En als die weer genezen is, speelt Perez dan niet meer?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:26 schreef Maanvis het volgende:
Omdat dat een beetje moeilijk gaat met een gebroken teen.
2e helft was Nac toch niet de mindere hoor, PSV speelde heel slordig toenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het onnodig puntverlies. Tot de 70ste minuut was NAC nergens, en was het alsof PSV thuisspeelde (zonder veel kansen te creeeren). Na die kutgoal en PSV met 3 verdedigers ging spelen, kregen ze uiteraard wel wat kansen, maar PSV had dit in de eerste helft al moeten beslissen met die 2 grote kansen en die niet gegeven penalty.
Dinsdag zal het wel een iets ander spelbeeld zijn.
Je weet wat ze zeggen van een slechte generale?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:22 schreef Neoktheone het volgende:
Jammer, nu hopen op een stuntje van VVV morgen... Slechte generale voor dinsdag
Tja geen idee, ik heet geen Ronald Koemanquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:28 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
En als die weer genezen is, speelt Perez dan niet meer?
Wat ik zeg, na die goal was NAC minstens gelijkwaardig. En als je naar de kansen kijkt is het ook een normale uitslag. Alleen had het nooit zo ver mogen komen. Die frutsgoal gaf hun vleugels.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2e helft was Nac toch niet de mindere hoor, PSV speelde heel slordig toen
Mendez en Perez hadden moeten scoren dan had je het rustig uit kunnen spelenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat ik zeg, na die goal was NAC minstens gelijkwaardig. En als je naar de kansen kijkt is het ook een normale uitslag. Alleen had het nooit zo ver mogen komen. Die frutsgoal gaf hun vleugels.
Nonde.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoop het. Betwijfel het.
heb een slecht gevoel. Misschien gaat dat gevoel over wat anders maar toch.
mooi nieuwsquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:33 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zlatan is geblesseerd hoor ik net.
Klopt, en ik beheers hem goedquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.
Ik verwacht puntverlies.
Maar als ik zag hoe ze aan het combineren en voetballen waren tegen Roma, dan werd ik daar toch wel een beetje kriebelig van...quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:33 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zlatan is geblesseerd hoor ik net.
quote:Op zondag 30 september 2007 09:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar als ik zag hoe ze aan het combineren en voetballen waren tegen Roma, dan werd ik daar toch wel een beetje kriebelig van...
Hehe.quote:Op zondag 30 september 2007 03:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Klopt, en ik beheers hem goed
Je had btw gelijk helaasch
Dat zijn er exact 11. Blijft er geeneen meer over om tegen te spelenquote:PSV stuit komende dinsdag in Milaan op een zwaar gehavend Inter. Julio Ricardo Cruz, Nicolás Burdisso, Maicon en Iván Cordoba zijn geschorst door de UEFA vanwege de enorme knokpartij in de wedstrijd tegen Valencia van afgelopen seizoen. Naast Marco Materazzi heeft Inter-coach Roberto Mancini nog te maken met meer blessuregevallen. Zlatan Ibrahimovic (wreef) en Olivier Dacourt (lies) raakten zaterdag tegen AS Roma geblesseerd. De twijfelgevallen Patrick Vieira (dijbeen) en Cristian Chivu (schouder) kwamen tegen AS Roma niet in actie. Verdediger Nelson Rivas is door zijn club een maand op non-actief geplaatst omdat hij last van hartritmestoornissen heeft. Ten slotte is Adriano tegen PSV niet inzetbaar omdat hij door de Nerazzurri niet is ingeschreven voor de Champions League.
Hee, we zijn niet de enige ploeg die administratieve foutjes maken zie ik!quote:Op zondag 30 september 2007 11:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat zijn er exact 11. Blijft er geeneen meer over om tegen te spelen
quote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Hee, we zijn niet de enige ploeg die administratieve foutjes maken zie ik!![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 11:35 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zou ik ook zeggen![]()
Da Costa is met opzet opgesteld, zodat we niet meer om die troostprijs mee hoeven te doen![]()
gast echtquote:Op zondag 30 september 2007 11:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kansloos
Dat Adriano niet geselecteerd is, is toen al vaak genoeg uitgelegd
Maar toch. AS Roma 1 - 4 Inter Milan, brrrrquote:Op zondag 30 september 2007 11:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat zijn er exact 11. Blijft er geeneen meer over om tegen te spelen
Ach, iedere club heeft wel een keer een uitschieter erbijzitten, zegt niksquote:Op zondag 30 september 2007 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar toch. AS Roma 1 - 4 Inter Milan, brrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |