Nonde.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoop het. Betwijfel het.
heb een slecht gevoel. Misschien gaat dat gevoel over wat anders maar toch.
mooi nieuwsquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:33 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zlatan is geblesseerd hoor ik net.
Klopt, en ik beheers hem goedquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.
Ik verwacht puntverlies.
Maar als ik zag hoe ze aan het combineren en voetballen waren tegen Roma, dan werd ik daar toch wel een beetje kriebelig van...quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:33 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zlatan is geblesseerd hoor ik net.
quote:Op zondag 30 september 2007 09:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar als ik zag hoe ze aan het combineren en voetballen waren tegen Roma, dan werd ik daar toch wel een beetje kriebelig van...
Hehe.quote:Op zondag 30 september 2007 03:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Klopt, en ik beheers hem goed
Je had btw gelijk helaasch
Dat zijn er exact 11. Blijft er geeneen meer over om tegen te spelenquote:PSV stuit komende dinsdag in Milaan op een zwaar gehavend Inter. Julio Ricardo Cruz, Nicolás Burdisso, Maicon en Iván Cordoba zijn geschorst door de UEFA vanwege de enorme knokpartij in de wedstrijd tegen Valencia van afgelopen seizoen. Naast Marco Materazzi heeft Inter-coach Roberto Mancini nog te maken met meer blessuregevallen. Zlatan Ibrahimovic (wreef) en Olivier Dacourt (lies) raakten zaterdag tegen AS Roma geblesseerd. De twijfelgevallen Patrick Vieira (dijbeen) en Cristian Chivu (schouder) kwamen tegen AS Roma niet in actie. Verdediger Nelson Rivas is door zijn club een maand op non-actief geplaatst omdat hij last van hartritmestoornissen heeft. Ten slotte is Adriano tegen PSV niet inzetbaar omdat hij door de Nerazzurri niet is ingeschreven voor de Champions League.
Hee, we zijn niet de enige ploeg die administratieve foutjes maken zie ik!quote:Op zondag 30 september 2007 11:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat zijn er exact 11. Blijft er geeneen meer over om tegen te spelen
quote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Hee, we zijn niet de enige ploeg die administratieve foutjes maken zie ik!![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 11:35 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Zou ik ook zeggen![]()
Da Costa is met opzet opgesteld, zodat we niet meer om die troostprijs mee hoeven te doen![]()
gast echtquote:Op zondag 30 september 2007 11:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kansloos
Dat Adriano niet geselecteerd is, is toen al vaak genoeg uitgelegd
Maar toch. AS Roma 1 - 4 Inter Milan, brrrrquote:Op zondag 30 september 2007 11:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat zijn er exact 11. Blijft er geeneen meer over om tegen te spelen
Ach, iedere club heeft wel een keer een uitschieter erbijzitten, zegt niksquote:Op zondag 30 september 2007 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar toch. AS Roma 1 - 4 Inter Milan, brrrr
quote:Op zondag 30 september 2007 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, iedere club heeft wel een keer een uitschieter erbijzitten, zegt niks![]()
Heerenveen-uit over een maand zal ook lastig worden.quote:Op zondag 30 september 2007 15:06 schreef rubbereend het volgende:
Twente, Feyenoord en NAC, dat zijn toch traditioneel lastige ploegen, vooral Twente en NAC uit. Die hebben we nu gehad..... dus als het goed voorlopig even geen puntverlies meer
Zo kennen we hem weerquote:Negatieve reeks Sevilla houdt aan
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 29 september om 23:08
Real Zaragoza heeft Sevilla alleen maar in diepere zorgen gedrukt. De 2-0 nederlaag betekende alweer de vier opeenvolgende nederlaag, Champions League inbegrepen, voor de formatie van Juande Ramos.
De Andalusiërs speelden zeker niet slecht en hadden in de eerste helft het overwicht. De grootste kans kwam op naam van Arouna Koné, die echter de bal voor een leeg doel naast schoot. Ook tot aan de rust wist Zaragoza niet in het spel voor te komen, maar de ploeg van Victor Fernández ging zonder tegentreffers de kleedkamers in.
In het tweede bedrijf kwam Zaragoza echter met een andere instelling het veld op. Middels een mooie vrije trap van Andrés D’Alessandro kwam de thuisploeg op voorsprong. Ramos stuurde vervolgens Frederick Kanouté en Cristian Poulsen het veld in, maar Sergio García gooide het duel in het slot. Een door Gabi opgezette counter werd door de aanvaller achter Andrés Palop gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |