orly, zit dat zo, ik dacht alquote:op woensdag 26 september 2007 19:41 schreef wurm het volgende:
om even terug te komen op ca. 50 posts geleden:
ik ben ts.
thesorrow is ts.
de ts waar het eerder in dit topic over ging, is thesorrow, niet ikbands als cannibal corpse gaan ook mij net iets te ver
man, je bent net zo onverschillig als een wiefquote:op woensdag 26 september 2007 19:44 schreef pwny het volgende:
owkee ik kom toch
nu staat het echt vast![]()
cannibal corpse is nog kindermuziek vergeleken met bands als mayhem enzoquote:op woensdag 26 september 2007 19:41 schreef wurm het volgende:
om even terug te komen op ca. 50 posts geleden:
ik ben ts.
thesorrow is ts.
de ts waar het eerder in dit topic over ging, is thesorrow, niet ikbands als cannibal corpse gaan ook mij net iets te ver
ja dat heb ik niet altijd das m'n maandelijkse periodequote:op woensdag 26 september 2007 19:45 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
man, je bent net zo onverschillig als een wief
nu vind ik je heel stoer. mag ik je aanraken?quote:op woensdag 26 september 2007 19:45 schreef outsidr het volgende:
[..]
cannibal corpse is nog kindermuziek vergeleken met bands als mayhem enzo
komt er dan bloed uit je peoperd?quote:op woensdag 26 september 2007 19:47 schreef pwny het volgende:
[..]
ja dat heb ik niet altijd das m'n maandelijkse periode![]()
emoquote:op woensdag 26 september 2007 19:47 schreef sebasser het volgende:
lekker negatief als ik nu ga zeggen ik kom liever dan dat ik post?
nou mijn postcount is de laatste paar maand behoorlijk laag gebleven, paar posts per week.quote:
je mag alleen aan me penisch zittenquote:op woensdag 26 september 2007 19:48 schreef wurm het volgende:
[..]
nu vind ik je heel stoer. mag ik je aanraken?
nee, ik zag een emo over straat lopenquote:op woensdag 26 september 2007 19:49 schreef sebasser het volgende:
[..]
nou mijn postcount is de laatste paar maand behoorlijk laag gebleven, paar posts per week.
ik weet niet of dat zo emo is.![]()
hoe heet je piemel dan?quote:op woensdag 26 september 2007 19:50 schreef outsidr het volgende:
[..]
je mag alleen aan me penisch zitten
pics?quote:op woensdag 26 september 2007 19:52 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, ik zag een emo over straat lopen![]()
hector... en hij weegt 200 kiloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |