maar kogelmagneet heeft al betaald voor het hostel en voor jou is ook al gereserveerd.quote:op woensdag 26 september 2007 12:48 schreef pien85 het volgende:
kogelmagneet en ik staan er nog steeds in, maar kunne ivm problemen met vervoer niet meer komen.
quote:op woensdag 26 september 2007 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
tof dat je toch komt arma! is veel leuker dan een bioscoopje pakken.
ik moet er niet aan denken me twee dagen achter elkaar zo te misdragenquote:op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef outsidr het volgende:
de voor-indrink-voorblow-neukmegek-meet op vrijdag samen met pdl, erwin, enter, ba en ts gaat te gek worden![]()
![]()
dr is al overleg gepleegd met enter, dus wij kunnen van de lijst afquote:op woensdag 26 september 2007 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
maar kogelmagneet heeft al betaald voor het hostel en voor jou is ook al gereserveerd.
like wtf?quote:op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef outsidr het volgende:
de voor-indrink-voorblow-neukmegek-meet op vrijdag samen met pdl, erwin, enter, ba en ts gaat te gek worden![]()
![]()
echtwaar ?quote:op woensdag 26 september 2007 13:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
like wtf?bio joost en ik zijn er ook bij...
done.quote:op woensdag 26 september 2007 13:34 schreef pien85 het volgende:
[..]
dr is al overleg gepleegd met enter, dus wij kunnen van de lijst af
ik kan helaas niet komen op de voor-indrink-voorblow-neukmegek-meet op vrijdag..quote:op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef outsidr het volgende:
![]()
ben jij pot dan?quote:op woensdag 26 september 2007 13:44 schreef outsidr het volgende:
komen er potverdorrie nog 3 andere pottenkijkers bijkijken
kom je ook zaterdag eten dan fb?quote:op woensdag 26 september 2007 13:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
like wtf?bio joost en ik zijn er ook bij...
quote:op woensdag 26 september 2007 13:48 schreef 0ttie het volgende:
is de komst van een aantal misschieners inmiddels niet zeker trouwens?
door dat misverstand eergisteren, ben toen vergeten de op onder de link te updaten. zal ik vanavond weer doen.quote:op woensdag 26 september 2007 13:52 schreef enter het volgende:
waarom is fiets uit de slaap lijst?
omdat we vrijdag in overijssel zitten en niet in grunn. het is 1,5 uur rijden.quote:op woensdag 26 september 2007 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
waarom gaan bio , fb, en de rest van de vrijdag mini-meet niet mee eten bij de pizzeria, die zijn toch al in grunn!!
nog 3 dagen is inderdaad snel gegaanquote:op woensdag 26 september 2007 13:57 schreef remlof het volgende:
[..]
door dat misverstand eergisteren, ben toen vergeten de op onder de link te updaten. zal ik vanavond weer doen.
maar we eten zaterdagavond!quote:op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
omdat we vrijdag in overijssel zitten en niet in grunn. het is 1,5 uur rijden.
dat is juiced. ik weet niet of we meeeten. we zien wel. aan eten komen we toch welquote:op woensdag 26 september 2007 13:54 schreef enter het volgende:
[..]
kom je ook zaterdag eten dan fb?
en wie is joost?
ok, is goedquote:op woensdag 26 september 2007 14:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat is juiced. ik weet niet of we meeeten. we zien wel. aan eten komen we toch wel
laat ik het zo eggen, wij zijn niet ingelicht dat jullie kwamen, dus voor ons is de verassing evengrootquote:op woensdag 26 september 2007 13:44 schreef outsidr het volgende:
mij gvd een beetje lekker zitten maken dat alleen ik, ja alleen ik, met de tieten van pdl mag spelen, komen er potverdorrie nog 3 andere pottenkijkers bijkijken
ik zet mn auto bij de macdonaldsquote:op woensdag 26 september 2007 14:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat is juiced. ik weet niet of we meeeten. we zien wel. aan eten komen we toch wel
ja hoor. maar ik neem die van m'n pa mee, want die heegt geen lekke uitlaatquote:op woensdag 26 september 2007 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
remlof.. heeft jouw auto een werkende thermostaat?
yep ookquote:op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef armageddon het volgende:
hé remlof. je hebt toch wel airco?
quote:op woensdag 26 september 2007 14:35 schreef remlof het volgende:
en ik rook in de auto, maar daar wen je wel aan
ik rook wel meequote:op woensdag 26 september 2007 14:35 schreef remlof het volgende:
en ik rook in de auto, maar daar wen je wel aan
wij hebben lekker dying fetus, slayer en cannibal corpse opstaan in de autoquote:
teringherrie dus.quote:op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef outsidr het volgende:
[..]
wij hebben lekker dying fetus, slayer en cannibal corpse opstaan in de auto
uhuhquote:
ik zou dan al gewoon niet meer mee zijn gegaanquote:op woensdag 26 september 2007 14:53 schreef outsidr het volgende:
[..]
uhuh
ts en ik zijn de enige van de 4 in de auto die het kunnen waarderen![]()
quote:op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef outsidr het volgende:
[..]
quote:op woensdag 26 september 2007 15:08 schreef 0ttie het volgende:
jij hebt zeker een zwarte auto (of lijkwagen)
kijk anders in ts zn foboquote:op woensdag 26 september 2007 15:08 schreef 0ttie het volgende:
een zwarte slayermobiel, generatie 1 en 2quote:
wij komen in de zwarte slayer mobielquote:op woensdag 26 september 2007 15:08 schreef 0ttie het volgende:
ow?quote:op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef outsidr het volgende:
[..]
's nachts wel ja. overdag is het twee uur.quote:
quote:
jimi hendrix, deep purple, black sabbath en gary moore zijn ook goed hoorquote:
doe dan je eerste selectie maarquote:op woensdag 26 september 2007 17:10 schreef outsidr het volgende:
[..]
jimi hendrix, deep purple, black sabbath en gary moore zijn ook goed hoor
zal mn afro daar door komen, de ruige muziek in mn auto?quote:op woensdag 26 september 2007 17:18 schreef 0ttie het volgende:
misschien beetje jack johnson om tot rust te komen voordat we tegen jullie strakke bakkessen/ geschudde windhooskapsels aan moeten kijken...
![]()
het lek is bovenquote:op woensdag 26 september 2007 17:26 schreef thesorrow het volgende:
[..]
zal mn afro daar door komen, de ruige muziek in mn auto?
dat zei ik dus. dan gaan we gewoon met de stadsbus on tour.quote:op woensdag 26 september 2007 16:56 schreef thesorrow het volgende:
de slayermobiel is aardig berucht zie ik weer![]()
anywayz, als het echt van dat pleurisweer is zit ik waarschijnlijk heel de dag in de shop, ik ga dan echt niet buiten lopen
klinkt als een goed plan rz!quote:op woensdag 26 september 2007 17:56 schreef realzeus het volgende:
[..]
dat zei ik dus. dan gaan we gewoon met de stadsbus on tour.keihard smoken en tafelen in de shoppa
ik heb liever de tweede selectiequote:op woensdag 26 september 2007 17:26 schreef thesorrow het volgende:
[..]
doe dan je eerste selectie maar
quote:op woensdag 26 september 2007 18:00 schreef thesorrow het volgende:
[..]
klinkt als een goed plan rz!
patat met frikandellen!!!!!ben eten
![]()
ho! en ik dan?quote:op woensdag 26 september 2007 14:53 schreef outsidr het volgende:
[..]
uhuh
ts en ik zijn de enige van de 4 in de auto die het kunnen waarderen![]()
ik ben geen 315.quote:op woensdag 26 september 2007 16:56 schreef realzeus het volgende:
[..]
neem de trein naar lelystad, vanaf daar gaat q-liner 315 naar groningen cs.
ik dacht dat jij het niet zo kon waarderen ?quote:
je moest eens weten wat ik liever allemaal wel niet hebquote:op woensdag 26 september 2007 18:02 schreef outsidr het volgende:
[..]
ik heb liever de tweede selectie
ben laatst ook mee geweest naar een metal concert, was juist hartstikke tof!quote:op woensdag 26 september 2007 18:39 schreef outsidr het volgende:
[..]
ik dacht dat jij het niet zo kon waarderen ?
doe ik ook wel hoorquote:op woensdag 26 september 2007 18:41 schreef thesorrow het volgende:
ba, zorg gewoon dat je een goede stampcd meeneemt, dan komt t allemaal goed
was zeker tof!quote:op woensdag 26 september 2007 18:42 schreef berenanus het volgende:
[..]
ben laatst ook mee geweest naar een metal concert, was juist hartstikke tof! [afbeelding]
[..]
doe ik ook wel hoor
kan je mp3 dvd of cd's draaien?
ben bang dat dat niet gaat lukken tutquote:
van mij mag jequote:op woensdag 26 september 2007 18:57 schreef enter het volgende:
ik mag ook niets van jullie!!
weet wel dat we je misbruiken als je gaat slapen... tje, bij 3 jongens in de auto die je eigenlijk helemaal niet kent... dat is vragen om problemen!quote:op woensdag 26 september 2007 18:57 schreef enter het volgende:
ik mag ook niets van jullie!!
truequote:op woensdag 26 september 2007 19:05 schreef berenanus het volgende:
[..]
weet wel dat we je misbruiken als je gaat slapen... tje, bij 3 jongens in de auto die je eigenlijk helemaal niet kent... dat is vragen om problemen!
quote:op woensdag 26 september 2007 19:05 schreef berenanus het volgende:
[..]
weet wel dat we je misbruiken als je gaat slapen... tje, bij 3 2 jongens in de auto die je eigenlijk helemaal niet kent... dat is vragen om problemen!
kijk maar uit jijquote:op woensdag 26 september 2007 19:05 schreef berenanus het volgende:
[..]
weet wel dat we je misbruiken als je gaat slapen... tje, bij 3 jongens in de auto die je eigenlijk helemaal niet kent... dat is vragen om problemen!
remlof, groot&sterkquote:op woensdag 26 september 2007 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
je hebt m'n nummer he, als ze je onderweg lastigvallen
quote:
quote:
quote:
we kunnen haar wel met z'n 3e aan hoor. je hoeft neit te helpenquote:op woensdag 26 september 2007 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
je hebt m'n nummer he, als ze je onderweg lastigvallen
wilt de echt ts nu opstaan!?quote:op woensdag 26 september 2007 19:41 schreef wurm het volgende:
om even terug te komen op ca. 50 posts geleden:
ik ben ts.
thesorrow is ts.
de ts waar het eerder in dit topic over ging, is thesorrow, niet ikbands als cannibal corpse gaan ook mij net iets te ver
orly, zit dat zo, ik dacht alquote:op woensdag 26 september 2007 19:41 schreef wurm het volgende:
ik ben ts.
thesorrow is ts.
de ts waar het eerder in dit topic over ging, is thesorrow, niet ikbands als cannibal corpse gaan ook mij net iets te ver
man, je bent net zo onverschillig als een wiefquote:op woensdag 26 september 2007 19:44 schreef pwny het volgende:
owkee ik kom toch
nu staat het echt vast![]()
cannibal corpse is nog kindermuziek vergeleken met bands als mayhem enzoquote:op woensdag 26 september 2007 19:41 schreef wurm het volgende:
ik ben ts.
thesorrow is ts.
ja dat heb ik niet altijd das m'n maandelijkse periodequote:op woensdag 26 september 2007 19:45 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
man, je bent net zo onverschillig als een wief
nu vind ik je heel stoer. mag ik je aanraken?quote:op woensdag 26 september 2007 19:45 schreef outsidr het volgende:
[..]
cannibal corpse is nog kindermuziek vergeleken met bands als mayhem enzo
komt er dan bloed uit je peoperd?quote:op woensdag 26 september 2007 19:47 schreef pwny het volgende:
[..]
ja dat heb ik niet altijd das m'n maandelijkse periode![]()
emoquote:op woensdag 26 september 2007 19:47 schreef sebasser het volgende:
lekker negatief als ik nu ga zeggen ik kom liever dan dat ik post?
nou mijn postcount is de laatste paar maand behoorlijk laag gebleven, paar posts per week.quote:
je mag alleen aan me penisch zittenquote:op woensdag 26 september 2007 19:48 schreef wurm het volgende:
[..]
nu vind ik je heel stoer. mag ik je aanraken?
nee, ik zag een emo over straat lopenquote:op woensdag 26 september 2007 19:49 schreef sebasser het volgende:
[..]
nou mijn postcount is de laatste paar maand behoorlijk laag gebleven, paar posts per week.
ik weet niet of dat zo emo is.![]()
hoe heet je piemel dan?quote:op woensdag 26 september 2007 19:50 schreef outsidr het volgende:
[..]
je mag alleen aan me penisch zitten
pics?quote:op woensdag 26 september 2007 19:52 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, ik zag een emo over straat lopen![]()
hector... en hij weegt 200 kiloquote:
ben je gek?quote:
mayhem bestaat niet meerquote:op woensdag 26 september 2007 19:45 schreef outsidr het volgende:
[..]
omgquote:op woensdag 26 september 2007 19:44 schreef pwny het volgende:
owkee ik kom toch
nu staat het echt vast![]()
bestaat nog wel... maar in een compleet andere line-up, niet de classic line-up zeg maar.quote:
sorry, ik raak alleen piemels aan die piet of henk heten...quote:op woensdag 26 september 2007 19:54 schreef outsidr het volgende:
[..]
hector... en hij weegt 200 kilo
moet je niet zeiken dat je me wilt aanraken...quote:op woensdag 26 september 2007 20:06 schreef wurm het volgende:
[..]
sorry, ik raak alleen piemels aan die piet of henk heten...
leuk werk, om 8 uur nog bezig zijn met smegma.quote:op woensdag 26 september 2007 19:58 schreef 0ttie het volgende:
[..]
hoeft idd liever niet, mijn collega's zijn net afbeeldingen aan het bekijken over smegma...
![]()
![]()
oftewelquote:op woensdag 26 september 2007 20:05 schreef outsidr het volgende:
[..]
bestaat nog wel... maar in een compleet andere line-up, niet de classic line-up zeg maar.
correctie :quote:op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef outsidr het volgende:
[..]
moet je niet zeiken dat je me wilt aanraken...
vieze stinkemo !
quote:op woensdag 26 september 2007 20:09 schreef pwny het volgende:
of toch niet
ff afwachten wat de plannen van kip zijn
dat wij gewoon keihard gaan batsen om je verdriet te vergetenquote:
batsenquote:op woensdag 26 september 2007 20:12 schreef outsidr het volgende:
[..]
dat wij gewoon keihard gaan batsen om je verdriet te vergeten
jij komt ook aan de buert hoorquote:
quote:
ik kom niet voor niets naar de meetquote:op woensdag 26 september 2007 20:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
jij komt ook aan de buert hoor
mag ik ook?quote:
gothics zijn mietjesquote:op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef outsidr het volgende:
[..]
correctie :
vieze stinkgothic !
jij dus ookquote:op woensdag 26 september 2007 20:18 schreef wurm het volgende:
[..]
mag ik ook?![]()
[..]
gothics zijn mietjes
heeft niets met mijn werk te maken, gelukkig.quote:op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef sebasser het volgende:
[..]
leuk werk, om 8 uur nog bezig zijn met smegma.
nuff saidquote:op woensdag 26 september 2007 19:30 schreef berenanus het volgende:
[..]
nee meidje, zijn mod-rechten werken niet irl
* thesorrow staat opquote:
ik vind mayhem maar gaarquote:op woensdag 26 september 2007 19:45 schreef outsidr het volgende:
[..]
als-ie niet komt, gaan we een groepsverkrachting doen met fraubitch en dan geven we hem de schuld. had-ie er maar moeten zijnquote:op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef thesorrow het volgende:
[..]
en jezus martijn, make up your mind!![]()
okeequote:op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef wurm het volgende:
[..]
als-ie niet komt, gaan we een groepsverkrachting doen met fraubitch en dan geven we hem de schuld. had-ie er maar moeten zijn
mocht je willen, ze heeft haar bodyguard bijquote:op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef wurm het volgende:
[..]
als-ie niet komt, gaan we een groepsverkrachting doen met fraubitch en dan geven we hem de schuld. had-ie er maar moeten zijn
je staat alleen bij de misschieners, dus daar laten we je lekker staan. wie weet vind je wel een paar honderd euroquote:op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef afwazig het volgende:
ja hoi, ik ga het niet redden ivm een aantal financiële tegenvallers lately. dus haal me maar van de lijst.
staat die wurm daar met ze piel in ze handen zo van... wat moet ik hiermee doen...quote:op woensdag 26 september 2007 22:35 schreef thesorrow het volgende:
en kom op wurm, don't make us laugh![]()
dat is het enige waar ik goed voor ben, dus je doet maar lekker alsof ik grappig benquote:op woensdag 26 september 2007 22:35 schreef thesorrow het volgende:
en kom op wurm, don't make us laugh![]()
rukken natuurlijk, wat moet je anders met je lul in je hand?quote:op woensdag 26 september 2007 22:40 schreef outsidr het volgende:
[..]
staat die wurm daar met ze piel in ze handen zo van... wat moet ik hiermee doen...![]()
haha.quote:op woensdag 26 september 2007 22:42 schreef wurm het volgende:
[..]
dat is het enige waar ik goed voor ben, dus je doet maar lekker alsof ik grappig ben
[..]
rukken natuurlijk, wat moet je anders met je lul in je hand?
ja...quote:op woensdag 26 september 2007 22:42 schreef wurm het volgende:
[..]
dat is het enige waar ik goed voor ben, dus je doet maar lekker alsof ik grappig ben
[..]
rukken natuurlijk, wat moet je anders met je lul in je hand?
je hoeft niet bang te zijn hoor. ik duik al onder een tafel, als je (of een andere aantrekkelijke vrouw) me aankijkt...quote:
ik red me wel met een frisse eerstejaars studente!quote:op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
ja...
jij gaat in een hoekje je eigen lopen te ijsberen terwijl de grote mannen fb en enter keihard aan het douwen zijn![]()
ik kan jou ook geen minuut alleen laten hè?quote:op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef wurm het volgende:
[..]
zo kennen we je weer jongen!quote:op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef wurm het volgende:
[..]
je hoeft niet bang te zijn hoor. ik duik al onder een tafel, als je (of een andere aantrekkelijke vrouw) me aankijkt...
sst, ik moet ff doen alsof ik stoer benquote:op woensdag 26 september 2007 22:44 schreef ladidadida het volgende:
[..]
ik kan jou ook geen minuut alleen laten hè?![]()
dat zijn juist de psycho's he?quote:op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef wurm het volgende:
[..]
je hoeft niet bang te zijn hoor. ik duik al onder een tafel, als je (of een andere aantrekkelijke vrouw) me aankijkt...
waarom? they know you herequote:op woensdag 26 september 2007 22:45 schreef wurm het volgende:
[..]
sst, ik moet ff doen alsof ik stoer ben
quote:
yep, tot zoquote:op woensdag 26 september 2007 22:55 schreef ladidadida het volgende:
[..]
nou stoere beer, ik ga naar bed, tot zo?
ik vind je een beetje sneuquote:op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
ja...
jij gaat in een hoekje je eigen lopen te ijsberen terwijl de grote mannen fb en enter keihard aan het douwen zijn![]()
understatement, ik vind btw dat nogwel wat mensen zich hier sneu gedragen, kom op jullie zijn ouder dan 14 toch?quote:
90% van de mensen die naar deze meet gaan zijn volgens mij ook allemaal kneusjes die hopen een kans te maken in contact te komen met meisjes ? aan het lijstje te zienquote:op woensdag 26 september 2007 23:04 schreef memento-mori het volgende:
[..]
understatement, ik vind btw dat nogwel wat mensen zich hier sneu gedragen, kom op jullie zijn ouder dan 14 toch?
mijn zin in de meet is op t moment ook weer ff helemaal verdwenen.quote:op woensdag 26 september 2007 23:05 schreef pwny het volgende:
[..]
90% van de mensen die naar deze meet gaan zijn volgens mij ook allemaal kneusjes die hopen een kans te maken in contact te komen met meisjes ? aan het lijstje te zien
op de pubmeet schijnen ze zich volwassener te gedragenquote:op woensdag 26 september 2007 23:06 schreef memento-mori het volgende:
[..]
mijn zin in de meet is op t moment ook weer ff helemaal verdwenen.
ah johquote:op woensdag 26 september 2007 23:06 schreef memento-mori het volgende:
[..]
mijn zin in de meet is op t moment ook weer ff helemaal verdwenen.
de samenvatting van mijn post.quote:op woensdag 26 september 2007 23:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah joher zijn ook zat leuke mensen die komen hoor
![]()
![]()
tsja het zijn ook maar 5 mensen ofzo die deze hele topicreeks vullen met hun kinderachtige geouwehoerquote:op woensdag 26 september 2007 23:08 schreef alexxxxx het volgende:
volgens mij is het maar een klein percentage van de mensen die op de meet komen die zich hier zo aan lopen stellen in deze reeks.als eze reeks tekenend zou zijn voor de meet zou ik iig niet komen. maar een aantal name die wel op het lijstej staan maar hier weinig tot niet posten, wil ik graag (weer) zien, dus ik kom toch
ik wil boem graag weeeer zien, mm, remlof, nietz, pdlquote:op woensdag 26 september 2007 23:08 schreef alexxxxx het volgende:
volgens mij is het maar een klein percentage van de mensen die op de meet komen die zich hier zo aan lopen stellen in deze reeks.als eze reeks tekenend zou zijn voor de meet zou ik iig niet komen. maar een aantal name die wel op het lijstej staan maar hier weinig tot niet posten, wil ik graag (weer) zien, dus ik kom toch
daarom.quote:op woensdag 26 september 2007 23:09 schreef pwny het volgende:
[..]
tsja het zijn ook maar 5 mensen ofzo die deze hele topicreeks vullen met hun kinderachtige geouwehoer![]()
mja is ook wel zo maar kan me ook voorstellen dat veel misschieners die meelezen nu ook zoiets hebben van: laaaat maarquote:
als dat zo is hoef je de trein niet te pakken, want dan kun je met mij in de auto mee rijden, want dan ga ik ook weg, en dezelfde kant opquote:op woensdag 26 september 2007 23:11 schreef memento-mori het volgende:
[..]
mja is ook wel zo maar kan me ook voorstellen dat veel misschieners die meelezen nu ook zoiets hebben van: laaaat maar, ben benieuwd wie er overblijven want als de toon van de meet hetzelfde wordt als van dit topic pak ik mooi de trein naar friesland/
mooi, de sfeer zit er al goed in dus!!quote:op woensdag 26 september 2007 23:12 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
als dat zo is hoef je de trein niet te pakken, want dan kun je met mij in de auto mee rijden, want dan ga ik ook weg, en dezelfde kant op
vind je het gekquote:op woensdag 26 september 2007 23:14 schreef wurm het volgende:
[..]
mooi, de sfeer zit er al goed in dus!!
ik ben heul wel aardigquote:
even kijken... verkrachting/aanranding/neuken/batsen/douwen/rukken/blowen/zuipen/kinderachtig gedoe.quote:op woensdag 26 september 2007 23:14 schreef wurm het volgende:
[..]
mooi, de sfeer zit er al goed in dus!!
dat dusquote:op woensdag 26 september 2007 23:08 schreef alexxxxx het volgende:
komt die gare friezin ook?quote:op woensdag 26 september 2007 23:11 schreef alexxxxx het volgende:
ik wil dangel wel eens zien.
maar ondertussen word je door je kinderachtige gedrag als "sneu" getypeerdquote:op woensdag 26 september 2007 23:20 schreef outsidr het volgende:
en en en...
ik kom niet naar de meet om ranzig te seksen met jan en alleman.... nja, misschien met pdl dan
ik kom voor de gezelligheid enzo
en ik ben niet zo stoer als ik me gedraag
en.. en en en... ik wil gewoon als een heel lief jongetje worden beschouwd...![]()
ik ben best wel aardig ja !!![]()
ja...quote:op woensdag 26 september 2007 23:22 schreef pwny het volgende:
[..]
maar ondertussen word je door je kinderachtige gedrag als "sneu" getypeerd
eerder conclusies door waarnemningenquote:
valium.quote:op woensdag 26 september 2007 23:25 schreef pwny het volgende:
[..]
waarom gedraag je je dan eigenlijk zo
maar ben best wel aardig voor de restquote:op woensdag 26 september 2007 23:26 schreef outsidr het volgende:
[..]
valium.
reuma.
eigenzinnig.
depressief.
hevige medicatie.
zulk soort dingen...
quote:op woensdag 26 september 2007 23:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
eerder conclusies door waarnemningen![]()
quote:op woensdag 26 september 2007 23:09 schreef enter het volgende:
[..]
ik wil boem graag weeeer zien, mm, remlof, nietz, pdl![]()
*meldt*quote:op woensdag 26 september 2007 23:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah joher zijn ook zat leuke mensen die komen hoor
![]()
![]()
liefquote:op woensdag 26 september 2007 23:11 schreef alexxxxx het volgende:
ik wil dangel wel eens zien.
ja!quote:
mn moeder ook, op de valium en depressie na, en die heb ik nogniettekeer zien gaanin dit topicquote:op woensdag 26 september 2007 23:26 schreef outsidr het volgende:
[..]
valium.
reuma.
eigenzinnig.
depressief.
hevige medicatie.
zulk soort dingen...
ik wel! brommermeisjesquote:op donderdag 27 september 2007 09:23 schreef motorbloempje het volgende:niemand wil mij zien
maar ik ben dan ook een n00bje natuurlijk
n00bje + zusquote:op donderdag 27 september 2007 09:23 schreef motorbloempje het volgende:niemand wil mij zien
maar ik ben dan ook een n00bje natuurlijk
ik sleur haar mee vanuit den haagquote:op donderdag 27 september 2007 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
+zus.. darn..![]()
moet ik toch ff wat gaan regelen
gezelligquote:op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef enter het volgende:
[..]
ik sleur haar mee vanuit den haag![]()
oh, tov!quote:op donderdag 27 september 2007 12:16 schreef remlof het volgende:
[..]
vraag even of ze ook een jakuzi hebben![]()
als er iemand is die bij jou wil slapen en dat ik dan bij simplon slaap, graag, want ik rijd met remlof en vork mee, anders zou ik graag van de 'bij enter'svriendenslapen' gelegenheid gebruik maken...quote:op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef enter het volgende:
belangrijk--belangrijk--belangrijk--belangrijk--belangrijk
simplon zit helemaal vol, ik heb 3 mensen afgemeld en 1 aangemeld, echter is hier iets misgegaan.
dus er is plaats voor 10 personen, wij zijn al met 11 + moblo![]()
uiteindelijk kan ik het wel begrijpen, ik heb een stuk of 15 mailtjes van simplon voor veranderingen, aanpassingen etc
duidelijk is het niet.
maar dit staat nu vast!! (zie schema boven)
gelukkig kan ik wel ergens anders slapen, vroegere kennissen hadden dat gelijk al aangeboden toen ze hoorde dat ik naar grunn kwam, een klein hotel ookmaar ik slaap liever met jullie allemaal.
nu doe ik het wel.... moet wel![]()
iemand kan daar ook wel blijven slapen, bij mijen dan hebben we precies 12 plekken.
quote:
hm... ik kan wel afzeggen als je dat leuk vindt?quote:op donderdag 27 september 2007 15:13 schreef q. het volgende:
hoeveel afzeggingen zijn er al?
quote:14.00 tot 15.00 - verzamelen drie gezusters
snap het nietquote:
uuuuuuuuuuuuuhm... en nu?quote:op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef enter het volgende:
simplon zit helemaal vol, ik heb 3 mensen afgemeld en 1 aangemeld, echter is hier iets misgegaan.
dus er is plaats voor 10 personen, wij zijn al met 11 + moblo![]()
uiteindelijk kan ik het wel begrijpen, ik heb een stuk of 15 mailtjes van simplon voor veranderingen, aanpassingen etc
duidelijk is het niet.
maar dit staat nu vast!! (zie schema boven)
gelukkig kan ik wel ergens anders slapen, vroegere kennissen hadden dat gelijk al aangeboden toen ze hoorde dat ik naar grunn kwam, een klein hotel ookmaar ik slaap liever met jullie allemaal.
nu doe ik het wel.... moet wel![]()
iemand kan daar ook wel blijven slapen, bij mijen dan hebben we precies 12 plekken.
is het echt een probleem als ik mijn nikes aan heb dan? heb eigenlijk haast alleen sportkleding. wat een kutstad dat groningen!quote:op donderdag 27 september 2007 15:46 schreef realzeus het volgende:
ook belangrijk--ook belangrijk--ook belangrijk!!!
in het uitgaansleven van groningen zijn ze niet zo dol op spotkleding en schoeisel, dus probeer even wat anders aan te trekken dan je aussie en je nike air max.
dat je nog 15 euro borg moet betalen, dat krijg je zondag bij het uitchecken weer terugquote:
is mogelijk al opgelostquote:uuuuuuuuuuuuuhm... en nu?
zet geen pet op! en knoop je broek ook niet op tot onder je kniequote:is het echt een probleem als ik mijn nikes aan heb dan? heb eigenlijk haast alleen sportkleding. wat een kutstad dat groningen!
surveillance-fiets gaat bij enter slapenquote:op donderdag 27 september 2007 16:04 schreef berenanus het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuuuhm... en nu?
[..]
quote:op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef misshobje het volgende:
ow dear ik heb een klote blessure![]()
zit een zenuw klem in mijn heup/bil waardoor ik dus niet zo lang lang kan zitten etc.
2,5 uur autorijden/trein werkt dus niet.. maar ik heb nog een dag
laat je masseren!quote:op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef misshobje het volgende:
ow dear ik heb een klote blessure![]()
zit een zenuw klem in mijn heup/bil waardoor ik dus niet zo lang lang kan zitten etc.
2,5 uur autorijden/trein werkt dus niet.. maar ik heb nog een dag
geen petje!!!!quote:op donderdag 27 september 2007 16:09 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
dat je nog 15 euro borg moet betalen, dat krijg je zondag bij het uitchecken weer terug![]()
![]()
[..]
is mogelijk al opgelost![]()
[..]
zet geen pet op! en knoop je broek ook niet op tot onder je knienikes kan wel maar doe dan je broek er overheen, kijk vooral niet stoer als je bij de drie naar binnen wil 's avonds.
![]()
doe je roze stropdas omquote:op donderdag 27 september 2007 16:34 schreef berenanus het volgende:
[..]
geen petje!!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
voor de rest.. okay!
quote:
surveillance-fiets slaapt lief in simplon, maar het is wel geregeldquote:op donderdag 27 september 2007 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
surveillance-fiets gaat bij enter slapen![]()
ik bij simplon
![]()
en toen hadden er 12 man een slaapplaats![]()
een vriend van mij had hef een keer en we kwamen zo'n beetje alleen bij ome ko binnen.quote:op donderdag 27 september 2007 16:04 schreef berenanus het volgende:
[..]
[..]
is het echt een probleem als ik mijn nikes aan heb dan? heb eigenlijk haast alleen sportkleding. wat een kutstad dat groningen!
ik slaap bij enterquote:op donderdag 27 september 2007 17:12 schreef enter het volgende:
[..]
surveillance-fiets slaapt lief in simplon, maar het is wel geregeld![]()
quote:op donderdag 27 september 2007 17:12 schreef enter het volgende:
[..]
surveillance-fiets slaapt lief in simplon, maar het is wel geregeld![]()
quote:op donderdag 27 september 2007 17:08 schreef realzeus het volgende:
[..]
krijg roest aan je voorvork.
waar in de drie? voordat je die hut door bent, ben je ook wel een kwartier verder.
waarmee mag je wél naar binnen?quote:op donderdag 27 september 2007 17:14 schreef realzeus het volgende:
[..]
een vriend van mij had hef een keer en we kwamen zo'n beetje alleen bij ome ko binnen.
hoeft niet hoor.quote:op donderdag 27 september 2007 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm... ik kan wel afzeggen als je dat leuk vindt?
geen trein, auto stuk moeilijker... het zit niet echt mee hè?quote:op donderdag 27 september 2007 15:46 schreef realzeus het volgende:
en voor de mensen die met de auto komen:
de hereweg wordt komend weekend afgesloten.
dit is vooral van belang voor mensen die vanaf de a7 komen, dan kun je afslag groningen- centrum niet nemen.
de mensen die van de a28 afkomen hebben geen last want die kunnen het emmaviaduct wel op.
ik zou in principe om 14.58u aankomen, maar dat zal nu wel een paar minuten later worden want mijn bus moet ook omrijden.
ik kan vanuit drachten wel gewoon bij de ikea komen toch?quote:op donderdag 27 september 2007 15:46 schreef realzeus het volgende:
in het uitgaansleven van groningen zijn ze niet zo dol op spotkleding en schoeisel, dus probeer even wat anders aan te trekken dan je aussie en je nike air max.
en voor de mensen die met de auto komen:
de hereweg wordt komend weekend afgesloten.
dit is vooral van belang voor mensen die vanaf de a7 komen, dan kun je afslag groningen- centrum niet nemen.
de mensen die van de a28 afkomen hebben geen last want die kunnen het emmaviaduct wel op.
ik zou in principe om 14.58u aankomen, maar dat zal nu wel een paar minuten later worden want mijn bus moet ook omrijden.
waar op het station verzamelen we trouwens?
daar is de meet niet. toch?quote:op donderdag 27 september 2007 17:43 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan vanuit drachten wel gewoon bij de ikea komen toch?
met jou wel jaquote:
ja, da's afslag hoogezand. de eerste afslag na het julianaplein, dat wordt een probleem.quote:op donderdag 27 september 2007 17:43 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan vanuit drachten wel gewoon bij de ikea komen toch?
o. ok.quote:op donderdag 27 september 2007 18:19 schreef realzeus het volgende:
[..]
ja, da's afslag hoogezand. de eerste afslag na het julianaplein, dat wordt een probleem.
das de 2e na het julianaplein. meteen onderaan bij het stoplicht links.quote:op donderdag 27 september 2007 18:19 schreef realzeus het volgende:
[..]
ja, da's afslag hoogezand. de eerste afslag na het julianaplein, dat wordt een probleem.
voetbalschoenen met noppen?quote:op donderdag 27 september 2007 18:39 schreef enter het volgende:
je mag wel sportschoenen aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |