ik ben al bezig, zorg dat ie klaar is voor deze vol isquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:32 schreef Ordinair het volgende:
Wie voelt zich geroepen?
Klein kritiekpuntje: het is gewoon Mezz ipv DE Mezzquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:01 schreef Stofje het volgende:
[spam]Mijn verslag van Typhoon/ Sticks+Rico in de Mezz staat op Podiuminfo.[/spam]
Ze spelen vast wel wat golden oldies.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:06 schreef Edwinuss het volgende:
WOOOO fakkelteit!! 24 nov LeeuwardenEn deze jongen is aanwezig, woon er praktisch naast!
Heb gelezen dat Typhoon mee komt, kan ik alleen maar nieuwe shit verwachten of krijg ik ook wat ander voer
voor mijn hoedenplank?
shit wat ben ik enthousiast![]()
![]()
In de Mezz nauwelijks hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ze spelen vast wel wat golden oldies.
Hamvraag kwam voorbij maar verders niks iddquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
In de Mezz nauwelijks hoor. Van Vloeistof alleen 'Sporen', van Eigen Wereld niks, van eerder werk weet ik het eerlijk gezegd niet. Volgens mij speelden ze verder alleen Fakkelteit.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Breek de tent af zouden ze eigenlijk altijd voorbij moeten laten komen!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:30 schreef arneaux het volgende:. Als je al die nummers had willen horen had je naar de Eigen Wereld tour moeten gaan.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:36 schreef arneaux het volgende:
Ah, dat bedoeld Sticks dus met, Gerrit staat vooraan tegenwoordig.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:47 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
ja het is wel zo al die mooiboys die opgezwolle opeens nextlevel vinden enzo.
Ik hoor het ook steeds meer in mijn vriendenkring ja. Zelfde geldt wel een beetje voor DuvelDuvel. Toen ik in het begin hun shirt aan had hoorde ik er nooit iemand over en nu hoor ik regelmatig "wie is ut". Mjah...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:47 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
ja het is wel zo al die mooiboys die opgezwolle opeens nextlevel vinden enzo.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik hoor het ook steeds meer in mijn vriendenkring ja. Zelfde geldt wel een beetje voor DuvelDuvel. Toen ik in het begin hun shirt aan had hoorde ik er nooit iemand over en nu hoor ik regelmatig "wie is ut". Mjah...
Onee, ik ook niet hoor. Alleen wel als mensen doen alsof ze ze nu ook al jaren kennen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet je, ik vind het niet eens nep als men fan wordt van Opgezwolle. Het enige waaraan ik me stoor zijn de pretenties. Dat ze Spuugdingen het dikste album vinden omdat het zo hoort enzo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |