Ik vind die quotes van Fakkelteit ook niks toevoegen aan het topic.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
anders ga jij je even ontzettend aanstellen ofzo![]()
..en het is Albert Cuyp.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:10 schreef arneaux het volgende:
Zie het antwoord wat Kokkie heeft gekregen, Peppie. Maar als we er tóch moeilijk over gaan doen. Het is kleine blaag.
[..]
ik laat mij niet afbluffen door iemand met de meest vreselijke verwensingen, de oppervlakkigheid als van een koekenpan zonder rand. hopelijk ben je irl anders of post je in ieder geval niet vaker dit soort teksten. kans dat je een keer de verkeerde tegenkomt acht ik vrij groot in het geval je dat wel doet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:20 schreef arneaux het volgende:
Je hebt duidelijk de strekking van de post niet begrepen.
Verassend.
akkoord. had gehoopt op wat meer diepgang. dat kan bv. d.m.v. quotes van punchlines. het is nu allemaal zo enorm oppervlakkig. het gaat alleen maar over wanneer sticks optreedt, of typhoon er bij was en hoe vet ze wel niet waren. eigenlijk een beetje om moe van te worden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan dat offtopic gezeik afgelopen zijn? Net als het nutteloos quoten van lines...
dat gaat hier moeilijk. voor dat je t door hebt, heb je al weer iets verkeerds gemeld hier en wordt er al door een bepaald iemand hier gewenst dat je de meest verschrikkelijke dingen moet doorstaan en dat je door de honden wordt opgevroten. toch wel jammer dat dat nou juist in een Opgezwolletopic dat soort dingen vermeld moeten worden. denk dan ook maar dat ik me hier niet langer bevind.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als je het diepgang wil geven begin dan een discussie over de liedjes. Dat doe je niet door lines te quoten, maar door te zeggen wat je wel, of juist niet goed vindt aan een liedje.
So spit it!
Kom op nou, niet zo aanstellen he?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:27 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat gaat hier moeilijk. voor dat je t door hebt, heb je al weer iets verkeerds gemeld hier en wordt er al door een bepaald iemand hier gewensd dat je de meest verschrikkelijke dingen doorstaat en dat je door de honden wordt opgevroten. toch wel jammer dat dat nou juist in een Opgezwolletopic dat soort dingen vermeld moeten worden. denk dan ook maar dat ik me hier niet langer bevind.
desalniettemin hoop ik op een mooi vervolg van de posts en nog een fantastische reeks nieuwe albums en een vervolg aan dit topic.
de manier waarop staat mij totaal niet aan. mensen de (meest vreselijke) dood toewensen (notabene omdat iemand niet helemaal volgens de ander de juiste invulling aan een topic geeft) vind ik wel het laagste wat je kunt doen. onder welke voorwaarde dan ook. maar nogmaals.. let's go on topic. ik ben hier weg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Kom op nou, niet zo aanstellen he?
Je hebt geen discussie opgestart, je was alleen maar als een kip zonder kop lines aan het quoten en dat ging inderdaad nergens over. Daar zegt iemand wat van en dan ben jij meteen in je kruis getast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
Ten tweede,quote:Sjeezus, wat een gezeik. Ghizzer wees eens niet zo snel op je pik getrapt. Als je graag lines wil bespreken die je niet tof doet doe dat dan op een fatsoenlijke manier. Je zet jezelf tegenstrijdig neer door rare lines te droppen en vervolgens line's van rico te posten en ze matig te noemen. Je mag uiteraard alles zelf weten maar het is niet zo apart dat je dan tegengas krijgt.
De eerste keer dat ik 't album hoorde zat ik echt van, dámn wat vet. Ondertussen skip ik alweer nummers door. Houdbaarheidsdatum lijkt wel gekrompen. Al had ik dat met Eigen Wereld ook al, Vloeistof heb ik echt grijsgedraaid daarentegen. Daarop kan ik ook geen nummers vinden die ik echt niet tof vind. In tegenstelling tot de nieuwere releases.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:03 schreef Chrishop het volgende:
Verder ben ik van mening dat ik Fakkelteit op dit moment niet tof vind. Sommige platen zijn tof (met als hoogtepunt Ga) maar ik mis de sfeertjes. Ik mis de zweverigheid en frisse kijk (van iemand die zich gedraagt alsof hij zich helemaal niet in het hiphop wereldje begeeft) van Rico en de daarbij behorende concepten. Ook vind ik de producties een soort van Delic light beats, kan horen dat ze van hem zijn maar er zit minder diepgang in. Waar ik eerder na 4 maand aandacht luisteren nog steeds nieuwe bliepjes en FX hoorde heb ik het idee dat ik nu veelal meer van hetzelfde hoor.
Is er iemand die mij kan verlichten of zijn er mensen het met me eens.
Dat heb ik dus ook een beetje.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:18 schreef Stofje het volgende:
ik kan er zelf de vinger niet echt op leggen.
Dat is FLINK balen, ze komen pas op 24 november hier, wanneer komen de kaarten beschikbaar dan ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn ze verdomme uitverkocht op de 26e in Nijmegen... gdvdmm
Godverdomme! Ik wilde vorige week al bestellen, maar ik moest wachten op iemand die mee wilde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn ze verdomme uitverkocht op de 26e in Nijmegen... gdvdmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |