quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die geloopte zooi instrumentals noemen gaat me wat ver.
Rolling Stones doen toch ook klassiekers bij een nieuwe tour....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:30 schreef arneaux het volgende:. Als je al die nummers had willen horen had je naar de Eigen Wereld tour moeten gaan.
ja is ook wel een vet stuk, maar niet alles is vet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:46 schreef Edwinuss het volgende:
Rico is een held, Delic is een held
en ik zeg het publiekelijk, ben zelf ook niet onverdienstelijk
![]()
..en hoezo vind jij dat?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:57 schreef arneaux het volgende:
Het is al een keer over mij gezegd, maar ghizzer, je bent af en toe maar een vreemd mannetje.
check maar even hoe die teksten die ik hierboven hebt genoemd strookt met de beat. het is een forum waar een ieder ook z'n eigen mening neer mag zetten. je argumentering is dan ook van het niveau lik mijn behaarde bilnaad.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:19 schreef arneaux het volgende:
We kunnen de lyrics zelf ook wel horen. Bovendien slaat je kritiek als een lul op een drumstel en je eigen teksten, die dan als vergelijking zouden moeten dienen, snijden al helemaal geen hout.
Je mag zeker je mening geven. Alleen je bent al eerder uitgelachen om je kansloze raps. En dat wilde ik graag nog een keer doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:31 schreef ghizzer het volgende:
[..]
check maar even hoe die teksten die ik hierboven hebt genoemd strookt met de beat. het is een forum waar een ieder ook z'n eigen mening neer mag zetten. je argumentering is dan ook van het niveau lik mijn behaarde bilnaad.
Hahaha. Randdebiel.quote:maar goed, om toch maar even jouw kritiek een halt toe te roepen. ik gok zo'n beetje dat je homo bent, naast Kubus ook houdt van het werk van BangBang en dat je elke dag fier door het lokale centrum loopt om je kale en betatoeerde balzak aan het winkelend publiek te tonen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:47 schreef arneaux het volgende:
Je mag zeker je mening geven. Alleen je bent al eerder uitgelachen om je kansloze raps. En dat wilde ik graag nog een keer doen.
[..]
voor randdebiel doe ik t niet. je praat poep en bovendien oppervlakkig. ga maar weer fijn naar bangbang luisteren. wanneer je wat meer inhoud hebt en ook nog een eigen mening ga ik heel misschien wel je posts hier lezen.quote:Hahaha. Randdebiel.
anders ga jij je even ontzettend aanstellen ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:19 schreef arneaux het volgende:
We kunnen de lyrics zelf ook wel horen. Bovendien slaat je kritiek als een lul op een drumstel en je eigen teksten, die dan als vergelijking zouden moeten dienen, snijden al helemaal geen hout.
Freten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:01 schreef arneaux het volgende:
zodat de honden ervan kunnen freten.
Wegwezen nou.
eej klein blaag, freten is met een v, je weet wel, de v van vreten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:01 schreef arneaux het volgende:
Wat ijl je nou heel de tijd over Kubus en BangBang? En ik ben homo omdat ik dat luister? En daarbovenop ook nog oppervlakkig?
Jongetje, ga jij nou maar in een hoekje zitten. Hier praten volwassenen en kinderen mogen hun bek houden. Weet je, ik zal het je sterker vertellen. Ik hoop dat je aan stukken gesneden wordt, om vervolgens op de Albert Kuyp gegooid te worden, zodat de honden ervan kunnen freten.
Wegwezen nou.
nogmaals ga ik m quoten, zodat iedereen kan zien hoe hoogstaand jouw posts zijn en hoe sympathiek jij wel niet bent.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:01 schreef arneaux het volgende:
Wat ijl je nou heel de tijd over Kubus en BangBang? En ik ben homo omdat ik dat luister? En daarbovenop ook nog oppervlakkig?
Jongetje, ga jij nou maar in een hoekje zitten. Hier praten volwassenen en kinderen mogen hun bek houden. Weet je, ik zal het je sterker vertellen. Ik hoop dat je aan stukken gesneden wordt, om vervolgens op de Albert Kuyp gegooid te worden, zodat de honden ervan kunnen freten.
Wegwezen nou.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:07 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nogmaals ga ik m quoten, zodat iedereen kan zien hoe hoogstaand jouw posts zijn en hoe sympathiek jij wel niet bent.
het was echt 1 van de slechteete diszzes ooooid manquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:07 schreef arneaux het volgende:
O jee. Daar is Kokkie.
Ik zit hier niet voor de Pulitzer-prijs.quote:
Zie het antwoord wat Kokkie heeft gekregen, Peppie. Maar als we er tóch moeilijk over gaan doen. Het is kleine blaag.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:05 schreef ghizzer het volgende:
[..]
eej klein blaag, freten is met een v, je weet wel, de v van vreten.
Hmm. Mij betichten van oppervlakkigheid en dan zelf met zon post komen. Contradictie in terminus?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:07 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nogmaals ga ik m quoten, zodat iedereen kan zien hoe hoogstaand jouw posts zijn en hoe sympathiek jij wel niet bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |