Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:44 schreef okee6 het volgende:
Ga vooral je zwakke punten benadrukken! Soms vraag ik me echt af of PSV nog wel supporters heeft. Natuurlijk stemmen Addo, Kromkamp en Salcido weinig vrolijk, maar je hebt genoeg andere kwaliteit in de ploeg en op de bank. Je gaat mij niet vertellen dat als je Alex erin zet, dat je dan tegen zo'n resultaatploeg anders spelen kan. PSV kwam vandaag niet om te winnen, was dus onscherp en lag na de strafschop al KO in de touwen. Ondanks het optisch voorwaarts vertoon daarna.
ga toch weg, ik ben sinds de zomer al kritisch op de verdeding, omdat daar het probleem ligt, dat blijkt steeds maar weer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:44 schreef okee6 het volgende:
Ga vooral je zwakke punten benadrukken! Soms vraag ik me echt af of PSV nog wel supporters heeft.
als je verdediging niet goed staat dan gaat het in de basis mis. Vorig jaar was Alex het rustpunt en kon Salcido zich op de opbouw richten, nu ligt alle druk bij Salcido waardoor iemand als Alcides ineens ballen meot geven, 3/4 komt niet aan.quote:Natuurlijk stemmen Addo, Kromkamp en Salcido weinig vrolijk, maar je hebt genoeg andere kwaliteit in de ploeg en op de bank. Je gaat mij niet vertellen dat als je Alex erin zet, dat je dan tegen zo'n resultaatploeg anders spelen kan. PSV kwam vandaag niet om te winnen, was dus onscherp en lag na de strafschop al KO in de touwen. Ondanks het optisch voorwaarts vertoon daarna.
ja laten we nu niet over waar de problemen spreken maar alleen maar juichen over de vorige jaren, Zijn ze in Amsterdam goed in, daar moeten ze nu nog genieten van vele jaren terug. Lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Verdomme 3 jaar op rij kampioen, 3 jaar op rij halen we de 2e ronde, kwartfinale en halve finale en iedereen loopt nog steeds te zeiken.![]()
![]()
Wordt eens wat trotser, zoals die Joden.
Dan halen jullie twee dingen door elkaar. Kritisch zijn betekent niet meteen dat je niet trots bent. Ik ben beretrots op PSV en zal, ook al zouden ze 6e divisie spelen, nog supporter zijn. Dit neemt echter niet weg dat je je niet mag ergeren aan het spel of dat je geen kritische noot mag plaatsen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Verdomme 3 jaar op rij kampioen, 3 jaar op rij halen we de 2e ronde, kwartfinale en halve finale en iedereen loopt nog steeds te zeiken.![]()
![]()
Wordt eens wat trotser, zoals die Joden.
je wilt niet beweren dat het met Alex nu super was gegaan toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:54 schreef dndiek het volgende:
Geen verschil zien in een verdediging met Alex en zonder Alex
Wat heeft iedereen toch tegen Kromkamp. Ok, hij is niet de ideale vleugelverdediger, maar hij geeft tenminste nog assists. Nee, dan Alcides. Geef die gozer eens snel een enkeltje London!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
Culina MotM.
Verder in de winterstop toch maar ff een verdediger halen? Liefst nog een nieuwe rechtsback erbij, want man man die Kromkamp..
Dan had iig Kromkamp of Alcides op de bank plaats mogen nemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je wilt niet beweren dat het met Alex nu super was gegaan toch?
Wel beter. En dat is me al heel wat waard.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
3 Doelpunten tegen in de CL, 3x is Kromkamp erbij betrokken. Die jongen komt gewoon dik te kort.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:56 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen Kromkamp. Ok, hij is niet de ideale vleugelverdediger, maar hij geeft tenminste nog assists. Nee, dan Alcides. Geef die gozer eens snel een enkeltje London!
Beiden waren compleet waardeloos vanavond. Hoewel ik met je eens ben dat Alcides nog niet veel heeft laten zien in het PSV-shirt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:56 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen Kromkamp. Ok, hij is niet de ideale vleugelverdediger, maar hij geeft tenminste nog assists. Nee, dan Alcides. Geef die gozer eens snel een enkeltje London!
Als er klasse inzit, mag ie dat wel eens heel snel laten zien. En tja, ik vond welhaast iedereen onzeker ogen vanavond. Ik hoop niet dat dit een mentale kwestie is sinds de beker, dat zou totaal overbodig en bovendien ontzettend jammer zijn. Eerst een prachtweek met Vitesse, CSKA en Feyenoord en nu een mindere. Maar nogmaals, we wanhopen niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef pascalheister het volgende:
Alcides zit wel klasse in, Kromkamp kan het ook wel denk ik maar speelt zo verdomd onzeker, elk balcontact is weer een hartverzakking
Zeg ik niet, maar dan had je achterin veel meer zekerheid gehad en dat is toch anders voetballen. Ik vind dat ze het vertrek van Alex veel te licht hebben opgevat door het intern op te lossenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Jep.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
3 Doelpunten tegen in de CL, 3x is Kromkamp erbij betrokken. Die jongen komt gewoon dik te kort.
Dat zie ik dus echt totaal niet. In ieder geval zeker niet aan de linkerkant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef pascalheister het volgende:
Alcides zit wel klasse in, maar kan nog veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |