Oh ok, had ik door elkaar gehaald danquote:Op donderdag 27 september 2007 00:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Ty en Sticks+Delic wel eerder komen. Nog even 't quoteje ter herinnering.
[..]
Zijn dus twee verschillende gigs.
Die 'freestyle' deed hij elke keerquote:Op donderdag 27 september 2007 08:52 schreef Brun0 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fhyef958aTw
Hier was Sticks al Fakkelteit tracks aant freestylendacht al wat klinkt het bekend
Vond zijn optreden op Lowlands niet echt goedquote:Op woensdag 26 september 2007 23:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Winne is live leuk. Ik heb hem 2 maal gezien. 1 keer als voorprogramma van zwolle in de tivoli. Was wel aardig, kende toen nog niet veel nummers van de beste man. En op lowlands zag ik hem live. Toen ging het maximaal los.
Ik zou het niet meer weten, ben toen knock-out weggedragenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:22 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Vond zijn optreden op Lowlands niet echt goed
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, ben toen knock-out weggedragen.
Hehe ja, die vond ik ook al vreselijke geil.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:39 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik vraag me af waarom Ty en sticks & delic niet naar Amsterdam komen.. Moet ik ze in Amstelveen gaan zien.
Iemand trouwens enig idee wat voor trui sticks aan heeft op de top-notch pagina? Die banner bovenaan, komt ie af en toe voorbij, met een hoodie met van die Delfts blauwe wandtegeltjes. Die is echt te bruut, wil ik ook!
Dies al heel oud, eigenlijk vond ik die diss wel vetquote:Op donderdag 27 september 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zLr_rsssQ-0&mode=related&search=
What the fuck. Veel slechter kan een tekst toch niet worden? Schitterend.
Liever niet!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Ordinair het volgende:
Trouwens, wanneer komt James weer eens met een eigen track of iets dergelijks..?
Op het laatst rapt ie ook "wijdverspreid" en zegt dat dat Opgeduveld-shit is. In dat interview op State geeft hij ook al aan dat Duvel shit van Opgeduveld op Puur Kultuur heeft gebruikt. Dat zal dus met wijdverspreid iig wel het geval zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:52 schreef Brun0 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fhyef958aTw
Hier was Sticks al Fakkelteit tracks aant freestylendacht al wat klinkt het bekend
Eens. Ik begin hem ook steeds toffer te wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:38 schreef Cubewoods het volgende:
Na een tijdje luisteren is Fakkelteit, toch weer heel dope aan het worden. Moest er even inkomen zoals meestal met Opgezwolle albums, maar nu luister ik hem wel nonstop
Fakkel Brigadiers![]()
go ahead roepen in een opgeZWOLLEtopic is altijd een beetje pijnlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sure, go ahead! Mag idd wel een nieuwe!
Cliptechnisch natuurlijk niet echt denderend, maar wel een toffe Lowlands samenvatting.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:37 schreef Brownietje het volgende:
Nieuwe clip Typhoon - Brand Los
Ik moet zeggen dat ik me regelmatig kapot lach om deze diss.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
De lost rebels die opgezwolle proberen te dissen... dat is net zo iets als een eerstejaars theologie student die god probeert af te krakenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:36 schreef Stofje het volgende:
.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me regelmatig kapot lach om deze diss.
Vooral de diss naar Rico is lachen.
'Ze heeft een dikke reet met putten waarin je poffers kan bakken'
lol! Die zijn wel erg irri, zijn toch die 2 marrokaantjes ofzo die clips op youtube makenquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Joh, neem alles niet zo serieus joh. Youssef en Kamal is toch ook gewoon leuk....
ik las Jannesquote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Trouwens, wanneer komt James weer eens met een eigen track of iets dergelijks..?
dat was inderdaad ook wel een vrij kansloze opmerking. mocht je dan toch keihard dissen en het grove onfatsoen hebben door te zeggen dat je hoopt dat rico verongelukt (tering zeg! ik had echt zoiets van.. waar gaat t over.. en waar heeft hij dat aan verdiend door zoiets te roepen!!!), doe t dan ook goed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef fathank het volgende:
[..]
.
Volgens die trieste apen is Rico ook Pakistaan.
Palingroker uit Harderwijk toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:38 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat was inderdaad ook wel een vrij kansloze opmerking. mocht je dan toch keihard dissen en het grove onfatsoen hebben door te zeggen dat je hoopt dat rico verongelukt (tering zeg! ik had echt zoiets van.. waar gaat t over.. en waar heeft hij dat aan verdiend door zoiets te roepen!!!), doe t dan ook goed.
pakistaan haha.. elke randdebiel kan zien dat hij in ieder geval geen pakistaan is.
hoe komen jullie aan de agenda van de (solo) optredens van de leden van Opgezwolle. opgezwolle.nl is al maandenlang niet meer up-to-date en hiphopagenda.nl is ook niet volledig compleet. ben benieuwd!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:06 schreef arneaux het volgende:
Vanavond Ty en Sticks. Ben benieuwd of ze ook wat nummers van FT brengen.
Nee Sticks komt voor de katse kut meequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:06 schreef arneaux het volgende:
Vanavond Ty en Sticks. Ben benieuwd of ze ook wat nummers van FT brengen.
ik hoop idd de meeste FT tracks vanavond toch wel te horenquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee Sticks komt voor de katse kut mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |