Sure, go ahead! Mag idd wel een nieuwe!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef Brun0 het volgende:
TVP+ FiPo + tijd voor een nieuwe OP, iemand bezwaar als ik een nieuwe in elkaar zit?
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
@ Catch22:
Dus Fakkelteit is niet sterker/cooler/beter dan het album van Vanilla Ice
Dit is niet serieus toch?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:05 schreef De_Brandweer het volgende:
ik zet egwoon lekker puur kultuur weer op, voor die ekte ekte hiphop. en niet de 13 in een dozijn nummers van fakkelteit.
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Puur Kultuur klinkt net als Aap-o-theek....
Juist niet. Waar Aap-o-theek nog vette beats heeft, is 't bij Puur Kultuur echt om te huilen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Puur Kultuur klinkt net als Aap-o-theek....
Ik reageer op....quote:Op woensdag 26 september 2007 15:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Juist niet. Waar Aap-o-theek nog vette beats heeft, is 't bij Puur Kultuur echt om te huilen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:48 schreef arneaux het volgende:
Waarom zit je hier eigenlijk onder je brandweerkloon te posten, Jim?
Jim?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:48 schreef arneaux het volgende:
Waarom zit je hier eigenlijk onder je brandweerkloon te posten, Jim?
Tjah, ik ga wel ff heen denk ik. Wil Winne sowieso wel zien.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:40 schreef De_Brandweer het volgende:
salah edin. zal wel allemaal pauper publiek op afkomen. van die buitenlanders
Ik denk dat Ty en Sticks+Delic wel eerder komen. Nog even 't quoteje ter herinnering.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:13 schreef S-Two het volgende:
Ze komen alleen pas in december naar Groningen.
Zijn dus twee verschillende gigs.quote:Beste Koekje,
Er staat een show van Typhoon en Sticks gepland in Vera en daarnaast is er in december een show in de Oosterpoort.
Mvg,
Top-Notch
Oh ok, had ik door elkaar gehaald danquote:Op donderdag 27 september 2007 00:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Ty en Sticks+Delic wel eerder komen. Nog even 't quoteje ter herinnering.
[..]
Zijn dus twee verschillende gigs.
Die 'freestyle' deed hij elke keerquote:Op donderdag 27 september 2007 08:52 schreef Brun0 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fhyef958aTw
Hier was Sticks al Fakkelteit tracks aant freestylendacht al wat klinkt het bekend
Vond zijn optreden op Lowlands niet echt goedquote:Op woensdag 26 september 2007 23:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Winne is live leuk. Ik heb hem 2 maal gezien. 1 keer als voorprogramma van zwolle in de tivoli. Was wel aardig, kende toen nog niet veel nummers van de beste man. En op lowlands zag ik hem live. Toen ging het maximaal los.
Ik zou het niet meer weten, ben toen knock-out weggedragenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:22 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Vond zijn optreden op Lowlands niet echt goed
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, ben toen knock-out weggedragen.
Hehe ja, die vond ik ook al vreselijke geil.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:39 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik vraag me af waarom Ty en sticks & delic niet naar Amsterdam komen.. Moet ik ze in Amstelveen gaan zien.
Iemand trouwens enig idee wat voor trui sticks aan heeft op de top-notch pagina? Die banner bovenaan, komt ie af en toe voorbij, met een hoodie met van die Delfts blauwe wandtegeltjes. Die is echt te bruut, wil ik ook!
Dies al heel oud, eigenlijk vond ik die diss wel vetquote:Op donderdag 27 september 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zLr_rsssQ-0&mode=related&search=
What the fuck. Veel slechter kan een tekst toch niet worden? Schitterend.
Liever niet!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Ordinair het volgende:
Trouwens, wanneer komt James weer eens met een eigen track of iets dergelijks..?
Op het laatst rapt ie ook "wijdverspreid" en zegt dat dat Opgeduveld-shit is. In dat interview op State geeft hij ook al aan dat Duvel shit van Opgeduveld op Puur Kultuur heeft gebruikt. Dat zal dus met wijdverspreid iig wel het geval zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:52 schreef Brun0 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fhyef958aTw
Hier was Sticks al Fakkelteit tracks aant freestylendacht al wat klinkt het bekend
Eens. Ik begin hem ook steeds toffer te wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:38 schreef Cubewoods het volgende:
Na een tijdje luisteren is Fakkelteit, toch weer heel dope aan het worden. Moest er even inkomen zoals meestal met Opgezwolle albums, maar nu luister ik hem wel nonstop
Fakkel Brigadiers![]()
go ahead roepen in een opgeZWOLLEtopic is altijd een beetje pijnlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sure, go ahead! Mag idd wel een nieuwe!
Cliptechnisch natuurlijk niet echt denderend, maar wel een toffe Lowlands samenvatting.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:37 schreef Brownietje het volgende:
Nieuwe clip Typhoon - Brand Los
Ik moet zeggen dat ik me regelmatig kapot lach om deze diss.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
De lost rebels die opgezwolle proberen te dissen... dat is net zo iets als een eerstejaars theologie student die god probeert af te krakenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |