abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53791768
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:04 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

anders ga jij je even ontzettend aanstellen ofzo
Ik vind die quotes van Fakkelteit ook niks toevoegen aan het topic.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:12:48 #152
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_53791782
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:07 schreef arneaux het volgende:
O jee. Daar is Kokkie.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_53791947
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:10 schreef arneaux het volgende:

Zie het antwoord wat Kokkie heeft gekregen, Peppie. Maar als we er tóch moeilijk over gaan doen. Het is kleine blaag.
[..]
..en het is Albert Cuyp.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:20:40 #154
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_53791984
Je hebt duidelijk de strekking van de post niet begrepen.

Verassend.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_53792103
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:20 schreef arneaux het volgende:
Je hebt duidelijk de strekking van de post niet begrepen.

Verassend.
ik laat mij niet afbluffen door iemand met de meest vreselijke verwensingen, de oppervlakkigheid als van een koekenpan zonder rand. hopelijk ben je irl anders of post je in ieder geval niet vaker dit soort teksten. kans dat je een keer de verkeerde tegenkomt acht ik vrij groot in het geval je dat wel doet.
pi_53792315
Kan dat offtopic gezeik afgelopen zijn? Net als het nutteloos quoten van lines...
pi_53792399
pi_53793024
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan dat offtopic gezeik afgelopen zijn? Net als het nutteloos quoten van lines...
akkoord. had gehoopt op wat meer diepgang. dat kan bv. d.m.v. quotes van punchlines. het is nu allemaal zo enorm oppervlakkig. het gaat alleen maar over wanneer sticks optreedt, of typhoon er bij was en hoe vet ze wel niet waren. eigenlijk een beetje om moe van te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door ghizzer op 08-10-2007 16:18:31 ]
pi_53793321
Als je het diepgang wil geven begin dan een discussie over de liedjes. Dat doe je niet door lines te quoten, maar door te zeggen wat je wel, of juist niet goed vindt aan een liedje.
So spit it!
pi_53793473
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als je het diepgang wil geven begin dan een discussie over de liedjes. Dat doe je niet door lines te quoten, maar door te zeggen wat je wel, of juist niet goed vindt aan een liedje.
So spit it!
dat gaat hier moeilijk. voor dat je t door hebt, heb je al weer iets verkeerds gemeld hier en wordt er al door een bepaald iemand hier gewenst dat je de meest verschrikkelijke dingen moet doorstaan en dat je door de honden wordt opgevroten. toch wel jammer dat dat nou juist in een Opgezwolletopic dat soort dingen vermeld moeten worden. denk dan ook maar dat ik me hier niet langer bevind.

desalniettemin hoop ik op een mooi vervolg van de posts en nog een fantastische reeks nieuwe albums en een vervolg aan dit topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door ghizzer op 08-10-2007 16:32:30 ]
pi_53793622
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:27 schreef ghizzer het volgende:

[..]

dat gaat hier moeilijk. voor dat je t door hebt, heb je al weer iets verkeerds gemeld hier en wordt er al door een bepaald iemand hier gewensd dat je de meest verschrikkelijke dingen doorstaat en dat je door de honden wordt opgevroten. toch wel jammer dat dat nou juist in een Opgezwolletopic dat soort dingen vermeld moeten worden. denk dan ook maar dat ik me hier niet langer bevind.

desalniettemin hoop ik op een mooi vervolg van de posts en nog een fantastische reeks nieuwe albums en een vervolg aan dit topic.
Kom op nou, niet zo aanstellen he?
Je hebt geen discussie opgestart, je was alleen maar als een kip zonder kop lines aan het quoten en dat ging inderdaad nergens over. Daar zegt iemand wat van en dan ben jij meteen in je kruis getast.
pi_53793740
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Kom op nou, niet zo aanstellen he?
Je hebt geen discussie opgestart, je was alleen maar als een kip zonder kop lines aan het quoten en dat ging inderdaad nergens over. Daar zegt iemand wat van en dan ben jij meteen in je kruis getast.
de manier waarop staat mij totaal niet aan. mensen de (meest vreselijke) dood toewensen (notabene omdat iemand niet helemaal volgens de ander de juiste invulling aan een topic geeft) vind ik wel het laagste wat je kunt doen. onder welke voorwaarde dan ook. maar nogmaals.. let's go on topic. ik ben hier weg.
  maandag 8 oktober 2007 @ 17:03:52 #163
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_53794206
Sjeezus, wat een gezeik. Ghizzer wees eens niet zo snel op je pik getrapt. Als je graag lines wil bespreken die je niet tof doet doe dat dan op een fatsoenlijke manier. Je zet jezelf tegenstrijdig neer door rare lines te droppen en vervolgens line's van rico te posten en ze matig te noemen. Je mag uiteraard alles zelf weten maar het is niet zo apart dat je dan tegengas krijgt.
Btw nooit verwacht dat ik het ooit in mn leven met Arneuax eens zou zijn . Het topic word een beetje net als de hedendaagse hiphop scene, moddergooien met doelstelling proberen het meest "echt" over te komen. Vrij jammer aangezien Opgezwolle dat nooit hoog in het vaandel gehad heeft. Wat nog meer jammer is is dat het "Zwolle ding" zo hip is geworden dat iedereen erin mee wil gaan. Maarja dat krijg je altijd als iets goed is en veel aandacht trekt.
Als ik dit topic vergelijk met bvb het sneakertopic is er niet zo'n groot verschil, er is een incrowd die het topic beheerst en er komen af en toe nieuwe gasten met posts die daar niet bij passen. Misschien zijn de posts van die nieuwe gasten wel niet zo passend maar er hoeft toch niet meteen overal over gezeken te worden. Bedoel gedraag je een beetje en houd je pik in je broek dan word er ook niet op getrapt.
Verder ben ik van mening dat ik Fakkelteit op dit moment niet tof vind. Sommige platen zijn tof (met als hoogtepunt Ga) maar ik mis de sfeertjes. Ik mis de zweverigheid en frisse kijk (van iemand die zich gedraagt alsof hij zich helemaal niet in het hiphop wereldje begeeft) van Rico en de daarbij behorende concepten. Ook vind ik de producties een soort van Delic light beats, kan horen dat ze van hem zijn maar er zit minder diepgang in. Waar ik eerder na 4 maand aandacht luisteren nog steeds nieuwe bliepjes en FX hoorde heb ik het idee dat ik nu veelal meer van hetzelfde hoor.
Is er iemand die mij kan verlichten of zijn er mensen het met me eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:53:05 #164
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53799119
Ten eerste,
quote:
Sjeezus, wat een gezeik. Ghizzer wees eens niet zo snel op je pik getrapt. Als je graag lines wil bespreken die je niet tof doet doe dat dan op een fatsoenlijke manier. Je zet jezelf tegenstrijdig neer door rare lines te droppen en vervolgens line's van rico te posten en ze matig te noemen. Je mag uiteraard alles zelf weten maar het is niet zo apart dat je dan tegengas krijgt.
Ten tweede,
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 17:03 schreef Chrishop het volgende:
Verder ben ik van mening dat ik Fakkelteit op dit moment niet tof vind. Sommige platen zijn tof (met als hoogtepunt Ga) maar ik mis de sfeertjes. Ik mis de zweverigheid en frisse kijk (van iemand die zich gedraagt alsof hij zich helemaal niet in het hiphop wereldje begeeft) van Rico en de daarbij behorende concepten. Ook vind ik de producties een soort van Delic light beats, kan horen dat ze van hem zijn maar er zit minder diepgang in. Waar ik eerder na 4 maand aandacht luisteren nog steeds nieuwe bliepjes en FX hoorde heb ik het idee dat ik nu veelal meer van hetzelfde hoor.
Is er iemand die mij kan verlichten of zijn er mensen het met me eens.
De eerste keer dat ik 't album hoorde zat ik echt van, dámn wat vet. Ondertussen skip ik alweer nummers door. Houdbaarheidsdatum lijkt wel gekrompen. Al had ik dat met Eigen Wereld ook al, Vloeistof heb ik echt grijsgedraaid daarentegen. Daarop kan ik ook geen nummers vinden die ik echt niet tof vind. In tegenstelling tot de nieuwere releases.
Komt denk ik gedeeltelijk omdat Delic's "nieuwe stijl" (is namelijk redelijk veranderd sinds Vloeistof), die je op Eigen Wereld hoort een beetje is doorgevoerd op Fakkelteit. Ook geen wonder natuurlijk aangezien die door elkaar heen geproduceerd zijn, maar ik had iets frissers verwacht, iets meer eigen (dus echt Sticks solosound ipv Eigen Wereld 1,5). Uiteraard een paar nummers als uitzondering.
Al met al is 't toch wel een lekker album.
pi_53799660
Die houdbaarheidsdatum herken ik wel. Ben erg snel uitgekeken op Fakkelteit, terwijl ik Eigen Wereld en Vloeistof eigenlijk nog steeds regelmatig draai. Het boeit nét niet, ik kan er zelf de vinger niet echt op leggen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 00:07:09 #166
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53803985
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 21:18 schreef Stofje het volgende:
ik kan er zelf de vinger niet echt op leggen.
Dat heb ik dus ook een beetje.
pi_53804005
Bij mij is het juist andersom: De houdbaarheidsdatum groeit nog steeds.

Toen ik het album net had gekocht, en het opzette.. dacht ik echt 'Eeuhm.. juist.... niet mijn geld waard geweest'.
Maar nu draai ik het album echt kapot, en skip eigenlijk geen een nummer meer.
Ik vindt het echt een superlekker album met als uitschieters 'Spaanse Vlieg', 'Broodje Aap', en 'Ga'.

De Tussen Licht en Lucht/Fakkelteit tour was/is trouwens echt vet!
Was afgelopen vrijdag in P3 te Purmerend, en wat een aangename verrassing: Op het kaartje stond Sticks en Typhoon + Special Guest, maar gewoon de hele Zwolse aanhang was mee, afgezien van Jawat
pi_53806178
allemaal lieve mensen hier.
pi_53807935
vandaag nog wel een aardig stukje in gratis krant Dag. zie daarvoor ook dag.nl en dan zoeken op "Fakkelteit".

[ Bericht 1% gewijzigd door ghizzer op 09-10-2007 10:17:26 ]
pi_53808544
Ik heb deze week voor het eerst Fakkelteit eruit gehaald.
Nu heb ik Puur Kultuur in mijn cd-speler gedaan. Ik vind Fakkelteit goed, maar nog steeds vind ik Eigen Wereld beter. Een nummer als Gekkenhuis mis ik nog een nummer waarbij ik denk:"Inderdaad daar leg je de vinger op de zere plek!" Een line als: "Op 5 mei brandt de fakkel voor de vrijheid, maar waar de fok is nou die vrijheid"
Het is meer een lange spit. Sticks zegt dat hij echt voor de teksten is gaan zitten, maar ik mis de boodschap.

Over Puur Kultuur:
Twee minpunten.
1. Kap nou eens met die collabo's met die wacke MC's Supah doet het redleijk, maar die gast op nummer 15 zorgt dat mijn skipvinger zijn werk doet.
2. Ik volg em soms niet. Als ik in de auto zit krijg ik wienig van de teksten mee. Dit komt IMHO door de verhouding beats en stemgeluid Opgezwolle kan ik in de auto wel gewoon volgen.
Verder blijft het een oke cd.
pi_53808706
Oh ja iemand enig idee wat die sample is aan het eind van Broodje aap? Dat van:"Doe je handen in je haar"
pi_53809086
Zijn ze verdomme uitverkocht op de 26e in Nijmegen... gdvdmm

Maarja ik moet zeggen dat ik Fakkelteit een zeer sterk album vindt. Water & Vuur, Weg Kwijt en Utopia als hoogtepunten, maar ik heb m nog niet genoeg geluisterd om echt goed commentaar te geven. Vanmiddag ook ff Puur Kultuur halen.

En Typhoon's album valt me ook echt honderd keer mee, ik heb hem ooit als opwarmer gezien voor Jawat! en toen stond ie me totaal niet aan, moet zeggen dat Tussen Licht en Lucht een heel sterk album is, maar net zoals Fakkelteit nog niet genoeg gehoord om een goed oordeel te vellen.

Nederhop is helemaal niet dood blijkt maar weer
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_53810165
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is FLINK balen, ze komen pas op 24 november hier, wanneer komen de kaarten beschikbaar dan ?
pi_53810418
Beetje google:

http://www.poppodiumromein.nl/agenda.php?id=63

onderaan kun je bestellen dacht ik...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:34:21 #175
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_53812722
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme! Ik wilde vorige week al bestellen, maar ik moest wachten op iemand die mee wilde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')