En dan raakt Suazo de verkeerde.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat was om elleboogjes uit te lokken![]()
Volgens de grensrechter een elleboog op Salcido in de slotseconden, volgens Salcido zelf was het het achterhoofd van Suazo dat hem raakte. http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21716quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er nou precies gebeurd met Suazo?
Chivu zal maar 1 wedstrijd schoring krijgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:50 schreef andre347 het volgende:
Beter voor de rest van de poule dat er 2x rood gevallen is. Inter is nu wel wat verzwakt.
sjimz, je ondertitelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Chivu zal maar 1 wedstrijd schoring krijgen.
En voor Suazo hebben ze Crespo en Cruz nog.
Als je PSV heet, kan je niet bepalen dat je zo'n speler elk jaar weer weet te ritselen! Dat past meer bij een club als Chelsea. Vandaar mijn verzoek: ga dan daar supporter van zijn. Elke PSV-fan weet dat de club het met de huidige verdedigers moet zien te rooien en dan maar een beetje gaan blijven roepen dat ze er niks van kunnen, daar worden ze echt geen haar beter van. En als er mogelijkheden waren, had PSV die wel gevonden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zeg ik niet, maar dan had je achterin veel meer zekerheid gehad en dat is toch anders voetballen. Ik vind dat ze het vertrek van Alex veel te licht hebben opgevat door het intern op te lossen
Ze hadden toch wel rond kunnen kijken voor een betere vervanger voor Alex dan Addo. Ik zeg nergens dat er een Alex-waardige vervanger gehaald moet worden, maar een extra verdediger was toch wel lekker geweest.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als je PSV heet, kan je niet bepalen dat je zo'n speler elk jaar weer weet te ritselen! Dat past meer bij een club als Chelsea. Vandaar mijn verzoek: ga dan daar supporter van zijn. Elke PSV-fan weet dat de club het met de huidige verdedigers moet zien te rooien en dan maar een beetje gaan blijven roepen dat ze er niks van kunnen, daar worden ze echt geen haar beter van. En als er mogelijkheden waren, had PSV die wel gevonden.
Ik vind dat er iets te veel naar de aanval is gekeken deze zomer en als ik dat niet meer mag zeggen dan weet ik het ook niet meer.quote:In feite vind ik het nog knap dat er aanvallend zoveel is versterkt. Hadden Ajax en AZ niet meegewerkt, dan speelde je waarschijnlijk enkel voor het CL-kwalificatieticket de competitie mee en was de eerste ronde CL dit jaar sowieso eindstation geweest. Een echte PSV'er weet dat zijn club aan één of meerdere magere jaren toe is en accepteert dat sportief. Maar goed, dan spreek ik natuurlijk niet voor elke supporter. Zeiken mag altijd, maar kies dan een beter moment. Even voor de volgende transferperiode bijvoorbeeld, dan hebben de staande spelers er nu wat minder last van.
Ik kan niks meer zeggen dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze hadden toch wel rond kunnen kijken voor een betere vervanger voor Alex dan Addo. Ik zeg nergens dat er een Alex-waardige vervanger gehaald moet worden, maar een extra verdediger was toch wel lekker geweest.
[..]
Ik vind dat er iets te veel naar de aanval is gekeken deze zomer en als ik dat niet meer mag zeggen dan weet ik het ook niet meer.
Wat je nu doet is een beetje de bal in het keepersgebied voor jezelf opgooien en dan die bal inkoppen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik kan niks meer zeggen dan.
W O R D!
Met andere woorden ik vind dat je volkomen gelijk hebt.
PSV kon gister niks tegen Inter doen en de verdediging speelde te slecht om daadwerkelijk de 0 te houden.
Veel te veel foute passes en daarmee red je het in Europa niet.
Als de club aangeeft dat het intern opgelost moet worden, er staan geen geldschieters maar eerder schuldeisers achter de deur, en je begint dan over een soort van Alex erbij halen ... dan ben je niet eens een echte, dan ben je eigenlijk geen supporter. Alhoewel dat een rekbaar begrip is. Echte supporter ben je per slot van rekening alleen als je overal bij bent. Dan lijkt me toch wel dat je de club liever in leven wilt houden. Ik kan me zo voorstellen dat een TT-supporter er verder niet bij stil staat en daar hebben de PSV-spelers ook geen last van, dus zeik gerust door over het niet aantrekken van de extra verdediger in augustus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:41 schreef Neoktheone het volgende:
Wow, ben je geen echte supporter meer als je ergens kritisch over bent
Allang gelezen, maar wie had je dan achterwege gelaten? Koeman's theorie is dat er geen betaalbare verdediger was en dat er qua vervanging dan beter te scoren viel. PSV's probleem van vorig seizoen opgelost, meer creativiteit en dan aan de interne oplossing werken. Lijkt me niet dat jij dat voordeliger geweten had.quote:
Ho ff kerel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als de club aangeeft dat het intern opgelost moet worden, er staan geen geldschieters maar eerder schuldeisers achter de deur, en je begint dan over een soort van Alex erbij halen ... dan ben je niet eens een echte, dan ben je eigenlijk geen supporter. Alhoewel dat een rekbaar begrip is. Echte supporter ben je per slot van rekening alleen als je overal bij bent. Dan lijkt me toch wel dat je de club liever in leven wilt houden. Ik kan me zo voorstellen dat een TT-supporter er verder niet bij stil staat en daar hebben de PSV-spelers ook geen last van, dus zeik gerust door over het niet aantrekken van de extra verdediger in augustus.
Sommige mensen vinden nu eenmaal dat alleen diegenen in het stadion tellen. Hang mij daar niet op, doe ik ook niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ho ff kerel.
Dus je zegt dat ik geen echte PSV supporter ben omdat ik niet overal bij ben wat PSV betreft? Heb je er wel eens bij stil gestaan dat ik niet overal bij kan?
Misschien kwa financiën andere dingen aan me kop heb? Sure ik ben bij het kampioensfeest geweest maar daar hoef je niks te betalen he. Maar wedstrijden? Hoe goedkoop de kaarten ook zijn ik spaar het liever voor wat anders.
En als DAT mij geen supporter maakt is dat jou idiote gedachte. Maar ik BEN en BLIJF een echte PSV supporter. Ik ben gewoonweg kritisch.
ik mag toch verdomme wel kritiek hebben op de keuzes die in de top worden gemaakt, PSV is toch geen communitisch land?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als de club aangeeft dat het intern opgelost moet worden, er staan geen geldschieters maar eerder schuldeisers achter de deur, en je begint dan over een soort van Alex erbij halen ... dan ben je niet eens een echte, dan ben je eigenlijk geen supporter. Alhoewel dat een rekbaar begrip is. Echte supporter ben je per slot van rekening alleen als je overal bij bent. Dan lijkt me toch wel dat je de club liever in leven wilt houden. Ik kan me zo voorstellen dat een TT-supporter er verder niet bij stil staat en daar hebben de PSV-spelers ook geen last van, dus zeik gerust door over het niet aantrekken van de extra verdediger in augustus.
Ik weet niet hoor of je het helemaal door hebt, maar je praat jezelf behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden nu eenmaal dat alleen diegenen in het stadion tellen. Hang mij daar niet op, doe ik ook niet.
Kritisch zijn op de ploeg koop je in dit seizoen weinig voor. Als je kritisch naar de club wil zijn, pak dan de jaarcijfers en bekijk scouting, algemeen aankoopbeleid, jeugd, sponsoring etcetera. Dat zijn terreinen waar PSV het mogelijk wél beter kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |