Dan ga ik voor de 0-3 met Perez, Farfan en Lazovic (In willekeurige volgorde)quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-5
Drie keer Perez
Twee keer Koevermans
je moet de positieve sfeer er toch een beetje inhouden
quote:Volgens BN De Stem heeft Jan Reker in een wat door medewerkers werd bestempeld als een 'heftige vergadering' gisteren maatregelen afgekondigd om blunders met de registratie van schorsingen in de toekomst uit te sluiten.
Reker eist dat alle e-mails betreffende het eerste elftal voortaan bij hoofdtrainer Ronald Koeman terecht komen.
Volgens Reker is de fout te wijten aan de slechte communicatie binnen de club. "We moeten met kortere lijnen werken. Nu bemoeien te veel mensen zich met dit soort zaken. Velen waren op de hoogte van de schorsing van Da Costa, maar niemand heeft dit aan de trainer gemeld." Reker riep alle betrokkenen rond het incident gistermiddag bij zich. Dat waren trainer Koeman, manager technische zaken Stan Valckx, diens secretaresse Ingrid van Osch, bestuurssecretaris Ron Verkerk, verzorger Mart van den Heuvel en hoofd perszaken Pedro Salazar.
PSV werd eind vorige week door de KNVB per email op de hoogte gebracht van de schorsing. "Die mailtjes komen binnen bij Ron Verkerk. Hij heeft ze ook doorgestuurd, maar niet naar Ronald. Dat zal voortaan wel gebeuren", was de belangrijkste conclusie van Reker. De secretaresse van Valckx ontving maandag nog een waarschuwend telefoontje van de KNVB. "Er is sprake van een collectief falen", zei de directeur. "Iedereen had dit kunnen voorkomen, maar niemand heeft het gedaan. Ons imago is geschaad. Dit komt natuurlijk heel knullig over."
* Paaskonijn want Sport1quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www1.sport1.nl/Spo(...)tie-met-SPORT1..html
[..]
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-5
Drie keer Perez
Twee keer Koevermans
je moet de positieve sfeer er toch een beetje inhouden
PSV heeft het eigenlijk altijd lastig met NAC ja....quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.
Ik verwacht puntverlies.
nou van mij hadden niet alle details zo in het publiek gegooid te worden. Los het intern op zonder namen te noemen in de persquote:
Thuis tegen de meeste tegenstanders en uit tegen de laagvliegers iig. Verder hangt het een beetje af van de situatiequote:Op zaterdag 29 september 2007 18:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
PSV heeft het eigenlijk altijd lastig met NAC ja....
Maar wanneer verwacht jij geen puntverlies?![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:07 schreef cultheld het volgende:
Nu nog ff 1-2 maken a.u.b. !!!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:07 schreef cultheld het volgende:
Nu nog ff 1-2 maken a.u.b. !!!
nou dat doet koef al wel hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:15 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
NAC uit is toch altijd lastig voor PSV. Nu maar hopen dat Lazovic of Koevermans hun toegevoegde waarde eens gaan bewijzen.
Mwa. NOg geen man overboord. VVV zie ik morgen niet winnen. Dus zal Ajax morgen weer alleen bovenaan staan. Maar goed dit is gewoon een van wedstrijden die PSV wel vaker niet wint. Ik baal er wel van, maar niet zo erg als het gelijke spel in Enschedequote:Op zaterdag 29 september 2007 21:22 schreef Neoktheone het volgende:
Jammer, nu hopen op een stuntje van VVV morgen... Slechte generale voor dinsdag
gebroken teenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
Waarom speelt Afellay niet?
Geblesseerd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
Omdat dat een beetje moeilijk gaat met een gebroken teen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
En als die weer genezen is, speelt Perez dan niet meer?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:26 schreef Maanvis het volgende:
Omdat dat een beetje moeilijk gaat met een gebroken teen.
2e helft was Nac toch niet de mindere hoor, PSV speelde heel slordig toenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het onnodig puntverlies. Tot de 70ste minuut was NAC nergens, en was het alsof PSV thuisspeelde (zonder veel kansen te creeeren). Na die kutgoal en PSV met 3 verdedigers ging spelen, kregen ze uiteraard wel wat kansen, maar PSV had dit in de eerste helft al moeten beslissen met die 2 grote kansen en die niet gegeven penalty.
Dinsdag zal het wel een iets ander spelbeeld zijn.
Je weet wat ze zeggen van een slechte generale?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:22 schreef Neoktheone het volgende:
Jammer, nu hopen op een stuntje van VVV morgen... Slechte generale voor dinsdag
Tja geen idee, ik heet geen Ronald Koemanquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:28 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
En als die weer genezen is, speelt Perez dan niet meer?
Wat ik zeg, na die goal was NAC minstens gelijkwaardig. En als je naar de kansen kijkt is het ook een normale uitslag. Alleen had het nooit zo ver mogen komen. Die frutsgoal gaf hun vleugels.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2e helft was Nac toch niet de mindere hoor, PSV speelde heel slordig toen
Mendez en Perez hadden moeten scoren dan had je het rustig uit kunnen spelenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat ik zeg, na die goal was NAC minstens gelijkwaardig. En als je naar de kansen kijkt is het ook een normale uitslag. Alleen had het nooit zo ver mogen komen. Die frutsgoal gaf hun vleugels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |