quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
Beetje google:
http://www.poppodiumromein.nl/agenda.php?id=63
onderaan kun je bestellen dacht ik...
Bedankt man!
Plus de discussie over Fakkelteit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja iemand enig idee wat die sample is aan het eind van Broodje aap? Dat van:"Doe je handen in je haar"
Nou vanochtend wist ik het niet en nu nog steeds niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Plus de discussie over Fakkelteit?
Hmmm... ik vind het een slecht en niets-zeggend stukjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:08 schreef ghizzer het volgende:
vandaag nog wel een aardig stukje in gratis krant Dag. zie daarvoor ook dag.nl en dan zoeken op "Fakkelteit".
bijzonder is het ook niet maar digitaal op de website staat er een heel aardig filmpje bij. zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:28 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hmmm... ik vind het een slecht en niets-zeggend stukje
Second that.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:43 schreef Stofje het volgende:
Die tekst is echt heeeeeeeel erg slecht inderdaad. Dat filmpje is leuk!
Dat filmpje ken ik inderdaad ja. Die was een paar dagen geleden op tv, weet zo niet bij welk programma dat wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:30 schreef ghizzer het volgende:
[..]
bijzonder is het ook niet maar digitaal op de website staat er een heel aardig filmpje bij. zeker de moeite waard.
Normaal gesproken een ongelofelijk kutprogramma, trouwens. Dit filmpje is best aardig hoor, maar over het algemeen wordt er voornamelijk zeikmuziek behandeld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:35 schreef arneaux het volgende:
Urbannn ofzoiets, van BNN.
check: http://chunyin.hyves.nlquote:Op donderdag 27 september 2007 12:39 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik vraag me af waarom Ty en sticks & delic niet naar Amsterdam komen.. Moet ik ze in Amstelveen gaan zien.
Iemand trouwens enig idee wat voor trui sticks aan heeft op de top-notch pagina? Die banner bovenaan, komt ie af en toe voorbij, met een hoodie met van die Delfts blauwe wandtegeltjes. Die is echt te bruut, wil ik ook!
Voor Vera? Die gaan 17 Oktober pas in de vvk, wel even in de gaten houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:57 schreef S-Two het volgende:
Hmmsz.. dan moet ik deze week ook maar even kaarten gaan scoren. Wel kut dat het nu zo snel gaat met die verkopen.
Dat nummer Terror. Zou je mij een kunnen PM'en over waar ik die mp3 zou kunnen aanschaffen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
nou ghizzer, noem je meteen het slechste nummer van Salah...
Ik zou er Terror van Metz&Steen en Buitenwesten van Kubus & Duvel sowieso op zetten.
Als eens ff denken wat nog meer...
Het is de bedoeling dat hij nederhop leuk gaat vinden...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:57 schreef ghizzer het volgende:
Extince - Viervoeters
Extince - Spraakwater
Salah Edin - Vrouw Is Een Bitch
Spookrijders - Klokkenluiders
als ik heel eerlijk moet zijn vind ik die lijst die je hebt opgesteld over het algemeen ook niet heel boeiend, dus dacht dat dit er wel iets aan toe kon voegen. misschien moet je het anders in de hoek van kempi gaan zoeken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat hij nederhop leuk gaat vinden...
3 van de 4 zijn niet acceptabel.
noooo tan2 erge dissquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:02 schreef ghizzer het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk moet zijn vind ik die lijst die je hebt opgesteld over het algemeen ook niet heel boeiend, dus dacht dat dit er wel iets aan toe kon voegen. misschien moet je het anders in de hoek van kempi gaan zoeken.
Die lijst is wel een afspeigeling van hedendaagse nederhop. Commerciele uitgesloten dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:02 schreef ghizzer het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk moet zijn vind ik die lijst die je hebt opgesteld over het algemeen ook niet heel boeiend, dus dacht dat dit er wel iets aan toe kon voegen. misschien moet je het anders in de hoek van kempi gaan zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |