abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53650046
2-2 geworden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_53650102
wel gunstig denk ik, winnen vanvond zou al een mooie stap zijn
pi_53650738
YES, we hebben de tos gewonnen, nu de rest nog.
pi_53650809
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:23 schreef pascalheister het volgende:
wel gunstig denk ik, winnen vanvond zou al een mooie stap zijn
Gelijkspelen zou al heel wat zijn... Winnen is iets waar ik niet eens aan durf te denken op dit moment.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_53652394
makkelijke pingel
pi_53652473
Eerlijk is eerlijk die 2e goal was schitterend maar dat die pingel was erg makkelijk gegeven

Schade beperkt houden nu...
Patat Friet
pi_53652486
Gewoon erg slecht van Kromkamp.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53652548
En zoveel kansen kregen we niet eens tegen opzich, Kromkamp heeft het nu eigenlijk toch wel definitief verspeeld bij mij. Alcides is ook matig maar die mag erbij blijven als reserve omdat ie toch gratis is
Patat Friet
pi_53652682
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 21:33 schreef WooZ het volgende:
makkelijke pingel
Makkelijk maar niet onterecht, wat mij betreft worden ze zo eens wat vaker gegeven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_53652746
Laat Fagner die Kromkamp maar vervangen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:56:28 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53653189
nou het mag duidelijk zijn voor welke linie een transfer gewenst is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53653214
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 21:56 schreef rubbereend het volgende:
nou het mag duidelijk zijn voor welke linie een transfer gewenst is.
Dat was al langer duidelijk mag ik hopen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:03:28 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53653438
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat was al langer duidelijk mag ik hopen.
lees maar terug, ja dus!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53654323
Als je naar Milaan gaat om te winnen, win je daar nu ook al.. tactisch mag je best slimmer zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:27:24 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53654360
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:26 schreef okee6 het volgende:
Als je naar Milaan gaat om te winnen, win je daar nu ook al.. tactisch mag je best slimmer zijn.
volgens mij gingen we niet om te winnen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_53654617
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

volgens mij gingen we niet om te winnen.
Waarom doet PSV dan mee aan de CL? Ik geef toe het zijn voetballers, maar daarvoor hoef je toch niet gestudeerd te hebben..

Inter was kwetsbaar. Het heeft twee lousy goals en een rode kaart gescoord en PSV heeft ondanks leunen toch nog kans gehad. Zlatan is echt niet zo'n god als Ajacieden willen doen geloven. Een vroege smerige aai en er was niks geleden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:38:23 #192
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53654795
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:34 schreef okee6 het volgende:

[..]

Waarom doet PSV dan mee aan de CL? Ik geef toe het zijn voetballers, maar daarvoor hoef je toch niet gestudeerd te hebben..

Inter was kwetsbaar. Het heeft twee lousy goals en een rode kaart gescoord en PSV heeft ondanks leunen toch nog kans gehad. Zlatan is echt niet zo'n god als Ajacieden willen doen geloven. Een vroege smerige aai en er was niks geleden.
volgens mij gingen we voor het meest haalbare, wat dat kon zijn moest blijken. Maar niemand sprak uit dat we daar zouden winnen. Dat je wil winnen is tot daar aan toe maar het realisme heeft altijd voorop gestaan!

Inter heeft genoeg kansjes gehad maar was te lui, als ze gas hadden gegeven hadden ze alle slordigheden achterin af kunnen straffen en hadden we nu een ijskoud doelsalde gehad.

Tegen CSKA was het net zo'n gatenkaas en tegen INter kan dat neit. In Instanbul wordt je daar straks ook keihard op afgerekend
DeLuna vindt me dik ;(
pi_53655028
Matige wedstrijd. Terecht verlies, maar niet onverwacht. Meer valt er niet over te zeggen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_53655054
Ga vooral je zwakke punten benadrukken! Soms vraag ik me echt af of PSV nog wel supporters heeft. Natuurlijk stemmen Addo, Kromkamp en Salcido weinig vrolijk, maar je hebt genoeg andere kwaliteit in de ploeg en op de bank. Je gaat mij niet vertellen dat als je Alex erin zet, dat je dan tegen zo'n resultaatploeg anders spelen kan. PSV kwam vandaag niet om te winnen, was dus onscherp en lag na de strafschop al KO in de touwen. Ondanks het optisch voorwaarts vertoon daarna.
pi_53655063
Problemen achterin zijn bekend, en dat wordt nu ook op Europees toneel tentoongesteld.

Maar ik vond PSV aanvallend ook bijzonder onmachtig. Helemaal na de rode kaart.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53655087
ki-ka kanloos
Patat Friet
pi_53655143
Je kan alleen maar respect hebben voor Inter, beperkt, maar toch winnen. Ondanks 2x rood.
pi_53655173
Geen schijn van kans helaas, tegen Fenerbahce zullen de punten gehaald moeten worden, hoewel dat ook een erg gevaarlijke ploeg is. Ik ben er niet zo gerust op.
pi_53655192
tsja en toch doet het me niks, het was niet eens nodig geweest eigenlijk
pi_53655214
Iemand als Stankovic schrikt dat ook niet echt hoe Culina voor de 1000e keer een bal onder zijn voet doorhaalt. En Koevermans, tja, verschrikkelijk op dit niveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')