quote:Op zondag 30 september 2007 16:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb je het niet gezien? Zo typisch Kone was het. Hij speelde echt drie, vier man uit, kwam zo voor een leeg goal en toen schoot ie naast![]()
Crespo is ook geen kleintje.quote:Op zondag 30 september 2007 16:52 schreef cultheld het volgende:
Geen Ibrahimovic tegen PSV: Ik zie kansen.
Ze rolden ook zonder Zlatan AS Roma zeer indrukwekkend op.quote:Op zondag 30 september 2007 16:52 schreef cultheld het volgende:
nou daar gaan de bonussen die zijn afgesproken bij de transferquote:
Dank u Mexes.quote:Op zondag 30 september 2007 16:52 schreef cultheld het volgende:
Nadat AS Roma met 10 man kwam te spelen. Toen Roma nog met 11 speelden was Inter de onderliggende partij.quote:Op zondag 30 september 2007 17:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze rolden ook zonder Zlatan AS Roma zeer indrukwekkend op.
quote:Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nadat AS Roma met 10 man kwam te spelen. Toen Roma nog met 11 speelden was Inter de onderliggende partij.
klinkt typisch jaquote:Op zondag 30 september 2007 16:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb je het niet gezien? Zo typisch Kone was het. Hij speelde echt drie, vier man uit, kwam zo voor een leeg goal en toen schoot ie naast![]()
Fagnerquote:
En al die Sevilla supporters hopen nu nog allemaal dat het wel goed komt met dat scoren en denken dat ze een absolute topper hebben binnen gehaald.quote:Op zondag 30 september 2007 16:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Haha dat werd als cliff-hanger gebruikt tijdens studio sport, lieten ze heel die slalom zien, tot het moment dat hij ging schieten en toen werd er gezegd: "Na de reclame zien we of Koné scoort". Toen zei ik al dat we niet hoefden te kijken omdat hij toch wel mis zou schieten. En ja hoorquote:Op zondag 30 september 2007 16:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |