Sticks rapt ook op een paar stukken van Ty mee op tussen Licht en Lucht, dus zo vanzelfsprekend is het niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee Sticks komt voor de katse kut mee.
Ik zag een pamflet hangen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:09 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan de agenda van de (solo) optredens van de leden van Opgezwolle. opgezwolle.nl is al maandenlang niet meer up-to-date en hiphopagenda.nl is ook niet volledig compleet. ben benieuwd!
www.podiuminfo.nl is vrij goed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:09 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hoe komen jullie aan de agenda van de (solo) optredens van de leden van Opgezwolle. opgezwolle.nl is al maandenlang niet meer up-to-date en hiphopagenda.nl is ook niet volledig compleet. ben benieuwd!
ja, maar helaas staat typhoon er. en typhoon kan ik qua rapkwaliteiten niet bepaald waarderen. heb ik het er nog niet eens over dat daar phreako rico een groot gemis is. phreako is master! misschien nog wel meer dan sticks.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:18 schreef fathank het volgende:
26 oktokber staan ze in Doornroosje in Nijmegen, en deze knul is present
Volgensmij is dat gewoon de Tussen Licht en Lucht + Fakkelteit tour?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:06 schreef arneaux het volgende:
Vanavond Ty en Sticks. Ben benieuwd of ze ook wat nummers van FT brengen.
Zwaai even. Ik ben er ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:06 schreef arneaux het volgende:
Vanavond Ty en Sticks. Ben benieuwd of ze ook wat nummers van FT brengen.
Dat weet ik wel zeker ja!quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Volgensmij is dat gewoon de Tussen Licht en Lucht + Fakkelteit tour?
Das op een donderdag, komt me op zich niet heel goed uit. Maar heen gaan doe ik zekerquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:51 schreef Strooper het volgende:
Sticks & Typhoon staan nu ook op de agenda op de site van Vera.
1 november, zoals al eerder aangekondigd![]()
Rico doet op bijna alle nummers mee... Gisteren in de Mezz deed ie alleen het eerste nummer niet mee, daarna was ie niet van het podium te slaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:41 schreef ghizzer het volgende:
...ik blijf er bij. Zonder Rico mis je gewoon iets. is hetzelfde als in een auto zonder banden rijden. Het kan wel, maar het rijdt gewoon niet lekker.
Mezz zit toch in Breda? dat schijnt bijna net zo'n briljant poppodium te zijn als Hedon Zwolle.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Rico doet op bijna alle nummers mee... Gisteren in de Mezz deed ie alleen het eerste nummer niet mee, daarna was ie niet van het podium te slaan. Maar je hebt wel gelijk, je mist iets als ie niet mee doet.
Fantastisch avondje gisteren trouwens, Typhoon was echt briljant.
Ah juistem.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:46 schreef Stofje het volgende:
Yes, Mezz zit in Breda. Is vooral een erg moeilijk podium, gebeurt regelmatig dat het publiek nogal tam is of dat het maar halfvol is, maar dat was gisteren gelukkig niet het geval: Bijna uitverkocht en behoorlijk bewegelijk.
Voor Tussen Lucht en Licht vond ik Typhoon een irritante sta-in-de-weg bij optredens van Opgezwolle, maar Tussen Lucht en Licht is gewoon een fantastisch album geworden en ik moet zeggen dat Typhoon het live echt heel strak en goed bracht. Ik vond het vrij onverwacht dat het live zó goed was.
Second that. Ty kwam echt heel hard, dat viel me echt 100% mee. Tijdens Koning en Koninginnen ging ie-de-reen los, dat was echt superdope. tZelfde gebeurde toen Rico opkwam, dat was ook echt meesterlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Rico doet op bijna alle nummers mee... Gisteren in de Mezz deed ie alleen het eerste nummer niet mee, daarna was ie niet van het podium te slaan. Maar je hebt wel gelijk, je mist iets als ie niet mee doet.
Fantastisch avondje gisteren trouwens, Typhoon was echt briljant.
eindelijk iemand hiero die er net zo over denkt als ik.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:00 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben persoonlijk ook geen typhoon fan.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Das op een donderdag, komt me op zich niet heel goed uit. Maar heen gaan doe ik zeker.
Ik trok zijn album in eerste instantie ook niet echt, maar ik moet zeggen dat ie steeds fijner wordt naarmate je em vaker luisterdquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:00 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben persoonlijk ook geen typhoon fan.
Live klonkt het album helemaal dope. Net als FT trouwens, vind ik live een stuk beter klinker als op plaat.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:33 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik trok zijn album in eerste instantie ook niet echt, maar ik moet zeggen dat ie steeds fijner wordt naarmate je em vaker luisterd![]()
Eindigde op de grond?quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:55 schreef Brun0 het volgende:
jup was een geweldige show gisteren, bij Koning en Koninginnen eindigde ik wel op de grond lol!
Maar was echt ziek, Typhoon was echt waar de bom!
Live op LL vond ik 'm dan wel redelijk chill, vooral bumaye. Tof festivalnummer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:33 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik trok zijn album in eerste instantie ook niet echt, maar ik moet zeggen dat ie steeds fijner wordt naarmate je em vaker luisterd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |