Had PSV ook moeten doen maar het blijft een idiote regel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
PSV had gewoon beter op moeten letten, al helemaal omdat het niet de eerste keer was dat het gebeurde.![]()
In Alkmaar dit jaar geen beker!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:45 schreef venomsnake het volgende:
Één ding is zeker ..............
1-2quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
0-2 tegen NAC
PSV is van slagquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
3-2 tegen NAC
Nee, dan is Da Costa van slagquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als PSV werkelijk van slag is wint NAC met 6-0 met 6 eigen doelpunten van Da Costa.
Wel goed checken of hij niet geschorst is!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als PSV werkelijk van slag is wint NAC met 6-0 met 6 eigen doelpunten van Da Costa.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In Alkmaar dit jaar geen beker!
Yep, dacht ik ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
0-2 tegen NAC
De beker kost je energie en blessures en PSV moet kampioen worden en daar geef ik graag de beker voor op/Ook al kunnen we hem winnenquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:04 schreef BonJovi het volgende:
Jaja niet liegenkan je net zo goed zeggen dat je geen kampioen wilt worden omdat Nederland een kut competitie is
dat ook, maar PSV is het nu wel verplicht om kampioen te wordenquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:11 schreef dndiek het volgende:
Liever dat zoiets in de beker gebeurt dan bij een andere officiële wedstrijd
Dit is niet de beker opgeven, dit is de beker weggeven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De beker kost je energie en blessures en PSV moet kampioen worden en daar geef ik graag de beker voor op/Ook al kunnen we hem winnen
quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat ook, maar PSV is het nu wel verplicht om kampioen te worden
T is gewoon ook onzin dat er zoveel mensen als tussenpersoon gebruikt moeten worden.
De voorzitter is zelf verantwoordelijk want hij moet het Koeman gewoon zeggen persoonlijk!
Sja het is gewoon een onvorostelbare blunder en ik hoop dat Reker toch zijn worod houdt en er intern het laatste woord nog niet over is gesproken. Maar ik heb er eigenlijk wel genoeg van, ik ben blij dat dit niet in de CL of competitie is gebeurd, maar in die beker waar we toch altijd in de kwartfinale uitvliegen doordat we ongeïnspireerd en slap staan te voetballen tegen een enorm felle subtopper die wel graag de beker willen winnen omdat dat een van de weinige kansen voor ze is om ooit een prijs te pakken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, het hele verhaal is bullshit! Als Reker echt had geweten hoe het zat, dan had hij wel de telefoon gepakt en Koeman opgebeld. Ik geloof echt niet dat Koeman en Wouters niet bereikbaar waren.
Ik heb bij dit verhaal van Reker ook weer mijn twijfels
Iemand enig idee wat de sanctie dan zou zijn?quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:11 schreef dndiek het volgende:
Liever dat zoiets in de beker gebeurt dan bij een andere officiële wedstrijd
quote:De live-beelden uit de Eredivisie zijn vanaf heden ook te zien via Sport1. De betaalde aanbieder van sportwedstrijden heeft een overeenkomst met Tele2, dat de liverechten van de Eredivisie bezit. Vanaf zaterdag 29 september zullen daardoor de abonnee's van Sport1 ook naar livewedstrijden uit de Eredivisie kunnen kijken.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:43 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
PSV moet toch dinsdag tegen Inter?
http://www1.sport1.nl/Spo(...)tie-met-SPORT1..htmlquote:
quote:Dit weekend kan de kabelkijker kijken naar de volgende wedstrijden:
Zaterdag 29 sept:
19.30 u Live NAC Breda - PSV
20.00 u Live Feyenoord - sc Heerenveen
23.40 u Delay Groningen - Sparta
Zondag 30 sept
11.55 u delay Roda JC - Excelsior
14.30 u Live Ajax - VVV Venlo
14.30 u Live Heracles - AZ
18.10 u delay Utrecht - Vitesse
20.00 u delay NEC - Willem II
21.50 u delay De Graafschap - Twente
3-0 verliesquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iemand enig idee wat de sanctie dan zou zijn?
Leuke TT trouwens..
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www1.sport1.nl/Spo(...)tie-met-SPORT1..html
[..]
In beginsel reglementair 3-0 verliezen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dan maar vanavond of tegen Interquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lullig voor Reis trouwens, ik neem aan dat zijn eerste doelpunt nu ook uit de boeken verdwijnt.
de voorzitter? Die hebben we niet meer, ja eentje van de RvC. Schuitema. Reker is directuer en die is verantwoordelijk, maar hij is niet diegene die dat meot doorgeven. Hell no hij heeft gelukkig wel wat belangrijkere taken. Dit zijn verantwoordelijkheden die lager in de organisatie neer gelegd moeten worden, maar blijkbaar is dat nog steeds neit goed geregeld en dat moet dus beter afgestemd worden. Dat is dan wel weer de taak van de directuerquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat ook, maar PSV is het nu wel verplicht om kampioen te worden
T is gewoon ook onzin dat er zoveel mensen als tussenpersoon gebruikt moeten worden.
De voorzitter is zelf verantwoordelijk want hij moet het Koeman gewoon zeggen persoonlijk!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Carlos Salcido is met PSV in gesprek over een nieuw en verbeterd contract. De Mexicaanse verdediger liet dit weten in diverse media in zijn vaderland. Opvallend, aangezien hij afgelopen seizoen nog openlijk speculeerde over een vroegtijdig vertrek uit de Lichtstad.
Salcido liet destijds desgevraagd weten zo snel mogelijk de stap te willen maken richting één van de grote Europese competities. De 27-jarige international komt daar nu op terug, en vertelt het goed naar zijn zin te hebben in Eindhoven.
De huidige verbintenis van de Mexicaan loopt nog tot 2010, maar deze is anderhalf jaar gelden opgesteld toen hij nog geen rol van betekenis speelde bij de landskampioen. Inmiddels heeft hij zich opgewerkt tot een steunpilaar in de defensie, en PSV wil de waardering hiervoor zo snel mogelijk tot uiting laten komen in een nieuw contract.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de 0-3 met Perez, Farfan en Lazovic (In willekeurige volgorde)quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-5
Drie keer Perez
Twee keer Koevermans
je moet de positieve sfeer er toch een beetje inhouden
quote:Volgens BN De Stem heeft Jan Reker in een wat door medewerkers werd bestempeld als een 'heftige vergadering' gisteren maatregelen afgekondigd om blunders met de registratie van schorsingen in de toekomst uit te sluiten.
Reker eist dat alle e-mails betreffende het eerste elftal voortaan bij hoofdtrainer Ronald Koeman terecht komen.
Volgens Reker is de fout te wijten aan de slechte communicatie binnen de club. "We moeten met kortere lijnen werken. Nu bemoeien te veel mensen zich met dit soort zaken. Velen waren op de hoogte van de schorsing van Da Costa, maar niemand heeft dit aan de trainer gemeld." Reker riep alle betrokkenen rond het incident gistermiddag bij zich. Dat waren trainer Koeman, manager technische zaken Stan Valckx, diens secretaresse Ingrid van Osch, bestuurssecretaris Ron Verkerk, verzorger Mart van den Heuvel en hoofd perszaken Pedro Salazar.
PSV werd eind vorige week door de KNVB per email op de hoogte gebracht van de schorsing. "Die mailtjes komen binnen bij Ron Verkerk. Hij heeft ze ook doorgestuurd, maar niet naar Ronald. Dat zal voortaan wel gebeuren", was de belangrijkste conclusie van Reker. De secretaresse van Valckx ontving maandag nog een waarschuwend telefoontje van de KNVB. "Er is sprake van een collectief falen", zei de directeur. "Iedereen had dit kunnen voorkomen, maar niemand heeft het gedaan. Ons imago is geschaad. Dit komt natuurlijk heel knullig over."
* Paaskonijn want Sport1quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www1.sport1.nl/Spo(...)tie-met-SPORT1..html
[..]
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-5
Drie keer Perez
Twee keer Koevermans
je moet de positieve sfeer er toch een beetje inhouden
PSV heeft het eigenlijk altijd lastig met NAC ja....quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.
Ik verwacht puntverlies.
nou van mij hadden niet alle details zo in het publiek gegooid te worden. Los het intern op zonder namen te noemen in de persquote:
Thuis tegen de meeste tegenstanders en uit tegen de laagvliegers iig. Verder hangt het een beetje af van de situatiequote:Op zaterdag 29 september 2007 18:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
PSV heeft het eigenlijk altijd lastig met NAC ja....
Maar wanneer verwacht jij geen puntverlies?![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:07 schreef cultheld het volgende:
Nu nog ff 1-2 maken a.u.b. !!!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:07 schreef cultheld het volgende:
Nu nog ff 1-2 maken a.u.b. !!!
nou dat doet koef al wel hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:15 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
NAC uit is toch altijd lastig voor PSV. Nu maar hopen dat Lazovic of Koevermans hun toegevoegde waarde eens gaan bewijzen.
Mwa. NOg geen man overboord. VVV zie ik morgen niet winnen. Dus zal Ajax morgen weer alleen bovenaan staan. Maar goed dit is gewoon een van wedstrijden die PSV wel vaker niet wint. Ik baal er wel van, maar niet zo erg als het gelijke spel in Enschedequote:Op zaterdag 29 september 2007 21:22 schreef Neoktheone het volgende:
Jammer, nu hopen op een stuntje van VVV morgen... Slechte generale voor dinsdag
gebroken teenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
Waarom speelt Afellay niet?
Geblesseerd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
Omdat dat een beetje moeilijk gaat met een gebroken teen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
En als die weer genezen is, speelt Perez dan niet meer?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:26 schreef Maanvis het volgende:
Omdat dat een beetje moeilijk gaat met een gebroken teen.
2e helft was Nac toch niet de mindere hoor, PSV speelde heel slordig toenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het onnodig puntverlies. Tot de 70ste minuut was NAC nergens, en was het alsof PSV thuisspeelde (zonder veel kansen te creeeren). Na die kutgoal en PSV met 3 verdedigers ging spelen, kregen ze uiteraard wel wat kansen, maar PSV had dit in de eerste helft al moeten beslissen met die 2 grote kansen en die niet gegeven penalty.
Dinsdag zal het wel een iets ander spelbeeld zijn.
Je weet wat ze zeggen van een slechte generale?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:22 schreef Neoktheone het volgende:
Jammer, nu hopen op een stuntje van VVV morgen... Slechte generale voor dinsdag
Tja geen idee, ik heet geen Ronald Koemanquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:28 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
En als die weer genezen is, speelt Perez dan niet meer?
Wat ik zeg, na die goal was NAC minstens gelijkwaardig. En als je naar de kansen kijkt is het ook een normale uitslag. Alleen had het nooit zo ver mogen komen. Die frutsgoal gaf hun vleugels.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2e helft was Nac toch niet de mindere hoor, PSV speelde heel slordig toen
Mendez en Perez hadden moeten scoren dan had je het rustig uit kunnen spelenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat ik zeg, na die goal was NAC minstens gelijkwaardig. En als je naar de kansen kijkt is het ook een normale uitslag. Alleen had het nooit zo ver mogen komen. Die frutsgoal gaf hun vleugels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |