mietjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof ik niks beters te doen heb op vrijdagavond. En met deze temperaturen is t ook niet echt aangenaam fietsen..
dat denk ik ook niet. het is op t moment 's nachts behoorlijk fris (en ik kan het weten ivm mn werk).. en 35 km. fietsen na een mooie avond lijkt me bovendien niet relaxt. zelf zou ik gewoon (indien mogelijk) met de auto zijn gegaan en als dat niet kon, zou ik gewoon thuis zijn gebleven. voor het zingen de kerk uit heb ik t niet zo op. tenzij het gewoon echt geen fuck aan is.. ben ook erg blij dat ik op 1 september direct na het optreden van Opgezwolle weg ben gegaan. Was helemaal top en supervet.. op t hoogtepunt stoppen, want heb later vernomen (oa van videobeelden) dat Kubus en BangBang geen reet aan was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:02 schreef arneaux het volgende:
Allemaal helden die wel even 35 kilometer zouden fietsen. Ik geloof er geen zak van.
K heb in ieder geval wel typhoon helemaal gezien. Geweldig optreden, lekker publiek ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:36 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet. het is op t moment 's nachts behoorlijk fris (en ik kan het weten ivm mn werk).. en 35 km. fietsen na een mooie avond lijkt me bovendien niet relaxt. zelf zou ik gewoon (indien mogelijk) met de auto zijn gegaan en als dat niet kon, zou ik gewoon thuis zijn gebleven. voor het zingen de kerk uit heb ik t niet zo op. tenzij het gewoon echt geen fuck aan is.. ben ook erg blij dat ik op 1 september direct na het optreden van Opgezwolle weg ben gegaan. Was helemaal top en supervet.. op t hoogtepunt stoppen, want heb later vernomen (oa van videobeelden) dat Kubus en BangBang geen reet aan was.
En reed Veolia wel?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:32 schreef fathank het volgende:
Gister naar Sticks en Typhoon geweest in Doornroosje in Nijmegen, was weer een dope show. Helaas het laatste stuk moeten missen omdat we de trein moesten halen
Die heb ik uit voorzorg maar gemeden. Ben met de bus naar centraal gegaanquote:
Hoezo gedisst? Als iemand rico ophemelt is hjet stickert zelf welquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:51 schreef Strooper het volgende:
Was weer tof gister in de Vera.
Al werd Sticks licht gedisst toen het publiek 'Rico' scandeerde![]()
In de loop van de dag komt er waarschijnlijk een recensie van mij online.
Nouja gedisst is misschien niet helemaal het juiste woord. Maar ik zou als artiest toch wel een beetje balen als tijdens een concert jouw gastartiest wel wordt toegezongen, maar jijzelf niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:37 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Hoezo gedisst? Als iemand rico ophemelt is hjet stickert zelf wel.
Gister was hij anders wel gastartiest. Het was immers een concert van Typhoon en Sticks.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:25 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Rico nou niet echt een gastartiest. Hij is gewoon samen met Delic en Sticks Opgezwolle.
Was idd een toffe show ja. Kwam volgens mij iets te laat binnen (Typhoon was al begonnen). Vond hem een beetje matigjes beginnen, maar hij eindigde wel heel vet. Daarna Sticks en Rico en dat was gewoonweg weer top. Trouwens wel relaxed, ik was met zo'n meisje daarheen en al die geile boys laten die wel voor; stond dus praktisch vooraan terwijl we te laat binnenkwamen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:51 schreef Strooper het volgende:
Was weer tof gister in de Vera.
Al werd Sticks licht gedisst toen het publiek 'Rico' scandeerde![]()
In de loop van de dag komt er waarschijnlijk een recensie van mij online.
grappig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:00 schreef arneaux het volgende:
Loopt ze ook te zeiken over haar lichaam, terwijl ze nagenoeg perfect is?
Zeikstraalquote:
Pfff. Kan ik niet ergens in deze nieuwe template aanzetten dat ik jou reacties niet meer kan lezen?quote:
Jij bent vast een hele aardige, sociale jongen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:04 schreef De_Brandweer het volgende:
gewoon beetje naar voren lopen en mensen aan de kant duwen lukt makkelijk hoor.
wat gemeen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pfff. Kan ik niet ergens in deze nieuwe template aanzetten dat ik jou reacties niet meer kan lezen?
Hahaquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:00 schreef arneaux het volgende:
Loopt ze ook te zeiken over haar lichaam, terwijl ze nagenoeg perfect is?
en zoals stickie zegt: tegenwoordig staat gerrit vooraanquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:14 schreef broer het volgende:
[..]
Jij bent vast een hele aardige, sociale jongen.
Zo is het, en niet anders. Van die tjappies van een jaar of 17, longsleeve aan, en daar overheen een Fakkelteit shirt en zichzelf ontzettend hardcore fans vinden, maar ondertussen nog nooit een cd gekocht hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:51 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
en zoals stickie zegt: tegenwoordig staat gerrit vooraan![]()
Anti pit mietjes en andere mutsen die niet tegen een beetje fysieke onzin kunnen tijdens een optreden gaan beter achterin staan me dunkt. Rossen ftw.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:14 schreef broer het volgende:
[..]
Jij bent vast een hele aardige, sociale jongen.
Hmmsz.. als het niet zo duur is ga ik vast wel weer even kijken. Duvel staat binnenkort ook in de Simplon dacht ik. Heb hem een keer eerder live gezien en dat was niet super, maar ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb ze te vaak gezien denk ik. Was uiteraard wel goed gister.. maar geen top avond gehad. 22 December staan Opgezwolle, Ty, en Winne in de Oosterpoort trouwens, die sla ik ff over denk ik.
Sla 'k ook over, nieuwe album is kut, en live is 't niet heel boeiend.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:03 schreef S-Two het volgende:
Duvel staat binnenkort ook in de Simplon dacht ik. Heb hem een keer eerder live gezien en dat was niet super, maar ben wel benieuwd.
http://www.youtube.com/watch?v=pJ_mdej9vkoquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
BTW pitten bij Hip Hop
Als je echt een bikkel bent ga je pitten bij Sick of it All, of Soulfly, of wat hardcore acts. dan weet je pas wat moshen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |