Sure, go ahead! Mag idd wel een nieuwe!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef Brun0 het volgende:
TVP+ FiPo + tijd voor een nieuwe OP, iemand bezwaar als ik een nieuwe in elkaar zit?
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
@ Catch22:
Dus Fakkelteit is niet sterker/cooler/beter dan het album van Vanilla Ice
Dit is niet serieus toch?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:05 schreef De_Brandweer het volgende:
ik zet egwoon lekker puur kultuur weer op, voor die ekte ekte hiphop. en niet de 13 in een dozijn nummers van fakkelteit.
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Puur Kultuur klinkt net als Aap-o-theek....
Juist niet. Waar Aap-o-theek nog vette beats heeft, is 't bij Puur Kultuur echt om te huilen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Puur Kultuur klinkt net als Aap-o-theek....
Ik reageer op....quote:Op woensdag 26 september 2007 15:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Juist niet. Waar Aap-o-theek nog vette beats heeft, is 't bij Puur Kultuur echt om te huilen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:48 schreef arneaux het volgende:
Waarom zit je hier eigenlijk onder je brandweerkloon te posten, Jim?
Jim?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:48 schreef arneaux het volgende:
Waarom zit je hier eigenlijk onder je brandweerkloon te posten, Jim?
Tjah, ik ga wel ff heen denk ik. Wil Winne sowieso wel zien.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:40 schreef De_Brandweer het volgende:
salah edin. zal wel allemaal pauper publiek op afkomen. van die buitenlanders
Ik denk dat Ty en Sticks+Delic wel eerder komen. Nog even 't quoteje ter herinnering.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:13 schreef S-Two het volgende:
Ze komen alleen pas in december naar Groningen.
Zijn dus twee verschillende gigs.quote:Beste Koekje,
Er staat een show van Typhoon en Sticks gepland in Vera en daarnaast is er in december een show in de Oosterpoort.
Mvg,
Top-Notch
Oh ok, had ik door elkaar gehaald danquote:Op donderdag 27 september 2007 00:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Ty en Sticks+Delic wel eerder komen. Nog even 't quoteje ter herinnering.
[..]
Zijn dus twee verschillende gigs.
Die 'freestyle' deed hij elke keerquote:Op donderdag 27 september 2007 08:52 schreef Brun0 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fhyef958aTw
Hier was Sticks al Fakkelteit tracks aant freestylendacht al wat klinkt het bekend
Vond zijn optreden op Lowlands niet echt goedquote:Op woensdag 26 september 2007 23:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Winne is live leuk. Ik heb hem 2 maal gezien. 1 keer als voorprogramma van zwolle in de tivoli. Was wel aardig, kende toen nog niet veel nummers van de beste man. En op lowlands zag ik hem live. Toen ging het maximaal los.
Ik zou het niet meer weten, ben toen knock-out weggedragenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:22 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Vond zijn optreden op Lowlands niet echt goed
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, ben toen knock-out weggedragen.
Hehe ja, die vond ik ook al vreselijke geil.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:39 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik vraag me af waarom Ty en sticks & delic niet naar Amsterdam komen.. Moet ik ze in Amstelveen gaan zien.
Iemand trouwens enig idee wat voor trui sticks aan heeft op de top-notch pagina? Die banner bovenaan, komt ie af en toe voorbij, met een hoodie met van die Delfts blauwe wandtegeltjes. Die is echt te bruut, wil ik ook!
Dies al heel oud, eigenlijk vond ik die diss wel vetquote:Op donderdag 27 september 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zLr_rsssQ-0&mode=related&search=
What the fuck. Veel slechter kan een tekst toch niet worden? Schitterend.
Liever niet!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Ordinair het volgende:
Trouwens, wanneer komt James weer eens met een eigen track of iets dergelijks..?
Op het laatst rapt ie ook "wijdverspreid" en zegt dat dat Opgeduveld-shit is. In dat interview op State geeft hij ook al aan dat Duvel shit van Opgeduveld op Puur Kultuur heeft gebruikt. Dat zal dus met wijdverspreid iig wel het geval zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:52 schreef Brun0 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fhyef958aTw
Hier was Sticks al Fakkelteit tracks aant freestylendacht al wat klinkt het bekend
Eens. Ik begin hem ook steeds toffer te wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:38 schreef Cubewoods het volgende:
Na een tijdje luisteren is Fakkelteit, toch weer heel dope aan het worden. Moest er even inkomen zoals meestal met Opgezwolle albums, maar nu luister ik hem wel nonstop
Fakkel Brigadiers![]()
go ahead roepen in een opgeZWOLLEtopic is altijd een beetje pijnlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sure, go ahead! Mag idd wel een nieuwe!
Cliptechnisch natuurlijk niet echt denderend, maar wel een toffe Lowlands samenvatting.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:37 schreef Brownietje het volgende:
Nieuwe clip Typhoon - Brand Los
Ik moet zeggen dat ik me regelmatig kapot lach om deze diss.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
De lost rebels die opgezwolle proberen te dissen... dat is net zo iets als een eerstejaars theologie student die god probeert af te krakenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me regelmatig kapot lach om deze diss.
Vooral de diss naar Rico is lachen.
'Ze heeft een dikke reet met putten waarin je poffers kan bakken'
lol! Die zijn wel erg irri, zijn toch die 2 marrokaantjes ofzo die clips op youtube makenquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Joh, neem alles niet zo serieus joh. Youssef en Kamal is toch ook gewoon leuk....
ik las Jannesquote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Trouwens, wanneer komt James weer eens met een eigen track of iets dergelijks..?
dat was inderdaad ook wel een vrij kansloze opmerking. mocht je dan toch keihard dissen en het grove onfatsoen hebben door te zeggen dat je hoopt dat rico verongelukt (tering zeg! ik had echt zoiets van.. waar gaat t over.. en waar heeft hij dat aan verdiend door zoiets te roepen!!!), doe t dan ook goed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef fathank het volgende:
[..]
.
Volgens die trieste apen is Rico ook Pakistaan.
Palingroker uit Harderwijk toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:38 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat was inderdaad ook wel een vrij kansloze opmerking. mocht je dan toch keihard dissen en het grove onfatsoen hebben door te zeggen dat je hoopt dat rico verongelukt (tering zeg! ik had echt zoiets van.. waar gaat t over.. en waar heeft hij dat aan verdiend door zoiets te roepen!!!), doe t dan ook goed.
pakistaan haha.. elke randdebiel kan zien dat hij in ieder geval geen pakistaan is.
hoe komen jullie aan de agenda van de (solo) optredens van de leden van Opgezwolle. opgezwolle.nl is al maandenlang niet meer up-to-date en hiphopagenda.nl is ook niet volledig compleet. ben benieuwd!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:06 schreef arneaux het volgende:
Vanavond Ty en Sticks. Ben benieuwd of ze ook wat nummers van FT brengen.
Nee Sticks komt voor de katse kut meequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:06 schreef arneaux het volgende:
ik hoop idd de meeste FT tracks vanavond toch wel te horenquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee Sticks komt voor de katse kut mee.
Sticks rapt ook op een paar stukken van Ty mee op tussen Licht en Lucht, dus zo vanzelfsprekend is het niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee Sticks komt voor de katse kut mee.
Ik zag een pamflet hangen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:09 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan de agenda van de (solo) optredens van de leden van Opgezwolle. opgezwolle.nl is al maandenlang niet meer up-to-date en hiphopagenda.nl is ook niet volledig compleet. ben benieuwd!
www.podiuminfo.nl is vrij goed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:09 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan de agenda van de (solo) optredens van de leden van Opgezwolle. opgezwolle.nl is al maandenlang niet meer up-to-date en hiphopagenda.nl is ook niet volledig compleet. ben benieuwd!
ja, maar helaas staat typhoon er. en typhoon kan ik qua rapkwaliteiten niet bepaald waarderen. heb ik het er nog niet eens over dat daar phreako rico een groot gemis is. phreako is master! misschien nog wel meer dan sticks.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:18 schreef fathank het volgende:
26 oktokber staan ze in Doornroosje in Nijmegen, en deze knul is present
Volgensmij is dat gewoon de Tussen Licht en Lucht + Fakkelteit tour?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:06 schreef arneaux het volgende:
Zwaai even. Ik ben er ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:06 schreef arneaux het volgende:
Dat weet ik wel zeker ja!quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Volgensmij is dat gewoon de Tussen Licht en Lucht + Fakkelteit tour?
Das op een donderdag, komt me op zich niet heel goed uit. Maar heen gaan doe ik zekerquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:51 schreef Strooper het volgende:
Sticks & Typhoon staan nu ook op de agenda op de site van Vera.
1 november, zoals al eerder aangekondigd![]()
Rico doet op bijna alle nummers mee... Gisteren in de Mezz deed ie alleen het eerste nummer niet mee, daarna was ie niet van het podium te slaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:41 schreef ghizzer het volgende:
...ik blijf er bij. Zonder Rico mis je gewoon iets. is hetzelfde als in een auto zonder banden rijden. Het kan wel, maar het rijdt gewoon niet lekker.
Mezz zit toch in Breda? dat schijnt bijna net zo'n briljant poppodium te zijn als Hedon Zwolle.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Rico doet op bijna alle nummers mee... Gisteren in de Mezz deed ie alleen het eerste nummer niet mee, daarna was ie niet van het podium te slaan. Maar je hebt wel gelijk, je mist iets als ie niet mee doet.
Fantastisch avondje gisteren trouwens, Typhoon was echt briljant.
Ah juistem.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:46 schreef Stofje het volgende:
Yes, Mezz zit in Breda. Is vooral een erg moeilijk podium, gebeurt regelmatig dat het publiek nogal tam is of dat het maar halfvol is, maar dat was gisteren gelukkig niet het geval: Bijna uitverkocht en behoorlijk bewegelijk.
Voor Tussen Lucht en Licht vond ik Typhoon een irritante sta-in-de-weg bij optredens van Opgezwolle, maar Tussen Lucht en Licht is gewoon een fantastisch album geworden en ik moet zeggen dat Typhoon het live echt heel strak en goed bracht. Ik vond het vrij onverwacht dat het live zó goed was.
Second that. Ty kwam echt heel hard, dat viel me echt 100% mee. Tijdens Koning en Koninginnen ging ie-de-reen los, dat was echt superdope. tZelfde gebeurde toen Rico opkwam, dat was ook echt meesterlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Rico doet op bijna alle nummers mee... Gisteren in de Mezz deed ie alleen het eerste nummer niet mee, daarna was ie niet van het podium te slaan. Maar je hebt wel gelijk, je mist iets als ie niet mee doet.
Fantastisch avondje gisteren trouwens, Typhoon was echt briljant.
eindelijk iemand hiero die er net zo over denkt als ik.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:00 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben persoonlijk ook geen typhoon fan.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Das op een donderdag, komt me op zich niet heel goed uit. Maar heen gaan doe ik zeker.
Ik trok zijn album in eerste instantie ook niet echt, maar ik moet zeggen dat ie steeds fijner wordt naarmate je em vaker luisterdquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:00 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben persoonlijk ook geen typhoon fan.
Live klonkt het album helemaal dope. Net als FT trouwens, vind ik live een stuk beter klinker als op plaat.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:33 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik trok zijn album in eerste instantie ook niet echt, maar ik moet zeggen dat ie steeds fijner wordt naarmate je em vaker luisterd![]()
Eindigde op de grond?quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:55 schreef Brun0 het volgende:
jup was een geweldige show gisteren, bij Koning en Koninginnen eindigde ik wel op de grond lol!
Maar was echt ziek, Typhoon was echt waar de bom!
Live op LL vond ik 'm dan wel redelijk chill, vooral bumaye. Tof festivalnummer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:33 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik trok zijn album in eerste instantie ook niet echt, maar ik moet zeggen dat ie steeds fijner wordt naarmate je em vaker luisterd![]()
Ik stond iets te dicht in het midden, lekker springen maar ging net wat te ver dusja...quote:
ik ben al bezig, zorg dat ie klaar is voor deze vol isquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:32 schreef Ordinair het volgende:
Wie voelt zich geroepen?
Klein kritiekpuntje: het is gewoon Mezz ipv DE Mezzquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:01 schreef Stofje het volgende:
[spam]Mijn verslag van Typhoon/ Sticks+Rico in de Mezz staat op Podiuminfo.[/spam]
Ze spelen vast wel wat golden oldies.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:06 schreef Edwinuss het volgende:
WOOOO fakkelteit!! 24 nov LeeuwardenEn deze jongen is aanwezig, woon er praktisch naast!
Heb gelezen dat Typhoon mee komt, kan ik alleen maar nieuwe shit verwachten of krijg ik ook wat ander voer
voor mijn hoedenplank?
shit wat ben ik enthousiast![]()
![]()
In de Mezz nauwelijks hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ze spelen vast wel wat golden oldies.
Hamvraag kwam voorbij maar verders niks iddquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
In de Mezz nauwelijks hoor. Van Vloeistof alleen 'Sporen', van Eigen Wereld niks, van eerder werk weet ik het eerlijk gezegd niet. Volgens mij speelden ze verder alleen Fakkelteit.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Breek de tent af zouden ze eigenlijk altijd voorbij moeten laten komen!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:30 schreef arneaux het volgende:. Als je al die nummers had willen horen had je naar de Eigen Wereld tour moeten gaan.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:36 schreef arneaux het volgende:
Ah, dat bedoeld Sticks dus met, Gerrit staat vooraan tegenwoordig.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:47 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
ja het is wel zo al die mooiboys die opgezwolle opeens nextlevel vinden enzo.
Ik hoor het ook steeds meer in mijn vriendenkring ja. Zelfde geldt wel een beetje voor DuvelDuvel. Toen ik in het begin hun shirt aan had hoorde ik er nooit iemand over en nu hoor ik regelmatig "wie is ut". Mjah...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:47 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
ja het is wel zo al die mooiboys die opgezwolle opeens nextlevel vinden enzo.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik hoor het ook steeds meer in mijn vriendenkring ja. Zelfde geldt wel een beetje voor DuvelDuvel. Toen ik in het begin hun shirt aan had hoorde ik er nooit iemand over en nu hoor ik regelmatig "wie is ut". Mjah...
Onee, ik ook niet hoor. Alleen wel als mensen doen alsof ze ze nu ook al jaren kennen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet je, ik vind het niet eens nep als men fan wordt van Opgezwolle. Het enige waaraan ik me stoor zijn de pretenties. Dat ze Spuugdingen het dikste album vinden omdat het zo hoort enzo.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:18 schreef arneaux het volgende:
Ook erg dope. Conflict Diamonds van Kubus & Bang Bang.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:23 schreef Hellrazor het volgende:
Echt jammer dat er nooit instumentals worden uitgebracht![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die's gemaakt door een fan toch?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Had 'm ook al gezien bij een tvprogramma. Volgens mij bij iets van BNN.
Ook erg dope. Conflict Diamonds van Kubus & Bang Bang.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb alle instrumentals van Eigen Wereld en een hoop van Vloeistof.
idd dat is juist het mooie van delic dat het niet aalmaal simpel geloopte shit is, maar als je wat anders hebt meld het ffquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die geloopte zooi instrumentals noemen gaat me wat ver.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die geloopte zooi instrumentals noemen gaat me wat ver.
Rolling Stones doen toch ook klassiekers bij een nieuwe tour....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:30 schreef arneaux het volgende:. Als je al die nummers had willen horen had je naar de Eigen Wereld tour moeten gaan.
ja is ook wel een vet stuk, maar niet alles is vet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:46 schreef Edwinuss het volgende:
Rico is een held, Delic is een held
en ik zeg het publiekelijk, ben zelf ook niet onverdienstelijk
![]()
..en hoezo vind jij dat?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:57 schreef arneaux het volgende:
Het is al een keer over mij gezegd, maar ghizzer, je bent af en toe maar een vreemd mannetje.
check maar even hoe die teksten die ik hierboven hebt genoemd strookt met de beat. het is een forum waar een ieder ook z'n eigen mening neer mag zetten. je argumentering is dan ook van het niveau lik mijn behaarde bilnaad.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:19 schreef arneaux het volgende:
We kunnen de lyrics zelf ook wel horen. Bovendien slaat je kritiek als een lul op een drumstel en je eigen teksten, die dan als vergelijking zouden moeten dienen, snijden al helemaal geen hout.
Je mag zeker je mening geven. Alleen je bent al eerder uitgelachen om je kansloze raps. En dat wilde ik graag nog een keer doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:31 schreef ghizzer het volgende:
[..]
check maar even hoe die teksten die ik hierboven hebt genoemd strookt met de beat. het is een forum waar een ieder ook z'n eigen mening neer mag zetten. je argumentering is dan ook van het niveau lik mijn behaarde bilnaad.
Hahaha. Randdebiel.quote:maar goed, om toch maar even jouw kritiek een halt toe te roepen. ik gok zo'n beetje dat je homo bent, naast Kubus ook houdt van het werk van BangBang en dat je elke dag fier door het lokale centrum loopt om je kale en betatoeerde balzak aan het winkelend publiek te tonen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:47 schreef arneaux het volgende:
Je mag zeker je mening geven. Alleen je bent al eerder uitgelachen om je kansloze raps. En dat wilde ik graag nog een keer doen.
[..]
voor randdebiel doe ik t niet. je praat poep en bovendien oppervlakkig. ga maar weer fijn naar bangbang luisteren. wanneer je wat meer inhoud hebt en ook nog een eigen mening ga ik heel misschien wel je posts hier lezen.quote:Hahaha. Randdebiel.
anders ga jij je even ontzettend aanstellen ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:19 schreef arneaux het volgende:
We kunnen de lyrics zelf ook wel horen. Bovendien slaat je kritiek als een lul op een drumstel en je eigen teksten, die dan als vergelijking zouden moeten dienen, snijden al helemaal geen hout.
Freten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:01 schreef arneaux het volgende:
zodat de honden ervan kunnen freten.
Wegwezen nou.
eej klein blaag, freten is met een v, je weet wel, de v van vreten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:01 schreef arneaux het volgende:
Wat ijl je nou heel de tijd over Kubus en BangBang? En ik ben homo omdat ik dat luister? En daarbovenop ook nog oppervlakkig?
Jongetje, ga jij nou maar in een hoekje zitten. Hier praten volwassenen en kinderen mogen hun bek houden. Weet je, ik zal het je sterker vertellen. Ik hoop dat je aan stukken gesneden wordt, om vervolgens op de Albert Kuyp gegooid te worden, zodat de honden ervan kunnen freten.
Wegwezen nou.
nogmaals ga ik m quoten, zodat iedereen kan zien hoe hoogstaand jouw posts zijn en hoe sympathiek jij wel niet bent.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:01 schreef arneaux het volgende:
Wat ijl je nou heel de tijd over Kubus en BangBang? En ik ben homo omdat ik dat luister? En daarbovenop ook nog oppervlakkig?
Jongetje, ga jij nou maar in een hoekje zitten. Hier praten volwassenen en kinderen mogen hun bek houden. Weet je, ik zal het je sterker vertellen. Ik hoop dat je aan stukken gesneden wordt, om vervolgens op de Albert Kuyp gegooid te worden, zodat de honden ervan kunnen freten.
Wegwezen nou.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:07 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nogmaals ga ik m quoten, zodat iedereen kan zien hoe hoogstaand jouw posts zijn en hoe sympathiek jij wel niet bent.
het was echt 1 van de slechteete diszzes ooooid manquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:07 schreef arneaux het volgende:
O jee. Daar is Kokkie.
Ik zit hier niet voor de Pulitzer-prijs.quote:
Zie het antwoord wat Kokkie heeft gekregen, Peppie. Maar als we er tóch moeilijk over gaan doen. Het is kleine blaag.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:05 schreef ghizzer het volgende:
[..]
eej klein blaag, freten is met een v, je weet wel, de v van vreten.
Hmm. Mij betichten van oppervlakkigheid en dan zelf met zon post komen. Contradictie in terminus?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:07 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nogmaals ga ik m quoten, zodat iedereen kan zien hoe hoogstaand jouw posts zijn en hoe sympathiek jij wel niet bent.
Ik vind die quotes van Fakkelteit ook niks toevoegen aan het topic.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
anders ga jij je even ontzettend aanstellen ofzo![]()
..en het is Albert Cuyp.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:10 schreef arneaux het volgende:
Zie het antwoord wat Kokkie heeft gekregen, Peppie. Maar als we er tóch moeilijk over gaan doen. Het is kleine blaag.
[..]
ik laat mij niet afbluffen door iemand met de meest vreselijke verwensingen, de oppervlakkigheid als van een koekenpan zonder rand. hopelijk ben je irl anders of post je in ieder geval niet vaker dit soort teksten. kans dat je een keer de verkeerde tegenkomt acht ik vrij groot in het geval je dat wel doet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:20 schreef arneaux het volgende:
Je hebt duidelijk de strekking van de post niet begrepen.
Verassend.
akkoord. had gehoopt op wat meer diepgang. dat kan bv. d.m.v. quotes van punchlines. het is nu allemaal zo enorm oppervlakkig. het gaat alleen maar over wanneer sticks optreedt, of typhoon er bij was en hoe vet ze wel niet waren. eigenlijk een beetje om moe van te worden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan dat offtopic gezeik afgelopen zijn? Net als het nutteloos quoten van lines...
dat gaat hier moeilijk. voor dat je t door hebt, heb je al weer iets verkeerds gemeld hier en wordt er al door een bepaald iemand hier gewenst dat je de meest verschrikkelijke dingen moet doorstaan en dat je door de honden wordt opgevroten. toch wel jammer dat dat nou juist in een Opgezwolletopic dat soort dingen vermeld moeten worden. denk dan ook maar dat ik me hier niet langer bevind.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als je het diepgang wil geven begin dan een discussie over de liedjes. Dat doe je niet door lines te quoten, maar door te zeggen wat je wel, of juist niet goed vindt aan een liedje.
So spit it!
Kom op nou, niet zo aanstellen he?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:27 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat gaat hier moeilijk. voor dat je t door hebt, heb je al weer iets verkeerds gemeld hier en wordt er al door een bepaald iemand hier gewensd dat je de meest verschrikkelijke dingen doorstaat en dat je door de honden wordt opgevroten. toch wel jammer dat dat nou juist in een Opgezwolletopic dat soort dingen vermeld moeten worden. denk dan ook maar dat ik me hier niet langer bevind.
desalniettemin hoop ik op een mooi vervolg van de posts en nog een fantastische reeks nieuwe albums en een vervolg aan dit topic.
de manier waarop staat mij totaal niet aan. mensen de (meest vreselijke) dood toewensen (notabene omdat iemand niet helemaal volgens de ander de juiste invulling aan een topic geeft) vind ik wel het laagste wat je kunt doen. onder welke voorwaarde dan ook. maar nogmaals.. let's go on topic. ik ben hier weg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Kom op nou, niet zo aanstellen he?
Je hebt geen discussie opgestart, je was alleen maar als een kip zonder kop lines aan het quoten en dat ging inderdaad nergens over. Daar zegt iemand wat van en dan ben jij meteen in je kruis getast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
Ten tweede,quote:Sjeezus, wat een gezeik. Ghizzer wees eens niet zo snel op je pik getrapt. Als je graag lines wil bespreken die je niet tof doet doe dat dan op een fatsoenlijke manier. Je zet jezelf tegenstrijdig neer door rare lines te droppen en vervolgens line's van rico te posten en ze matig te noemen. Je mag uiteraard alles zelf weten maar het is niet zo apart dat je dan tegengas krijgt.
De eerste keer dat ik 't album hoorde zat ik echt van, dámn wat vet. Ondertussen skip ik alweer nummers door. Houdbaarheidsdatum lijkt wel gekrompen. Al had ik dat met Eigen Wereld ook al, Vloeistof heb ik echt grijsgedraaid daarentegen. Daarop kan ik ook geen nummers vinden die ik echt niet tof vind. In tegenstelling tot de nieuwere releases.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:03 schreef Chrishop het volgende:
Verder ben ik van mening dat ik Fakkelteit op dit moment niet tof vind. Sommige platen zijn tof (met als hoogtepunt Ga) maar ik mis de sfeertjes. Ik mis de zweverigheid en frisse kijk (van iemand die zich gedraagt alsof hij zich helemaal niet in het hiphop wereldje begeeft) van Rico en de daarbij behorende concepten. Ook vind ik de producties een soort van Delic light beats, kan horen dat ze van hem zijn maar er zit minder diepgang in. Waar ik eerder na 4 maand aandacht luisteren nog steeds nieuwe bliepjes en FX hoorde heb ik het idee dat ik nu veelal meer van hetzelfde hoor.
Is er iemand die mij kan verlichten of zijn er mensen het met me eens.
Dat heb ik dus ook een beetje.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:18 schreef Stofje het volgende:
ik kan er zelf de vinger niet echt op leggen.
Dat is FLINK balen, ze komen pas op 24 november hier, wanneer komen de kaarten beschikbaar dan ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn ze verdomme uitverkocht op de 26e in Nijmegen... gdvdmm
Godverdomme! Ik wilde vorige week al bestellen, maar ik moest wachten op iemand die mee wilde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn ze verdomme uitverkocht op de 26e in Nijmegen... gdvdmm
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
Beetje google:
http://www.poppodiumromein.nl/agenda.php?id=63
onderaan kun je bestellen dacht ik...
Bedankt man!
Plus de discussie over Fakkelteit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja iemand enig idee wat die sample is aan het eind van Broodje aap? Dat van:"Doe je handen in je haar"
Nou vanochtend wist ik het niet en nu nog steeds niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Plus de discussie over Fakkelteit?
Hmmm... ik vind het een slecht en niets-zeggend stukjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:08 schreef ghizzer het volgende:
vandaag nog wel een aardig stukje in gratis krant Dag. zie daarvoor ook dag.nl en dan zoeken op "Fakkelteit".
bijzonder is het ook niet maar digitaal op de website staat er een heel aardig filmpje bij. zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:28 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hmmm... ik vind het een slecht en niets-zeggend stukje
Second that.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:43 schreef Stofje het volgende:
Die tekst is echt heeeeeeeel erg slecht inderdaad. Dat filmpje is leuk!
Dat filmpje ken ik inderdaad ja. Die was een paar dagen geleden op tv, weet zo niet bij welk programma dat wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:30 schreef ghizzer het volgende:
[..]
bijzonder is het ook niet maar digitaal op de website staat er een heel aardig filmpje bij. zeker de moeite waard.
Normaal gesproken een ongelofelijk kutprogramma, trouwens. Dit filmpje is best aardig hoor, maar over het algemeen wordt er voornamelijk zeikmuziek behandeld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:35 schreef arneaux het volgende:
Urbannn ofzoiets, van BNN.
check: http://chunyin.hyves.nlquote:Op donderdag 27 september 2007 12:39 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik vraag me af waarom Ty en sticks & delic niet naar Amsterdam komen.. Moet ik ze in Amstelveen gaan zien.
Iemand trouwens enig idee wat voor trui sticks aan heeft op de top-notch pagina? Die banner bovenaan, komt ie af en toe voorbij, met een hoodie met van die Delfts blauwe wandtegeltjes. Die is echt te bruut, wil ik ook!
Voor Vera? Die gaan 17 Oktober pas in de vvk, wel even in de gaten houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:57 schreef S-Two het volgende:
Hmmsz.. dan moet ik deze week ook maar even kaarten gaan scoren. Wel kut dat het nu zo snel gaat met die verkopen.
Dat nummer Terror. Zou je mij een kunnen PM'en over waar ik die mp3 zou kunnen aanschaffen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
nou ghizzer, noem je meteen het slechste nummer van Salah...
Ik zou er Terror van Metz&Steen en Buitenwesten van Kubus & Duvel sowieso op zetten.
Als eens ff denken wat nog meer...
Het is de bedoeling dat hij nederhop leuk gaat vinden...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:57 schreef ghizzer het volgende:
Extince - Viervoeters
Extince - Spraakwater
Salah Edin - Vrouw Is Een Bitch
Spookrijders - Klokkenluiders
als ik heel eerlijk moet zijn vind ik die lijst die je hebt opgesteld over het algemeen ook niet heel boeiend, dus dacht dat dit er wel iets aan toe kon voegen. misschien moet je het anders in de hoek van kempi gaan zoeken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat hij nederhop leuk gaat vinden...
3 van de 4 zijn niet acceptabel.
noooo tan2 erge dissquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:02 schreef ghizzer het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk moet zijn vind ik die lijst die je hebt opgesteld over het algemeen ook niet heel boeiend, dus dacht dat dit er wel iets aan toe kon voegen. misschien moet je het anders in de hoek van kempi gaan zoeken.
Die lijst is wel een afspeigeling van hedendaagse nederhop. Commerciele uitgesloten dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:02 schreef ghizzer het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk moet zijn vind ik die lijst die je hebt opgesteld over het algemeen ook niet heel boeiend, dus dacht dat dit er wel iets aan toe kon voegen. misschien moet je het anders in de hoek van kempi gaan zoeken.
Dan neem je je CD'tjes in elkaar draaien wel heel serieus. Als je je broertje graag goeie NLhiphop wil laten luisteren dan skip je nino, kempi en salah maar pass je hem Extince, Zwolle, Klokkenluiders, Duvel etc.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die lijst is wel een afspeigeling van hedendaagse nederhop. Commerciele uitgesloten dan.
Kempi kan er inderdaad nog bij en heel misschien Willy Wartaal, omdat hij zo leuk Villa Live doet.
Wat is er overigens niet boeiend aan mij lijst? Als jij een betere lijst kunt maken.
Jij noemt 4 nummers op, waarvan 2 van dezelfde artiest. de bedoeling is om te laten zien wat de scene te bieden heeft.
En nou ben ik t een keer met jou eens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:46 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dan neem je je CD'tjes in elkaar draaien wel heel serieus. Als je je broertje graag goeie NLhiphop wil laten luisteren dan skip je nino, kempi en salah maar pass je hem Extince, Zwolle, Klokkenluiders, Duvel etc.
Neuqen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
En nou ben ik t een keer met jou eens.
Ben het gedeeltelijk met je eens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:46 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dan neem je je CD'tjes in elkaar draaien wel heel serieus. Als je je broertje graag goeie NLhiphop wil laten luisteren dan skip je nino, kempi en salah maar pass je hem Extince, Zwolle, Klokkenluiders, Duvel etc.
Je kan zijn muziek en het ding dat hij doet misschien kut vinden, maar het is gewoon een zeer goede MC...quote:
Ok, moet ik dan direct maar even halen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Voor Vera? Die gaan 17 Oktober pas in de vvk, wel even in de gaten houden.
Nee je bent geslaagd in wat je wou, een beeld schetsen van de hedendaagse hiphop zoals die bekend is. Kwaliteit is alleen anders. Als iemand NL hiphop wil horen zou ik Appa, Kubus ft. RFX, Salah Edin, Spacekees en Wudstik weglaten maar dat is mijn mening, voor deze traks zijn veel betere te vinden. Maar het is jou lijstje uiteraardquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ben het gedeeltelijk met je eens.
1. Mijn lijst bevat op Salah na geen van de namen die jij weg zou laten.
2. Klokkenluiders vind ik nou niet echt goed.
Heb je nog toevoegingen voor mijn lijst?
Ja maar Opgezwolle kent Extince en die heeft weer beef gehad met brainpower dus indirect is dit on-topicquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:47 schreef ghizzer het volgende:
hey ho es effe. dit is toch een opgezwolle-topic?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:24 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja maar Opgezwolle kent Extince en die heeft weer beef gehad met brainpower dus indirect is dit on-topic. Verder is leuke slowchat altijd beter dan het gezeik.
.
Sterker nog, Sticks, rapper op Fakkelteit, ziet Extince als voorbeeld qua flow. Dus idd, indirect on-topic.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:24 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja maar Opgezwolle kent Extince en die heeft weer beef gehad met brainpower dus indirect is dit on-topic. Verder is leuke slowchat altijd beter dan het gezeik.
.
Echt??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:21 schreef Brownietje het volgende:
en hoe heeft deze Sticks-persoon / dat Fakkelteit-ding iets te maken met Opgezwolle?
Oh wacht. gaat het hier niet gewoon over alle nederlandstalige hiphop?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:21 schreef Brownietje het volgende:
en hoe heeft deze Sticks-persoon / dat Fakkelteit-ding iets te maken met Opgezwolle?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:21 schreef Brownietje het volgende:
Maar geef eens tips dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:40 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Nee je bent geslaagd in wat je wou, een beeld schetsen van de hedendaagse hiphop zoals die bekend is. Kwaliteit is alleen anders. Als iemand NL hiphop wil horen zou ik Appa, Kubus ft. RFX, Salah Edin, Spacekees en Wudstik weglaten maar dat is mijn mening, voor deze traks zijn veel betere te vinden. Maar het is jou lijstje uiteraard.
*Proest*quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:21 schreef Brownietje het volgende:
Kan je wel tips geven maar het gaat om een gebrand cd'tje met de muziek die jij vind dattie moet horen no big deal. Ben alleen vrij kieskeurig als het op NL hiphop aankomt. Ieder z'n eigen meuk ieder zn eigen stijl tochquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar geef eens tips dan.
Overigens vind ik persoonlijk Kubus ft. RFX een van de betere nummers. Zelden zo'n dikke beat gehoord. Die brug klapt echt hard erin.
Anders PM me er effe over.
alleen thc & uniq mwah (en van raymzter & brain zou ik andere tracks nemen)quote:15. Osdorp Posse - Moordenaars (Osdorp Stijl)
14. Typhoon - Zo niet mij (Tussen Licht & Lucht)
13. THC - Ballen tot we vallen (Art. 140)
12. Brainpower - De Vierde Kaart (Door Merg & Brain)
11. U-Niq - Klein Klein Jongetjes (Rotterdam)
10. De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt?! (Parels voor de Zwijnen)
9. Raymzter - Kut-Marokkanen??! (Rayalistisch)
8. Extince - De Avonturen van de Exter-O-Naldus (Vitamine E)
7. Kubus - Koppensnellers (Buitenwesten)
6. Osdorp Posse - Godvoordomme (Afslag Osdorp)
5. Jiggy Dje - Blauw Bloed (Noah's Ark)
4. Duvelduvel - Wie Is Ut? (Aap-O-Theek)
3. Opgezwolle - Het Verre Oosten (Vloeistof)
2. Opgezwolle - Hoedeplank (Eigen Wereld)
1. Extince - Spraakwater (Binnenlandse Funk)
Twee nummers van de OP in het lijstje en niet eens 'de goeie in het vloeien'quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:22 schreef Brownietje het volgende:
De nieuwe revu heeft laatst een top 15 gemaakt .
Dat is wel een aardig begin.
[..]
alleen thc & uniq mwah (en van raymzter & brain zou ik andere tracks nemen)
oh en voor alle gerrit-reacties
Ik merk dat in het centrale hiphop-topic ook wel regelmatig ja. Doe er zelf vast ook wel af en toe aan mee, en eigenlijk is het best wel sneu ja. Dat groepen mainstream worden is op zich niet zo'n probleem. Wat ik alleen wel jammer vind is dat optredens nu bijvoorbeeld in veel grotere zalen zijn, terwijl ik vind dat ze in een kleine zaal juist meer tot hun recht komen (nu treedt zwolle gelukkig ook nog wel regelmatig op in kleine tenten). Maar voor de rest, dat er wat meer aandacht voor ze komt is geen enkel probleem, als ze maar gewoon op dezelfde manier doorgaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:55 schreef Stofje het volgende:
Blijft toch altijd best grappig. Vrienden van me waren vroeger altijd fan van Osdorp Posse. Ikzelf vond dat dus helemaal niks. Maar die hadden het ook vaak over échte hiphop en échte fans en meelopers. Ze waren er trots op dat ze die stroming ontdekt hadden en vonden mensen die de OP later ontdekten (bijvoorbeeld na het hitje Origineel Amsterdams, of bijvoorbeeld na Bubbelbad van Def P en de Beatbusters) ook al meelopers. Een beetje hetzelfde dus wat je hier in dit topic af en toe proeft.
1 november.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
En even over Fakkelteit. Voelde hem in het begin nog niet echt, maar luister hem nu toch wel behoorlijk vaak. Vooral Water/Vuur met Jawat is echt vet. Heb echt zin in 2 november (Sticks en Ty in de Vera), alleen jammer dat Jawattus waarschijnlijk niet meekomt.
Ik ben slecht met dataquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:11 schreef arneaux het volgende:
Teun, je bent een kneus.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:21 schreef De_Brandweer het volgende:
vanavond naar sticks en ty in tivoli. holee. hopenlijk doet sticks niet veel nummers van fakkelteit want ik vind het een aknkercd.
Spaanse Vlieg vind ik persoonlijk een van de slechtste nummers van het album...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:41 schreef Maisnon het volgende:
Damn, luister nu Fakkelteit voor 't eerst , ik vind het vet. Vooral Spaanse Vlieg!
Het is niet voor niks de "tussen licht en lucht en fakkelteit" tourquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:21 schreef De_Brandweer het volgende:
vanavond naar sticks en ty in tivoli. holee. hopenlijk doet sticks niet veel nummers van fakkelteit want ik vind het een aknkercd.
Ik had toen ongeveer 3 nummers achter de rug denk ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:41 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Spaanse Vlieg vind ik persoonlijk een van de slechtste nummers van het album...
Wie was er dan in zijn plaats?quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:53 schreef De_Brandweer het volgende:
tour voor het album van sticks en delic. en delic was er niet eens bij.
Delic is een held, geniaal hoe hij altijd achter de draaitafels staat. Peuk op de lip, flessen wijn en whiskey erbijquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:43 schreef De_Brandweer het volgende:
1 of andere onbekende gozert, dj amt ofzo. was wel jammer, want delic is een baas.
De keren dat ik 'm zag zooppie gewoon bier.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Delic is een held, geniaal hoe hij altijd achter de draaitafels staat. Peuk op de lip, flessen wijn en whiskey erbij
Pete Philly was hier ook. Ben er maar niet heengegaan, zn nieuwe album vink maar ruk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:51 schreef S-Two het volgende:
Zoooooooo, 23 november Duvel in de Simplon. En 1 november Sticks en Typhoon in de Vera. En daarnaast ook nog binnenkort Winne, Salah Edin en Pete Philly. CHILL.
Zal uiteindelijk wel weer April worden ofzo, maar mooi dat 'ie af is. Kijk er wel naar uit.quote:Pie n Mash is af en gemasterd en wat is die vet geworden!
hahaha.
Nog ff wachten.
Januari in de winkel!
MVG, KUBUS
bron
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:32 schreef fathank het volgende:
Gister naar Sticks en Typhoon geweest in Doornroosje in Nijmegen, was weer een dope show. Helaas het laatste stuk moeten missen omdat we de trein moesten halen
35 kilometer fietsen zekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:23 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Gewoon met de fiets gaan dan. Of wachten op de ochtendtrein
35 kilometer valt toch wel mee...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
35 kilometer fietsen zeker. En wachten op de ochtendtrein heb ik 1 keer gedaan, maar ik voelde me net een landloper
Alsof ik niks beters te doen heb op vrijdagavondquote:
mietjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof ik niks beters te doen heb op vrijdagavond. En met deze temperaturen is t ook niet echt aangenaam fietsen..
dat denk ik ook niet. het is op t moment 's nachts behoorlijk fris (en ik kan het weten ivm mn werk).. en 35 km. fietsen na een mooie avond lijkt me bovendien niet relaxt. zelf zou ik gewoon (indien mogelijk) met de auto zijn gegaan en als dat niet kon, zou ik gewoon thuis zijn gebleven. voor het zingen de kerk uit heb ik t niet zo op. tenzij het gewoon echt geen fuck aan is.. ben ook erg blij dat ik op 1 september direct na het optreden van Opgezwolle weg ben gegaan. Was helemaal top en supervet.. op t hoogtepunt stoppen, want heb later vernomen (oa van videobeelden) dat Kubus en BangBang geen reet aan was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:02 schreef arneaux het volgende:
Allemaal helden die wel even 35 kilometer zouden fietsen. Ik geloof er geen zak van.
K heb in ieder geval wel typhoon helemaal gezien. Geweldig optreden, lekker publiek ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:36 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet. het is op t moment 's nachts behoorlijk fris (en ik kan het weten ivm mn werk).. en 35 km. fietsen na een mooie avond lijkt me bovendien niet relaxt. zelf zou ik gewoon (indien mogelijk) met de auto zijn gegaan en als dat niet kon, zou ik gewoon thuis zijn gebleven. voor het zingen de kerk uit heb ik t niet zo op. tenzij het gewoon echt geen fuck aan is.. ben ook erg blij dat ik op 1 september direct na het optreden van Opgezwolle weg ben gegaan. Was helemaal top en supervet.. op t hoogtepunt stoppen, want heb later vernomen (oa van videobeelden) dat Kubus en BangBang geen reet aan was.
En reed Veolia wel?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:32 schreef fathank het volgende:
Gister naar Sticks en Typhoon geweest in Doornroosje in Nijmegen, was weer een dope show. Helaas het laatste stuk moeten missen omdat we de trein moesten halen
Die heb ik uit voorzorg maar gemeden. Ben met de bus naar centraal gegaanquote:
Hoezo gedisst? Als iemand rico ophemelt is hjet stickert zelf welquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:51 schreef Strooper het volgende:
Was weer tof gister in de Vera.
Al werd Sticks licht gedisst toen het publiek 'Rico' scandeerde![]()
In de loop van de dag komt er waarschijnlijk een recensie van mij online.
Nouja gedisst is misschien niet helemaal het juiste woord. Maar ik zou als artiest toch wel een beetje balen als tijdens een concert jouw gastartiest wel wordt toegezongen, maar jijzelf niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Hoezo gedisst? Als iemand rico ophemelt is hjet stickert zelf wel.
Gister was hij anders wel gastartiest. Het was immers een concert van Typhoon en Sticks.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:25 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Rico nou niet echt een gastartiest. Hij is gewoon samen met Delic en Sticks Opgezwolle.
Was idd een toffe show ja. Kwam volgens mij iets te laat binnen (Typhoon was al begonnen). Vond hem een beetje matigjes beginnen, maar hij eindigde wel heel vet. Daarna Sticks en Rico en dat was gewoonweg weer top. Trouwens wel relaxed, ik was met zo'n meisje daarheen en al die geile boys laten die wel voor; stond dus praktisch vooraan terwijl we te laat binnenkwamen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:51 schreef Strooper het volgende:
Was weer tof gister in de Vera.
Al werd Sticks licht gedisst toen het publiek 'Rico' scandeerde![]()
In de loop van de dag komt er waarschijnlijk een recensie van mij online.
grappig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:00 schreef arneaux het volgende:
Loopt ze ook te zeiken over haar lichaam, terwijl ze nagenoeg perfect is?
Zeikstraalquote:
Pfff. Kan ik niet ergens in deze nieuwe template aanzetten dat ik jou reacties niet meer kan lezen?quote:
Jij bent vast een hele aardige, sociale jongen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:04 schreef De_Brandweer het volgende:
gewoon beetje naar voren lopen en mensen aan de kant duwen lukt makkelijk hoor.
wat gemeen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pfff. Kan ik niet ergens in deze nieuwe template aanzetten dat ik jou reacties niet meer kan lezen?
Hahaquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:00 schreef arneaux het volgende:
Loopt ze ook te zeiken over haar lichaam, terwijl ze nagenoeg perfect is?
en zoals stickie zegt: tegenwoordig staat gerrit vooraanquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:14 schreef broer het volgende:
[..]
Jij bent vast een hele aardige, sociale jongen.
Zo is het, en niet anders. Van die tjappies van een jaar of 17, longsleeve aan, en daar overheen een Fakkelteit shirt en zichzelf ontzettend hardcore fans vinden, maar ondertussen nog nooit een cd gekocht hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:51 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
en zoals stickie zegt: tegenwoordig staat gerrit vooraan![]()
Anti pit mietjes en andere mutsen die niet tegen een beetje fysieke onzin kunnen tijdens een optreden gaan beter achterin staan me dunkt. Rossen ftw.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:14 schreef broer het volgende:
[..]
Jij bent vast een hele aardige, sociale jongen.
Hmmsz.. als het niet zo duur is ga ik vast wel weer even kijken. Duvel staat binnenkort ook in de Simplon dacht ik. Heb hem een keer eerder live gezien en dat was niet super, maar ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb ze te vaak gezien denk ik. Was uiteraard wel goed gister.. maar geen top avond gehad. 22 December staan Opgezwolle, Ty, en Winne in de Oosterpoort trouwens, die sla ik ff over denk ik.
Sla 'k ook over, nieuwe album is kut, en live is 't niet heel boeiend.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:03 schreef S-Two het volgende:
Duvel staat binnenkort ook in de Simplon dacht ik. Heb hem een keer eerder live gezien en dat was niet super, maar ben wel benieuwd.
http://www.youtube.com/watch?v=pJ_mdej9vkoquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
BTW pitten bij Hip Hop
Als je echt een bikkel bent ga je pitten bij Sick of it All, of Soulfly, of wat hardcore acts. dan weet je pas wat moshen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |