamp erbij betrokken. Die jongen komt gewoon dik te kort.
Dat zie ik dus echt totaal niet. In ieder geval zeker niet aan de linkerkant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef pascalheister het volgende:
Alcides zit wel klasse in, maar kan nog veel beter.
zover waren we vorig jaar al welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:42 schreef patrickt37 het volgende:
Toch wel duidelijk dat Alex bijzonder belangrijk was in het elftal.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ook jammer om te zien dat een of andere Israelier Alex vervolgens behandeld als een derde rangs verdedigertje.
Hier ben ik het mee eens. Fysiek kwamen we gewoon tekort. Alle duels werden verloren op kracht en assertiviteit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik PSV helemaal niet zo slecht spelen als sommigen beweren. De penalty kon de (zeer pietluttig fluitende) scheids inderdaad geven. En het tweede doelpunt kwam letterlijk en figuurlijk uit de lucht vallen. Maar verder hebben ze weinig kansen weggegeven. Ook weinig gecreerd maar toch..
Wat ik vooral miste bij PSV is iemand die de beuk erin gooit. Dat je bij een 2-0 achterstand spelers als Aissati en Bakkal erin moet gooien... Dat zijn geen jongens die iets kunnen forceren maar juist in een lekker draaiend elftal hun meerwaarde hebben. Ik mis bij PSV de viezerikken a la van Bommel.
Lazovic, Perez en Farfán kunnen best rotzakken zijn. Verder heb ik Addo en Salcido gisteren geen enkele fout zien maken, dus aan het centrum ligt het niet. Je kunt met dit materiaal alleen veel beter 3-4-3 dan 4-3-3 spelen op dit podium.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:18 schreef sjimz het volgende:
Jammer dat PSV er niet een punt uit heeft weten te slepen.
Nu gaat het moeilijk worden om de 2e plek te bemachtigen en misschien zelfs nog wel om de 3e plek te bemachtigen aangezien PSV ook nog uit naar Moskou moet.
Verdedigend is het inderdaad een grote aderlating dat je Alex mist en PSV heeft geen rotzakken/bikkelaars.
Dat is geen verdedigende fout en ik beoordeelde de verdediging van PSV.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Addo heeft 1 fout gemaakt, die bal 3 minuten na rust er niet inkoppen.
Maar de 3 die je opnoemt zijn aanvallers.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lazovic, Perez en Farfán kunnen best rotzakken zijn. Verder heb ik Addo en Salcido gisteren geen enkele fout zien maken, dus aan het centrum ligt het niet. Je kunt met dit materiaal alleen veel beter 3-4-3 dan 4-3-3 spelen op dit podium.
Rajkovic schijnt meedogenloos te zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar de 3 die je opnoemt zijn aanvallers.
Op het middenveld en in de verdediging missen ze dat wel.
Maar zolang hij niet speelt heb je daar niets aan als team zijnde.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rajkovic schijnt meedogenloos te zijn.
Dat klopt; Maar gisteren was een eventueel gebrek aan felheid niet het probleem. Er stond simpelweg te weinig kwaliteit in het veld. Alcides is geen back, Kromkamp komt tekort en Méndez kan er sowieso geen klote van (tenzij je een dominant elftal hebt waarin hij hangend op rechts vrijuit kan voetballen, wat je weer twee middenvelders kost die zijn gebrek aan controlerende kwaliteiten op moeten vangen).quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar zolang hij niet speelt heb je daar niets aan als team zijnde.
inderdaad. Alex had net enkele basisplekken gehad, en nu zit daar die Israelier op de bank, die vervolgens zo'n jong ander israelisch talentje elke keer in de basis laat beginnenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ook jammer om te zien dat een of andere Israelier Alex vervolgens behandeld als een derde rangs verdedigertje.
ik zou dan Aissati in de as zetten naast Simons, daar ligt veel meer zn kracht dan daar zwemmend op links.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:03 schreef cultheld het volgende:
Dit elftal lijkt mij stukken beter voor CL-wedstrijden:
--------------------Gomes----------------------
-------Addo------Da Costa-------Salcido----
---Fagner---Simons----Culina---Aissati-----
---------------------Perez-----------------------
---------------Farfán----Lazovic---------------
Italianen laten je natuurlijk wel voetballen, dat zei Perez ook. Ze gevenje ruimte om te spelen zodat het lijkt alsof je gelijkwaardig bent. Maar stiekem ben je dat nooit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik PSV helemaal niet zo slecht spelen als sommigen beweren. De penalty kon de (zeer pietluttig fluitende) scheids inderdaad geven. En het tweede doelpunt kwam letterlijk en figuurlijk uit de lucht vallen. Maar verder hebben ze weinig kansen weggegeven. Ook weinig gecreerd maar toch..
Wat ik vooral miste bij PSV is iemand die de beuk erin gooit. Dat je bij een 2-0 achterstand spelers als Aissati en Bakkal erin moet gooien... Dat zijn geen jongens die iets kunnen forceren maar juist in een lekker draaiend elftal hun meerwaarde hebben. Ik mis bij PSV de viezerikken a la van Bommel.
Hiddink blijft lekker in Rusland die komt echt niet naar Chelseaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
inderdaad. Alex had net enkele basisplekken gehad, en nu zit daar die Israelier op de bank, die vervolgens zo'n jong ander israelisch talentje elke keer in de basis laat beginnen
Ach ja, Hiddink zal toch wel komen na het EK.
Ze willen die Israeliër houden en Ten Cate aannemen als veldtrainer (volgens de geruchten). Ik denk overigens ook dat Hiddink gewoon in Rusland blijft.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hiddink blijft lekker in Rusland die komt echt niet naar Chelsea
En die Bull's Eye op zijn achterhoofd...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:28 schreef PyTh het volgende:
Het schaamrood stond me gewoon op de kaken gisteren bij het zien van zijn spel, en dan met name zijn passing.![]()
Dat was om elleboogjes uit te lokkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En die Bull's Eye op zijn achterhoofd...
En dan raakt Suazo de verkeerde.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat was om elleboogjes uit te lokken![]()
Volgens de grensrechter een elleboog op Salcido in de slotseconden, volgens Salcido zelf was het het achterhoofd van Suazo dat hem raakte. http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21716quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er nou precies gebeurd met Suazo?
Chivu zal maar 1 wedstrijd schoring krijgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:50 schreef andre347 het volgende:
Beter voor de rest van de poule dat er 2x rood gevallen is. Inter is nu wel wat verzwakt.
sjimz, je ondertitelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Chivu zal maar 1 wedstrijd schoring krijgen.
En voor Suazo hebben ze Crespo en Cruz nog.
Als je PSV heet, kan je niet bepalen dat je zo'n speler elk jaar weer weet te ritselen! Dat past meer bij een club als Chelsea. Vandaar mijn verzoek: ga dan daar supporter van zijn. Elke PSV-fan weet dat de club het met de huidige verdedigers moet zien te rooien en dan maar een beetje gaan blijven roepen dat ze er niks van kunnen, daar worden ze echt geen haar beter van. En als er mogelijkheden waren, had PSV die wel gevonden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zeg ik niet, maar dan had je achterin veel meer zekerheid gehad en dat is toch anders voetballen. Ik vind dat ze het vertrek van Alex veel te licht hebben opgevat door het intern op te lossen
Ze hadden toch wel rond kunnen kijken voor een betere vervanger voor Alex dan Addo. Ik zeg nergens dat er een Alex-waardige vervanger gehaald moet worden, maar een extra verdediger was toch wel lekker geweest.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als je PSV heet, kan je niet bepalen dat je zo'n speler elk jaar weer weet te ritselen! Dat past meer bij een club als Chelsea. Vandaar mijn verzoek: ga dan daar supporter van zijn. Elke PSV-fan weet dat de club het met de huidige verdedigers moet zien te rooien en dan maar een beetje gaan blijven roepen dat ze er niks van kunnen, daar worden ze echt geen haar beter van. En als er mogelijkheden waren, had PSV die wel gevonden.
Ik vind dat er iets te veel naar de aanval is gekeken deze zomer en als ik dat niet meer mag zeggen dan weet ik het ook niet meer.quote:In feite vind ik het nog knap dat er aanvallend zoveel is versterkt. Hadden Ajax en AZ niet meegewerkt, dan speelde je waarschijnlijk enkel voor het CL-kwalificatieticket de competitie mee en was de eerste ronde CL dit jaar sowieso eindstation geweest. Een echte PSV'er weet dat zijn club aan één of meerdere magere jaren toe is en accepteert dat sportief. Maar goed, dan spreek ik natuurlijk niet voor elke supporter. Zeiken mag altijd, maar kies dan een beter moment. Even voor de volgende transferperiode bijvoorbeeld, dan hebben de staande spelers er nu wat minder last van.
Ik kan niks meer zeggen dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel rond kunnen kijken voor een betere vervanger voor Alex dan Addo. Ik zeg nergens dat er een Alex-waardige vervanger gehaald moet worden, maar een extra verdediger was toch wel lekker geweest.
[..]
Ik vind dat er iets te veel naar de aanval is gekeken deze zomer en als ik dat niet meer mag zeggen dan weet ik het ook niet meer.
Wat je nu doet is een beetje de bal in het keepersgebied voor jezelf opgooien en dan die bal inkoppen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik kan niks meer zeggen dan.
W O R D!
Met andere woorden ik vind dat je volkomen gelijk hebt.
PSV kon gister niks tegen Inter doen en de verdediging speelde te slecht om daadwerkelijk de 0 te houden.
Veel te veel foute passes en daarmee red je het in Europa niet.
Als de club aangeeft dat het intern opgelost moet worden, er staan geen geldschieters maar eerder schuldeisers achter de deur, en je begint dan over een soort van Alex erbij halen ... dan ben je niet eens een echte, dan ben je eigenlijk geen supporter. Alhoewel dat een rekbaar begrip is. Echte supporter ben je per slot van rekening alleen als je overal bij bent. Dan lijkt me toch wel dat je de club liever in leven wilt houden. Ik kan me zo voorstellen dat een TT-supporter er verder niet bij stil staat en daar hebben de PSV-spelers ook geen last van, dus zeik gerust door over het niet aantrekken van de extra verdediger in augustus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:41 schreef Neoktheone het volgende:
Wow, ben je geen echte supporter meer als je ergens kritisch over bent
Allang gelezen, maar wie had je dan achterwege gelaten? Koeman's theorie is dat er geen betaalbare verdediger was en dat er qua vervanging dan beter te scoren viel. PSV's probleem van vorig seizoen opgelost, meer creativiteit en dan aan de interne oplossing werken. Lijkt me niet dat jij dat voordeliger geweten had.quote:
Ho ff kerel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als de club aangeeft dat het intern opgelost moet worden, er staan geen geldschieters maar eerder schuldeisers achter de deur, en je begint dan over een soort van Alex erbij halen ... dan ben je niet eens een echte, dan ben je eigenlijk geen supporter. Alhoewel dat een rekbaar begrip is. Echte supporter ben je per slot van rekening alleen als je overal bij bent. Dan lijkt me toch wel dat je de club liever in leven wilt houden. Ik kan me zo voorstellen dat een TT-supporter er verder niet bij stil staat en daar hebben de PSV-spelers ook geen last van, dus zeik gerust door over het niet aantrekken van de extra verdediger in augustus.
Sommige mensen vinden nu eenmaal dat alleen diegenen in het stadion tellen. Hang mij daar niet op, doe ik ook niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ho ff kerel.
Dus je zegt dat ik geen echte PSV supporter ben omdat ik niet overal bij ben wat PSV betreft? Heb je er wel eens bij stil gestaan dat ik niet overal bij kan?
Misschien kwa financiën andere dingen aan me kop heb? Sure ik ben bij het kampioensfeest geweest maar daar hoef je niks te betalen he. Maar wedstrijden? Hoe goedkoop de kaarten ook zijn ik spaar het liever voor wat anders.
En als DAT mij geen supporter maakt is dat jou idiote gedachte. Maar ik BEN en BLIJF een echte PSV supporter. Ik ben gewoonweg kritisch.
ik mag toch verdomme wel kritiek hebben op de keuzes die in de top worden gemaakt, PSV is toch geen communitisch land?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als de club aangeeft dat het intern opgelost moet worden, er staan geen geldschieters maar eerder schuldeisers achter de deur, en je begint dan over een soort van Alex erbij halen ... dan ben je niet eens een echte, dan ben je eigenlijk geen supporter. Alhoewel dat een rekbaar begrip is. Echte supporter ben je per slot van rekening alleen als je overal bij bent. Dan lijkt me toch wel dat je de club liever in leven wilt houden. Ik kan me zo voorstellen dat een TT-supporter er verder niet bij stil staat en daar hebben de PSV-spelers ook geen last van, dus zeik gerust door over het niet aantrekken van de extra verdediger in augustus.
Ik weet niet hoor of je het helemaal door hebt, maar je praat jezelf behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden nu eenmaal dat alleen diegenen in het stadion tellen. Hang mij daar niet op, doe ik ook niet.
Kritisch zijn op de ploeg koop je in dit seizoen weinig voor. Als je kritisch naar de club wil zijn, pak dan de jaarcijfers en bekijk scouting, algemeen aankoopbeleid, jeugd, sponsoring etcetera. Dat zijn terreinen waar PSV het mogelijk wél beter kan doen.
Zoals rubbereend al zei, de mogelijkheden waren er wel, want ze hadden wel 7 miljoen over voor Koevermans.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef okee6 het volgende:
En als er mogelijkheden waren, had PSV die wel gevonden.
Was ook slaapverwekkend. Alleen al door het Stadion en de atmosfeer daar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
2de helft was ik in slaap gevallen
Algemeen aankoopbeleid gaat niet over de selectie op het veld. Dan is de vraag bijvoorbeeld, koop je Koevermans van zoveel jaar oud (gezien die en die leeftijden in je selectie en je uitstaande investeringen!) of koop je liever een onervaren jonge verdediger met enige klasse (kortom wat is de verhouding durf/zekerheid in je aankopenbeleid?)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor of je het helemaal door hebt, maar je praat jezelf behoorlijk tegen.
Mag je het over hebben, en wat als Farfán was vertrokken, kon het geld niet meer tijdig worden uitgegeven (soms weer een Kluivert/ball halen?)... wat zou je dan gekozen hebben. In augustus krijg je niet de verdediger die je wilt voor 7 miljoen euro naar Nederland, anders dan een risico-investering, bovendien was het vertrek van Alex lang niet afgerond. PSV besloot anders en ik kan er inkomen, nou prima dat jij dat niet kan, maar wat het dan oplost. Meer geld of een haalbare verdediger was er niet. Voor mij voldoende verklaring.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag toch verdomme wel kritiek hebben op de keuzes die in de top worden gemaakt, PSV is toch geen communitisch land?
De keuze van bijna 7 miljoen investeren in Koevermans maar geen verdediger halen vind ik een discutabele keuze!
Kom niet aan Jeff de Gangsta!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
farfan vind ik wel tegen vallen.
kan misschien komen omdat hij nog niet in vorm is maar toch
LAzovic overal lopen tegen Inter in de eerste helft en bal voor geven en noemand staat er.
Farfan bleef maar plakken op rechts
2de helft was ik in slaap gevallen
Lazovic, Prerz en Reis waren al binnengehaald voordat er ook maar één spits ging. Toen is ook nog Koevermans gehad. Keuze te over lijkt me.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mag je het over hebben, en wat als Farfán was vertrokken, kon het geld niet meer tijdig worden uitgegeven (soms weer een Kluivert/ball halen?)... wat zou je dan gekozen hebben.
Het vertrek van Alex nog neit afgerond, kom wees toch reeel. IN juli wisten we al dat hij niet terug zou komen. Destijds had er al geinvesteerd kunnen worden. Hofland was een prima en haalbare versterking geweest om maar eens wat te noemen.quote:In augustus krijg je niet de verdediger die je wilt voor 7 miljoen euro naar Nederland, anders dan een risico-investering, bovendien was het vertrek van Alex lang niet afgerond. PSV besloot anders en ik kan er inkomen, nou prima dat jij dat niet kan, maar wat het dan oplost. Meer geld of een haalbare verdediger was er niet. Voor mij voldoende verklaring.
Juistemquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ho ff kerel.
Dus je zegt dat ik geen echte PSV supporter ben omdat ik niet overal bij ben wat PSV betreft? Heb je er wel eens bij stil gestaan dat ik niet overal bij kan?
Misschien kwa financiën andere dingen aan me kop heb? Sure ik ben bij het kampioensfeest geweest maar daar hoef je niks te betalen he. Maar wedstrijden? Hoe goedkoop de kaarten ook zijn ik spaar het liever voor wat anders.
En als DAT mij geen supporter maakt is dat jou idiote gedachte. Maar ik BEN en BLIJF een echte PSV supporter. Ik ben gewoonweg kritisch.
Hoho, zou het dan niet gaan om de mensen die naar elke wedstrijd gaan en niet alleen naar elke thuiswedstrijd?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:14 schreef rubbereend het volgende:
zou ook wat zijn, dan heeft PSV maar 33.000 echte fans
oja, blijven er 8 mensen overquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoho, zou het dan niet gaan om de mensen die naar elke wedstrijd gaan en niet alleen naar elke thuiswedstrijd?
bronquote:PSV-spits Lazovic: ‘Ik ben geen egoïst’
Datum: 4-okt-2007 13:28
Door Bart Vlietstra
Na doelpunten begint Danko Lazovic nu ook assists te geven. Tegen NAC Breda bood de Serviër afgelopen weekeinde een niet te missen kans aan Kenneth Perez, die voor de 1-1 tekende. De Serviër voelt zich goed bij PSV. “Ik ben al een veel betere spits dan vóór de zomer.”
Nadat hij drie weken geleden tegen Vitesse een handjevol kansen had gemist zei Danko Lazovic (foto) voor de RTL-camera: ‘Zo word je geen topscorer natuurlijk’. Hij werd er wekenlang mee om zijn oren geslagen. Criticasters zagen het als hét bewijs dat Lazovic vooral voetbalt voor de Lazovic Sport Vereniging en niet voor die van Philips. De commotie irriteerde de spits. Hij legt uit: “Natuurlijk zou ik graag topscorer worden. Maar het belangrijkste is de ploeg. Ik wil honderdduizend keer liever kampioen worden dan topscorer. Ik heb nog geen prijs gewonnen in mijn carrière. Dat wil ik écht graag.” Met een glimlach: “Of ben ik dan weer te hebberig?”
Dat hij tegen NAC Breda (1-1) voor de assist op Perez’ gelijkmaker zorgde, kwam Lazovic niet slecht uit. Vol vuur: “Ik ben geen egoïst. De mensen die dat zeggen en schrijven zijn domme mensen. Als je bij PSV speelt is het veel te druk op de helft van de tegenstander om alles alleen te willen doen.”
En om je spelling.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:24 schreef Leso_Varen het volgende:
En dan wordt ik uitgelachen om PSV...
Nee, meestal is die eigenlijk gewoon goed, als ik er op let enzo. Maar dat doe ik meestal niet om half 1 's nachts...quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:50 schreef ErikT het volgende:
Tering wat een kutdiscussies weer hier.
We halen tegen Fenerbahce gewoon 4 of zelfs 6 punten en dan hebben we het nergens meer over. Die verdediging van Fener is ook niet alles. Kom op zeg, t is geen topclub.
Nee dat doet niemand hier, dat is een gegeven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Thuis vast wel 3 punten, maar uit zie ik het niet erg positief in hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |