abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:48:42 #201
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53655220
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:44 schreef okee6 het volgende:
Ga vooral je zwakke punten benadrukken! Soms vraag ik me echt af of PSV nog wel supporters heeft. Natuurlijk stemmen Addo, Kromkamp en Salcido weinig vrolijk, maar je hebt genoeg andere kwaliteit in de ploeg en op de bank. Je gaat mij niet vertellen dat als je Alex erin zet, dat je dan tegen zo'n resultaatploeg anders spelen kan. PSV kwam vandaag niet om te winnen, was dus onscherp en lag na de strafschop al KO in de touwen. Ondanks het optisch voorwaarts vertoon daarna.
Helemaal mee eens.

Verdomme 3 jaar op rij kampioen, 3 jaar op rij halen we de 2e ronde, kwartfinale en halve finale en iedereen loopt nog steeds te zeiken.

Wordt eens wat trotser, zoals die Joden.
pi_53655298
Zo, 90 minuten zitten ergeren. Lang geleden dat ik PSV zo slecht heb zien spelen. Er leek wel totaal geen bezieling te zijn. We waren te licht in de duels, passjes kwamen totaal niet aan (hoeveel ballen gingen er wel niet kansloos over de zij/achterlijn). We hebben tig corners gehad waar hé-le-maal niets mee gedaan werd. Bagger!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:52:00 #203
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53655347
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:44 schreef okee6 het volgende:
Ga vooral je zwakke punten benadrukken! Soms vraag ik me echt af of PSV nog wel supporters heeft.
ga toch weg, ik ben sinds de zomer al kritisch op de verdeding, omdat daar het probleem ligt, dat blijkt steeds maar weer.
quote:
Natuurlijk stemmen Addo, Kromkamp en Salcido weinig vrolijk, maar je hebt genoeg andere kwaliteit in de ploeg en op de bank. Je gaat mij niet vertellen dat als je Alex erin zet, dat je dan tegen zo'n resultaatploeg anders spelen kan. PSV kwam vandaag niet om te winnen, was dus onscherp en lag na de strafschop al KO in de touwen. Ondanks het optisch voorwaarts vertoon daarna.
als je verdediging niet goed staat dan gaat het in de basis mis. Vorig jaar was Alex het rustpunt en kon Salcido zich op de opbouw richten, nu ligt alle druk bij Salcido waardoor iemand als Alcides ineens ballen meot geven, 3/4 komt niet aan.

Ook op Kromkamp komt internationaal meer druk nu...........

face it, de verdediging is het zwakke punt. Voorin en op het middenveld zijn we in de breedte sterker geworden, zeker omdat we flexibeler zijn, meer varianten we kunnen van systeem wisselen. Ook dat heb ik al vaker gezegd!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:53:01 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53655398
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:48 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Verdomme 3 jaar op rij kampioen, 3 jaar op rij halen we de 2e ronde, kwartfinale en halve finale en iedereen loopt nog steeds te zeiken.

ja laten we nu niet over waar de problemen spreken maar alleen maar juichen over de vorige jaren, Zijn ze in Amsterdam goed in, daar moeten ze nu nog genieten van vele jaren terug. Lijkt me heerlijk
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53655432
Culina MotM.

Verder in de winterstop toch maar ff een verdediger halen? Liefst nog een nieuwe rechtsback erbij, want man man die Kromkamp..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_53655472
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:48 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Dan halen jullie twee dingen door elkaar. Kritisch zijn betekent niet meteen dat je niet trots bent. Ik ben beretrots op PSV en zal, ook al zouden ze 6e divisie spelen, nog supporter zijn. Dit neemt echter niet weg dat je je niet mag ergeren aan het spel of dat je geen kritische noot mag plaatsen.
pi_53655488
Geen verschil zien in een verdediging met Alex en zonder Alex
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53655530
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:54 schreef dndiek het volgende:
Geen verschil zien in een verdediging met Alex en zonder Alex
je wilt niet beweren dat het met Alex nu super was gegaan toch?
pi_53655576
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
Culina MotM.

Verder in de winterstop toch maar ff een verdediger halen? Liefst nog een nieuwe rechtsback erbij, want man man die Kromkamp..
Wat heeft iedereen toch tegen Kromkamp. Ok, hij is niet de ideale vleugelverdediger, maar hij geeft tenminste nog assists. Nee, dan Alcides. Geef die gozer eens snel een enkeltje London!
pi_53655618
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:55 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Dan had iig Kromkamp of Alcides op de bank plaats mogen nemen.
Ik typ straat.
pi_53655629
quote:

[..]

Wel beter. En dat is me al heel wat waard.
pi_53655653
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:56 schreef Imperatore het volgende:

[..]

Wat heeft iedereen toch tegen Kromkamp. Ok, hij is niet de ideale vleugelverdediger, maar hij geeft tenminste nog assists. Nee, dan Alcides. Geef die gozer eens snel een enkeltje London!
3 Doelpunten tegen in de CL, 3x is Kromkamp erbij betrokken. Die jongen komt gewoon dik te kort.
Ik typ straat.
pi_53655684
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:56 schreef Imperatore het volgende:

[..]

Beiden waren compleet waardeloos vanavond. Hoewel ik met je eens ben dat Alcides nog niet veel heeft laten zien in het PSV-shirt.

[ Bericht 1% gewijzigd door En1gma op 03-10-2007 08:03:49 ]
pi_53655719
Alcides zit wel klasse in, maar kan nog veel beter.
Kromkamp kan het ook wel maar speelt zo verdomd onzeker, elk balcontact is weer een hartverzakking
pi_53655798
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef pascalheister het volgende:
Alcides zit wel klasse in, Kromkamp kan het ook wel denk ik maar speelt zo verdomd onzeker, elk balcontact is weer een hartverzakking
Als er klasse inzit, mag ie dat wel eens heel snel laten zien. En tja, ik vond welhaast iedereen onzeker ogen vanavond. Ik hoop niet dat dit een mentale kwestie is sinds de beker, dat zou totaal overbodig en bovendien ontzettend jammer zijn. Eerst een prachtweek met Vitesse, CSKA en Feyenoord en nu een mindere. Maar nogmaals, we wanhopen niet.

Forza forza PSV!
pi_53655839
quote:

[..]

Zeg ik niet, maar dan had je achterin veel meer zekerheid gehad en dat is toch anders voetballen. Ik vind dat ze het vertrek van Alex veel te licht hebben opgevat door het intern op te lossen
pi_53655890
D'r is verder ook geen man overboord qua rsultaat. 3 punten en Inter-uit achter de rug kan goed. Alleen hoop ik dat we aanvallend meer kunnen in Istanboel, nadat we ze verslagen hebben, thuis.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53656149
fener thuis binnen en absoluut gezien een beter onderling resultaat halen, met minder lig je eruit, klaar.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:13:36 #219
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53656208
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

3 Doelpunten tegen in de CL, 3x is Kromkamp erbij betrokken. Die jongen komt gewoon dik te kort.
Jep.

En ik ben het eens met dndiek. Vertrek van Cocu was inderdaad prima op te vangen, kwaliteit genoeg op het middenveld. Maar op de verdediging was dit niet van toepassing.

Ze moeten eens verdedigers gaan opleiden bij PSV. Of Sep de Roover terug halen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_53656410
Het mooie aan het opvangen van het vertrek van Cocu is dat je nu meer mogelijkheden op het middenveld hebt, maar voor de verdediging moet je toch eigenlijk gaan hopen dat Rajkovic een toptalent is.

Ook ben ik er wel voorstander van om Fagner de voorkeur te geven boven Kromkamp.
Dankzij Alex deed Kromkamp aardig mee vorig jaar, maar dit seizoen is het in verdedigend opzicht huilen met de pet op.
pi_53656601
Verlies had ik verwacht, maar had op zen minst wat meer doelpogingen van PSV verwacht. Fletse wedstrijd.

Overbodige overtreding van Kromkamp resulterend naar een penalty
Een rare kopgoal (dat hoogstwaarschijnlijk niet zo bedoeld werd) van Zlatan die het daarna viert alsof hij het syndroom van down plots kreeg...

De verdedigingslinie is weer slecht bezig vandaag, Culina en Perez voldeden wel.
pi_53657320
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef pascalheister het volgende:
Alcides zit wel klasse in, maar kan nog veel beter.
Dat zie ik dus echt totaal niet. In ieder geval zeker niet aan de linkerkant.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 3 oktober 2007 @ 00:51:04 #223
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53658422
Helaas heeft Kromkamp nooit meer zijn AZ-niveau gehaald.... misschien door de zware blessure die hij daar aan het eind van superseizoen 2005 opliep.
Confidence through competence
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 oktober 2007 @ 01:30:53 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53658889
het lijkt me duidelijk dat door het vertrek van Alex de druk op de rest van de verdediging toe is genomen...... Daar kan iedereen zich toch wel in vinden.... Alex ving altijd veel op.

Bij Kromkamp uit zich die druk in foutjes op dit moment. Hij is niet in vorm ofzo! Z'n aanvallende kwaliteiten staan buiten keif! Hij verzorcht zn assists, ze komen aan (in tegen stelling tot die van Alcides) en daarin is hij dus prima.

Maar in zn primaire taak trekt hij op dit moment bij lange na het Europese niveau niet.

Dat komt niet alleen door hem maar doordat de taakverdeling in de verdediging heel anders is nu!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_53658976
Toch wel duidelijk dat Alex bijzonder belangrijk was in het elftal.
Niet dat het een schande is om van Inter te verliezen hoor. (Wij hadden het zelfs moeilijk tegen KB)

Maar er is weinig aan de hand hoor. Gewoon tweede worden in de poule is geen schande met Inter.

Al bij al was PSV gewoon niet scherp, of angstig.
Wel jammerlijk om te zien dat Perez één van de betere, zoniet de beste was aan de zijde van PSV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')